7 De Novembre A Perpinyà

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: 7 De Novembre A Perpinyà

Entrada Autor: Xurrumeka » dv. nov. 06, 2009 2:56 pm

[quote user="JEPPY" post="95474"]Maria, hem quedat amb l'Albert que a les 11 ens trobarem a la porta catalana a Salses per sortir a fer la volta./quote]

holaaaaa

ja hem parlat amb l'Albert, tot OK, a les 11 a la Porta Catalana!!!!
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dv. nov. 06, 2009 5:34 pm

marededeusenyor ! que deia en Higgins, quin estrés !!!

Maria, que és com si fos a Canaries, una hora abans...és a les 10 que s'ha d'estar ala porta catalana, en tot cas hauríem de sortir les 8, ja ens acabarem de tornar a trucar per quedar, :lol:

Puntualitzar que el llibre el porta la Maria, precissament al seu poble avui fa la presentació l'autora i podem aprofitar per demanarli que ens hi faci alguna dedicatòria especial.
Gira en torn els " camins de la llibertat", que fa poc en van fer un documental i algu ha penjat la ruta conmemorativa que es fa, les rutes que feiens servir els evadits i refugiats que s'escapaven de l'europa ocupada pel nazisme i els llocs i la gent que ajudava a passar clandestinament la frontera travessant els pirineus... (això si eren homes, i dones, valents)

Fa poc en veure el documental em va aflorar la idea de muntar una ruta motera en torn aquesta temàtica. Curiós que pocs dies després de comentarli a la Maria just al seu poble es presentés un llibre sobre això, i quan aquest matí en Josep em demanava si se m'acudia alguna cosa per regalar als companys de la Catalunya Nord, no he dubtat ni un moment, sembla que tot estés escrit i lligat !
-----------

Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Entrada Autor: Bolero » dv. nov. 06, 2009 5:36 pm

[quote user="Xurrumeka" post="95465"]això en lloc d'una jornada reivindicativa a la Catalunya Nord, sembla la FUGIDA D'EGIPTE !!!!!!!!!!!!!!!!!! :crys :crys :crys :crys[/quote]

Aquest es el meu motiu principal. Dimarts m'en hi vaig a Egipte i no atrapo el que he de deixar enllestit!!!! :eyes :eyes :eyes
Bolero l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 06, 2009 5:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Xurrumeka
Presentats

Entrada Autor: Xurrumeka » dv. nov. 06, 2009 5:48 pm

[quote user="ARBE" post="95489"]Maria, que és com si fos a Canaries, una hora abans...és a les 10 que s'ha d'estar ala porta catalana, en tot cas hauríem de sortir les 8, ja ens acabarem de tornar a trucar per quedar, :lol:
Puntualitzar que el llibre el porta la Maria, precissament al seu poble avui fa la presentació l'autora i podem aprofitar per demanarli que ens hi faci alguna dedicatòria especial. [/quote]

Arbe, ja he parlat amb el Jeppy i ja hem quedat entesos, tant en respecte a la hora com en la qüestió de la dedicatòria. Ah!!!! El Xavier Madorell diu que puja amb nosaltres i hem quedat que al vespre el trucaré per acabar de concretar, ok???
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Ricmel
Presentats
Entrades: 522
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:24 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Ricmel » dv. nov. 06, 2009 7:21 pm

Companys,

Ara he llegit tot el que heu escrit i m'he perdut una mica. En qualsevol cas quedem demà a les 8 del matí al Núria de Girona. No tinc res per obsequiar demà als nostres amables anfitrions. Ja contriburé amb el que em toqui per pagar.

La previsió del temps al Rosselló per demà és de pluja i la meva dona m'ha dit que no ve. Per tant seré jo tot sol. Espero que la pluja ens respecti, ni que sigui una mica.

Jomeca, vindràs demà al Núria o ens esperes pel camí? Passem per la N-II?
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dv. nov. 06, 2009 7:25 pm

[quote user="Ricmel" post="95497"]Companys,

Ara he llegit tot el que heu escrit i m'he perdut una mica. En qualsevol cas quedem demà a les 8 del matí al Núria de Girona. No tinc res per obsequiar demà als nostres amables anfitrions. Ja contriburé amb el que em toqui per pagar.

La previsió del temps al Rosselló per demà és de pluja i la meva dona m'ha dit que no ve. Per tant seré jo tot sol. Espero que la pluja ens respecti, ni que sigui una mica.

Jomeca, vindràs demà al Núria o ens esperes pel camí? Passem per la N-II?[/quote]

Tranquil, ja hem trobat algunes coses per obsequiar als anfitrions del dinar (llibre, samarreta i embotits).
Per el que fa a la previssió, hi haurá pluja entre 1 i 3 de la tarda i a partir de les set.
Pasarem per la NII fins al Voló i despres afagarem autopesta fins a la sortida 41 de Perpinyà nord. (si anem bé de temps, no la agafarem).
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. nov. 06, 2009 7:49 pm

[quote user="JOMECA" post="95457"]Per cert..

Podeu posar la planificació que teniu ,.. hioraris ,.. trobada.. etc, etc.... pel que venim de fora de Girona ..

Salut

Josep.[/quote]

Josep, passa per l'apartat de presentacions home !!!! I ens expliques alguna cosa mes, es que som una mica xafarders saps ? :D :D

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

JOMECA
Presentats
Entrades: 7
Membre des de: dj. nov. 05, 2009 7:54 pm

Entrada Autor: JOMECA » dv. nov. 06, 2009 7:51 pm

Jo tambe mirare de ser a les 8 al bar Nuria ... Fins dema, i a veure si tenim sort i no ens plou..

Apa Salut !!!!

Josep (JOMECA)

JOMECA
Presentats
Entrades: 7
Membre des de: dj. nov. 05, 2009 7:54 pm

Entrada Autor: JOMECA » dv. nov. 06, 2009 7:55 pm

Pels qui vulguin saber mes.....

Http://www.costabravagirona.net

segurament aixo pot servir de 'presentacio'....

Salut !!!!!

Josep (JOMeCa)

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. nov. 06, 2009 8:00 pm

[quote user="JOMECA" post="95509"]Pels qui vulguin saber mes.....

Http://www.costabravagirona.net

segurament aixo pot servir de 'presentacio'....

Salut !!!!!

Josep (JOMeCa)[/quote]

No es que JO vulgui saber mes, es que es costum en aquest fòrum que els "nous" passin per l'apartat de presentacions i els poguem donar una benvinguda com cal. ;) ;)

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Jeppy
Presentats

Entrada Autor: Jeppy » dv. nov. 06, 2009 8:12 pm

La teva web es una bona presentació, Josep. Per el que veig ets dels que fa servir "cordes" al vaixell en lloc de "caps".
Pôsa-ho a "presentacions" i et donarem la benvinguda de reglament.

Bul1256
Presentats
Entrades: 403
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 11:08 am
Ubicació: Torroella de Fluvià - Palamós
Contacta:

Entrada Autor: Bul1256 » dv. nov. 06, 2009 9:45 pm

Salutacions josep, bona tripulació en Santa i en Ricard valents llops de mar tots dos, vagi be la sortida a Perpinyà.
Bul1256 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 06, 2009 9:48 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Ricmel
Presentats

Entrada Autor: Ricmel » dv. nov. 06, 2009 10:57 pm

[quote user="Bul1256" post="95526"]Salutacions josep, bona tripulació en Santa i en Ricard valents llops de mar tots dos, vagi be la sortida a Perpinyà.[/quote]

Gràcies Bul.
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Saneja
Presentats
Entrades: 363
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm

Entrada Autor: Saneja » dv. nov. 06, 2009 11:06 pm

dema a les 8 estare al nuria
una salutacio

Jeppy
Presentats

Entrada Autor: Jeppy » ds. nov. 07, 2009 7:32 pm

Un que ja ha arribat. Només donar-vos les gràcies per la companyia i el bon dia que hem passat junts.
Les associacions que ens han acollit i ofert el dinar, es diuen : "parlem Catalá" i "Segismunda". La Segismunda es del mateix poble de Torrelles i está dedicada a la dama del mateix nom que va viure fa 800 anys i es va casar amb un compte del Roselló. Ella era jove i bonica i el compte era vell i lleig. Amb això que ella va trobar un cavaller, jove i de bon veure i l'hi feia el salt al compte rossellonés. Per trencar la costum de que el que porta banyes es el darrer que s'entera, el compte va ser prou viu per adivinar-ho i va fer pendre el cavaller, el degollà i l'obrí en canal per treure l'hi el cor. El va fer cuinar a la brassa i amb una mica d'alioli i l'hi va fer servir a la segismunda, qui se'l va menjar amb deleit. Una vegada va fer el rotet de satisfeta, el compte l'hi va dir que era el cor del seu amant... amb aquestes que la noia va agafar les escales i pujar a la torre d'on es llençà al vuit amb un fort crit i el nom del seu amant a la boca.

Aquesta es la llegenda tal i com me l'han explicat. El que no recordo, es el nom del cavaller...

Fins després que veurem les fotos

Josep Agudo
Mototurisme de Catalunya
Girona
(Us sona d'alguna cosa aixó???, hehehe)

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » ds. nov. 07, 2009 9:08 pm

Jo també he arribat, sa i estalvi,

ha estat un dia....

Com ho diria ? ostres ostres ostres... ;) ja jaaaaa

Realment el dia ha set interessant, enriquidor, diferent, sorprenent, agradable, divertit.... i més ! hi ha algun lloc dels que m'heu ensenyat que hi tornaré segur, em vé molt de gust anar desgranant i descobrint tota aquesta zona del nostre país per a mí verge (a aquestes alçades :oops: )

tot el dia ha tingut el seu què, bona companyia, moments divertits, fins i tot la pluja del matí a la llacuna amb la boira ha tingut el seu punt especial que m'ha agradat i tot (en aquell moment m'ha anat sonant l'Elton, molt adient),

La tornada amb en Bond via Pertus-Besalu-Olot-Vic-Granollers-Rubí al principi em feia una mica de recança i he acabat disfrutant com un berro ! després d'avui veig les rotondes amb una altra perspectiva, ja jaa...
A la Garrtoxa ens hem cagat literalment de la gelor que feia i el fred que hem passat, res que una bona estona al bar de les preses no arreglés... (x cert que a la sortida he vist un rostidor descomunal de pollastres amb llenya ! ), en Ramon ha tirat cap a casa a Manlleu i jo he seguit la ´C17 avall, que en dissabte a la tarda direcció Barna em sembla que és el primer cop que la faig i és també tota una experiència.

Apa, a penjar fotos, vaig a ferme uns bikinis de salmó i obrir una ampolla de cava per acabar el dia amb coherència.

Merci als organitzadors i a la gent que ens ha acollit i a la resta de moterus per la vostra companyia, i Ramon, aviam si aprens a posar cruillers :lol: :lol: :lol:
-----------

Xurrumeka
Presentats

Entrada Autor: Xurrumeka » ds. nov. 07, 2009 9:27 pm

holaaaaaaa

nosaltres també hem arribat, cap a les 8 més o menys i jo encara no m'he tret el fred de sobre i això que ens hem parat a fer un cacaolat calent amb en Ramon i en Xavier, però entre el vent i el fred........ufffffffff

bé, reiterar el nostre agraïment envers la colla de la Catalunya Nord que ens ha rebut tant i tant bé (Jeppy, fes-ho arribar, ok?) i ara intentarem penjar algunes fotos.

Una abraçada companys!!!!!!! :ksss :ksss :ksss
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Ricmel
Presentats

Entrada Autor: Ricmel » ds. nov. 07, 2009 9:30 pm

Ha estat una jornada magnífica, amb sol, pluja, vent, boira... de tot.

Els amics de Torrelles han estat molt amables amb nosaltres i l'aperitiu d'ostres i vi blanc un luxe.

Us agraeixo a tots la vostra acollida i no serà l'única vegada que sortiré amb mototurisme.cat, perquè sou una colla molt aixerida!

A veure aquestes fotos!
BMW R 1250 RT
BMW R 1200 RT
BMW R 1150 R
BMW R 65 monolever
Montesa Cota 247
Montesa Cota 74
Lambretta 175
Rieju 49 TT

Jomila
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
Ubicació: Rubi

Entrada Autor: Jomila » ds. nov. 07, 2009 9:33 pm

Ja fa estona q corro per casa, ara ja net i polit veient el Barça, jo no he disfrutat de les ostres però l'estona q em estat plegats ha estat força bé.
Gracies per tot al Jeppy.

Salut

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » ds. nov. 07, 2009 9:39 pm

Un altra que ha arribat... :D

La definició del dia ja l'ha feta l' Arbe excel·lentment, jo dic el mateix que ha dit ell.

El temps ens ha respectat, ha plogut una mica i ens ha servit "d'excusa" per anar-nos a refugiar a l'Estany de Leucata a menjar ostres.

La tornada amb l' Arbe molt "guapa", ara les rotondes ja no tenen cap secret :mrgreen: arbe com has dit que les feiem ? Com un aeroplà ? :mrgreen:

Us deixo unes fotos, ara em vaig a dutxar, mentrestant la resta de fotos les pujo a picasa.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Aqui hi ha un senyor que no es de Mototurisme, però surt per la tele, el corresponsal de TV3 Pere Codonyan
.

Imatge

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”