Olala C’est Magnifique
Moderador: Airald
- Bichusten
- Presentats
- Entrades: 380
- Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
- Ubicació: Girona
Olala C’est Magnifique
Bon soir mon petits XuXu
http://img171.imageshack.us/img171/4387/terrier.jpg
Soc la de la foto, estic maca, un chien Francès . Estava dins del mòbil de la meva propietària que es de GRANOLLERS, si bé podria esta dins d’un iPod , però el Gos que vaig veure estava adormit en un cistell fen vida confortable...... oi Bo(nd), La propietària me va presentar a tots els invitats, en JamesB, Bitxu, Jepp….y Rosa Maria.
Al despertar me vaig trobar en un Restaurant, semblava un Bodorrio.
.
Una taula en forma de U, el Cap de Taula (PEPI600), el nuvi de negre rigorós que per 62 anys es conservava es molt bé ,i el seu costat la novia de blanc també rigorós.
A diferencia d’altres bodes, primer un pica-pica a un village ancien amb embotits Tipic de la zona, alguns invitats donaven menjar als gats, a France aixó no ho fem, mon cheris, cantaren el Virolai composta per Mn. Jacint Verdaguer, crec a la France, Canigou,
Desprès amb comitiva van fer el viatge ( fixeu-se el viatge abans que el dinar) organitzat per ser magistralment per l’agencia Oui o Non, La campigne Catalanes es tres jolie, lluïn propaganda en un vehicle de una empresa de nom MARETA i FLORETA ( semble que “venien” un viatge a la Patagonia, apart de ser les FOTOGRAFES oficials). Els Vehicles eran de totes les Nacionalitats i com sempre els Italians, per el sorolls que feien semblaven que arrestaran pots de llauna, com les bodes americanes.
Continuant amb el Dinar, era estil Francès, de Marseilla, organitzar per un grup de gourmets y grans gourmants (TGN), “Sponzoritzat” per les Bodegues PACS.
Pero lo que no vaig entendre era perquè el pastis amb van bufar el nuvi, i en jacks. No tindria de ser la novia bufesque
Dedicat a: ARBE,XURRUMECUS,ALUCINA,JEPPY,SIONO,JACKS,SACOT,PITU,MARETA,BOND,PACS,PEPI600,JOMILA,FEISSER,NÚRIAVS,MARIA,DIGAMJORDI,NÙRIA,VENDETTA I ANGELETA i companyes.
Per ser Felicitats RANDY mon petit XuXu
Soc la de la foto, estic maca, un chien Francès . Estava dins del mòbil de la meva propietària que es de GRANOLLERS, si bé podria esta dins d’un iPod , però el Gos que vaig veure estava adormit en un cistell fen vida confortable...... oi Bo(nd), La propietària me va presentar a tots els invitats, en JamesB, Bitxu, Jepp….y Rosa Maria.
.
Una taula en forma de U, el Cap de Taula (PEPI600), el nuvi de negre rigorós que per 62 anys es conservava es molt bé ,i el seu costat la novia de blanc també rigorós.
A diferencia d’altres bodes, primer un pica-pica a un village ancien amb embotits Tipic de la zona, alguns invitats donaven menjar als gats, a France aixó no ho fem, mon cheris, cantaren el Virolai composta per Mn. Jacint Verdaguer, crec a la France, Canigou,
Desprès amb comitiva van fer el viatge ( fixeu-se el viatge abans que el dinar) organitzat per ser magistralment per l’agencia Oui o Non, La campigne Catalanes es tres jolie, lluïn propaganda en un vehicle de una empresa de nom MARETA i FLORETA ( semble que “venien” un viatge a la Patagonia, apart de ser les FOTOGRAFES oficials). Els Vehicles eran de totes les Nacionalitats i com sempre els Italians, per el sorolls que feien semblaven que arrestaran pots de llauna, com les bodes americanes.
Continuant amb el Dinar, era estil Francès, de Marseilla, organitzar per un grup de gourmets y grans gourmants (TGN), “Sponzoritzat” per les Bodegues PACS.
Pero lo que no vaig entendre era perquè el pastis amb van bufar el nuvi, i en jacks. No tindria de ser la novia bufesque
Dedicat a: ARBE,XURRUMECUS,ALUCINA,JEPPY,SIONO,JACKS,SACOT,PITU,MARETA,BOND,PACS,PEPI600,JOMILA,FEISSER,NÚRIAVS,MARIA,DIGAMJORDI,NÙRIA,VENDETTA I ANGELETA i companyes.
Per ser Felicitats RANDY mon petit XuXu
- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
Re: Olala C’est Magnifique
[quote user="bichusten" post="97165"]
......Els Vehicles eran de totes les Nacionalitats i com sempre els Italians, per el sorolls que feien semblaven que arrestaran pots de llauna, com les bodes americanes..........
[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
......Els Vehicles eran de totes les Nacionalitats i com sempre els Italians, per el sorolls que feien semblaven que arrestaran pots de llauna, com les bodes americanes..........
[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
[quote user="bichusten" post="97165"]Bon soir mon petits XuXu
.
Per ser Felicitats RANDY mon petit XuXu[/quote]
Ho sentim en aquests moments no podem contestar, estem de viatge de noces :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Estem a Paris...... mon petit cherie...... :b9 :b9 :b9 :b9
.
Per ser Felicitats RANDY mon petit XuXu[/quote]
Ho sentim en aquests moments no podem contestar, estem de viatge de noces :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Estem a Paris...... mon petit cherie...... :b9 :b9 :b9 :b9

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Wala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Carlos , a tú dormir massa no et va pas bé.......
M´ha encantat ;)

Wala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Carlos , a tú dormir massa no et va pas bé.......
M´ha encantat ;)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Carles, vols que et digui una cosa? Aquests escrits són d'aquells que els has de llegir dues o tres vegades de lo bons que són. :bow
Quan puguis i vulguis, ja ho saps. :D
Quan puguis i vulguis, ja ho saps. :D

- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!!!!!
ce tres nagnifique, ma petit!!!!!!!!!!!!!!!
:bow :bow :bow :bow :bow
salut
ce tres nagnifique, ma petit!!!!!!!!!!!!!!!
:bow :bow :bow :bow :bow
salut
SOCI A.M.M. 16284