7 De Novembre A Perpinyà

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: 7 De Novembre A Perpinyà

Entrada Autor: Xurrumeka » ds. nov. 07, 2009 10:21 pm

Imatge

Pere Codonyan, TV3, Peggggggggpinyà!!!

Imatge

Joaaaan!!!!! tú no, l'altre !!!!!!!!!!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

i les altres...........

http://picasaweb.google.es/xurrumeka/7N ... directlink
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Entrada Autor: Bolero » dg. nov. 08, 2009 6:47 am

mercès per les fotos i les croniques.
ja es veu, ja que us ho heu passat d'allo mes be!!!
Bolero l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 08, 2009 6:48 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Saneja
Presentats
Entrades: 363
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm

Entrada Autor: Saneja » dg. nov. 08, 2009 12:39 pm

jo tambe he arribat......
vaig parar a manresa a veure el partit i pendre un cafe amb llet calent per recuperam del fred .
per despres del partit acabar d'arrivar.
disculpeu el retard a l'hora de dinar,doncs l'autonomia de la meva moto es molt limitada i despres de trovar dos benzineres tancades per festiu, vaig poder repostar.
agrair especialment a la moto escombra(jeppy)el seu suport logistic per ajudam a solventar-ho.
tambe agrair a xurrumecos que hem van trobar la placa de la matricula amb un marge de l'autopista quan jo la donava per perduda,aquest mati intentare collar-la amb replons per que no es torni aflujar.
una salutacio a tots.

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. nov. 08, 2009 12:49 pm

Fotos : AQUI

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dg. nov. 08, 2009 2:19 pm

Jo veient les fotos tant sols puc dir, ostres ostres ostres :D :D
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 08, 2009 2:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatge

Silvestre Tornassol
Presentats
Entrades: 129
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 4:57 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Silvestre Tornassol » dg. nov. 08, 2009 4:19 pm

[quote user="JEPPY" post="95584"]Les associacions que ens han acollit i ofert el dinar, es diuen : "parlem Catalá" i "Segismunda". La Segismunda es del mateix poble de Torrelles i está dedicada a la dama del mateix nom que va viure fa 800 anys i es va casar amb un comte del Roselló. [...] Aquesta es la llegenda tal i com me l'han explicat. El que no recordo, es el nom del cavaller...[/quote]

Jeppy, la llegenda del cor menjat forma part de la tradició literària trobadoresca de l'edat mitjana i és una de les històries de més anomenada i difusió a l'Europa dels segles XIII i XIV, tot i que se li atribueix un origen oriental i en les diverses versions medievals canvien els personatges de la història. A la versió dels Cançoners que fa referència a la vida de l'enigmàtic trobador Guillem de Cabestany, els protagonistes són, a més del propi trobador, el gelós Ramon de Castell Rosselló, i la dama, anomenada Saurimonda (que és exactament com es diu l'associació de Torrelles, i no Segismunda, que és un nom castellà). Que la vida és falsa ho prova el fet que, segons consta en documents de l'època, Saurimonda, vídua de Ramon de Castell Rosselló, es va tornar a casar el 1210, i que Guillem de Cabestany apareix documentat a les Navas de Tolosa el 1212. A més, el rei Alfons, que s'esmenta en les versions més llargues de la vida, era mort un any abans del casament de Saurimonda amb Ramon de Castell-Rosselló (1197). Coses de les llegendes...

Salutacions a tota la gent collonuda de Mototurisme de part del profe de literatura infiltrat! ;)

P.D. Quins grans records que em porta aquesta imatge cada cop que la veig :))))
Imatge
Silvestre Tornassol l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 08, 2009 4:25 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
BMW R 1200 C Montauk

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dg. nov. 08, 2009 9:46 pm

[quote user="James Bond" post="95641"]Fotos : AQUI

Vssssssss
007[/quote]

Estic mirant les fotos iu es un excel.lent reportatge de la factoria d'ostres....que en vols muntar una, James????
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Jeppy
Presentats

Entrada Autor: Jeppy » dg. nov. 08, 2009 9:57 pm

[quote user="Silvestre Tornassol" post="95650"][quote user="JEPPY" post="95584"]Les associacions que ens han acollit i ofert el dinar, es diuen : "parlem Catalá" i "Segismunda". La Segismunda es del mateix poble de Torrelles i está dedicada a la dama del mateix nom que va viure fa 800 anys i es va casar amb un comte del Roselló. [...] Aquesta es la llegenda tal i com me l'han explicat. El que no recordo, es el nom del cavaller...[/quote]

Jeppy, la llegenda del cor menjat forma part de la tradició literària trobadoresca de l'edat mitjana i és una de les històries de més anomenada i difusió a l'Europa dels segles XIII i XIV, tot i que se li atribueix un origen oriental i en les diverses versions medievals canvien els personatges de la història. A la versió dels Cançoners que fa referència a la vida de l'enigmàtic trobador Guillem de Cabestany, els protagonistes són, a més del propi trobador, el gelós Ramon de Castell Rosselló, i la dama, anomenada Saurimonda (que és exactament com es diu l'associació de Torrelles, i no Segismunda, que és un nom castellà). Que la vida és falsa ho prova el fet que, segons consta en documents de l'època, Saurimonda, vídua de Ramon de Castell Rosselló, es va tornar a casar el 1210, i que Guillem de Cabestany apareix documentat a les Navas de Tolosa el 1212. A més, el rei Alfons, que s'esmenta en les versions més llargues de la vida, era mort un any abans del casament de Saurimonda amb Ramon de Castell-Rosselló (1197). Coses de les llegendes...

Salutacions a tota la gent collonuda de Mototurisme de part del profe de literatura infiltrat! ;)

Imatge[/quote]
Tornasol, ets un crack!!!! Gràcies per complementar la llegenda!!!!

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dg. nov. 08, 2009 10:40 pm

Hosti nanos, sembla que ha sigut una diada ben guapa. I nosaltres de pendoneo a Prades....en fi, sort que hi ha qui està on s'ha d'estar i no pendonejant.

De tota manera ens ho hem passat de collons allà a Prades. Hem estat aquí amb una colla d'Vstrom... molt divertit.
Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 08, 2009 10:41 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Jeppy
Presentats

Entrada Autor: Jeppy » dl. nov. 09, 2009 7:45 am

[quote user="Alucinamaripili" post="95674"]Hosti nanos, sembla que ha sigut una diada ben guapa. I nosaltres de pendoneo a Prades....en fi, sort que hi ha qui està on s'ha d'estar i no pendonejant.

De tota manera ens ho hem passat de collons allà a Prades. Hem estat aquí amb una colla d'Vstrom... molt divertit.[/quote]

I encara et volen els Vstromers??? DESERTOR!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :castell

JOMECA
Presentats
Entrades: 7
Membre des de: dj. nov. 05, 2009 7:54 pm

Bona Sortida

Entrada Autor: JOMECA » dl. nov. 09, 2009 10:41 am

Be... avui he vist que és per costum, de posar un post al arribar a casa , despres de cada sortida... bona cosa...

Us poso algunes de les fotos que vaig fer jo.

http://picasaweb.google.es/jmestras/7No ... TURISMECAT#

També sou tots "ficats", a la meva web....

http://www.costabravagirona.net

Salut, i fins una d'altre..

Josep Mestras (JOMeCa)

Jeppy
Presentats

Entrada Autor: Jeppy » dl. nov. 09, 2009 10:52 am

Bones fotos, Jomeca... gràcies!!!!!

Xavier Madorell Costa
Presentats
Entrades: 51
Membre des de: dc. abr. 16, 2008 8:39 pm
Ubicació: Caldes de Montbui

Entrada Autor: Xavier Madorell Costa » dl. nov. 09, 2009 12:54 pm

No puc afegir gran cosa més a les vostres consideracions sobre la jornada del dissapte passat.

Simplement el fet de sentir i cantar "l'estaca", el qual he re reconèixer que feia molt de temps

que no ho feia , em va produïr unes sensacions reconforntants, tenint en compte el lloc i les

circumstàncies del dia.

Personalment, i com sempre, m'ho vaig passar molt bé amb els companys de Mototurisme Catalunya.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. nov. 09, 2009 5:58 pm

Quina rabia al veure les fotos no poder haver estat alla!!
Jo tambe volia cridar!!!
Ex ...moltes coses

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. nov. 09, 2009 7:59 pm

[quote user="Alucinamaripili" post="95674"]Hosti nanos, sembla que ha sigut una diada ben guapa. I nosaltres de pendoneo a Prades....en fi, sort que hi ha qui està on s'ha d'estar i no pendonejant.

De tota manera ens ho hem passat de collons allà a Prades. Hem estat aquí amb una colla d'Vstrom... molt divertit.[/quote]

Ja tardes a posar la crònica SENCERA, explicant-ho tot, però tot eh !!! :twisted: :twisted: :twisted:

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Alucinamaripili
Presentats
Entrades: 7659
Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
Ubicació: Barcelona-Catalunya

Entrada Autor: Alucinamaripili » dl. nov. 09, 2009 8:05 pm

[quote user="James Bond" post="95753"][quote user="Alucinamaripili" post="95674"]Hosti nanos, sembla que ha sigut una diada ben guapa. I nosaltres de pendoneo a Prades....en fi, sort que hi ha qui està on s'ha d'estar i no pendonejant.

Ja tardes a posar la crònica SENCERA, explicant-ho tot, però tot eh !!! :twisted: :twisted: :twisted:

Vssssssss
007[/quote]

Tot no es pot explicar, que tu ja has vist aquest post a vstrom :D :D

Oscson
Presentats
Entrades: 55
Membre des de: dv. juny 26, 2009 3:53 pm
Ubicació: Sta Eulalia de Ronçana

Entrada Autor: Oscson » dl. nov. 09, 2009 8:53 pm

Veig que ha anat de conya, ho celebro

Vss

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dt. nov. 10, 2009 3:48 pm

[quote user="James Bond" post="95613"]Un altra que ha arribat... :D

La definició del dia ja l'ha feta l' Arbe excel·lentment, jo dic el mateix que ha dit ell.

El temps ens ha respectat, ha plogut una mica i ens ha servit "d'excusa" per anar-nos a refugiar a l'Estany de Leucata a menjar ostres.

La tornada amb l' Arbe molt "guapa", ara les rotondes ja no tenen cap secret :mrgreen: arbe com has dit que les feiem ? Com un aeroplà ? :mrgreen:

Vssssssss
007[/quote]

no,no, primer cal puntutalitzar que tu no fas rotondes, les ataques !!! :lol:

concretament em recordaves la tipica imatge d'un messermitch, potser millor un stuka, de la segona guerra mundial quan fan aquella maniobra tan característica de deixar la formació per passar a l'atac...
-----------

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”