hola a tots.
es veu que com no en tenen prou de que sel's hagi vist el llauto,que amb les novas normas de circulacio,nomes volen recaptar,ara volen anar del pal amiguets,si t'enganxan fent-ne alguna ,et trauran la recepta i com han vist l'anunci de ''paratodolodemasmastercard'' ens podran cobrar al moment i ens faran desconte,tinc un amic que m'ha explicat que el problema que tenen es que la gent no paga,volen embargar contes i no troben cales i volen embargar nominas i la 20 part de la poblacio no en te i aixi tene previst per lo menys anar fent caixa.
p.d. trobo que tenen moltes galtas i jo espero seguir com fins ara, que fa anys que no em posen cap multa.
50%
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: 50%
Ja sabem que cara Nadal , tot el que sigui controls policials s'endurira moltísimim :enfaduu i la finalitat, com sempre a part de la nostre seguretat es la recaptació.
Si vols que et digui una cosa, si arriba el cas que m'enganxin amb una imprudència (que de vegades faig :roll: ), corrent massa ( que de vegades ......bueno de vegades també em passo :roll: ), primer es clar que m'enfadaré i diré paraules que ara no venen al cas, però si em puc estalviar el 50% en la multa.... pagaré i callaré. I potser així em comportaré.
Dit això , aprofito per dir que encara tinc tots els punts -14- i mai m'han posat cap multa que no fos per D'aparcament. Espero que la sort no canvii ;) .
Si vols que et digui una cosa, si arriba el cas que m'enganxin amb una imprudència (que de vegades faig :roll: ), corrent massa ( que de vegades ......bueno de vegades també em passo :roll: ), primer es clar que m'enfadaré i diré paraules que ara no venen al cas, però si em puc estalviar el 50% en la multa.... pagaré i callaré. I potser així em comportaré.
Dit això , aprofito per dir que encara tinc tots els punts -14- i mai m'han posat cap multa que no fos per D'aparcament. Espero que la sort no canvii ;) .
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Mareta" post="95016"]
... aprofito per dir que encara tinc tots els punts -14- i mai m'han posat cap multa que no fos per D'aparcament. Espero que la sort no canvii ;) .[/quote]
He de reconèixer que en el teu cas te força mèrit tenir tots els punts encara.
:D :D :kiss
... aprofito per dir que encara tinc tots els punts -14- i mai m'han posat cap multa que no fos per D'aparcament. Espero que la sort no canvii ;) .[/quote]
:D :D :kiss
Sort,
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Albert" post="96193"]Holaaaa,
:D :D :kiss[/quote]
Albert, com diu el me company de ruta :
"només anem a velocitats legals" :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Amb les gs no es pot correr, els s´hi falta la 7 éna marxa per poguer atrapar a les Pam. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
A l´únic lloc on ens se la jugarem serà a la 40 Argentina, allà si hi ha un control de radar el vehorem d´una hora lluny :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
;) :kiss :kiss
:D :D :kiss[/quote]
Albert, com diu el me company de ruta :
"només anem a velocitats legals" :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Amb les gs no es pot correr, els s´hi falta la 7 éna marxa per poguer atrapar a les Pam. :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
A l´únic lloc on ens se la jugarem serà a la 40 Argentina, allà si hi ha un control de radar el vehorem d´una hora lluny :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
;) :kiss :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 14, 2009 2:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.