Tornada Alternativa D'Andorra A Manresa
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Tornada Alternativa D'Andorra A Manresa
Aquesta setmana un company s'ha comprat una Monster 620e i em va demanar que l'acompanyés a Andorra a equipar-se. Així que dissabte matí, cap a Andorra, de compres, sense més història. En acabat ell es va quedar a Andorra i a les 12h aproximadament jo enfilo la tornada.
En principi havia de tornar directament a Manresa per dinar, però a mig camí, vaig trobar un trencall que marcava Montan de Tost, de fet, el primer m'el vaig passar de llarg, però al segon que vaig trovar que també marcava Montan, no ho vaig poder resistir i cap allà que anem.
La pujada espectacular, paelles i més paelles amb un asfalt no massa fi, però la Cabreta ja hi està acostumada. Vinga pujar, paella i amunt. Per cert, em vaig creuar amb una Varadero amb maletes d'alumini i una parella, no se si era algú de per aquí. Finalment arribo a Montan. Em semblava recordar que hi havia d'haver un camí que creuava cap a la Vall de la Vansa. En arribar a dalt, efectivament, trobo el trencall. No és una carretera sinó una pista i no precisament bona. Per uns moments dubto, ja que vaig carregat amb les maletes i el cofre. Va, que mal serà. Desconecto l'ABS i endavant. Durant el primer tram, pateixo bastant pels anclatges, procuro no anar massa depressa. Les vistes son genials i evidentment, no trobo ningú. A mida que la pista va millorant, vaig disfrutant més del paisatge. Un cop més, paelles i més paelles, però ara de terra i amb molta pedra solta, alerta. Finalment, arribo a Sorribes. Ostres, començo a tenir molta gana. Normal, són vora les 15h i des de l'esmorzar que no menjo res. Trobo un indicador que marca un bar al poble d'Ossera. El poble és conegut pels seus artistes i artesans. No m'ho penso i cap allà a dinar. La carretera està fatal, l'asfalt bé, però tots els revolts plens de gravilla molt fina que patina mooolt. Arribo a Ossera i vaig al bar, no hi ha ningú, demano per menjar i la noia, molt amable em diu que segui, que cap problema. Dino en un lloc preciós, amb músca jazz de fons i tot sol. El dinar senzill però molt bò. Un tomàquet amanit, amb olives, anous i panses regat amb oli d'oliva i un vinagre de xerez boníssim. Després unes torrades i una fusta d'embotits molt ben assortida. Acabo de dinar i, com que ja és molt tard, enfilo sense perdre temps cap a Tuixent, primer. I com que la ruta ja és coneguda no paro enlloc, directe fins a Coll de Port, Sant Llorenç de Morunys, la Llosa del Cavall, Solsona i finalment, Manresa. No està malament, tenint en compte que no pensava fer cap ruta, no em puc queixar, fet i fet, he sortit de casa a quarts de 8 del matí i torno que són les 17h. En fi, fins la propera.
De moment us deixo les fotos, el mapa de la ruta, malauradament no crec que surti complert pel tros llarg de pista... ja m'ho miraré.
fotos
En principi havia de tornar directament a Manresa per dinar, però a mig camí, vaig trobar un trencall que marcava Montan de Tost, de fet, el primer m'el vaig passar de llarg, però al segon que vaig trovar que també marcava Montan, no ho vaig poder resistir i cap allà que anem.
La pujada espectacular, paelles i més paelles amb un asfalt no massa fi, però la Cabreta ja hi està acostumada. Vinga pujar, paella i amunt. Per cert, em vaig creuar amb una Varadero amb maletes d'alumini i una parella, no se si era algú de per aquí. Finalment arribo a Montan. Em semblava recordar que hi havia d'haver un camí que creuava cap a la Vall de la Vansa. En arribar a dalt, efectivament, trobo el trencall. No és una carretera sinó una pista i no precisament bona. Per uns moments dubto, ja que vaig carregat amb les maletes i el cofre. Va, que mal serà. Desconecto l'ABS i endavant. Durant el primer tram, pateixo bastant pels anclatges, procuro no anar massa depressa. Les vistes son genials i evidentment, no trobo ningú. A mida que la pista va millorant, vaig disfrutant més del paisatge. Un cop més, paelles i més paelles, però ara de terra i amb molta pedra solta, alerta. Finalment, arribo a Sorribes. Ostres, començo a tenir molta gana. Normal, són vora les 15h i des de l'esmorzar que no menjo res. Trobo un indicador que marca un bar al poble d'Ossera. El poble és conegut pels seus artistes i artesans. No m'ho penso i cap allà a dinar. La carretera està fatal, l'asfalt bé, però tots els revolts plens de gravilla molt fina que patina mooolt. Arribo a Ossera i vaig al bar, no hi ha ningú, demano per menjar i la noia, molt amable em diu que segui, que cap problema. Dino en un lloc preciós, amb músca jazz de fons i tot sol. El dinar senzill però molt bò. Un tomàquet amanit, amb olives, anous i panses regat amb oli d'oliva i un vinagre de xerez boníssim. Després unes torrades i una fusta d'embotits molt ben assortida. Acabo de dinar i, com que ja és molt tard, enfilo sense perdre temps cap a Tuixent, primer. I com que la ruta ja és coneguda no paro enlloc, directe fins a Coll de Port, Sant Llorenç de Morunys, la Llosa del Cavall, Solsona i finalment, Manresa. No està malament, tenint en compte que no pensava fer cap ruta, no em puc queixar, fet i fet, he sortit de casa a quarts de 8 del matí i torno que són les 17h. En fi, fins la propera.
De moment us deixo les fotos, el mapa de la ruta, malauradament no crec que surti complert pel tros llarg de pista... ja m'ho miraré.
fotos
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
Re: Tornada Alternativa D'Andorra A Manresa
Cabreta si t'atagrada el formatge vas estar al costat d'un lloc on fant un dels millors formatges de cabra de Catalunya, Ossera. Hi ha una formatgeria amb una producció molt limitada i on fant realment un formatge espectacular.
Salut
Salut
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Gràcies Cabreta per la crònica. A part de La Barceloneta, no havia sentit parlar mai dels pobles que esmentes, lògic tenint en conte que la meva moto no em permet anar per aquests camins.
Unes fotos molt maques ;)
Vsssssss
007
Unes fotos molt maques ;)
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Felicitats per la ruta. és una zona que no conec i segur que m'agradarà. Quan puguis penja la ruta. Jomila t'animas afer la pista? és per veure si les GSA s'enrecorden de trepitjar quelcom més que no sigui negre ;)
M'havia descuidat el NO
M'havia descuidat el NO
Pasqual l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 23, 2009 8:31 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Ramon...tu aquesta carretera l´has fet amb la pan!
Si no recordes el KEL us estava esperant a l'altra banda.... fes memoria ;)
Si no recordes el KEL us estava esperant a l'altra banda.... fes memoria ;)
Ex ...moltes coses
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
aquesta carretera hi han mes llacets que un sobre de pasta !!!!!
però un cop arribes a Montant de Tost s´acaba la carretera i has de tornar a baixar un altre cop .
si vols continuar has de seguir per la pista al principi bastant dolenta fins a Colldarnat i despres ja baixa fins al molí de Sorribes i Tuixent ( 14 Kms )
però un cop arribes a Montant de Tost s´acaba la carretera i has de tornar a baixar un altre cop .
si vols continuar has de seguir per la pista al principi bastant dolenta fins a Colldarnat i despres ja baixa fins al molí de Sorribes i Tuixent ( 14 Kms )
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 23, 2009 9:54 am, en total s’ha editat 2 vegades.

- GRUM
- Presentats
Ei, Jomila, el formatge m'encanta, sigui de la bestia que sigui i d'on sigui, de fet, dissabte vaig estar dinant al Bar Forrallà d'Ossera, però no vaig comprar formatge :oops:
Pel què fa a la ruta, si puc, aquesta setmana intento conectar-me des d'un altre PC i, amb més calma, faré el meu primer intent de pujar la ruta del Google, a veure si m'en surto :eyes
Ei, G12red, jo no ho hauria definit millor "més llacets que que en un sobre de pasta" :b9 :b9
De fet, jo havia arribat a Sorribes per l'altre costat fa temps amb una moto de carretera i em semblava recordar l'existència d'aquesta pista (val a dir que no tinc GPS i anava sense mapa), així que arribant al trencall de Montant, vaig pensar que el pitjor que podia passar, era precisament, que hagués de tornar a baixar per on havia pujat, però en arribar al poble, vaig trobar la pista i cap allà que em vaig ficar. Tot i que el principi de la pista està bastant malament, després la cosa millora bastant i m'ho vaig acabar passant d'allò més bé, tot i el meu poc domini d'aquest medi. :form
En fi, una aventureta més al sarró.
Fins la propera :cerv
Pel què fa a la ruta, si puc, aquesta setmana intento conectar-me des d'un altre PC i, amb més calma, faré el meu primer intent de pujar la ruta del Google, a veure si m'en surto :eyes
Ei, G12red, jo no ho hauria definit millor "més llacets que que en un sobre de pasta" :b9 :b9
De fet, jo havia arribat a Sorribes per l'altre costat fa temps amb una moto de carretera i em semblava recordar l'existència d'aquesta pista (val a dir que no tinc GPS i anava sense mapa), així que arribant al trencall de Montant, vaig pensar que el pitjor que podia passar, era precisament, que hagués de tornar a baixar per on havia pujat, però en arribar al poble, vaig trobar la pista i cap allà que em vaig ficar. Tot i que el principi de la pista està bastant malament, després la cosa millora bastant i m'ho vaig acabar passant d'allò més bé, tot i el meu poc domini d'aquest medi. :form
En fi, una aventureta més al sarró.
Fins la propera :cerv
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Per cert un dia el Carles i servidor tambe hi varem pujar...
viewtopic.php?f=2&t=3033&highlight=solsones
viewtopic.php?f=2&t=3033&highlight=solsones
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
hola a tots.
renoi quina ruta mes maca i per disfrutar de la moto,no coneixia gens aquestes poblacions que esmentes,pero en les fotos es veu tot molt bonic.
aixo es el que es diu gaudir d'una ruta per descobrir.
renoi quina ruta mes maca i per disfrutar de la moto,no coneixia gens aquestes poblacions que esmentes,pero en les fotos es veu tot molt bonic.
aixo es el que es diu gaudir d'una ruta per descobrir.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Kpeps" post="97123"]hola a tots.
aixo es el que es diu gaudir d'una ruta per descobrir.[/quote]
+1
Cabreta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! T´estas superant !!!!!!!!!!!!!!!!!
Renoi quina ruta i quines fotos més maques.
:kiss
aixo es el que es diu gaudir d'una ruta per descobrir.[/quote]
+1
Cabreta !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! T´estas superant !!!!!!!!!!!!!!!!!
Renoi quina ruta i quines fotos més maques.
:kiss
- Sacot
- Presentats
- Entrades: 218
- Membre des de: dj. març 26, 2009 11:02 pm
- Ubicació: Juià
[quote user="Espia" post="97078"]Felicitats per la ruta. és una zona que no conec i segur que m'agradarà. Quan puguis penja la ruta. Jomila t'animas afer la pista? és per veure si les GSA s'enrecorden de trepitjar quelcom més que no sigui negre ;)
M'havia descuidat el NO[/quote]
Si us animeu a fer-la jo mi apuntaria, tinc ganes de provar- la amb l´Africa Twing
M'havia descuidat el NO[/quote]
Si us animeu a fer-la jo mi apuntaria, tinc ganes de provar- la amb l´Africa Twing
- GRUM
- Presentats
La pista en si, no està malament. Per mi el problema era que anava carregat amb el cofre i les maletes i els anclatges pateixen molt amb els sotracs. Per la resta, és una pista assequible, sinó jo no l'hauria pogut fer ja que la meva perícia i domini en terra és encara pitjor que sobre asfalt :b9 :b9 :b9
L'únic tram que està més o menys malament, és el més proper a Montant, que està ple de pedres (de la mida d'una pilota de tenis aproximadament) soltes per tot arreu, i fa que, si no portes tacs, la moto vagi "ballant" la samba per la pista i alguna pedrada als baixos està assegurada. Però no està gens trencada ni hi ha reguers de l'aigua, ni tan sols roderes marcades, suposo que no hi deu haver massa trànsit.
Fins la propera. :cerv
L'únic tram que està més o menys malament, és el més proper a Montant, que està ple de pedres (de la mida d'una pilota de tenis aproximadament) soltes per tot arreu, i fa que, si no portes tacs, la moto vagi "ballant" la samba per la pista i alguna pedrada als baixos està assegurada. Però no està gens trencada ni hi ha reguers de l'aigua, ni tan sols roderes marcades, suposo que no hi deu haver massa trànsit.
Fins la propera. :cerv
- Sidru
- Presentats
- Entrades: 490
- Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
- Ubicació: Banyoles
M'apuntu ................. :ban :form actualment la Vqardadero porte rodes 100% carretera pero es igual, practicarem una mica la tecnica del derrapatge .................. sempre es bó!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111 :sheep :sheep
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Sacot" post="97160"]...Si us animeu a fer-la jo mi apuntaria, tinc ganes de provar- la amb l´Africa Twing[/quote]
[quote user="Sidru" post="97164"]M'apuntu ................. :ban :form actualment la Vqardadero porte rodes 100% carretera pero es igual, practicarem una mica la tecnica del derrapatge .................. sempre es bó!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111 :sheep :sheep[/quote]
No se si podré seguir a dos "supers" com vosaltres. :oops: podriem intentar-ho algun dia del pont (el 7 no perquè treballo) o el diumenge següent (el de la consulta popular, el 13). En tot cas, abans de que arribi la neu :lol:
[quote user="Sidru" post="97164"]M'apuntu ................. :ban :form actualment la Vqardadero porte rodes 100% carretera pero es igual, practicarem una mica la tecnica del derrapatge .................. sempre es bó!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111 :sheep :sheep[/quote]
No se si podré seguir a dos "supers" com vosaltres. :oops: podriem intentar-ho algun dia del pont (el 7 no perquè treballo) o el diumenge següent (el de la consulta popular, el 13). En tot cas, abans de que arribi la neu :lol:
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="97099"]Ramon...tu aquesta carretera l´has fet amb la pan!
Si no recordes el KEL us estava esperant a l'altra banda.... fes memòria ;)[/quote]
Per això em sonava el nom de La Barceloneta !!!! :D :D :D :D
[quote user="Espia" post="97179"]En tot cas, abans de que arribi la neu :lol:[/quote]
Senyors, alguns de per aquí l'hem feta AMB NEU !!! Jo anava amb la Pan € però en Lujoisla i la Mª Carmen amb la Deauville
viewtopic.php?f=2&t=2772&postdays=0&pos ... &start=120
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Vssssssssss
007
Si no recordes el KEL us estava esperant a l'altra banda.... fes memòria ;)[/quote]
Per això em sonava el nom de La Barceloneta !!!! :D :D :D :D
[quote user="Espia" post="97179"]En tot cas, abans de que arribi la neu :lol:[/quote]
Senyors, alguns de per aquí l'hem feta AMB NEU !!! Jo anava amb la Pan € però en Lujoisla i la Mª Carmen amb la Deauville
viewtopic.php?f=2&t=2772&postdays=0&pos ... &start=120
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Vssssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 23, 2009 9:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- GRUM
- Presentats
Després de veure l'enllaç que ha deixat en James, em sembla que necessitaré un temps per pahir tot el que allà he vist. Ja habia llegit alguns articles que parlaven dels possibles efectes secundaris d'una sobredossis d'adrenalina i nervis causada per haver de fer una pista nevada amb vehicles de 2 rodes no fets, en origen, per aquest tipus de terreny, però fins ara no n'havia pogut veure proves gràfiques tan explicites. :martell El fred afecta de maneres molt diferents a la gent :b9
Sembla ser que no tot el que corre per internet són mites i llegendes, la realitat sempre supera la ficció. :ban
Vosaltres si que us ho sabeu passar bé. :bow
Per cert, si hi ha noves actuacions de les "alegres chicas touristreffen" m'agradaria saber-ho per avisar als de la teletres :b9 :b9 :b9
Gràcies per l'enllaç, ara començo a entendre moltes coses ;)
Sembla ser que no tot el que corre per internet són mites i llegendes, la realitat sempre supera la ficció. :ban
Vosaltres si que us ho sabeu passar bé. :bow
Per cert, si hi ha noves actuacions de les "alegres chicas touristreffen" m'agradaria saber-ho per avisar als de la teletres :b9 :b9 :b9
Gràcies per l'enllaç, ara començo a entendre moltes coses ;)