BRIDGESTONE BT-021

Per parlar de mecànica, accessoris, equipament, etc.

Moderador: Airald

Xurrumeku
Presentats
Entrades: 334
Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

BRIDGESTONE BT-021

Entrada Autor: Xurrumeku » dl. nov. 16, 2009 6:31 pm

Tinc que canviar els pneumàtics de la Ducati, al taller amb recomanen els

BRIDGESTONE BT-021

algú els porta o ha portat????????
Xurrumeku l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 16, 2009 6:50 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Birel
Presentats
Entrades: 75
Membre des de: dl. oct. 19, 2009 10:56 pm
Ubicació: Entre Cerdanyola y Barberá CAT. Enrique

Re: BRIDGESTONE BT-021

Entrada Autor: Birel » dl. nov. 16, 2009 8:53 pm

Yo llevo los Pilot roat 2, que vienen a ser como los Bt21, osea, parte central dura, laterales mas blandos.
Son lo segundos juegos que pongo , el trasero me ha durado 13000 km, el delantero tiene 19000 km, y lo que le queda, por lo tanto si son similares , te los recomiendo.

Mi moto es la v-1000 strom.

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dl. nov. 16, 2009 9:14 pm

Jo als havia portat a la Deauville, i anaven una mica millor que els BT-20, ja que aquests ultims es desgastaven de manera desigual, això dels neumatics poden tenir un comportament diferent depenent del model de moto, pero per mi aquests neumatics estan força bé, no puc comparar-los amb altres models, ja que només he portat els BT-20 i BT-21.

A la Pan porto els BT-20 que son els que montava de serie, de moment van bé i porten 10000Km.

Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Super_coco
Presentats
Entrades: 383
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 4:14 pm
Ubicació: l'Aldea (Tarragona)

Entrada Autor: Super_coco » dl. nov. 16, 2009 10:02 pm

Aquest son els que porto jo, son el segon joc que uso i solo fer un 12.000 o 13.000 km, si vols ja tels ensenyo en una propera sortida ;)
Imatge

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dl. nov. 16, 2009 11:33 pm

Doncs per portar la contrària t'he diré que per la pan no son gens recomanbles.
Hi ha gent que conec d'un altre foro, que no n'estan gens de contens, però estic parlant de Pans, esclar.
:lol:

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. nov. 16, 2009 11:49 pm

Holaaa,

[quote user="JoanF" post="96481"]Doncs per portar la contrària t'he diré que per la pan no son gens recomanbles.
Hi ha gent que conec d'un altre foro, que no n'estan gens de contens, però estic parlant de Pans, esclar.
:lol:[/quote]

Pots dir-nos algun motiu per el que no n'estan contents??

:| :| :|
Sort,

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. nov. 17, 2009 1:03 am

No em faràs cas, no......... :enfadat

T'ho torno a repetir???? MICHELIN PILOT ROAD 2 CT

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dt. nov. 17, 2009 7:45 am

[quote user="Albert" post="96482"]Holaaa,

[quote user="JoanF" post="96481"]Doncs per portar la contrària t'he diré que per la pan no son gens recomanbles.
:lol:[/quote]

Pots dir-nos algun motiu per el que no n'estan contents??

:| :| :|[/quote]
Son comentaris de gent que el ha fet servir.
Gairebé tots o quasi tots coneixeu aquest foro.
Fico aquest enllaç de motstra, però hi ha més comentaris si ho busques.
http://forohondatourers.com/viewtopic.p ... eston+bt21

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dt. nov. 17, 2009 9:42 am

Acabo de parlar amb Morros Trullas per anar a canviar les rodes.He
preguntat els dos neumàtics,l Bridgestone i l Pilot.M´han comentat
que les prestacions son similars i de preu el pilot 30 euros mes car,total
320 moniatos,que en penseu?
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. nov. 17, 2009 10:46 am

[quote user="Oscar" post="96496"]Acabo de parlar amb Morros Trullas per anar a canviar les rodes.He
preguntat els dos neumàtics,l Bridgestone i l Pilot.M´han comentat
que les prestacions son similars i de preu el pilot 30 euros mes car,total
320 moniatos,que en penseu?[/quote]

Aquests 30€ de diferència són els que fan que els Road 2CT no quedin triangulat el del davant ni pla el del darrera. ;)

Per cert, els últims Pilot Road em van costar muntats, equilibrats i inflats amb nitrògen 300€ justos a Pneumàtics Sabadell. :shock:

Xurrumeku
Presentats

Entrada Autor: Xurrumeku » dt. nov. 17, 2009 12:53 pm

Proba feta a LA MOTO

BRIDGESTONE BATTLAX BT 021

Comportamiento en curva: El esperado sucesor del BT 020, uno de los neumáticos de primera monta más populares de los últimos años, ha tenido una brillante puesta en escena. Ágil, preciso de dirección, estable en curva y con reservas de adherencia más que suficientes. Ha convertido a la Honda VFR en una auténtica máquina deportiva. La imagen positiva del BT021 se ha visto ligeramente empañada por un pequeño nerviosismo en el manillar y una ligera tendencia a levantar la moto frenando.

Prueba en mojado: El BT 021 no puede aguantar en mojado el tipo como lo hace en seco con respecto a los mejores de la categoría. A pesar de la mezcla de goma multicompuesto, el Battlax pierde la adherencia demasiado pronto en asfalto deslizante, y el problema es que la que primero lo hace es la rueda delantera. Con ello no sólo se pierden un par de segundos por vuelta, sino también la confianza en el neumático.

Desgaste: El relativo alto desgaste de la rueda trasera no consigue compensar el más moderado de la delantera. Por lo menos el desgaste en forma de dientes de sierra del antiguo BT 020 es algo que ha pasado a la historia.

Conclusión: En asfalto seco el BT021 se coloca en el grupo de cabeza y es una buena recomendación como neumático turístico con claras aspiraciones deportivas. Sin embargo las expectativas no se cumplen en mojado y su desgaste es relativamente rápido.

MICHELIN PILOT ROAD2 2CT

Comportamiento en curva: Las gomas de Michelin tienen unas grandes reservas de adherencia y una agilidad endiablada que convierten a la VFR en una máquina de hacer curvas. Por otro lado su maniobrabilidad se transforma en nerviosismo en inclinaciones extremas y en las pruebas se dejaba sentir un “shimmie” muy perceptible.

Prueba en mojado: Aquí el que manda es el Pilot Road2. Se aguanta como pegado con cola donde los demás ceden. Y esto es lo que le ha concedido a Michelin las vueltas más rápidas y el liderazgo en este terreno.

Desgaste: La tecnología del 2CT se hace valer de forma convincente aguantando de forma sensacional el desgaste tanto delante como detrás. Detrás su duración le lleva hasta los 12.000 kilómetros y delante el doble, hasta los 22.500. Mucho más que esto no pueden resistir unos neumáticos en una moto.

Conclusión: Extremadamente ágil, con buenos resultados con firme seco, insuperables cualidades en mojado y una durabilidad sorprendente: el nuevo Pilot Road puede festejar su estreno en el mercado con honores, que en todo caso se ven levemente empañados por pequeñas deficiencias en la estabilidad en curva.
Imatge

Oscar
Presentats

Entrada Autor: Oscar » dt. nov. 17, 2009 4:05 pm

Segona trucada del día.He parlat amb la casa de neumátics SAS Martorell,i
m´han donat el preu del PIlot a 290 eur ja colocats i llestos.Així que estan
decidits,aquesta vegada faré el salt als amics de Morros Trullas.A mí,desde
casa em cau mes o menys igual.Aviam si algú que hagi anat m´indica una
mica per arribar-hi

Imatge

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dt. nov. 17, 2009 4:57 pm

[quote user="Oscar" post="96526"]Segona trucada del día.He parlat amb la casa de neumátics SAS Martorell,i
m´han donat el preu del PIlot a 290 eur ja colocats i llestos.Així que estan
decidits,aquesta vegada faré el salt als amics de Morros Trullas.A mí,desde
casa em cau mes o menys igual.Aviam si algú que hagi anat m´indica una
mica per arribar-hi[/quote]

Pots arribar per la A2 fins a Martorell i després agafar la carretera que va des de Martorell a Piera, just quan surts de Martorell a ma esquerra hi ha un lloc on venen remolcs i crec recordar que hi han unes rodes de carro, es just allá.

Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dc. nov. 18, 2009 5:35 am

Holaaaa,

Una comparativa molt interessant Xurrumecu, merci per penjar-la. Seria massa demanar saber amb quins altres pneumàtics els comparen??

:cool: :cool: :cool:
Sort,

Xurrumeku
Presentats

Entrada Autor: Xurrumeku » dc. nov. 18, 2009 11:22 am

[quote user="Albert" post="96607"]Holaaaa,

Una comparativa molt interessant Xurrumecu, merci per penjar-la. Seria massa demanar saber amb quins altres pneumàtics els comparen??

:cool: :cool: :cool:[/quote]

Aqui tens la comparativa:

http://www.moterosbajocero.es/showthread.php?t=154

AVON Storm -ST
BRIDGESTONE Balttax BT-021
CONTINENTAL Road Attack
DUNLOP Spormatx D220 ST
METZELER Roadtec Z6
MICHELIN Pilot Road 2 2CT
PIRELLI Diablo Strada
Imatge

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dc. nov. 18, 2009 11:54 am

Molt bo l'article. Gràcies Xurrumecu per la informació. Per si serveix, un company a Suzuky 660 va montar les Pilot Road 2 i es va penedir de seguida (val a dir que és un "cremat"), el va decebre la teòrica durabilitat i el preu. Personalment he montat molts anys les Metzeler Z6 i tot i el preu estava més que content. Tant en sec com en mullat em donaven molta confiança. Sempre per sobre dels 10.000 km de duració i tots dos al mateix temps.

Com la majoria de coses, es difícil aconsellar i és l'experiència propia (maneres de conduir, sensibilitat, pressupost...) la que farà decidir un o un altre.

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. nov. 18, 2009 12:10 pm

[quote user="Espia" post="96625"]Molt bo l'article. Gràcies Xurrumecu per la informació. Per si serveix, un company a Suzuky 660 va montar les Pilot Road 2 i es va penedir de seguida (val a dir que és un "cremat"), el va decebre la teòrica durabilitat i el preu. Personalment he montat molts anys les Metzeler Z6 i tot i el preu estava més que content. Tant en sec com en mullat em donaven molta confiança. Sempre per sobre dels 10.000 km de duració i tots dos al mateix temps.

Com la majoria de coses, es difícil aconsellar i és l'experiència propia (maneres de conduir, sensibilitat, pressupost...) la que farà decidir un o un altre.[/quote]

Una Bandit o una GSX-R????? :shock: Si el company un dia ve a una sortida, si us plau, fes-m'ho saber, que vull parlar amb ell. ;)

Jo no sóc un cremat,m'agrada anar al meu aire, la qual cosa no vol dir que en un moment donat corri una miqueta, i mai m'ha fet cap cosa rara. Això sí, triguen una mica a escalfar-se, uns 5 km's. N'estic molt content i ja porto uns 5.000 km's amb ells i encara són nous. Els propers seran els Pirelli Angel.

Xurrumeku
Presentats

Entrada Autor: Xurrumeku » dc. nov. 18, 2009 4:35 pm

[quote user="Randy-650" post="96629"]

Una Bandit o una GSX-R????? :shock: Si el company un dia ve a una sortida, si us plau, fes-m'ho saber, que vull parlar amb ell. ;)

Jo no sóc un cremat,m'agrada anar al meu aire, la qual cosa no vol dir que en un moment donat corri una miqueta, i mai m'ha fet cap cosa rara. Això sí, triguen una mica a escalfar-se, uns 5 km's. N'estic molt content i ja porto uns 5.000 km's amb ells i encara són nous. Els propers seran els Pirelli Angel.[/quote]

Aixis.....................perque recumanes els Pilot Road si tu posaras Pirelli Angel???????????

:eyes :eyes :eyes
Imatge

Oscar
Presentats

Entrada Autor: Oscar » dc. nov. 18, 2009 7:00 pm

Ondia Randy,te raò el Josep jo estic menjant-me el coco amb el
Pilot i el Bridgestone i ara ens dius que posaras uns Pirelli
M´has deixat fora de lloc,això no pot ser

Imatge

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dc. nov. 18, 2009 11:24 pm

[quote user="Randy-650" post="96629........ Si el company un dia ve a una sortida, si us plau, fes-m'ho saber, que vull parlar amb ell. ;)

Jo no sóc un cremat,m'agrada anar al meu aire, la qual cosa no vol dir que en un moment donat corri una miqueta, i mai m'ha fet cap cosa rara. Això sí, triguen una mica a escalfar-se, uns 5 km's. N'estic molt content i ja porto uns 5.000 km's amb ells i encara són nous. Els propers seran els Pirelli Angel.[/quote]

Cap problema, però de moment no ha vingut mai (tampoc l'he convidat, je, je...) però amb molt de gust podem trobar un moment per presentarte'l. Sobretot si vens a prop de la Garrotxa (com diuen en un altre fil: ara està espectacular....). La Suzuki és una GSX (que per cert la te a la venda) i soc incapaç de seguirlo als revols...De fet crec que no sap anar a`poc a poc :lol: :lol:

Aclaran'0s el tema dels Pirelli que ens tens intrigats :eyes

Respon

Torna a “Equipament,mecànica i accessoris”