Campaña preventiva dels mossos per als Motoristes
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Campaña preventiva dels mossos per als Motoristes
Amb la finalitat de fer compatible l'oci de conduir una moto amb les normes de trànsit, els Mossos van endegar fa unes setmanes un control per aconseguir que els motoristes prenguin consciència de la importància de respectar màxims de velocitat i la resta de normes de trànsit sense haver de renunciar al seu oci. En el programa, anomenat Premot, els agents distribueixen entre els motoristes uns tríptics editats pel Servei Català de Trànsit amb consells sobre seguretat viària. El sergent Xavier Ferrer, de l'Àrea Regional de Trànsit (ART) del Camp de Tarragona ha explicat els objectius d'aquest i ha dit que la 'responsabilitat' és l'adjectiu que tot motorista ha de tenir present mentre condueix.
Una acció dels Mossos d'Esquadra a l´AP-7
Marc C. Griso La Divisió de Trànsit de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra ha endegat aquesta tardor una nova fase del dispositiu de controls dirigits als conductors de motocicletes. Tal com ha explicat Ferrer, l'objectiu és 'establir una acció preventiva de control' que actuï com un element de conscienciació i dissuasió de conductes de risc, amb la finalitat de reduir els accidents entre els usuaris de motocicletes.
En concret, els Mossos incrementen la seva presència a les vies que, per les seves característiques, són sensibles de concentrar una major afluència de motoristes. A banda del tríptic informatiu es lliura un petit obsequi, que consisteix en un petit cadenat antirobatori per a motos, en agraïment pel temps d’aturada.
Tot i aquesta acció preventiva, els agents tenen l'obligació de denunciar qualsevol tipus d'infracció que es produeixi, especialment d'excés de velocitat, i controlen tots aquells elements que puguin alterar o amagar les plaques de matrícula de la motocicleta.
Ferrer ha explicat que portar equipatge molt voluminós o tecnologia que canvia els números de la matrícula són les infraccions més habituals. Un dels motoristes aturats, el Sergi, ha explicat que troba "molt bé" aquesta iniciativa i que els Mossos no es dediquin "únicament a posar multes".
La policia catalana ha dut a terme controls Premot durant els caps de setmana del 24-25 d'octubre i 31-1 de novembre i el d'aquest diumenge s'ha programat amb motiu del Gran Premi de Motociclisme de Xest. A llarg de la tarda de diumenge d'ahir, el Mossos han fet més de 200 aturades a motoristes al peatge de l'AP-7 en direcció Barcelona a l'Hospitalet de l'Infant.
Font de la noticia
Una acció dels Mossos d'Esquadra a l´AP-7
Marc C. Griso La Divisió de Trànsit de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra ha endegat aquesta tardor una nova fase del dispositiu de controls dirigits als conductors de motocicletes. Tal com ha explicat Ferrer, l'objectiu és 'establir una acció preventiva de control' que actuï com un element de conscienciació i dissuasió de conductes de risc, amb la finalitat de reduir els accidents entre els usuaris de motocicletes.
En concret, els Mossos incrementen la seva presència a les vies que, per les seves característiques, són sensibles de concentrar una major afluència de motoristes. A banda del tríptic informatiu es lliura un petit obsequi, que consisteix en un petit cadenat antirobatori per a motos, en agraïment pel temps d’aturada.
Tot i aquesta acció preventiva, els agents tenen l'obligació de denunciar qualsevol tipus d'infracció que es produeixi, especialment d'excés de velocitat, i controlen tots aquells elements que puguin alterar o amagar les plaques de matrícula de la motocicleta.
Ferrer ha explicat que portar equipatge molt voluminós o tecnologia que canvia els números de la matrícula són les infraccions més habituals. Un dels motoristes aturats, el Sergi, ha explicat que troba "molt bé" aquesta iniciativa i que els Mossos no es dediquin "únicament a posar multes".
La policia catalana ha dut a terme controls Premot durant els caps de setmana del 24-25 d'octubre i 31-1 de novembre i el d'aquest diumenge s'ha programat amb motiu del Gran Premi de Motociclisme de Xest. A llarg de la tarda de diumenge d'ahir, el Mossos han fet més de 200 aturades a motoristes al peatge de l'AP-7 en direcció Barcelona a l'Hospitalet de l'Infant.
Font de la noticia
Ex ...moltes coses
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Re: Campaña Preventiva Dels Mossos Per Als Motoristes
No us preocupeu si sortiu a donar un tomb,perque tots estan amb mi.Ultimament
cada vegada que surto em paren,massa sovint.Tinc tot de papers explicant la
campanya dels coll......... :enfadat Dono les gràcies a tot aquests agents per
preocupar-se per mi :twisted:
cada vegada que surto em paren,massa sovint.Tinc tot de papers explicant la
campanya dels coll......... :enfadat Dono les gràcies a tot aquests agents per
preocupar-se per mi :twisted:
Que gran aquest de Bilbao

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Quan algú es preocupa per mi, em començo a preocupar jo....... :evil: :evil:
Vssssssss
007
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
[quote user="James Bond" post="95764"]Quan algú es preocupa per mi, em començo a preocupar jo....... :evil: :evil:
Vssssssss
007[/quote]
Sabies paraules James.
;)
Vssssssss
007[/quote]
Sabies paraules James.
;)
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="JoanF" post="95775"][quote user="James Bond" post="95764"]Quan algú es preocupa per mi, em començo a preocupar jo....... :evil: :evil:
Vssssssss
007[/quote]
Sabies paraules James.
;)[/quote]
+1
Vssssssss
007[/quote]
Sabies paraules James.
;)[/quote]
+1
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
tengo miedo :tremolant
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Campaña preventiva dels mossos per als Motoristes
Val.
I ara m'ha vingut a la memòria l'últim rally de cotxes que vaig anar a veure (zona Manresa), estant jo i un company en un revolt perdut, tot fosc ja, i amb la carretera tallada, que passa un Mosso amb la seva RT-850 i es fot una galeta en el revolt que es tanca de cop tot just davant meu. Baixo barranc avall i ja estava trucant per l'emisora. Vem estar parlant una estona i l'hi pregunto:
-Jove, em sembla que corries una mica massa.
En contesta......
-És que jo obro aquest tram.
I l'hi dic.....
-Sí, m'ho suposo, però per córrer se n'ha de saber.
I em diu....
-Jo he fet cursets de pilotatge (com els que veu fer alguns? jejejejeje :mrgreen: )
L'hi contesto:
-Jo no, però fa 25 anys que vaig en moto.
I salta i em diu:
-Doncs l'hauries de fer un curset. Va molt bé.
No vaig saber què contestar-li..... Quan arriba l'altre company amb la moto, em despedeixo.
-Bon servei, nois.
I ara m'ha vingut a la memòria l'últim rally de cotxes que vaig anar a veure (zona Manresa), estant jo i un company en un revolt perdut, tot fosc ja, i amb la carretera tallada, que passa un Mosso amb la seva RT-850 i es fot una galeta en el revolt que es tanca de cop tot just davant meu. Baixo barranc avall i ja estava trucant per l'emisora. Vem estar parlant una estona i l'hi pregunto:
-Jove, em sembla que corries una mica massa.
En contesta......
-És que jo obro aquest tram.
I l'hi dic.....
-Sí, m'ho suposo, però per córrer se n'ha de saber.
I em diu....
-Jo he fet cursets de pilotatge (com els que veu fer alguns? jejejejeje :mrgreen: )
L'hi contesto:
-Jo no, però fa 25 anys que vaig en moto.
I salta i em diu:
-Doncs l'hauries de fer un curset. Va molt bé.
No vaig saber què contestar-li..... Quan arriba l'altre company amb la moto, em despedeixo.
-Bon servei, nois.