Marujades Entre La Montse I La Paqui
Moderador: Airald
- Bichusten
- Presentats
- Entrades: 380
- Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
- Ubicació: Girona
Marujades Entre La Montse I La Paqui
Hola!!! Soc la Montse, la que vaig caure en els Pirineus fen-me mal a la poteta i al cap. Avui he estat fen de “maruja” amb la “Paqui” suposo que si us dic el cognom ja la coneixeu, Scoopy, aquella que sempre corre pels carrers de Barcelona., si aquella que es nota que es de ciutat.
Doncs xerrera de la sortida que vaig fer a Valllbona de les Montjes, ella fa temps que voldria apuntar-se.
Li he explicat no podria equiparar-se amb l’Africa Twin ( la reina de la Sabana) aquella gasela que corria com si d’arrera seu tingues un lleó, tenen en Multipropietat totes les corbes que passàvem. Ni amb els “Top Gun” de les Pan (C.ll.ns. com corren). les àgils XT, els guepards VF.
També li vaig descriure (com si fos un desfilada de models) ben maquillades, lluents, brillants (diria jo) de les Ducatis, o GS ja siguin grogues, blaves o negres; Que dir del “mogollon” de VStrom com cavalls de raça Àrab ( jo pensava que era Percherons).
Tambe vaig trovar una agradable vella, bella, com una “teen ager” americana, recordo de la quinta del 91 i de la Zona de Milwokee, aquesta si que estava mol maquillada, aixó si amb gust.
Kawets ven arreglades les eternes Hornets de carburació i de injecció. Suzuki (SUSI per els amics) , per ser Una Susi crec de Faizer amb pregunta com se diu amb alemany 2 fars (perquè jo tinc 2 ulls de xai degollat) es diu esbai Scheumwerfer Klarglas, no se si pronuncio be ja que jo soc anglesa.
Però la “Paqui” reivindica aquella dita: Les 125 també son motos. I poder fer unes “corbetes” a prop de casa.
Si totes aquestes motos van tan be i llueixen tan es perquè els propietaris les saben cuidar, mimar, conduir i fins estimar. Y aquesta sortida, com totes es admirable, vol dir admirada ,detallista i humanitzada.
Com sempre no dic, ni puc dir adéu sinó fins la propera.
Titarariri tit tit
Doncs xerrera de la sortida que vaig fer a Valllbona de les Montjes, ella fa temps que voldria apuntar-se.
Li he explicat no podria equiparar-se amb l’Africa Twin ( la reina de la Sabana) aquella gasela que corria com si d’arrera seu tingues un lleó, tenen en Multipropietat totes les corbes que passàvem. Ni amb els “Top Gun” de les Pan (C.ll.ns. com corren). les àgils XT, els guepards VF.
També li vaig descriure (com si fos un desfilada de models) ben maquillades, lluents, brillants (diria jo) de les Ducatis, o GS ja siguin grogues, blaves o negres; Que dir del “mogollon” de VStrom com cavalls de raça Àrab ( jo pensava que era Percherons).
Tambe vaig trovar una agradable vella, bella, com una “teen ager” americana, recordo de la quinta del 91 i de la Zona de Milwokee, aquesta si que estava mol maquillada, aixó si amb gust.
Kawets ven arreglades les eternes Hornets de carburació i de injecció. Suzuki (SUSI per els amics) , per ser Una Susi crec de Faizer amb pregunta com se diu amb alemany 2 fars (perquè jo tinc 2 ulls de xai degollat) es diu esbai Scheumwerfer Klarglas, no se si pronuncio be ja que jo soc anglesa.
Però la “Paqui” reivindica aquella dita: Les 125 també son motos. I poder fer unes “corbetes” a prop de casa.
Si totes aquestes motos van tan be i llueixen tan es perquè els propietaris les saben cuidar, mimar, conduir i fins estimar. Y aquesta sortida, com totes es admirable, vol dir admirada ,detallista i humanitzada.
Com sempre no dic, ni puc dir adéu sinó fins la propera.
Titarariri tit tit
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Marujades Entre La Montse I La Paqui
Carlos, has fet una descripció acurada, agradable, senzilla, original i imaginativa de les motos de la sortida del passat diumenge.
Es un goig tornar-te a tenir per aquí ;) ;)
Vsssssss
007
Es un goig tornar-te a tenir per aquí ;) ;)
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Xurrumeku
- Presentats
- Entrades: 334
- Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
ondiaaaaaa
molt ben explicat, sí senyor !!!!!!! :bow :bow :bow :bow :bow :bow
molt ben explicat, sí senyor !!!!!!! :bow :bow :bow :bow :bow :bow

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Això és la prova de que totes van bé, i totes llueixen prou.
- Tommy
- Presentats
- Entrades: 324
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 10:28 am
- Ubicació: Mediterrani
Hola Montse!
Abans de res puntualitzar alguns detalls:
Més que vella ,sòc madura, això si , amb lleus perdues d'oli.
Encara que sigui americana em sento ben integrada entre tanta tecnologia europea i japonesa.
Tinc clar que al meu pas ha aixecat algunes mirades i comentaris (sobre tot pel soroll),
però crec que en el fons els romantics (encara que ho neguin)
em tenen enveja.
I el més important de tot , el meu pilot no em deixarà mai ,
encara que l'hagi de compatir amb una "japoneseta molinet".
Saluda a la Paqui i al Bichusten de part meva.
Una iaia americana.
Salut
Encara que sigui americana em sento ben integrada entre tanta tecnologia europea i japonesa.
Tinc clar que al meu pas ha aixecat algunes mirades i comentaris (sobre tot pel soroll),
em tenen enveja.
Una iaia americana.
Salut
- Bichusten
- Presentats
- Entrades: 380
- Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
- Ubicació: Girona
[quote user="tommy" post="96571"]Hola Montse!
em tenen enveja.
Una iaia americana.
Salut[/quote]
Apreciat tommy, de la manera que la remenes, durara molts anys i anira com un verdader cohet
Cheers!!!!!!
em tenen enveja.
Una iaia americana.
Salut[/quote]
Apreciat tommy, de la manera que la remenes, durara molts anys i anira com un verdader cohet
Cheers!!!!!!