[quote user="AT" post="93769"]Jo penso que lo seu es portar els guants per fora, doncs l'aigua que no t'entri per el canell...
A més penso que sempre s'han portat per fora no?[/quote]
I, l'aigua que raja màniga avall?
I VOSALTRES? COM HO FEU ALLÒ DE...?
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 16
- Membre des de: ds. juny 27, 2009 6:10 pm
-
- Presentats
- Entrades: 16
- Membre des de: ds. juny 27, 2009 6:10 pm
Re: I VOSALTRES? COM HO FEU ALLÒ DE...?
Normalment, per fora! Si plou, procuro cobrir-los al màxim amb el "xurrasquero" però si no, és dificil trobar uns guants que tinguin el canell prou petit per anar bé per sota de la jaqueta!!
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Doncs a mi els guants d'estiu m'ariben al canell i els d'entretemps i d'hivern per sobre la màniga sempre i ben tancats.
Quan plou em poso els guants d'estiu i per cobrir-los uns guants de plàstic especials per la pluja . I s'ha acabat el problema :lol: :lol:
Vsssssssss
007
Quan plou em poso els guants d'estiu i per cobrir-los uns guants de plàstic especials per la pluja . I s'ha acabat el problema :lol: :lol:
Vsssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 01, 2009 9:54 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="James Bond" post="95109"]Doncs a mi els guants d'estiu m'ariben al canell i els d'entretemps i d'hivern per sobre la màniga sempre i ben tancats.
Vsssssssss
007[/quote]
Tothom sap que els Serveis d'Inteligència han d'anar ben preparats (sobretot si tenen dos 00), però...quant guants portes a la moto? 4 parells em sembla excessiu :eyes :lol: :lol:
Deu ser per això que necessites una PAN. Clar que amb la nova VFR no se si tindràs prou espai.. :lol: :lol:
Vsssssssss
007[/quote]
Tothom sap que els Serveis d'Inteligència han d'anar ben preparats (sobretot si tenen dos 00), però...quant guants portes a la moto? 4 parells em sembla excessiu :eyes :lol: :lol:
Deu ser per això que necessites una PAN. Clar que amb la nova VFR no se si tindràs prou espai.. :lol: :lol: