Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Entrada Autor: Eva » dc. nov. 18, 2009 12:34 pm

Vinga ,..... avui falten 79 per marxar

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. nov. 18, 2009 12:39 pm

Un altre cosa molt i molt important i que serà básique per arribar a Usshuaia ( paraules textuals d´en Pasqual) :

CONDUCCIÓ AMB MOLT I MOLT DE VENT ( les pitjors de les previsions parlen d´ un vent amb ratxes fins a 160 km/h)

Així dons, a la primera tramontanada ja estaré a la carretera cap a Cap de Creus.

Si veieu una GS 1200 groga volant .... soc jo :eyes :eyes :eyes :eyes :roll: :roll: :roll:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 18, 2009 7:40 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » dc. nov. 18, 2009 2:17 pm

[quote user="Mareta" post="96633"]Un altre cosa molt i molt important i que serà básique per arribar a Usshuaia ( paraules textuals d´en Pasqual) :

CONDUCCIÓ AMB MOLT I MOLT DE VENT ( les pitjors de les previsions parlen d´ un vent constant de 160 km/h)

Així dons, a la primera tramontanada ja estaré a la carretera cap a Cap de Creus.

Si veieu una GS 1200 groga volant .... soc jo :eyes :eyes :eyes :eyes :roll: :roll: :roll:[/quote]

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dc. nov. 18, 2009 8:37 pm

[quote user="Albert GTR" post="96637"][quote user="Mareta" post="96633"]Un altre cosa molt i molt important i que serà básique per arribar a Usshuaia ( paraules textuals d´en Pasqual) :

CONDUCCIÓ AMB MOLT I MOLT DE VENT ( les pitjors de les previsions parlen d´ un vent constant de 160 km/h)

Si veieu una GS 1200 groga volant .... soc jo :eyes :eyes :eyes :eyes :roll: :roll: :roll:[/quote]

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge[/quote]

I tú, Albert.... ja pots anar disimulant, però a que no saps a quin babysitter trucaré primer ???????
Vinga que has de començar a fer voltes amb el portaavions fins que aprengui el catalá. ;)
Per cert, aquest diumenge podríes venir a esmorzar al roure blanc de Monells i fer part de la ruta del TANG.
Vinga anima´t

Eva
Presentats

Equipament

Entrada Autor: Eva » dj. nov. 19, 2009 2:26 pm

:???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???: :???:
Ahir vaig estart parlant amb en Pasqual sobre la roba que tenim de menester per l´Aventura.
De fet i a nivell personal tinc molts de dubtes, en principi em volía comprar una jaqueta nova de bmw, però veien com quedo després dels entrenaments i de les sortides enduro per el baix empordà, francament és una pena comprar algo nou per destroçar-ho en menys d´un mes.

Tot parlant , sembla que acabaré amb la jaqueta que tinc d´hivern : La Levior i els pantalons Bmw.
Totes dues prendes portan els forros corresponents d´hivern.
Allá les temperatures seràn entre 8º i 16º

La resta de roba ha d´ésser técnique i mínima.

No tenim espai a les maletes i tenim que pensar en portar recanvis en cas de problemes, algo de menjar, gasolina i el sac de dormir :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant

Tinc clar que he de substituir :

- el parfum de la Carolina Herrera pr el UNGUENTO SEDATIVO CARNIUM.
- les sabates de taló per unes sabates o botes de carrer velles.
- el Barbour d´hivern per un polar gruixut
- les aspirines per el Nolotil

També i com a molt una muda en cas que tinguem ganes de sortir algún día a sopar a algún lloc mínimament decent ( cosa que dubto molt i molt)
De totes maneres, si trovem algún lloc mínimament decent i on poguem compartir taula amb gent prou interesant.... jo ja hi seré.
Ja que anem tant lluny, també tenim molt clar que volem relacionar-nos amb la gent d´allá.
Ja he comentat , que en Pasqual molt i molt oportunament diu de llevar-nos a primera hora, sortir a les 8 del matí i conduir fins a les 3 de la tarda (si hem arribat a algún lloc :tremolant :tremolant) .

Jo ja m´he començat a mentalitzar del que m´espera :

- nits domint en habitacions per 3 pax ( en el millor dels casos ).
- habitacions amb llençols ...... :halfcry :halfcry :halfcry
- habitacions compartides amb animals més o menys irracionals :( :( :( :( :( :( :(
- nits dormint sota els estels , dins el sac de dormir i apunt de plorar :crys :crys :crys :crys :crys
- menjar poc i el millor que poguem ( com que jo ja tinc reserves.... cap problema- faré com els osos polar :cry: :cry: :cry: :cry: )
- pasar fret i calor
- trovar a faltar el meu llit
- trovar-vos a faltar a TOTS VOSALTRES :crys :crys :crys :crys :crys :crys ( només de pensar-ho.... :crys :crys :crys :crys :crys :crys )
- ........

Bueno , malgrat el que ens espera..... ja tinc ganes de marxar :razz: :razz: :razz: :razz:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 19, 2009 7:42 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Eva
Presentats

Animals

Entrada Autor: Eva » dj. nov. 19, 2009 2:26 pm

[youtube]RJObi3lTanM&[/youtube]

Si el trovo el porto cap a casa ;)

I qui diu que no trovarem "marxa" a la Patagonia ???

[youtube]R3QRLcTeeo4&[/youtube]
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 19, 2009 2:52 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dj. nov. 19, 2009 6:32 pm

Vaja amb els pinguinos, jajajajajaja

La Carolina Herrera no et farà cap falta allà Eva, Millor un Redbull

:kiss
ImatgeImatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. nov. 19, 2009 7:28 pm

[quote user="Sagal" post="96733"]Vaja amb els pinguinos, jajajajajaja

La Carolina Herrera no et farà cap falta allà Eva, Millor un Redbull

:kiss[/quote]

Carolina Herrera .....
Imatge
Va a ser que NO !!!!!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Deixaré el parfum a casa ;)

A més com que me embatumaré a diari amb "unguento sedativo", crema voltarén i em pendre un Myolastan no em caldrá res més , com a molt i per la fret, una beguda "potent" i a dormir.
Arribarem cada día tant morts a destí que poc ni faltará per fer petons al coixí.
Ah i a la nit, si ens toca compartir habitació m´emportaré un taps per les orelles , no sigui que a algú li dongui per la xerrera i jo em desvetlli.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. nov. 19, 2009 7:31 pm

A partir d´avui, en Moncho, també ens llegirá. Potser li costará une mica d´entendre, però li he dit que agafés un traductor.

Moncho, bienvenido.

Sabes que ????? Millor fas practiques en catalá.

Moncho, benvingut a Mototurisme. :kiss

Eva
Presentats

L´individualitat Del Viatge

Entrada Autor: Eva » dj. nov. 19, 2009 7:59 pm

Un apunt molt interessant:

Malgrat anem tres persones a la Patagonia, el tema de la individualitat és bàsic.

Si anem a fer selva i desert i durant tants de dies es també per fer , en el meu cas una cura .

Allà estarem moltes hores conduint i gaudint dels paisatges i de la moto.
Malgrat anem en grup, crec que tots agrairem el silenci.

A nivell personal quan vaig fer en solitari Cap de Creus - Finisterre, el fet de viatjar sola em va anar molt bé. També em relacionava sense voler molt més amb la gent que anant acompanyada. Fins i tot quan parava tenia que amagar el casc farta de que em fessin sempre les mateixes preguntes.

Aquest viatge a la fi del mon, ni de conya el faria sola perquè si em passés algo seria massa perillós.

En un viatge en solitari i essent dona, és molt fácil relacionar-te amb la gent, si anessim dos ... ja costa i tres ja som un grup. Té les seves aventatges i desvantatges.

Ah i per cert.... m´emportaré el meu teléfon. Si algún día ens voleu trucar........ ens fará molta il.lussió.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. nov. 20, 2009 12:39 am

Holaaaa,

Vinga va, que sembla que vas per el bon camí!!

Un parell de detalls:

-La roba tècnica que portis que sigui de solvència comprovada per tu personalment, No te’n refiïs ni del et diguin ni molt menys del nom de les marques. Ara que sembla que en arribarà el hivern prova-ho tot. Quasi et diria que provessis el sac de dormir fins i tot, encara que sigui dormin una nit al jardí de casa teva!!! :tremolant

-Ungüents miraculosos no n’hi ha, això ja ho saps, però no n’abusis del que prenguis, ni molt menys del myolastan o similars, ja saps que jo soc del parer que només en cas d’emergència.

-Pel que fa a la companyia d’animals irracionals ja hi estaràs acostumada si has fet un tros del viatge amb el Pascual, no? :mrgreen:
A mes tenen l’avantatge que no parlen i si son grans segurament donen força calor.

-A poc que pugui si que et faré una trucada, encara que només sigui per saber tot segueix segons el pla imprevist. ;) :roll:

;) ;) :kiss
Sort,

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. nov. 21, 2009 11:17 am

Falten 76 díes per marxar

Personalment em falta :

1.- 7 sessions d´entrenament (6)amb en Xevi Puigdemont Em va comentar que tinc que acabar fent el circuit d'entrenament enter i amb una marxa bastant alegre. Això no em preocuparia si no fos perquè en un costat que no vaig fer hi vaig veure un cartell que posava : X-Treme :tremolant :tremolant :tremolant

2.- 20 sessions de piscina. Sobretot per agafar fondo. Seràn moltes hores dalt de la moto i tenir el cos preparat serà un valor afegit.

3.- 30 sessions de gimnás (28). Em Marcelo, el meu PT, ja m´ha preparat una seerie d´entrenaments especials per moto. De bon matí, ja em machaca i no em deixa respirar. Com jo sempre sempre dic... encara no he arribat a l´Argentina i els Argentins ja em fan suar :lol: :lol: .

4.- 20 sessions (19) off road per pistes del Baix Empordà , primer amb la KTM i a partir de gener amb la 800.

5.- 8 kgs menys.... estamos en ello :enfadat :enfadat :enfadat
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 27, 2009 6:45 am, en total s’ha editat 7 vegades.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. nov. 21, 2009 11:40 am

[quote user="Mareta" post="96893"]

.............................

5.- 8 kgs menys.... estamos en ello :enfadat :enfadat :enfadat [/quote]

Per això no et preocupis, dona! :razz:

Si fas tots els entrenaments que dius, no pateixis que cauran 8 kilets i potser encara uns quants més!!! :mrgreen:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. nov. 21, 2009 5:36 pm

He aprofitat el migdía per anar a entrenar.
Els entrenaments els tinc que fer un mínim de 2 hores i al final el entreno d´avui ha sigut de 2h:30m.
Val a dir que després de la clase d´Enduro en circuit tancat, avui he notat que he millorat molt i molt.
Si fins ara el meu nivel era : por + velocitat = -10

Avui puc dir que el meu nivel es un 2.

La confiança fa que agafi cada vegada més velocitat i en Xevi em va dir :

“Sobretot, Eva, has d´anar de peu sobre la moto, no hi vagis asentada perque acabarás amb l´esquena destroçada”

O sigui que així ho he fet, he anat TOT EL RATO DE PEU, algunes vegades més rápit que d´altres, però avui he començat a gaudir une mica de la sortida i fins i tot crec que m´en puc ensortir.

He anat al principi fins a la Gola de L´Estartit:

Imatge

Imatge

Despres he anat afer pistes i més pistes fins a Monells :

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Les poques fotos que he fet

http://picasaweb.google.es/mareta05/Entreno2#

Ara toca treballar fins a les 8 del vespre.
A Totes i Tots :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 23, 2009 10:27 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » ds. nov. 21, 2009 7:34 pm

Anda que no.... el casco és guapissim
ImatgeImatge

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » ds. nov. 21, 2009 7:39 pm

Holaaaa,

Això ja comença a fer mes bon aspecte, i els casc també m’agrada.

;) ;) :kiss
Sort,

Toni- Max
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dj. oct. 15, 2009 12:33 pm
Ubicació: SANT FELIU - BAIX LLOBREGAT-

Entrada Autor: Toni- Max » ds. nov. 21, 2009 9:14 pm

Jo Eva !! si el casc xulisim i si fas tot el que dius no tindras cap problema!!

Ah! lo dels relaxans musculars, cuidadin !!!! et deixen.. debil, son benzodiacepines.. ( familia de diacepans ) i restan reflexes !!! si cas un altre cosa tipo ibuprofé !!

Quina sana enveija que tinc !!
LA MOTO ES VIDA !!! DISFRUTEM !!!!!! ANEM AMB COMPTE !!!! :D
BMW R 1200 GS

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. nov. 21, 2009 10:18 pm

M´en alegro que el casc os agradi. El tindré que portar més sovint perque no m´hi acabo de acostumar. Encara tinc la sensació que m´afogo i que no puc respirar. Aixó de no poguer aixecar la part frontal...... ufff continua éssent un problema :twisted: :twisted: :twisted:

La moto també l´he personalitzada "une mica" i les maletes son "territori Mar" i han quedat com han quedat :roll: :roll: :roll: :roll:

Amb une mica de sort les enganxatines volarán :???: :???: :???: :???: :???: :???:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 22, 2009 6:37 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. nov. 23, 2009 12:34 pm

Avui falten :

- 74 díes per pujar al avió

7 clases d´entrenament amb en Xevi.

20 sessions de piscina.

30 sessions de gimnás.

19 sessions off road per pistes del Baix Empordà .

A on puc comprar TEMPS ??????? :enfadat :enfadat :enfadat

Imatge

Demà , dimarts...... a primera hora, es a dir a les 9 toca estar a la pista d´entreno.
Tota la setmana he estat pensant amb les corbes, els forats i el tros de circuit que em falta ( on hi han els salts- X-Treme :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant )
Despres de voltes i més voltes t´acabes aprenent el circuit de memória. El mateix em va pasar amb el circuit de Castellolí. Encara avui i despres de mes de 6 mesos recordo totes les corbes i sobretot la -4- que s´em va ben atravessar. Va ésser el meu mal son.
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 23, 2009 10:31 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. nov. 23, 2009 12:46 pm

Una pregunta, Mareta....ja fas saltets per la muntanya amb la KTM? :tremolant

SALTETS: Donar cops de gas i enlairar-se una miqueta en els canvis de rasant.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”