Que pasa amb les normes de circulació???
Moderador: Airald
- Jordi Ponsa
- Presentats
- Entrades: 292
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Que Pasa Amb Les Normes De Circulació???
Tal com ho comenteu, crec que teniu tota la raò,.. potser és millor plantejar que per demanar pas, fer-ho amb el intermitent...
Salut i Kms
Salut i Kms
Never ride alone.
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Que Pasa Amb Les Normes De Circulació???
Holaaaa,
[quote user="Mareta" post="94513"]Jo crec que es important , molt important que els cruilleros POSIN L´INTERMITENT PER PASAR.
Es veritat que no fa falta cap distintiu, però sí , sis plau poseu l´intermitent.
Gracies.[/quote]
Proposta molt interessant que no havíem recollit enlloc. A veure si tots som capaços de fer-ho sense necessitat de tornar-ho a demanar.
:D :D :oops:
[quote user="Mareta" post="94513"]Jo crec que es important , molt important que els cruilleros POSIN L´INTERMITENT PER PASAR.
Es veritat que no fa falta cap distintiu, però sí , sis plau poseu l´intermitent.
Gracies.[/quote]
Proposta molt interessant que no havíem recollit enlloc. A veure si tots som capaços de fer-ho sense necessitat de tornar-ho a demanar.
:D :D :oops:
Sort,
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: Que Pasa Amb Les Normes De Circulació???
[quote user="Jordi Ponsa" post="94505"]Bon dia..
Sobre els comentaris que surtens en aquests Post, sembla interessant recordar aquestes normes de condució, que a més no deixen de ser de sentit comú i per tant, crec que si tots fem una reflexió interena sobre la nostre manera de conduir, segur que tots, canviarem algunca cosa, lógicament per millorar.
Tant mateix m'agradaria fer una proposta sobre el tema dels Cruillers,.. seria possible identificar-los d'alguna manera, potser un "manguito al braça esquerra,... ja que així sabriem qui ve darrera es un cruiller..... Ei sols és una proposta...
Salut i Kms[/quote]
I una rosa a la solapa???? :mrgreen:
Sobre els comentaris que surtens en aquests Post, sembla interessant recordar aquestes normes de condució, que a més no deixen de ser de sentit comú i per tant, crec que si tots fem una reflexió interena sobre la nostre manera de conduir, segur que tots, canviarem algunca cosa, lógicament per millorar.
Tant mateix m'agradaria fer una proposta sobre el tema dels Cruillers,.. seria possible identificar-los d'alguna manera, potser un "manguito al braça esquerra,... ja que així sabriem qui ve darrera es un cruiller..... Ei sols és una proposta...
Salut i Kms[/quote]
I una rosa a la solapa???? :mrgreen:
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: Que Pasa Amb Les Normes De Circulació???
Penseu que pot ser que un dia faci de cruiller tothom depenent de la ruta i les motos, o sigui que jo crec que tal com anem anem molt bé, no falla mai.
LA PERFECCIÓN NO EXISTE
LA PERFECCIÓN NO EXISTE


- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
Re: Que Pasa Amb Les Normes De Circulació???
això de que els cruillers utilitzin els intermitents per assenyalar la seva intenció d'avançar, és de pura lògica; això si, val per TOT@S!!!!!
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!


DUCATI POWER!!!!!
- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Re: Que Pasa Amb Les Normes De Circulació???
Tot el que dieu es raonable i de sentit comú, però el titol de post és: "Que pasa amb les normes de circulació" i aixó també inclou la VELOCITAT !!!!...... i ningú en parla....
- Siono1000
- Presentats
- Entrades: 2573
- Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Que Pasa Amb Les Normes De Circulació???
[quote user="Ride" post="94616"]Tot el que dieu es raonable i de sentit comú, però el titol de post és: "Que pasa amb les normes de circulació" i aixó també inclou la VELOCITAT !!!!...... i ningú en parla....[/quote]
Jo crec que les normes de circulació és segueixen força i només cal "retocar" algunes coses. Aquesta de l'intermitent n'es una.
En quant al tema de la velocitat diria que és la que seguim més escrupolosament, quasi mai es sobrepasa el que diu la normativa. Per llei es pot anar fins a 90km/h a totes les carreteres de muntanya i cal afanyar-t'hi molt per sobrepassar-la. Per això no hi ha cap radar en aquestes vies, no seria rendable.
Potser alguna "ment recargolada" veurà que aquí hi deixent de guanyar molts diners i ens hi posaran una limitació a 20km/h per poder pescar a tots els que pasin. Dic 20km/h per que en sembla que seria la velocitat adequada per "pescar" a tos els que no miren continuament el comptekm, com a la resta de vies. :???:
Salut.
Jo crec que les normes de circulació és segueixen força i només cal "retocar" algunes coses. Aquesta de l'intermitent n'es una.
En quant al tema de la velocitat diria que és la que seguim més escrupolosament, quasi mai es sobrepasa el que diu la normativa. Per llei es pot anar fins a 90km/h a totes les carreteres de muntanya i cal afanyar-t'hi molt per sobrepassar-la. Per això no hi ha cap radar en aquestes vies, no seria rendable.
Potser alguna "ment recargolada" veurà que aquí hi deixent de guanyar molts diners i ens hi posaran una limitació a 20km/h per poder pescar a tots els que pasin. Dic 20km/h per que en sembla que seria la velocitat adequada per "pescar" a tos els que no miren continuament el comptekm, com a la resta de vies. :???:
Salut.
Salut i kilómetres
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Re: Que Pasa Amb Les Normes De Circulació???
jeje complicat posar-hi remei en tot això. Jo crec que hi han graus, qui va poc en moto està preocupat pel funcionament d'aquesta i de les seves propies habilitats, quan aquestes ja estan superades, pot dedicar a estar pendent de la carretera i de tot el que fa la resta, parant atenciò al seu entorn i ser respectuòs.
El que si que és facil és posar els intermitents els que vulguin adelentar. Ara que com que en el grup son unes cuantes hores i s'acostumen a què no els avancin.., doncs potser ja no miren tan al retrovisor, una rafaga afegida tampoc estarà malament.
En quan a lo d'avançar per la dreta.. ja vaig dir en un altre post que estaria bè fer culpables als que es deixen avançar per la dreta, quina mala llet la meva. :twisted:
Jo plantejo dos opcions, una disciplina militar, totes les motos en formaciò, un alferez, un cabo , y un sargento per a controlar la manada i imposar. Faltaria que alguna moto s'instales un sistema de megafonia externa conectada amb casc :twisted: :twisted:
Y l'altre un sistema de punts, una moto camuflada amb camara i em comptes de treure punts donar-ne. I que aquests quedassin traduits en galetes de xocolata principi, per lo menys tindria el plaer de poder-se menjar els punts. :lol: :lol:
El que si que és facil és posar els intermitents els que vulguin adelentar. Ara que com que en el grup son unes cuantes hores i s'acostumen a què no els avancin.., doncs potser ja no miren tan al retrovisor, una rafaga afegida tampoc estarà malament.
En quan a lo d'avançar per la dreta.. ja vaig dir en un altre post que estaria bè fer culpables als que es deixen avançar per la dreta, quina mala llet la meva. :twisted:
Jo plantejo dos opcions, una disciplina militar, totes les motos en formaciò, un alferez, un cabo , y un sargento per a controlar la manada i imposar. Faltaria que alguna moto s'instales un sistema de megafonia externa conectada amb casc :twisted: :twisted:
Y l'altre un sistema de punts, una moto camuflada amb camara i em comptes de treure punts donar-ne. I que aquests quedassin traduits en galetes de xocolata principi, per lo menys tindria el plaer de poder-se menjar els punts. :lol: :lol:
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Re: Que Pasa Amb Les Normes De Circulació???
[quote user="Vendetta" post="94764"]
Jo plantejo dos opcions, una disciplina militar, totes les motos en formaciò, un alferez, un cabo , y un sargento per a controlar la manada i imposar. Faltaria que alguna moto s'instales un sistema de megafonia externa conectada amb casc :twisted: :twisted:
:lol: :lol:[/quote]
Començaré a estudiar com instalar-ho a la moto :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Seguirem informant ;)
Jo plantejo dos opcions, una disciplina militar, totes les motos en formaciò, un alferez, un cabo , y un sargento per a controlar la manada i imposar. Faltaria que alguna moto s'instales un sistema de megafonia externa conectada amb casc :twisted: :twisted:
:lol: :lol:[/quote]
Començaré a estudiar com instalar-ho a la moto :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Seguirem informant ;)


- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Que pasa amb les normes de circulació???
Bones...
De la mateixa manera que en la última sortida vaig obrir aquest fil....en aquesta m´agradaria..
FELICITAR-VOS a tots plegats per que el comportament va millorar moltissim.
NO vaig veure avançaments imprudents, es mirava mes per els miralls i es facilitava una mica (encara s´ha de millorar..) mes els avançaments,...
En fi...que si fa un mes vaig obrir aquest post per que havia/em vist coses que no m'agradaven...
ara vull aprofitar el mateix per agrair-vos a tots a que aixo cada dia vagi millor
De la mateixa manera que en la última sortida vaig obrir aquest fil....en aquesta m´agradaria..
FELICITAR-VOS a tots plegats per que el comportament va millorar moltissim.
NO vaig veure avançaments imprudents, es mirava mes per els miralls i es facilitava una mica (encara s´ha de millorar..) mes els avançaments,...
En fi...que si fa un mes vaig obrir aquest post per que havia/em vist coses que no m'agradaven...
ara vull aprofitar el mateix per agrair-vos a tots a que aixo cada dia vagi millor
Ex ...moltes coses
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
Re: Que Pasa Amb Les Normes De Circulació???
[quote user="Steelman" post="96525"]FELICITAR-VOS agrair-vos[/quote]
nosaltres també t'estimem !!!!! :ksss :ksss :ksss :ksss :ksss :ksss
nosaltres també t'estimem !!!!! :ksss :ksss :ksss :ksss :ksss :ksss
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!


DUCATI POWER!!!!!
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Re: Que Pasa Amb Les Normes De Circulació???
Molt bona pensada fer aquest post, Steelman. I s'hauría de fer més sovint, crec. No perque s'infringeixin normes - que tots les hem de saber quan sortim amb grup-, sino per fer prevenció d'accidents. Es igual que portar casc, proteccions, etc. : No vol dir que hagim de caure, però ho portem per prevenció. Donç aixó que has fet, es el mateix: PREVENCIÓ!!!. I per més vegades que ho facis o ho fem, sempre serán poques. Sobretot s'ha d'insistir quan hi ha gent nova, a cada sortida i, els que fa temps que anem junts, recordar-ho als altres i donar exemple. De vegades veus algunes coses que es fan per desconeixement d'unes sencilles normes que hi ha al principi del foro i no éstá de més recordar-ho sovint.
(acabo de tornar-ho a fer per si me'n oblidava d'alguna cosa)
Gràcies per vetllar per la seguretat del grup. A tú, Steelman i a tots els que ho feu.
(acabo de tornar-ho a fer per si me'n oblidava d'alguna cosa)
Gràcies per vetllar per la seguretat del grup. A tú, Steelman i a tots els que ho feu.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Re: Que Pasa Amb Les Normes De Circulació???
Hola nois/es.
Avui és el primer dia que escric en aquest fòrum, tot i que fa forces dies que us llegeixo. Encara no he fet cap sortida "oficial" amb vosaltres, però evidentment que m'he llegit amb atenció les normes de les sortides que teniu publicades i també m'he llegit amb atenció aquest post.
Tot i que, com us deia, encara no he sortit oficialment amb vosaltres, ho he fet amb molts d'altres grups de motos, més o menys nombrosos, i amb motos de estils diversos. I us puc dir, per la meva experiència, que els problemes sempre venen quan es porta un ritme massa alegre. Penseu que si el road líder porta un promig, posem de 100 Km/h, la resta del grup, per seguir-lo ha d'anar a 120 ja que ha d'avançar cotxes, frenar en rotondes, etc. No diguem els cruilleros, que si volen remuntar fins davant hauran d'apretar fort.
La solució és ben senzilla. El road líder hauria de portar un ritme molt suau, moltes vegades inclús per sota de la velocitat legal, per tal que la resta pugui evolucionar a velocitat legal, sense preocupar-se dels radars, estant pendents de la carretera (no del comptaquilòmetres) i gaudint de la ruta i el paissatge. Llavors tot es fluid, ningú roda incòmode, si et quedes una mica enrere per algun obstacle desseguida connectes amb el del davant, i tot el grup és més compacte, facilitant la feina als cruilleros.
Ja se que això pot semblar avorrit per la gent que li agrada rodar "alegre", però com molt bé dieu, amb un grup nombrós, la seguretat col.lectiva comença per la seguretat individual i si algú es veu una mica forçat a rodar per sobre les seves possibilitats per seguir el grup (i vulguis o no tothom vol seguir el grup), ja està posant en perill la seva seguretat i, de retruc, la del grup.
Tampoc vull, amb aquesta intervenció, dir-vos com s'han de fer les coses, ja que segurament en aquest col.lectiu hi ha gent que em dona 10 voltes, però us he fet una reflexió de la qual n'estic convençut. Els que habitualment feu de road líder sou els que podeu valorar les meves paraules.
Gràcies per llegir fins aquí... aixó vol dir que aquest tema us interessa.
Salut i quilòmetres, amb compte !!!
Avui és el primer dia que escric en aquest fòrum, tot i que fa forces dies que us llegeixo. Encara no he fet cap sortida "oficial" amb vosaltres, però evidentment que m'he llegit amb atenció les normes de les sortides que teniu publicades i també m'he llegit amb atenció aquest post.
Tot i que, com us deia, encara no he sortit oficialment amb vosaltres, ho he fet amb molts d'altres grups de motos, més o menys nombrosos, i amb motos de estils diversos. I us puc dir, per la meva experiència, que els problemes sempre venen quan es porta un ritme massa alegre. Penseu que si el road líder porta un promig, posem de 100 Km/h, la resta del grup, per seguir-lo ha d'anar a 120 ja que ha d'avançar cotxes, frenar en rotondes, etc. No diguem els cruilleros, que si volen remuntar fins davant hauran d'apretar fort.
La solució és ben senzilla. El road líder hauria de portar un ritme molt suau, moltes vegades inclús per sota de la velocitat legal, per tal que la resta pugui evolucionar a velocitat legal, sense preocupar-se dels radars, estant pendents de la carretera (no del comptaquilòmetres) i gaudint de la ruta i el paissatge. Llavors tot es fluid, ningú roda incòmode, si et quedes una mica enrere per algun obstacle desseguida connectes amb el del davant, i tot el grup és més compacte, facilitant la feina als cruilleros.
Ja se que això pot semblar avorrit per la gent que li agrada rodar "alegre", però com molt bé dieu, amb un grup nombrós, la seguretat col.lectiva comença per la seguretat individual i si algú es veu una mica forçat a rodar per sobre les seves possibilitats per seguir el grup (i vulguis o no tothom vol seguir el grup), ja està posant en perill la seva seguretat i, de retruc, la del grup.
Tampoc vull, amb aquesta intervenció, dir-vos com s'han de fer les coses, ja que segurament en aquest col.lectiu hi ha gent que em dona 10 voltes, però us he fet una reflexió de la qual n'estic convençut. Els que habitualment feu de road líder sou els que podeu valorar les meves paraules.
Gràcies per llegir fins aquí... aixó vol dir que aquest tema us interessa.
Salut i quilòmetres, amb compte !!!
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 01, 2010 8:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Que pasa amb les normes de circulació???
Gearbox, la teva apreció, molt bona, però discrepo en varis punts:
Si portem un ritme fluix, per sota els minims legals, el grup va massa junt, i despres sí que es torna força perillosa la conducció. Si els del davant van una mica alegres, a ritme en l'argot d'aquest fòrum, els altres no necessariament han d'anar al mateix ritme, els altres han de portar el ritme que els hi resulti més comode, lo qual no vol dir que hagin de correr. Com també et diem que els cruïlleros som tots, el que vagi al darrera el road-lider -si ell ho indica- s'ha de parar fins que passi la moto-escombra. I no necessariament han de remuntar, no tenen perquè fer-ho, doncs sempre es quedarà últim el moto-escombra de l'armilla groga.
Pensa que com a grup ja fa anys que ho estudiem com fer-ho, i la manera descrita abans trovem que és la més adecuada.
De totes maneres, gràcies pel comentari. Sempre va bé saber les opinions dels demés. :D
Si portem un ritme fluix, per sota els minims legals, el grup va massa junt, i despres sí que es torna força perillosa la conducció. Si els del davant van una mica alegres, a ritme en l'argot d'aquest fòrum, els altres no necessariament han d'anar al mateix ritme, els altres han de portar el ritme que els hi resulti més comode, lo qual no vol dir que hagin de correr. Com també et diem que els cruïlleros som tots, el que vagi al darrera el road-lider -si ell ho indica- s'ha de parar fins que passi la moto-escombra. I no necessariament han de remuntar, no tenen perquè fer-ho, doncs sempre es quedarà últim el moto-escombra de l'armilla groga.
Pensa que com a grup ja fa anys que ho estudiem com fer-ho, i la manera descrita abans trovem que és la més adecuada.
De totes maneres, gràcies pel comentari. Sempre va bé saber les opinions dels demés. :D


- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Que Pasa Amb Les Normes De Circulació???
Hola Gearbox, et puc assegurar que quan vinguis a una sortida de Mototurisme canviaràs la teva opinió, i no seràs el primer que ho fa, moltíssima gent que ha vingut per primera vegada amb nosaltres ens ha felicitat de com ho portem.
Un dels secrets es que tothom pot anar al seu ritme sense necessitat d'atrapar al del davant, perquè atrapar-lo ? no cal si el de davant corre mes que corri, ja s'ho farà, així tothom es troba còmoda, tothom sap que ningú es perdrà ja que els cruillers s'esperaran fins que arribi la moto escombra .
Si algú li agrada córrer, doncs cap al grup de davant, que algú vol anar a un ritme mes tranquilet, doncs ja es trobarà al mig, si algú vol anar a ritme de passeig, cap problema, al seu darrera sempre hi haurà algú fent-kli companyia i esperant-lo.
Veuràs que el sistema nostra "funciona" i t'agradarà, ja veuràs. ;)
Intentant aplicar les paraules de Winston Churchill sobre la democràcia, el nostra sistema es el menys dolent de tots els sistemes per anar en moto amb un grup nombrós :lol: :lol:
Vsssssssss
007
Un dels secrets es que tothom pot anar al seu ritme sense necessitat d'atrapar al del davant, perquè atrapar-lo ? no cal si el de davant corre mes que corri, ja s'ho farà, així tothom es troba còmoda, tothom sap que ningú es perdrà ja que els cruillers s'esperaran fins que arribi la moto escombra .
Si algú li agrada córrer, doncs cap al grup de davant, que algú vol anar a un ritme mes tranquilet, doncs ja es trobarà al mig, si algú vol anar a ritme de passeig, cap problema, al seu darrera sempre hi haurà algú fent-kli companyia i esperant-lo.
Veuràs que el sistema nostra "funciona" i t'agradarà, ja veuràs. ;)
Intentant aplicar les paraules de Winston Churchill sobre la democràcia, el nostra sistema es el menys dolent de tots els sistemes per anar en moto amb un grup nombrós :lol: :lol:
Vsssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 01, 2010 8:51 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: Que pasa amb les normes de circulació???
Holaaaa,
[quote user="James Bond" post="101131"]
... el nostre sistema es el menys dolent de tots els sistemes per anar en moto amb un grup nombrós :lol: :lol:
Vsssssssss
007[/quote]
Jo diria tant Ramon, però el que si es cert es que amb aquest sistema intentem aconseguir que quasi tots els components del grup puguin rodar a un ritme que sigui prou divertit per a ells en cada moment del trajecte, tant si volen veure el paisatge com si volen gaudir de uns quants revolts.
Amb el que tota la raó el GearBox es que “ vulguis o no tothom vol seguir el grup” inicialment, i això ho hem pogut comprovar en les sortides en que hi ha massa recta en la ruta, però es una actitud que intentem eradicar de les nostres sortides. Sincerament jo pateixo mes quan veig que a l’entrada de un revolt tothom comença a frenar per que van massa juntes totes les motos per un ritme massa lent.
:razz: :razz: ;)
[quote user="James Bond" post="101131"]
... el nostre sistema es el menys dolent de tots els sistemes per anar en moto amb un grup nombrós :lol: :lol:
Vsssssssss
007[/quote]
Jo diria tant Ramon, però el que si es cert es que amb aquest sistema intentem aconseguir que quasi tots els components del grup puguin rodar a un ritme que sigui prou divertit per a ells en cada moment del trajecte, tant si volen veure el paisatge com si volen gaudir de uns quants revolts.
Amb el que tota la raó el GearBox es que “ vulguis o no tothom vol seguir el grup” inicialment, i això ho hem pogut comprovar en les sortides en que hi ha massa recta en la ruta, però es una actitud que intentem eradicar de les nostres sortides. Sincerament jo pateixo mes quan veig que a l’entrada de un revolt tothom comença a frenar per que van massa juntes totes les motos per un ritme massa lent.
:razz: :razz: ;)
Sort,
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Re: Que Pasa Amb Les Normes De Circulació???
He llegit els vostres comentaris amb atenció i el que trobo molt bé del sistema es el fet que cadascú pugui rodar al seu ritme sese HAVER de mantenir el del davant a vista. Això permet que tothom és senti còmode al grup. Si vols anar més ràpid, doncs cap endavant... si vols anar més de passeig, arramblat a la dreta i facilitant el pas als que vulguin avançar. Això suposa una feina EXCRUPULOSA pels cruilleros, que estic segur que desenvolupen a la perfecció.
Bé, deixo el tema aquí, ja que, tal com deia en James, lo primer que haig de fer és participar en una sortida i comprovar-ho personalment. El comentari només volia aportar la meva experiència rodant en grups on el líder va "a ritme" i els demes els costa de seguir. També val a dir que en els grups que jo he rodat anteriorment, la el tema dels cruilleros era molt precari (per no dir inexistent) i veig que vosaltres li doneu molta importància. Crec que en això pot radicar l'èxit del sistema.
Gràcies per escoltar el meu comentari.
Vsss i km's !!!
Bé, deixo el tema aquí, ja que, tal com deia en James, lo primer que haig de fer és participar en una sortida i comprovar-ho personalment. El comentari només volia aportar la meva experiència rodant en grups on el líder va "a ritme" i els demes els costa de seguir. També val a dir que en els grups que jo he rodat anteriorment, la el tema dels cruilleros era molt precari (per no dir inexistent) i veig que vosaltres li doneu molta importància. Crec que en això pot radicar l'èxit del sistema.
Gràcies per escoltar el meu comentari.
Vsss i km's !!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Que Pasa Amb Les Normes De Circulació???
[quote user="Gearbox" post="101254"]
...............
També val a dir que en els grups que jo he rodat anteriorment, la el tema dels cruilleros era molt precari (per no dir inexistent) i veig que vosaltres li doneu molta importància. Crec que en això pot radicar l'èxit del sistema.
[/quote]
Sí, i si surtieu 30 motos, sols n'arribaveu 20 al lloc de dinar, segur! :mrgreen: D'això se'n diu mari&%$ el último. :twisted:
Bromes apart: el mèrit nostre és que si sortim 70 motos, les 70 motos estaran al lloc de dinar, més d'hora o més tard, però hi seran totes. I l'èxit del sistema l'hem de donar a tots els integrants de les sortides, no sols als cruïlleros. Per dir quelcom, a la última sortida -la del dinar de Nadal-crec que quasibé tothom va fer de cruïllero, i això demostra la implicació de la gent a les sortides. :ban
Tal i com diu en Sir OO7, has de venir a una sortida i comprovar-ho tú mateix.
T'hi esperem. Sí? ;)
...............
També val a dir que en els grups que jo he rodat anteriorment, la el tema dels cruilleros era molt precari (per no dir inexistent) i veig que vosaltres li doneu molta importància. Crec que en això pot radicar l'èxit del sistema.
[/quote]
Sí, i si surtieu 30 motos, sols n'arribaveu 20 al lloc de dinar, segur! :mrgreen: D'això se'n diu mari&%$ el último. :twisted:
Bromes apart: el mèrit nostre és que si sortim 70 motos, les 70 motos estaran al lloc de dinar, més d'hora o més tard, però hi seran totes. I l'èxit del sistema l'hem de donar a tots els integrants de les sortides, no sols als cruïlleros. Per dir quelcom, a la última sortida -la del dinar de Nadal-crec que quasibé tothom va fer de cruïllero, i això demostra la implicació de la gent a les sortides. :ban
Tal i com diu en Sir OO7, has de venir a una sortida i comprovar-ho tú mateix.
T'hi esperem. Sí? ;)


- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Re: Que Pasa Amb Les Normes De Circulació???
[quote user="Randy-650" post="101257"]
...............
Tal i com diu en Sir OO7, has de venir a una sortida i comprovar-ho tú mateix.
T'hi esperem. Sí? ;)[/quote]
Dona-ho per fet, Randy :form
...............
Tal i com diu en Sir OO7, has de venir a una sortida i comprovar-ho tú mateix.
T'hi esperem. Sí? ;)[/quote]
Dona-ho per fet, Randy :form
Gearbox l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 02, 2010 5:59 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Mckuin
- Presentats
- Entrades: 67
- Membre des de: dc. març 25, 2009 6:12 pm
- Ubicació: LA BISBAL D'EMPORDA
Re: Que Pasa Amb Les Normes De Circulació???
Hola a tots, acabo de llegir el tema de les normes de circulació i estic totalment d'acord amb el que es diu.
També vull dir que deixar passar els cruillers no es tant senzill, perque si tu vas a un ritme, el teu ritme, i tens una
moto darrera, no pots identificar de cap manera si es un cruiller o no? i a demes jo personalment no estic mirant
els miralls continuament i mes si estas fent curves com la majoria de rutes que es fan. Es tindria que buscar la manera de
que siguin identificats, cosa que també crec difícil.
Es bo que algú recordi aquestes normes perquè així ens possem les piles i evitem posibles caigudes.
Salutacions companys.
També vull dir que deixar passar els cruillers no es tant senzill, perque si tu vas a un ritme, el teu ritme, i tens una
moto darrera, no pots identificar de cap manera si es un cruiller o no? i a demes jo personalment no estic mirant
els miralls continuament i mes si estas fent curves com la majoria de rutes que es fan. Es tindria que buscar la manera de
que siguin identificats, cosa que també crec difícil.
Es bo que algú recordi aquestes normes perquè així ens possem les piles i evitem posibles caigudes.
Salutacions companys.
MCKUIN-Vstrom650