[quote user="Randy-650" post="96991"][quote user="jb500" post="96861"]holaaa
aquesta ultima vfr s'emporta la palma, es horrorosaaaaaaaaaaaaaaaa
v'sss :eyes[/quote]
No cridis gaire, que en Bond se n'ha comprat una. :mrgreen:[/quote]
Cap problema Storm. Tothom te el seu gust i es totalment respectable: Ja se sap que de gustos no hi ha res escrit ;)
Vssssssss
007
La moto mes lletja...
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: La Moto Mes Lletja...
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Siono1000" post="96970"] ....Accepto que digeu que la V-Strom no és de les mes maques, esta en el grup de lletxotes però eficients que et donen tot el que demanes...i mes. ;).... [/quote]
Ell s'ho diu tot... :lol: :lol:
Personalment no la trobo tant i tant lletja, però com que un s'acostuma a tot..... :lol:
Personalment no la trobo tant i tant lletja, però com que un s'acostuma a tot..... :lol:
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Espia" post="97079"]
[quote user="Siono1000" post="96970"] ....Accepto que digeu que la V-Strom no és de les mes maques, esta en el grup de lletxotes però eficients que et donen tot el que demanes...i mes. ;).... [/quote]
Personalment no la trobo tant i tant lletja, però com que un s'acostuma a tot..... :lol:[/quote]
Doncs jo no la trobo ni tant lletja com diu, ni tan eficient com li sembla!!
:twisted: :twisted: ;)
[quote user="Espia" post="97079"]
Personalment no la trobo tant i tant lletja, però com que un s'acostuma a tot..... :lol:[/quote]
Doncs jo no la trobo ni tant lletja com diu, ni tan eficient com li sembla!!
:twisted: :twisted: ;)
Sort,
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
[quote user="James Bond" post="97066"][quote user="Randy-650" post="96991"][quote user="jb500" post="96861"]holaaa
Cap problema Storm. Tothom te el seu gust i es totalment respectable: Ja se sap que de gustos no hi ha res escrit ;)
Vssssssss
007[/quote]
Això digues-li al Randy
Vssssssss
007[/quote]
Això digues-li al Randy
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
hola a tots.
aviam,aviam,contan que la nostra moto sempre es la mes maca,la mes rapida i la mes de mes de tot,lletges no,pero un punt per sota,diguem de macas,la de tots els altres. :lol: :lol: :lol:
par altre banda,quan veiem la nova VFR en viu i en directe,segur que quedarem bastant sorpresos,les fotos no li fan justicia i el disseny del faro a base de anar-lo veient en diferents fotos,jo ja m'hi he acostumat,amb les maletes es veu preciosa.
aviam,aviam,contan que la nostra moto sempre es la mes maca,la mes rapida i la mes de mes de tot,lletges no,pero un punt per sota,diguem de macas,la de tots els altres. :lol: :lol: :lol:
par altre banda,quan veiem la nova VFR en viu i en directe,segur que quedarem bastant sorpresos,les fotos no li fan justicia i el disseny del faro a base de anar-lo veient en diferents fotos,jo ja m'hi he acostumat,amb les maletes es veu preciosa.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 23, 2009 10:54 am, en total s’ha editat 1 vegada.