Moto Nova
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Moto Nova
Enhorabona per la flamant adquisició. Ara ja ho saps, a fer km's sense parar. :D
Una pregunta discreta........a què ha vingut el canvi de la GTR, que s'et veia molt content amb ella, cap la GW??? :shock:
Jo sóc un fanàtic fa anys de les GW, però ara per ara em tira més la GTR. :oops:
Una pregunta discreta........a què ha vingut el canvi de la GTR, que s'et veia molt content amb ella, cap la GW??? :shock:
Jo sóc un fanàtic fa anys de les GW, però ara per ara em tira més la GTR. :oops:

- Albert G
- Presentats
- Entrades: 870
- Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="96485"]Enhorabona per la flamant adquisició. Ara ja ho saps, a fer km's sense parar. :D
Jo sóc un fanàtic fa anys de les GW, però ara per ara em tira més la GTR. :oops:[/quote]
Dons vaig fer una cosa que amb deien que no fes...... provar la GW!!, :eyes la comoditat al hora de fer km’s es el que amb va convèncer, ja que en faig molts (al voltant de 30.000 a l´any), la GTR es una moto impressionant, el motor ni en parlem, però hi falta una mica de comoditat i jo no es que ja sigui vell, es que ja soc madur.

Jo sóc un fanàtic fa anys de les GW, però ara per ara em tira més la GTR. :oops:[/quote]
Dons vaig fer una cosa que amb deien que no fes...... provar la GW!!, :eyes la comoditat al hora de fer km’s es el que amb va convèncer, ja que en faig molts (al voltant de 30.000 a l´any), la GTR es una moto impressionant, el motor ni en parlem, però hi falta una mica de comoditat i jo no es que ja sigui vell, es que ja soc madur.
Albert G l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 17, 2009 8:24 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ostres Albert! :eyes :eyes :eyes
Estic uns dies desconnectat i a la primera de canvi et canvies la moto.
Moltes felicitats per la nova màquina, que la gaudeixis i facis molts viatges.
Salut!
Estic uns dies desconnectat i a la primera de canvi et canvies la moto.
Moltes felicitats per la nova màquina, que la gaudeixis i facis molts viatges.
Salut!
- Xavi-Gs
- Presentats
- Entrades: 662
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:59 pm
- Ubicació: Almenar
Moltes Felicitats Albert!!!!
Ara a agafar-li el trankillo, que algo diferent a la Gtr deu ser.....
A disfrutar-la i kmssss!!!!
Ens veiem
Ara a agafar-li el trankillo, que algo diferent a la Gtr deu ser.....
A disfrutar-la i kmssss!!!!
Ens veiem
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Felicitats Albert! i per els que com jo que dubtavem (ara ja no tant :lol: :lol: ) que les Pan fossin motos :lol: i que les Goldwing fossin quelcom més que un armari.. :lol: :lol: :lol: :lol: ens hem tingut de tragar-ho desprès de veure coses com aquestes

Si no es veu la foto. ves al link
3 anys de viatge, 33 paisos, 77.320 km i tot...... en una Goldwing.
Entre en Ramon Costa i l'Emilio Scotto, em deixen sense paraules.
Que la gaudeixis molt....

Si no es veu la foto. ves al link
3 anys de viatge, 33 paisos, 77.320 km i tot...... en una Goldwing.
Entre en Ramon Costa i l'Emilio Scotto, em deixen sense paraules.
Que la gaudeixis molt....
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Espia" post="96595"]
... per els que com jo que dubtavem (ara ja no tant :lol: :lol: ) que les Pan fossin motos :lol: [/quote]
Que dolentot que ets Pascual!!!!
;)
... per els que com jo que dubtavem (ara ja no tant :lol: :lol: ) que les Pan fossin motos :lol: [/quote]
Sort,
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Estic babejant, és preciosa, per cert Eva, l'última foto et que da de collons aquesta moto, eh, jo ser de tu m'ho pensaria. :lol: :lol:

- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Albert" post="96609"]Holaaaa,
;)[/quote]
Ei! que és broma! Quan sigui gran (més, vull dir) jo també en tindré una. Serà l'excusa perfecta per no poder seguir el ritme de la Mareta :lol: (esgotador... :lol: :lol: ).
(Albert, tens un privat que m'agradaria que contestessis)
Ei! que és broma! Quan sigui gran (més, vull dir) jo també en tindré una. Serà l'excusa perfecta per no poder seguir el ritme de la Mareta :lol: (esgotador... :lol: :lol: ).
(Albert, tens un privat que m'agradaria que contestessis)
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Sagal" post="96616"]Estic babejant, és preciosa, per cert Eva, l'última foto et que da de collons aquesta moto, eh, jo ser de tu m'ho pensaria. :lol: :lol:[/quote]
La probaré a la Patagonia. Amb tanta maleta i tant seient m´emportaré fins i tot l´esteticien que ja em va dir :
"Mira Eva si vols anar a fer de Indiana Jones, no et pensis pas que et seguiré per arreclar-te les ungles. "
Potser amb aquest seient s´ho repensa i m´acaba fent de gps ;)
Santi, a tú també et quedaria molt bé aquesta moto ;) .
Ja sé que costa "fer el salt" a una bmw, però de vegades...... hi acabes trobant gust ;)
La probaré a la Patagonia. Amb tanta maleta i tant seient m´emportaré fins i tot l´esteticien que ja em va dir :
"Mira Eva si vols anar a fer de Indiana Jones, no et pensis pas que et seguiré per arreclar-te les ungles. "
Potser amb aquest seient s´ho repensa i m´acaba fent de gps ;)
Santi, a tú també et quedaria molt bé aquesta moto ;) .
Ja sé que costa "fer el salt" a una bmw, però de vegades...... hi acabes trobant gust ;)
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Espia" post="96621"][quote user="Albert" post="96609"]Holaaaa,
;)[/quote]
(Albert, tens un privat que m'agradaria que contestessis)[/quote]
Hi han persones que mai serán grans.
Aquí a MOTOTURISME no compte l´edat només compte l´esperit.
Ningú diría que en tinc 82 , oi???? En realitat i gracies a la moto em sento com si en tingués 47, oi que la cosa cambia ??????
Vinga posat les piles i de moment només pensa amb la nova Adventure 2010.
(Albert, tens un privat que m'agradaria que contestessis)[/quote]
Hi han persones que mai serán grans.
Aquí a MOTOTURISME no compte l´edat només compte l´esperit.
Ningú diría que en tinc 82 , oi???? En realitat i gracies a la moto em sento com si en tingués 47, oi que la cosa cambia ??????
Vinga posat les piles i de moment només pensa amb la nova Adventure 2010.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 18, 2009 7:29 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
quina maquina !!!!!!
ha d'anar de pelicula i fent 30000 km a l'any,suposso que ideal,que la disfrutis molts anys i molts km amb salut.
ha d'anar de pelicula i fent 30000 km a l'any,suposso que ideal,que la disfrutis molts anys i molts km amb salut.
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Una gran moto, segur que li treuràs el suc. ;)
Enhorabona!!!! ara salut i temps per disfrutar-la.
Enhorabona!!!! ara salut i temps per disfrutar-la.
Salut i kilómetres
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
[quote user="Kpeps" post="96678"]quina maquina !!!!!!
ha d'anar de pelicula i fent 30000 km a l'any,suposso que ideal,que la disfrutis molts anys i molts km amb salut.[/quote]
No tinguis cap dubte que si abans en feia 30.000,ara en fará bastans mès. :twisted: :form :form
ha d'anar de pelicula i fent 30000 km a l'any,suposso que ideal,que la disfrutis molts anys i molts km amb salut.[/quote]
No tinguis cap dubte que si abans en feia 30.000,ara en fará bastans mès. :twisted: :form :form
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.