Una Setmana Per Rebre Un Recanvi?
Moderador: Airald
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
Una Setmana Per Rebre Un Recanvi?
Fa un parell de dissabtes quan tornava sol de l'esmorzar anti-crisi amb alguns companys del fòrum V STROM.
Vaig tenir la mala sort de xocar contra un cotxe http://www.vstromclub.es/viewtopic.php? ... 7&start=25
Amb el resultat a la moto de la estribera esquerra arrencada, juntament amb la maneta de l'embragatge doblegada (sembla que res més).
Bé, doncs aquest post és per queixar-me, porto una setmana per rebre el recanvi, ho vaig demanar dijous passat, no ho vaig demanar abans perquè no estava d'humor pel dolor del peu (es va dur gran part del cop).
Doncs estem a dimecres i encara no l'han rebut
Primer em van dir que el Dilluns.
El Dilluns em van dir que el Dimarts.
El Dimarts que sense falta el Dimecres.
Avui m'han dit que segur, segur demà abans de les 10 del matí els hi haurà arribat l'Estribera.
És penós, una setmana la moto parada per una Estribera.
Estic molt enfadat amb el concessionari Suzuki de Lleida.
Quin M. ... de servei.
Vaig tenir la mala sort de xocar contra un cotxe http://www.vstromclub.es/viewtopic.php? ... 7&start=25
Amb el resultat a la moto de la estribera esquerra arrencada, juntament amb la maneta de l'embragatge doblegada (sembla que res més).
Bé, doncs aquest post és per queixar-me, porto una setmana per rebre el recanvi, ho vaig demanar dijous passat, no ho vaig demanar abans perquè no estava d'humor pel dolor del peu (es va dur gran part del cop).
Doncs estem a dimecres i encara no l'han rebut
Avui m'han dit que segur, segur demà abans de les 10 del matí els hi haurà arribat l'Estribera.
És penós, una setmana la moto parada per una Estribera.
Estic molt enfadat amb el concessionari Suzuki de Lleida.
Quin M. ... de servei.
Rodar en moto es lo meu
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Re: Una Setmana Per Rebre Un Recanvi?
Ostres quina mala llet. Menys mal que només a estat la bota (que deunidó) i l'estribera
Ja se sap que alguns conces funcionen així. Pocs recambis tenen ells en estock.
I això que per aquí alguns diuen que és la millor moto del mon.
Vinga a recuperarse i a veure si ens veiem aviat.
Ja se sap que alguns conces funcionen així. Pocs recambis tenen ells en estock.
I això que per aquí alguns diuen que és la millor moto del mon.
Vinga a recuperarse i a veure si ens veiem aviat.
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Si vols un dia amb una cerveseta a la ma o dues t'explico la meva experiencia amb SUZUKI LLeida, i a recuperarse del peu.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
-
- Presentats
- Entrades: 130
- Membre des de: ds. ago. 29, 2009 8:35 pm
Jo si vols t'explicaré la meva experiència amb KAWASAKI doncs fa tres setmanes que espero un suport per a l'òptica que vaig trencar i encara no és aquí. Diuen que vé de Japó via Bèlgica perque no n'hi hava a Europa, però m sembla que ve a peu :twisted:
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
Ondia!!! menys mal que gairebe no va ser res!!
Sobre lo del conce, amb els recanvis, no ets l'unic, tenen molta mania de dir sempre, dema m'arriva trankil ... i no arriva mai... :???:
Pero per altra part, jo no en puc dir res mes de dolent, al contrari, i no es que els defenci, pero amb mi sempre s'han portat molt i molt be.
En podria explicar unes quantes, pero em sembla que aixo es com tot, hi ha molta gent que es queixa, pero tambe hi ha molta de contenta.
A lo dit, a recuperar-se lo mes haviat posible, i que tinguis sort....
Sobre lo del conce, amb els recanvis, no ets l'unic, tenen molta mania de dir sempre, dema m'arriva trankil ... i no arriva mai... :???:
Pero per altra part, jo no en puc dir res mes de dolent, al contrari, i no es que els defenci, pero amb mi sempre s'han portat molt i molt be.
En podria explicar unes quantes, pero em sembla que aixo es com tot, hi ha molta gent que es queixa, pero tambe hi ha molta de contenta.
A lo dit, a recuperar-se lo mes haviat posible, i que tinguis sort....
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
[quote user="VicBo" post="96010"]Jo si vols t'explicaré la meva experiència amb KAWASAKI doncs fa tres setmanes que espero un suport per a l'òptica que vaig trencar i encara no és aquí. Diuen que vé de Japó via Bèlgica perque no n'hi hava a Europa, però m sembla que ve a peu :twisted:[/quote]
A tot arreu es couen faves..... :roll: :roll: :roll:
A tot arreu es couen faves..... :roll: :roll: :roll:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Primer de tot felicitar-te perquè la trompada no va ser greu. I picar contra un cotxe es pot dir que és el més perillós d'anar en moto. :tremolant
Segón, perquè no truques a EPB aviam si en tenen alguna? ;)
Segón, perquè no truques a EPB aviam si en tenen alguna? ;)

- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Ondia a mi la veritat es que fa dues setmanes vaig haver de canviar manillar
i maneta de fre,i a Lleida van cumplir amb el que van dir,suposo que depen del
recanvi,ara el tracte :enfadat sense comentaris.
i maneta de fre,i a Lleida van cumplir amb el que van dir,suposo que depen del
recanvi,ara el tracte :enfadat sense comentaris.
Que gran aquest de Bilbao

- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
Si et serveix de consol jo porto 8 mesos esperant una unitat òptica del portàtil d'un dropo, i no és que me n'hagi oblidat, o que passin, potser porto com 14-15 comunicats amunt i avall darrera el tema, van enviar una que no era, la vam tornar, etc... a més tot en anglès perquè tenen centralitzada la ilogística de recanvis de tot Europa a Suècia... per flipar !
vendre i vellugar caixes és molt fàcil, tothom serveix, a solucionar els problemes després quedem 4 gats...
vendre i vellugar caixes és molt fàcil, tothom serveix, a solucionar els problemes després quedem 4 gats...
-----------
- Danielot
- Presentats
[quote user="Danielot" post="95976"]
[/quote]
Doncs be, avui tal com em va dir ahir, la meva dona ha anat al concesionari per tal de recollir l' estribera, i
OH!! SORPRESA!!!
Tampoc la tenien,
en fi, un tracte de pena.
Tal com ho vec un altre cap de setmana sese moto.
Vaig a començar a buscar el telefon del concesionari Suzuki de Tarragona, a veure si hi ha sort.
Si el tenen, dema mateix el baig a buscar.
[/quote]
Doncs be, avui tal com em va dir ahir, la meva dona ha anat al concesionari per tal de recollir l' estribera, i
OH!! SORPRESA!!!
Tampoc la tenien,
en fi, un tracte de pena.
Tal com ho vec un altre cap de setmana sese moto.
Vaig a començar a buscar el telefon del concesionari Suzuki de Tarragona, a veure si hi ha sort.
Si el tenen, dema mateix el baig a buscar.
Rodar en moto es lo meu
- Truenus
- Presentats
- Entrades: 72
- Membre des de: dl. abr. 23, 2007 9:35 pm
- Ubicació: Sant Pere de Torelló
Hola, a tots, ara fa temps que no demano recambi, pero el concesionari que anaba es portaba be, mai mes de 3 dies habia estat per un recambi, molta gent critica la lentitud del recambi aprilia, pero ara veig que les altres marcas ja hi estan a la altura, o son els concesionaris?,
Recors a tots, cuand sorti de la crisis i algun que altre gasto, ja ens tornarem a veure.
Recors a tots, cuand sorti de la crisis i algun que altre gasto, ja ens tornarem a veure.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Truenus" post="96226"]
Recors a tots, cuand sorti de la crisis i algun que altre gasto, ja ens tornarem a veure.[/quote]
Molts records per tú també. :cerv
Recors a tots, cuand sorti de la crisis i algun que altre gasto, ja ens tornarem a veure.[/quote]
Molts records per tú també. :cerv

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Si vols que et faci alguna gestió per Tarragona només ho has de dir, actualment em sembla que disposo de temps suficient per fer-ho.
Tu mateix.

Si vols que et faci alguna gestió per Tarragona només ho has de dir, actualment em sembla que disposo de temps suficient per fer-ho.
Tu mateix.
Sort,
- Danielot
- Presentats
[quote user="Albert" post="96236"]Holaaaa,
Tu mateix.
[/quote]
Merci per la teva proposta, ho tindre en conte.
Be, per fi m'ha arribat el recanvi, va arribar divendres, ja l'he montat i aquest mati he anat a donar un tomb.
Sembla que la moto no te res mes malament.
!!! Perfecte ja puc rodar de nou!!!
Tu mateix.
Merci per la teva proposta, ho tindre en conte.
Be, per fi m'ha arribat el recanvi, va arribar divendres, ja l'he montat i aquest mati he anat a donar un tomb.
Sembla que la moto no te res mes malament.
!!! Perfecte ja puc rodar de nou!!!
Rodar en moto es lo meu
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
Ha costat però tal com diuen no hi ha mal que cent anys duri!!
No cal pensar-hi mes, ara a recuperar el temps perdut!!
:razz: :razz: :razz:
Ha costat però tal com diuen no hi ha mal que cent anys duri!!
No cal pensar-hi mes, ara a recuperar el temps perdut!!
:razz: :razz: :razz:
Sort,
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
És habitual de totes les marques tenir en stock només el que és habitual que es trenqui i si algú demana alguna altra peça el que fan és demanar-ho al magatzem europeu central, que acostuma a estar a Holanda. El que passa és que des d'Holanda (o des d'on sigui) no envien una sola peça, així que la teva comanda queda retinguda fins que el volum de peces a rebre els compensi el cost del transport. A més, pot passar que tampoc no tinguin el recanvi al magatzem europeu, de tal forma que s'ha de demanar al Japó, amb les mateixes limitacions pel cost del transport. Com si tot això no fos prou, en alguns models (sobretot els custom) la fabricació (en realitat només fan el muntatge) s'ha traslladat als USA per evitar els arancels que tenen els productes japonesos i les peces de recanvi de vegades han de fer el trajecte USA-Japó-Magatzem europeu-Distribuïdor de l'estat espanyol- taller.
En un altre cas (que esperem que no hi hagi) jo et recomano ficar-hi un estrep (o manillar o mirall o maneta o...) que encaixi i rodar fins que arribi el recanvi. El problema el tindràs amb les peces que no puguis substituir per unes altres.
En un altre cas (que esperem que no hi hagi) jo et recomano ficar-hi un estrep (o manillar o mirall o maneta o...) que encaixi i rodar fins que arribi el recanvi. El problema el tindràs amb les peces que no puguis substituir per unes altres.
- Danielot
- Presentats
[quote user="Sergibuda" post="96384"]És habitual de totes les marques tenir en stock només el que és habitual que es trenqui i si algú demana alguna altra peça el que fan és demanar-ho al magatzem europeu central, que acostuma a estar a Holanda. El que passa és que des d'Holanda (o des d'on sigui) no envien una sola peça, així que la teva comanda queda retinguda fins que el volum de peces a rebre els compensi el cost del transport. A més, pot passar que tampoc no tinguin el recanvi al magatzem europeu, de tal forma que s'ha de demanar al Japó, amb les mateixes limitacions pel cost del transport. Com si tot això no fos prou, en alguns models (sobretot els custom) la fabricació (en realitat només fan el muntatge) s'ha traslladat als USA per evitar els arancels que tenen els productes japonesos i les peces de recanvi de vegades han de fer el trajecte USA-Japó-Magatzem europeu-Distribuïdor de l'estat espanyol- taller.[/quote]
Tot aixo que dius ja ho se, nomes fan la comanda quant tenen prou volum.
A mi el que m'ha molestat fins al punt de ferme emprenyar, es que hem diguin .
-Tranquil dema ho tens aqui.
I que arribi l'endema i hem diguin.
-segur que dema arriba.
I axi amb romanssos anar passant els dies.
Tot aixo que dius ja ho se, nomes fan la comanda quant tenen prou volum.
A mi el que m'ha molestat fins al punt de ferme emprenyar, es que hem diguin .
-Tranquil dema ho tens aqui.
I que arribi l'endema i hem diguin.
-segur que dema arriba.
I axi amb romanssos anar passant els dies.
Rodar en moto es lo meu
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
jo vaig tenir fa temps un accident a la C25 fa temps amb un cotxe.
EL cotxe ens va arrencar l´estribera de la natalia
NO recordo que ens tardes tant en arribar l´estreibera. em sona que un dilluns la vaig demanar i el dmecres o dijous la tenia ja instalada!!
NO recordo que ens tardes tant en arribar l´estreibera. em sona que un dilluns la vaig demanar i el dmecres o dijous la tenia ja instalada!!
Ex ...moltes coses
- Danielot
- Presentats
[quote user="Steelman" post="96407"]jo vaig tenir fa temps un accident a la C25 fa temps amb un cotxe.
NO recordo que ens tardes tant en arribar l´estreibera. em sona que un dilluns la vaig demanar i el dmecres o dijous la tenia ja instalada!![/quote]
Ja vec que m'haure de comprar una Honda :b9 :b9
NO recordo que ens tardes tant en arribar l´estreibera. em sona que un dilluns la vaig demanar i el dmecres o dijous la tenia ja instalada!![/quote]
Ja vec que m'haure de comprar una Honda :b9 :b9
Rodar en moto es lo meu