Abandono El Sector PAN € - ADEU !!!!!

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Abandono El Sector PAN € - ADEU !!!!!

Entrada Autor: Albert » dv. nov. 20, 2009 12:56 am

Holaaaa,

[quote user="Randy-650" post="96778"][quote user="Espia" post="96775"]................Encara tinc més dubtes que en Randy amb aquesta moto.
[/quote]

Ho dubto que tinguis més dubtes que jo!!! :razz:

Voleu que us digui una cosa? Com que Honda s'ha gastat moooolts quartos en dissenyar aquesta moto, i NO quadra en els mercats europeus ni americans, han decidit ficar-la al preu de la GTR per vendre'n alguna, perquè si l'arriba a ficar al preu de les BMW, tararí tararí.

Resum= Honda m'ha decepcionat. I molt.

Per cert, OO7, felicitats per la compra. :D[/quote]

Randy guarda be aquest post que has penjat ara, amb el temps he de veure com tel menges amb patates.

I per cert, la VFR em sembla que no es una moto comparable a la GTR que ara tan t’agrada, es una Sport amb la també pots fer-hi turisme. Entenc que no es tracta de cap revolució especial, si no de una profunda revisió i actualització de la VFR actual, de les que em sembla que n’han venut unes quantes i que em sembla que ha tingut sempre força èxit.

:shock: :shock: :shock:
Sort,

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. nov. 20, 2009 1:03 am

[quote user="Albert" post="96782"]............ Entenc que no es tracta de cap revolució especial, si no de una profunda revisió i actualització de la VFR actual, de les que em sembla que n’han venut unes quantes i que em sembla que ha tingut sempre força èxit.

[/quote]

Quantes VFR has vist de les noves? :shock: Una cosa són les primeres versions, però la última....... :roll:

Conec un de ben a prop (un és el meu director, company d'escola del Gs12 red) que en dos anys es va gastar prop de 10.000 € en reparacions: forquilla defectuosa, distribució variable defectuosa, tub d'escapament rebentat, etc etc. I és un home d'uns 50 i pico anys que cuida molt les motos. I el seu mecànic ja va dir-li, que les noves VFr ja no són el que eren.

En fí, felicitats, OO7. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dv. nov. 20, 2009 1:08 am

Holaaaaa,

[quote user="Randy-650" post="96785"]
Quantes VFR has vist de les noves? :shock: Una cosa són les primeres versions, però la última....... :roll:

Conec un de ben a prop (un és el meu director, company d'escola del Gs12 red) que en dos anys es va gastar prop de 10.000 € en reparacions: forquilla defectuosa, distribució variable defectuosa, tub d'escapament rebentat, etc etc. I és un home d'uns 50 i pico anys que cuida molt les motos. I el seu mecànic ja va dir-li, que les noves VFr ja no són el que eren.

En fí, felicitats, OO7. :D[/quote]

[quote user="Randy-650" post="96781"]Més coses:

Montesa Honda ha anunciado también dos interesantes novedades que hacen referencia al mantenimiento de la VFR 1200 F:
1. El periodo de mantenimiento se extiende a una única revisión anual o a cada 12.000 kilometros.

2. Un periodo de garantía ampliado hasta los 3 años, medida con la que Honda pone de
manifiesto el elevado nivel de calidad de este producto.
[/quote]

Doncs segur que ho han solucionat, a mes suposo que no deuria gastar aquest diners en els dos primers anys de la moto, oi? O es que no tenia garantia?

:cool: :cool: :cool:
Sort,

VicBo
Presentats
Entrades: 130
Membre des de: ds. ago. 29, 2009 8:35 pm

Entrada Autor: VicBo » dv. nov. 20, 2009 7:53 am

Felicitats Ramon!!!!!!!!!!!!!

No hi ha rés com tenir una nova il·lusió

Que la disfrutis molt .......................... i que nosaltres ho poguem veure :D :D

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. nov. 20, 2009 8:27 am

Crec que per tu es una moto excelent...encara que la pan tambe ho era..

Per cert....ara nomes ens veurem esmorzant i dinant no?
Pq si amb la pan ja costava de seguirte amb aquesta que te mes potencia i menys pes....... en fi ;)

Randy per el que dius de la VFR...doncs crec que l'han encertat. Ja era hora de deixar de fer motos dimitnutes com les R's o l'actual VFR (que per cert jo en veig bastantes...)

I el pes...si que es un pes important pero....mira quant pesa la K1300S per exemple

En fi..igual en un temps t´agrada molt. NO es el qeu et va passar amb la Kawa GTR1400?? Fa un temps en deies pestes i ara t'encanta ;)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ex ...moltes coses

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dv. nov. 20, 2009 10:07 am

Co..ns, quin tros de moto!!! :eyes :eyes :eyes :eyes
En primer lloc, felicitats per la compra.
En segon, tot i que només he rodat un dia amb tu i a moolta distància, estic d'acord amb l'Steelman, que ara si que seràs imparable :b9 :ban Però també està bé, així quan els altres arriben ja poden trobar el vermut apunt ;)
Repeteixo, una senyora moto, espero poder-la veure algún dia d'aquests, això si, si potser parada millor :lol:
Fins la propera
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. nov. 20, 2009 10:57 am

hola a tots.
em sembla que totes les motos al principi tenen problemes,mes petits o mes grans pero en tenen,els disenys com tot,es acostumar-si,a la que l'has vist uns quants cops ja no et semblen ni molt macas ni molt lletges.
d'altre banda es una moto que Honda te previst començar a entregar-la al març i el preu encara no esta a les llistes oficials d'Honda.
els tres anys de garantia no son mes, que deixar tranquils als que primers les compren,per lo que he dit al principi encara que es una cosa que els honora,tinguen en conte tota la aposta tecnologica que han fet servir en aquesta moto.
i per altre banda es normal que sigui mes economica que una BMW,perque si no, poques en vendrian,em sembla a mi.
i recordeu que la moto no fa rapid al pilot,si no el pilot a la moto.
aleee a rodar i bon cap de setmana.
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. nov. 20, 2009 11:23 am

[quote user="Albert" post="96786"]

Doncs segur que ho han solucionat, a mes suposo que no deuria gastar aquest diners en els dos primers anys de la moto, oi? O es que no tenia garantia?

:cool: :cool: :cool:[/quote]

Curisament les avaries l'hi van passar després de vèncer la garantia. :enfaduu Al final se la canviar, una K-1.200 GT, i sols en parla maravelles. :shock:

[quote user="Steelman" post="96792"] ........... o l'actual VFR (que per cert jo en veig bastantes...)

[/quote]

No sé on en veus, sempre parlant del model nou, eh? :shock: Alguuuuna vegada en veig alguuuuna.....però ja ta. :lol:

Mira la llista de l'ANESDOR i veuràs quantes n'han vengut. :razz:

[quote user="Steelman" post="96792"]

.................

En fi..igual en un temps t´agrada molt. NO es el qeu et va passar amb la Kawa GTR1400?? Fa un temps en deies pestes i ara t'encanta ;)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Amb això et dono tota la raó del món. Abans tampoc m'agradava gens la Pan€ i ara m'encanta. :oops: I amb la GTR m'ha passat igual. :oops:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dv. nov. 20, 2009 12:34 pm

Ramon, per molts anys per la compra. Espero que la disfrutis plenament, que, de ben segur sabrás fer-ho!!!!

Ara si que ni el veurem pasar...
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

joanp55
Presentats
Entrades: 498
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: joanp55 » dv. nov. 20, 2009 1:04 pm

Felicitats i que la disfrutis molt.

A veure si la puc veure algun dia en viu i en directe, que em faria volta il.lusió.
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dv. nov. 20, 2009 1:10 pm

Uaaaaauuuuuu
Quina canya, Ramon. Ja tinc ganes de veure-la.
M'encanta aquest aparell. Si me l'hagués de canviar seria als primers llocs de la llista (entre el primer i el segon)

L'enhorabona company!!!
Storm l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 20, 2009 1:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dv. nov. 20, 2009 3:41 pm

Ep, Ramon amb dos cullons, si senyor! :eyes :eyes :eyes

Realment estas ben enamorat, em sembla que d’aquí al gener/febrer l’espera es farà molt i molt llarga.

Espero que no hagis perdut la gana, que l’estomac no et faci pessigolles, que somiïs contínuament amb ella i coses d’aquestes que es fan quan estàs en fase de passió.

Ara en serio, MOLTES FELICITATS!!!!!!!, tan sols dir-te que no aniràs més ràpid als llocs que amb la PAN i que ja pots començar a pensar que els pneumàtics no et duraran tant com abans...es ho que te portar cavalls.

Salut!

;)

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dv. nov. 20, 2009 4:06 pm

[quote user="Randy-650" post="96803"]

No sé on en veus, sempre parlant del model nou, eh? :shock: Alguuuuna vegada en veig alguuuuna.....però ja ta. :lol:

Mira la llista de l'ANESDOR i veuràs quantes n'han vengut. :razz:

Randy la meva fantàstica FJR 1300 no la trobo amb aquesta llista, això és igual, estic molt conten amb la moto i punt; és igual el que pensin els altres.

Volia una moto potent, rutera, esportiva, això és el que tinc. Amb segona marxa 130 i amb tercera 190 Km/h ... de fet per circular per Ejpanya podria capar la 3ª 4ª i 5ª, però les deixo per portar el motor més relaxat

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dv. nov. 20, 2009 4:11 pm

M'oblidava, Bond, moltes felicitats.

Per comprar una moto només calen dues coses: una que t'agradi prou i l'altre, els cèntims. Si estàs enamorat i has estalviat, cap problema ;)

Josep
Presentats
Entrades: 203
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
Ubicació: ...al costat de Girona.
Contacta:

Entrada Autor: Josep » dv. nov. 20, 2009 5:57 pm

...enhorabona Ramon !
...tinc curiositat amb aquesta moto, ja que sembla un Transformer i estic convençut que pitjant un botonet amagat s' hi converteix en...
Imatge
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. nov. 20, 2009 6:29 pm

[quote user="Randy-650" post="96778"] Voleu que us digui una cosa? digues, digues no et tallis :cool: :razz: :razz: Com que Honda s'ha gastat moooolts quartos en dissenyar aquesta moto,ep !! això es una bona notícia !!! :razz: :razz: i NO quadra en els mercats europeus ni americans, això m'importa un pito, el que m'interessa es que em quadri a mi :razz: :razz: han decidit ficar-la al preu de la GTR per vendre'n alguna, això també es una bona notícia per mi :cool: :cool: perquè si l'arriba a ficar al preu de les BMW, tararí tararí.al final entens que les bmw estan sobrepujades de preu :cool: :cool:

Resum= Honda m'ha decepcionat. I molt. doncs a mi al contrari que tu. que volíes que la poses mes cara que les bmw ? :mrgreen: :mrgreen:

Per cert, OO7, felicitats per la compra. :D moltes gràcies ;) ;) ;) [/quote]

Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 20, 2009 6:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. nov. 20, 2009 6:31 pm

MOLTES GRÀCIES A TOTHOM !!!!!!
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dv. nov. 20, 2009 7:15 pm

Holaaaa,

De res Ramon, personalment n’estic molt i molt content de que t’hagis atrevit a fer a fer aquest cop de cap sense pensar-ho mes del compte, això si que es amor a primera vista!!
La teva va ser la segona Pan del fòrum, i ara potser seràs el primer de una nova sèrie. Ja ens explicaràs com funciona, i si es possible, ja em deixaràs provar-la.

Enhorabona de nou, n’estic molt content per tu.

:Saltant :Saltant :Saltant
Sort,

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dv. nov. 20, 2009 7:56 pm

Jo ja et felicitaré un dia d'aquets, perqué encara estic en procés de reacció.
:shock:

Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Entrada Autor: Cabirol » dv. nov. 20, 2009 10:06 pm

Felicitats per la nova moto, que la disfrutis amb salud i mols kmssss

Respon

Torna a “General”