"PARÍS EN FERRARI"
Moderador: Airald
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
"PARÍS EN FERRARI"
¡UNA LOCURA!
¡Alucinante! Debés leer, primero el texto, y luego hacer click en enlace youtube de más abajo. Es verídico. Dura 9 minutos, que es el tiempo que tarda en llegar desde Porte Dauphine hasta Montmartre. Conocer París en Ferrari
En una mañana de agosto de 1978 el director de cine Claude Lelouch montó una cámara subjetiva en el morro de un Ferrari 275 GTB y le pidió a un amigo, piloto profesional de fórmula 1 (dicen que era Jean Pierre Jabouille) que lo condujera a toda velocidad por el corazón de París de madrugada. Por razones técnicas la película dura sólo 10 minutos. El recorrido parte de Porte Dauphine, pasa por el Louvre y la Basílica de Sacre Coeur.
Las calles estaban abiertas al tráfico porque Lelouch no pudo obtener permisos.
El piloto completó el recorrido en unos 9 minutos, alcanzando en algunos momentos velocidades de 325 kilómetros por hora. Se ve como se salta semáforos en rojo, pasa al lado de los peatones, conduce por dirección prohibida o esquiva camiones de la basura.
Tras exhibir la película en público por primera vez, Lelouch fue arrestado. Nunca reveló la identidad del piloto y la película fue prohibida...
¡AGARRARSE A LA MESA, SUBIR EL VOLUMEN Y ALUCINARSE!!! (no es broma)
http://www.wat.tv/video/ferrari-275-cla ... a83s_.html
¡Alucinante! Debés leer, primero el texto, y luego hacer click en enlace youtube de más abajo. Es verídico. Dura 9 minutos, que es el tiempo que tarda en llegar desde Porte Dauphine hasta Montmartre. Conocer París en Ferrari
En una mañana de agosto de 1978 el director de cine Claude Lelouch montó una cámara subjetiva en el morro de un Ferrari 275 GTB y le pidió a un amigo, piloto profesional de fórmula 1 (dicen que era Jean Pierre Jabouille) que lo condujera a toda velocidad por el corazón de París de madrugada. Por razones técnicas la película dura sólo 10 minutos. El recorrido parte de Porte Dauphine, pasa por el Louvre y la Basílica de Sacre Coeur.
Las calles estaban abiertas al tráfico porque Lelouch no pudo obtener permisos.
El piloto completó el recorrido en unos 9 minutos, alcanzando en algunos momentos velocidades de 325 kilómetros por hora. Se ve como se salta semáforos en rojo, pasa al lado de los peatones, conduce por dirección prohibida o esquiva camiones de la basura.
Tras exhibir la película en público por primera vez, Lelouch fue arrestado. Nunca reveló la identidad del piloto y la película fue prohibida...
¡AGARRARSE A LA MESA, SUBIR EL VOLUMEN Y ALUCINARSE!!! (no es broma)
http://www.wat.tv/video/ferrari-275-cla ... a83s_.html
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Re: "PARÍS EN FERRARI"
Ni tan sols l'he acabat de veure. Si això és veritat, aquest tio es mereix estar a la garjola per la resta de la seva vida.
:evil:
:evil:
- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
Després de veure el video i flipar tinc varies coses; el que em fa pensar que es un muntatge i el transit que es veu durant el video pot ser preparat es el fet de quant passa els semàfors en vermell el molt c…. no treu el peu del gas i jo calculo que nomes per la sensació de supervivencia encara que no paris el mes normal seria aixecar el peu. Tambe es molta casualitat que apareix tot el posible, camions d’escombraries, autobuses, cotxes, peatons i fins i tot uns coloms que es veuen en el carrer mes fosc de tots quedan ben il•luminats per els fars del cotxe. I si realment es cert dic el mateix que el Joan, a la garjola per sempre.
Salut
Salut
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
jo aquell temps estudiava a França i us puc dir que el que es veu era real, inclús ho havia vist de "resquitlló" .
S´en va parlar moltissim , però eren altres temps i socialment era vist com una mal-i-feta dels nens de la gauche divine Parisenca i tothom sabía qui eren.
Una nit a la ratjola i repartiment de unes quantes caixes de Mumm o Bauget-Jouette al cap de la Police (du 15eme. arrondissement) , normalment arreglaven les coses.
:roll: :roll: :roll:
Ps.- Ara que voleu que us digui: el soroll es 100% Porsche o potser Mercedes V8 450 SEL , però no d´un Ferrari 275 que tenía 12 cilindres i un soroll ( musica ) molt més agud.............. :roll: :roll: :roll:
S´en va parlar moltissim , però eren altres temps i socialment era vist com una mal-i-feta dels nens de la gauche divine Parisenca i tothom sabía qui eren.
Una nit a la ratjola i repartiment de unes quantes caixes de Mumm o Bauget-Jouette al cap de la Police (du 15eme. arrondissement) , normalment arreglaven les coses.
:roll: :roll: :roll:
Ps.- Ara que voleu que us digui: el soroll es 100% Porsche o potser Mercedes V8 450 SEL , però no d´un Ferrari 275 que tenía 12 cilindres i un soroll ( musica ) molt més agud.............. :roll: :roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 04, 2009 10:20 am, en total s’ha editat 4 vegades.

- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
És d'infart !!.
M'apunto a lo de la garjola
M'apunto a lo de la garjola
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Gs12 red" post="95288"]jo aquell temps estudiava a França i us puc dir que el que es veu era real, inclús ho havia vist de "resquitlló" .
.............
[/quote]
M'agradaria saber les teves corredisses a la teva època d'enfant terrible, jejejeje.... :twisted:
.............
[/quote]
M'agradaria saber les teves corredisses a la teva època d'enfant terrible, jejejeje.... :twisted: