Novetats per al 2010..

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Novetats per al 2010..

Entrada Autor: Steelman » ds. oct. 31, 2009 11:21 am

DUCATI

En 9 dies es presenta la Multistrada 1200
http://www.multistrada.ducati.com/
Imatge

MORINI
Reformades les MORINI GRAN PASSO. Les han adventuritzat
Imatge
Ante la durísima competencia que se espera en el sector trail de asfalto, donde por lo menos hay aseguradas las nuevas Ducati ‘Stradaperta’, BMW R 1200 GS DOHC y hasta la nunca vista Yamaha Super Ténéré, además de todo lo ya existente, Varadero, Tiger, Stelvio, etc., Moto Morini se ha decidido a hacer más aventurera su asfáltica Granpasso 1200.

Así, para el 2010, mejor dicho, ya está disponible ahora, la última edición de esta maxitrail con motor bicilíndrico Corsacorta, 1.200 c.c. DOHC 8 válvulas, que para la nueva temporada estrena centralita electrónica, caja de admisión de aire, distribución, inyección electrónica y todos los sensores de este sistema, incluyendo la sonda de oxígeno, para mejorar su respuesta a bajo y medio régimen de giro.

El resto de la moto se adapta más a la filosofía aventurera, aumentando su capacidad de carga máxima hasta 430 kilos, con un nuevo subchasis trasero más robusto y que permite montar maletas de aluminio de gran capacidad, todo ello soportado por un nuevo amortiguador Ohlins y una revisada suspensión delantera.

Para ampliar su faceta off road recibe nuevas estriberas para el conductor, con taco de goma protectores de quita y pon; manillar más ancho, asiento más mullido y confortable, cubrecárter motor más amplio y entre otros detalles, unas nuevas llantas Excel de radios cruzados, ahora capaces de montar neumáticos sin cámara, ya sean de tacos, mixtos o de asfalto.

La marca de Casalecchio di Reno, Bologna, se apresta a celebrar su 10 aniversario de libertad, tras ser adquirida por Franco Morini en 1999 al Texas Pacific Group, tras pertenecer junto a Ducati al Grupo Cagiva (1987-1996). Desde entonces, Moto Morini posee su factoría junto a la fábrica familiar de Franco Morini Motori, en donde prepara para el Salón EICMA de Milán dos novedades más.

HONDA
CB 300
Imatge
De este modo y siguiendo su programa de ofrecer mayor seguridad vial y de conducción a sus clientes, la CB 300 R se divide en dos modelos, la standard y económica, con freno posterior de tambor, y la versión provista de frenada C-ABS, no el electrónico, sino el convencional, pues en Honda han pasado a denominar genéricamente C-ABS a ambos sistemas.

El nuevo freno trasero es de 240 mm, con pinza de simple pistón, mientras el disco delantero sigue de 276 mm, con una nueva pinza de 3 pistones, debido a la frenada Combinada-ABS, que al actuar el freno trasero también lo hace el pistón central delantero, mientras que con la maneta del freno delantero se actúa sobre el resto de pistones de la pinza. Un testigo en el tablero de instrumentos avisa de su presencia al dar el contacto.
Ex ...moltes coses

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Novetats Per Al 2010..

Entrada Autor: Eva » ds. oct. 31, 2009 12:14 pm

BMW també treu la nova 1250 gs.

Ja m'han explicat une mica la diferencia, però com que de motor continuo no entenent-hi res...... cap problema.

Serà qüestió de provar-la.

Lo únic que em fa por es el motor nou. Amb la F800gs, tot son campanyes i més campanyes ( fins avorrir-me) i crec que amb la 1250 passará el mateix.

Ara faltara veure l´estetique i el pes. :cool: :cool:

Steelman
Presentats
Contacta:

Re: Novetats per al 2010..

Entrada Autor: Steelman » ds. oct. 31, 2009 12:19 pm

BMW no treu la 1250
Treu una 1200 amb el motor revisat. es a dir com el motor de la HP2 pero l´han fet diferent mireu.
En la foto lateral ampliada en detalle, que puede ver que la culata SOHC 4 válvulas, en concreto la tapa de balancines o culatín, de la R 1200 R es muy diferente a la que emplea la BMW boxer que la precede en la cadena de producción y sobre la que trabaja un operario.

Y es tan diferente porque se trata de la nueva BMW R 1200 GS (silencioso, neumático y caballetes la delatan) con culata DOHC 4 válvulas radiales, pero no de la misma culata que emplea la HP2 Sport, hasta ahora única boxer en emplear esa tecnología, sino que los ingenieros de BMW aún han conseguido hacerla más compacta y hasta recortarla por su parte inferior, para así ofrecer una mayor distancia al suelo (o apoyo) en las inclinaciones.

Como en la HP2 Sport y como se puede apreciar en las fotos, la nueva tapa de balancines, ahora de árboles de levas o en el argot motorista culatín, está sujeta (suponemos) por dos tornillos (uno delante y otro detrás) en lugar de 4 como en las R 1200 R, GS o RT, detalle que podéis comparar en las fotos inferiores de la HP2 Sport y R 1200 GS en sus vistas posteriores.

Así pues, la cuestión que dejábamos en el aire al final de la noticia de la R 1200 R ’40 años Berlín’, ya tiene respuesta, la R 1200 GS (el modelo más vendido en los últimos años) es la boxer elegida por BMW Motorrad para utilizar comercialmente a gran escala las culatas DOHC para el 2010. Las R 1200 RT y R 1200 R quedarán para más adelante.
Imatge

Imatge

La resta de la noticia
http://www2.solomoto30.com/noticia.asp?ref=23585
http://www2.solomoto30.com/noticia.asp?ref=23407
Ex ...moltes coses

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » ds. oct. 31, 2009 12:23 pm

Finalment algú s'ha decidit (honda en aquest cas) a treure motos de mitja cilindrada. Espero que de mida i pes estiguin, també, en proporció. Ja que hi ha un mercat de gent que no gosa accedir a les, fins ara motos d'accés, que són les 600cc per mides i pes, sobretot dels tetracilíndrics. A veure si la resta de marques fan el mateix i es torna a rebifar el mercat de les motos de 300 o 400cc i pes contingut, que total, per sortir a fer les escapadetes matinals o de cap de setmana, ja n'hi ha prou i de sobres. Em refereixo, basicament, al mercat femení, si més no, pel què jo conec.
Benvingudes siguin totes les novetats!!!
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. oct. 31, 2009 12:23 pm

Imatge

Steelman, mira que maca !!!!!

Et deixo la noticia:

Ante la negativa de poder reproducir el dibujo que dimos en la noticia que BMW PREPARA UNA R 1250 GS 2010 CON MÁS MOTOR Y CVs, nuestro amigo Oberdan Bezzi nos ha dibujado su versión de la futura BMW R 1250 GS que prepara la marca alemana para el 2010.

Lo ha hecho bajo tres determinaciones que piensa que son indiscutibles: Debe ser nueva, debe ser BMW y debe ser una GS se mire por donde se mire.

Es decir, debe haber una evolución importante del modelo pero no revolución, ya que todas sus premisas son muy bien aceptadas desde hace muchos años, con lo que el éxito está más que probablemente asegurado frente a la dura competencia que se le va a echar encima a por su trozo de pastel.

Oberdan Bezzi la ve con el motor boxer de culatas DOHC 8 válvulas de la HP2 Sport (foto lateral), con doble bujía, unos 120 CV de potencia, unos 18 kilos de peso menos y una nueva distribución de pesos ligeramente alterada, con el silencioso trasero centralizado para no estorbar el acoplamiento de las maletas con que la equipan la gran mayoría de sus usuarios.

Más ágil, más liviana, quiere decir más deportiva, pero sin dejar de ser una R 1250 de la familia GS, con lo que su diseño la recordará a primera vista, al ser totalmente BMW y totalmente GS.

Os dejamos con el dibujo de Oberdan Bezzi y si queréis expresarnos vuestras opiniones, ya sabéis que nuestro e-mail es solomoto30@alesport.com

Steelman
Presentats
Contacta:

Re: Novetats per al 2010..

Entrada Autor: Steelman » ds. oct. 31, 2009 12:25 pm

Si aixo ja fa temps que ho llegeixo pero fins al 2011 com a minim BMW no crec que la tregui ja ho veuras ;)
Ex ...moltes coses

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. oct. 31, 2009 12:26 pm

Ai, ai, ai..... mira que es maca !!!!!!
A veure si haurem de cambiar la 1200 ?????

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dl. nov. 02, 2009 9:28 am

Doncs jo crec que la " nova GS " serà ABSOLUTAMENT igual estéticament que l´actual, ni escapament per sota el seient ni res. només tindrá com a novetat la culata DOHC amb doble arbre de lleves i prou.

El que m´extranya es aquesta foto de un motor 1200 ( actual ) amb la tapa de balancins cromat ????????? quina cosa més rara ( hortera ?) :eyes ( sèrie R1200 R especial ? fi de festa )

Ps.- la fletxa que senyaleu no és un nou motor amb doble arbre es un igual que ara, amb protecció( el Hp només té dos cargols )
Ps.- jo ja tinc demanada la nova i estic a l´espera :razz: :razz:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 02, 2009 9:33 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. nov. 02, 2009 9:24 pm

[quote user="Gs12 red" post="95133"]
Ps.- jo ja tinc demanada la nova i estic a l´espera :razz: :razz:[/quote]

I et canviaràs el nom ????? Gs 13 red ó Gs 12+1 red ;)

Sidru
Presentats
Entrades: 490
Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Sidru » dl. nov. 02, 2009 9:57 pm

Bones a tothom .............. com a fervent seguidor de la saga GS (en cap cas vol dir BMW .... ), i converses mantingudes amb gent directament implicades amb la seva venda i distribució, quasi segur que l’any vinent no es fa cap modificació d’importància, hi ha molta polèmica dins la clientela de Gs per la seva continua evolució i els problemes de electrònica, juntament amb la falta de rodatge de les modificacions per augmentar les prestacions del motor boxer. Crec que les ganes de seguir la competència i les ganes de la “pole position” per la trail més venuda farà perdre el esperit boxer...... el donar gazzzzzzz en un semàfor i que la moto es tombes cap a dreta ................ Molta gent s’enamora de marques ................ jo de motors, un bon boxer ho un bon motor amb V .. de Honda.
Nota: les fotos que poseu son de diferents versions del boxer, la de la culata cromada no es una GS, mireu els pneumàtics......... la GS es la que hi ha al darrera .........
Nota; fer la sortida d'escapament pel darrera ...... es pot fer sense cap mena de problema, ja s'ha fet més d'una vegada ............

Apa .. salut i mitlles.....................

Electra
Presentats
Entrades: 550
Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Electra » dc. nov. 04, 2009 1:46 pm

HOLA A TOTHOM!!!!

:eyes EVA NI TE LA MIRIS!!!

ET RECORDO QUE TU TENS DUES A CASA :twisted: , així que com estem en crisi mundial el millor serà... jajajajajajjajajajajajajaja :mrgreen:
Imatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. nov. 19, 2009 4:15 am

[quote user="Electra" post="95303"]HOLA A TOTHOM!!!!

ET RECORDO QUE TU TENS DUES A CASA :twisted: , així que com estem en crisi mundial el millor serà... jajajajajajjajajajajajajaja :mrgreen:
[/quote]

Virginia, aprofitaria per fer neteja de motos del garagte de casa ;)

Ahir vaig anar al Martin i Conesa i em varen ensenyar el seguent enllaç :
http://motos.coches.net/noticias/bmw-r- ... oNoticia=1
Estéticament no canvien pas masa el nou model, es que només li fan un petit restyling i prou i el motor .... no sé que dir-te encara no em sedueix prou.
Esperaré a aque surti a veure si canvio d´opinió.
També una cosa que em tira enrera es el motor nou. En Pasqual diu que no pasará res.... peró jo amb la 800 estic tipa de pasar campanyes i de vegades per tonteries. Amb la 1200 mai he fet una campanya ni entrat a taller per algo que no sigui fer revisions.
Esperarem une mica més :roll: :roll: :roll:

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dj. nov. 19, 2009 9:34 am

[quote user="Mareta" post="96691"][quote user="Electra" post="95303"]HOLA A TOTHOM!!!!

[/quote]

Virginia, aprofitaria per fer neteja de motos del garagte de casa ;)

Ahir vaig anar al Martin i Conesa i em varen ensenyar el seguent enllaç :
http://motos.coches.net/noticias/bmw-r- ... oNoticia=1
Estéticament no canvien pas masa el nou model, es que només li fan un petit restyling i prou i el motor .... no sé que dir-te encara no em sedueix prou.
Esperaré a aque surti a veure si canvio d´opinió.
També una cosa que em tira enrera es el motor nou. En Pasqual diu que no pasará res.... peró jo amb la 800 estic tipa de pasar campanyes i de vegades per tonteries. Amb la 1200 mai he fet una campanya ni entrat a taller per algo que no sigui fer revisions.
Esperarem une mica més :roll: :roll: :roll:[/quote]

No tingueu por amb la "Nova" gs 2010, només han canviat la culata per una altre amb doble arbre de lleves, ja fa anys que corren les R1200S HP2 i cap problema, tot i girar a 9500 voltes, la gs ( i RT ) no passarán de 8000 rpm.

i en quan a la electronica: ....es el tribut a pagar per acomplir les normes EURO i tenir un parell de mamelles de 600 cc. cada ú, ara mateix no es podría ni somniar un motor d´aquesta cilindrada amb carburadors, encès clàssic , catalitzador .etc. :roll: :roll:
Imatge

Respon

Torna a “General”