Indignació Total Amb El Schuberth C-2

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Indignació Total Amb El Schuberth C-2

Entrada Autor: GRUM » dl. nov. 09, 2009 5:55 pm

Dissabte al matí, surto d'horeta de casa, cap a les 7:20h aproximadament, omplot dipòsit i agafo la C-25 direcció Tàrrega, evidentment, una boira de tres parells de co...ns. Porto un Schuberth C-2 que se suposa que no hauria de donar cap mena de problema, no? :enfaduu doncs resulta que el casc es comença a humitejar per dintre i que passa, que la punyetera làmina finíssima que fa les funcions d'anti-baf, comença a bufar-se, si, si, li surten unes butllofetes i es comença a aixecar tota ella. Com si no fos prou difícil conduïr sense veure-hi més enllà d'uns 20metres davant teu. A més a més, la boira era "ploranera o pixanera" i, és clar, no podia obrir les ventilacions per no quedar xop per dins el casc. Total, que vaig passar una mala estona i vaig agafar un bon cabreig. :enfadat :enfadat :enfadat :enfaduu
Arribant a Tarrega vaig haver de parar a veure si el casc s'eixugava i es recomposava una mica, doncs amb les butllofes davant dels ulls, tot i no haver-hi boira, no veia res i el fred no em permetia conduir amb la visera aixecada! :enfaduu :enfaduu
Tot i que el tema no millorava massa, decideixo continuar cap al Priorat, m'havia proposat esmorzar a la Venta del Pubill i pensava arribar-hi si o si. Obro les ventilacions i la visera es comença a eixugar per dins, i al cap d'una bona estona sembla que recupera el seu estat normal.
Segueixo la ruta sense més entrebancs.
Però quan arribo a casa i miro bé el casc, resulta que la me...da de làmina anti-baf, s'ha aixecat tota i s'ha desintegrat una bona part de la mateixa, just la que queda davant dels ulls. Hostia, per un casc que val el que val i no té ni un any, la veritat és que n'esperava bastant més :wall
Ara hauré de mirar si a la botiga, el Motosprint d'Andorra em poden donar alguna resposta o solució perquè us juro que sinó la pobra mare del senyor Schuberth es recordarà de mi, o més aviat jo d'ella!
En fi, no sé si algú de vosaltres s'ha trobat en algun cas semblant, espero, pel vostre bé, que no.
Alguna solució apart de canviar la lamineta en qüestió? Puc muntar algún altre sistema?
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Indignació Total Amb El Schuberth C-2

Entrada Autor: Steelman » dl. nov. 09, 2009 6:03 pm

A) jo tinc el Shubert C1 i la boira sempre ha estat un problema. Sempre he acabat d´anar amb la visera aixecada pq si no no hi veig. Ah porto lentilles amb lo que s´assequen que no vegis (mai millor dit) i es molt desgradable. Es un gran punt negre dels shubert, no se si el C3 ho millora...

B) q tal el priorat? i el vent? pq ha bufat de valent per aqui a les comarques de Tarragona i terres del Ebre. Portem des del diumenge 2 de novembre que cada dia a bufat de valent!
Ex ...moltes coses

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dl. nov. 09, 2009 6:57 pm

Enguany serà el primer hivern amb el C3, però per l'experiència d'un dia o dos de boira anant a treballar (total 6km) em sembla que tindré més problemes que amb el Nolan. Esperaré però a conduir uns quants kms més amb boira per tenir un criteri una mica més clar. Per tot el demés un 10 pel C3.
:roll: :roll:

ARBE
Presentats
Entrades: 1893
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana

Entrada Autor: ARBE » dl. nov. 09, 2009 7:39 pm

jo el C2, i perfecte en totes condicions, inclòs aquest diumenge que vam tenir fred, boira, pluja... Això si, desde que vaig posar el Pin-lock !!! fins llavors patia això que comentes, tret del principi que el casc era nou.
ARBE l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 09, 2009 7:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
-----------

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. nov. 09, 2009 8:10 pm

La protecció de la làmina interior del C2 no sol durar mes de mig any i això tot i havent vigilat al netejar-lo de no fer-ho fort ni posar-hi segons quins líquids.

Com molt bé diu l' Arbe això amb 18 € ho tens sol·lucionat, un pin-lock i ja està. La majoria que tenim Schubert a l'hivern posen el pin-lock.

AH !! i quan fa mal temps jo sempre obro la ventilació lateral immediatament.

Vssssssss
007

EDITO :

Ja se que toca molt els collons acabar posant un pin-lock a un casc que val el que val però.....es el que hi ha
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 09, 2009 8:20 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

JoanF
Presentats

Entrada Autor: JoanF » dl. nov. 09, 2009 8:50 pm

[quote user="James Bond" post="95762"]La protecció de la làmina interior del C2 no sol durar mes de mig any i això tot i havent vigilat al netejar-lo de no fer-ho fort ni posar-hi segons quins líquids.

Com molt bé diu l' Arbe això amb 18 € ho tens sol·lucionat, un pin-lock i ja està. La majoria que tenim Schubert a l'hivern posen el pin-lock.

AH !! i quan fa mal temps jo sempre obro la ventilació lateral immediatament.

Vssssssss
007

EDITO :

Ja se que toca molt els collons acabar posant un pin-lock a un casc que val el que val però.....es el que hi ha[/quote]
Però és que el pin-lock el C3, ja el porta, però tinc la impresió que el Nolan anava més bé. De totes maneres necessito més dies de fret per jutjar si s'enbafa més o menys que el Nolan.

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dt. nov. 10, 2009 9:39 am

Gràcies per les aportacions.
Algú em pot iluminar sobre el Pin.lock? on el compro? algún en especial? preus? instal.lació?
Ja ho veieu, per demanar que no quedi ;)

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. nov. 10, 2009 10:57 am

Company, quan vas demanar consell l'altre dia, no vas llegir-ho o què? ;)
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dt. nov. 10, 2009 12:04 pm

Ok Randy, tens raó, m'havia saltat el link on posava preus i detalls. Mil disculpes.
Gràcies, no se pas que faria sense tu ;)

JoanF
Presentats

Entrada Autor: JoanF » dt. nov. 10, 2009 5:40 pm

[quote user="Randy-650" post="95814"]Company, quan vas demanar consell l'altre dia, no vas llegir-ho o què? ;)[/quote]
Ara amb el link que hi ha aquí m'has fet recordar lo de la làmina interior del pin-lock. Qui fart de riure m'he fotut un altra vegada. Sembla estrany en un motero de tota la vida.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
De bon rotllo eh Randy.
:bow :bow :bow :bow

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. nov. 11, 2009 9:55 am

[quote user="JoanF" post="95833"][quote user="Randy-650" post="95814"]Company, quan vas demanar consell l'altre dia, no vas llegir-ho o què? ;)[/quote]
Ara amb el link que hi ha aquí m'has fet recordar lo de la làmina interior del pin-lock. Qui fart de riure m'he fotut un altra vegada. Sembla estrany en un motero de tota la vida.
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
De bon rotllo eh Randy.
:bow :bow :bow :bow[/quote]

És que fa moooolts anys fregavem una patata per dins els casc. :mrgreen:

Tenieu que veure la cara de la meva mare quan agafa una patata a la cuina i començava a fregar la visera...... :lol:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”