Quants Més Siguem, Més Riurem?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Quants Més Siguem, Més Riurem?

Entrada Autor: Pasqual » dv. nov. 20, 2009 8:07 pm

Arrel d'alguns comentaris llegits al fòrum o escoltats d'alguns companys de la gran quantitat de gent nova (com jo, per exemple) que hi ha a Mototurisme, he aprofitat dos dies d'aburriment sense poder sortir de casa per veure l'assistència a les sortides de Mototurisme del 2008 i el 2009.

El resultat és al gràfic adjunt. Hi ha un creixement d'un 48% aproximadament d'un any a l'altre. A aquest ritme, un any més i dupliquem els assistents. Si en Castells se n'assabenta fitxa al Sr Mototurimes perquè arregli la economia del país :lol: Un creixement del 100% en 2 anys!!!

Perquè serveix això? Què implica? :???:..... Deixo els comentaris a mans dels experts

Imatge

Que en pensen els primers (em de dir pioners?) que van participar el 8 de desembre de 2005 a la sortida del Montsant?

Imatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Quants Més Siguem, Més Riurem?

Entrada Autor: Steelman » ds. nov. 21, 2009 4:05 pm

Bones!!
Bona grafica ;)
Que lluny que queda aquella sortida per el MOntsant al 2005!!!!! Pero tot el que hi hagut per el mig.. (i el que ha de venir) ha estat una passada!!!!!!!!!!!!
Ex ...moltes coses

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » ds. nov. 21, 2009 7:50 pm

Jo crec que no cal cap comentari, un creixament així tant sols vol dir una cosa......

Ens veim el dinar de NADAL, és un dinar de germanor.
ImatgeImatge

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » ds. nov. 21, 2009 9:04 pm

Jo crec que vol dir que Mototurisme te molta salut i molt bon futur.
I ara fent un comentari constructiu vull dir que hem d`anar amb els ulls ben oberts mes que mai.
¿Que perqué?,pues sencillament perqué per la regla de tres,com més gent a les sortides,mes posibilitats (matematiques,no reials) de posible ensurt entre nosaltres.
Amb aixó no vull cridar al mal temps,res mes lluny ,pero si pensem una mica,ens en adonarem que anem moltes motos,a vegades a un ritme alegre que no fort,pero el perill es laten,pot no pasar mai (ojalá) o en qualsevol moment.
Tot aixó ho dic perqué tots plegats anem molt en compte,ens hi juguem molt:salud ,calers i a casa ens esperen els nostres.
Hem de fer que el que es un hobby,continui siguend.u i no ens deixem portar a vegades per la fogositat del moment.
:castell :castell :castell :castell :castell
:brindis :brindis
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » ds. nov. 21, 2009 9:10 pm

[quote user="Geroni" post="96959"]Jo crec que vol dir que Mototurisme te molta salut i molt bon futur.
I ara fent un comentari constructiu vull dir que hem d`anar amb els ulls ben oberts mes que mai.
¿Que perqué?,pues sencillament perqué per la regla de tres,com més gent a les sortides,mes posibilitats (matematiques,no reials) de posible ensurt entre nosaltres.
Amb aixó no vull cridar al mal temps,res mes lluny ,pero si pensem una mica,ens en adonarem que anem moltes motos,a vegades a un ritme alegre que no fort,pero el perill es laten,pot no pasar mai (ojalá) o en qualsevol moment.
Tot aixó ho dic perqué tots plegats anem molt en compte,ens hi juguem molt:salud ,calers i a casa ens esperen els nostres.
Hem de fer que el que es un hobby,continui siguend.u i no en deixem portar a vegades per la fogositat del moment.
:brindis :brindis[/quote]
+1
:brindis :brindis :brindis :brindis :brindis
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » ds. nov. 21, 2009 9:15 pm

Bon i a la vegada curiós gràfic, Espia! :D

Respecte al comentari d'en Geroni:

[quote user="Geroni" post="96959"]Jo crec que vol dir que Mototurisme te molta salut i molt bon futur.
Hem de fer que el que es un hobby,continui siguend.u i no en deixem portar a vegades per la fogositat del moment.

Gràcies pel teu comentari, Jesús, la veritat és que tens tota la raó del món. :D

I també he de dir-te que ja fa dies que ho tenim present i ho parlem.

RESUM= Tot controlat. :ban
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dg. nov. 22, 2009 12:48 pm

Holaaaa,

Ostres Pascual, m’has fet mirar-ho i tot! Quins records mes llunyans els d’aquella sortida del desembre del 2005!! I quants de canvis i ha agut des de llavors!!!

Varem sortir 11 motos molt diverses: 7 Deauville, 3 Bougman i 1 Pan, eren els orígens! Per dinar no havíem ni fet cap reserva enlloc, tampoc no calia portar cap llista per saber si faltava algú o no, tampoc calia fer cruïlles, ja ens esperàvem els uns als altres sense problemes d’espai a les vores de les carreteres.
L’esmorzar el varem fer tots plegats al bar de la plaça de Cornudella de Montsant, va ser arribar i muntar-nos una taula per a vint persones sense cap problema, per dinar ja no érem tants, només 16 i varem haver de dinar a Falset, en un Restaurant del centre del poble en dues taules separades, desprès d’haver-ho intentat en un parell de llocs mes, però com que ja es feia tard no ens quedaven gaires opcions. Però tot i la improvisació, es pot dir que ens ho varem passar força be, tant que tots plegats varem anar repetint en moltes sortides
De fet va esser la nostra primera sortida mensual, i d’aquella colla inicial ja no en quedem gaires, per diferents motius. Tots seguim el nostre camí en la vida per el lloc que mes ens agrada o que pensem que ens convé mes, en qualsevol cas jo en conservo un bon record de tots ells i una certa enyorança d’aquells dels que ja no en tenim cap contacte.

Personalment he de dir-vos que mai em vaig fer un plantejament seriós de futur quan vaig començar a col•laborar amb el Jordi a portar el fòrum i especialment les sortides. Sempre hem intentat anar millorant els defectes a mesura que els hem anat detectant i hem intentat polir els detalls que veiem millorables si estava en la nostra mà. Hi ha agut coses que penso que ens ha ant millor i d’altres que potser no ens en hem sortit prou be, però la meva intenció, i em sembla que la de tots els que hi estem implicats també, sempre ha estat d’aconseguir que el nostre fòrum no sigui solsament un lloc virtual a la xarxa a on puguem parlar de la nostra afició a les motos en la nostra llengua, amb tota la impersonalitat que això pot comportar, si no que hi volíem un valor afegit: el caliu de les persones, fins i tot amb els problemes d’enteniment que pot portar, doncs cada un dels usuaris del fòrum pot tenir una opinió diferent sobre com resoldre les situacions. Però amb aquests quatre anys de vida tots plegats hem anat aprenent, de vagades ho hem encertat i d’altres potser l’hem cagat, a vegades hem estat autoritaris en excés i a vegades potser massa condescendents, però en qualsevol cas sempre que tingut que decidir alguna cosa o donar la meva opinió sobre el fòrum ho he fet pensant en el fòrum i en la forma d’aconseguir relacionar i ajuntar, amb alguna garantia, persones de tot arreu de la nostra geografia, de nivells econòmics diversos, d’ideologies molt variades... i tantes variables com vulgueu posar-hi. Tots els que heu vingut a alguna sortida mensual heu fet noves coneixences, i algunes d’aquestes podrien esdevenir amistats amb el temps, però mentre això no arriba sempre tenim un raconet virtual per poder gaudir amb companyia de la nostra afició.

I el futur... doncs no ho sé, potser ho deixeu córrer vosaltres o potser sigui jo el que ho deixi abans, jo no tinc objectius concrets que no siguin els esmentats mes amunt. Ara portem una llarga temporada en que tot funciona sobre rodes, tret d’algun petit detall que sempre hi ha d’haver, i soc molt conscient que un dia o altre haurem de tenir algun problema mes o menys seriós que pugui produir un d’alt a baix, però penso que es com les crisis de l’economia que de tant en tant en toca alguna. Veig algun problema a l’horitzó, el creixement per exemple. Últimament hem de limitar les places a les sortides mensuals, però es un problema d’espai físic en els restaurants, no m’agrada però es inevitable, i amb tanta gent fa que no puguis dedicar prou temps a tots aquells amb els que vols parlar. Els nous per a poder-los conèixer al menys una mica, i els de sempre per que no hi pots dedicar el mateix temps que abans i sembla que ja no hi vulguis parlar o que deixis de banda a un o altra, i no es així, es que no hi temps material, i a la llarga pot portar altres problemes...
Fa temps que sento a parlar del creixement sostenible, però ara començo a pensar que potser es una quimera que el creixement sigui sostenible indefinidament!!! Potser li hauríem d’explicar al Sr. Castells!!! A veure si el Siono1000 em pot fer veure la llum amb una de les seves dissertacions filosòfiques.

I tornant a la reflexió del Pascual: de que serveix això? Doncs no ho se, potser per tenir mes opcions de conèixer gent amb la que ens hi avinguem per sortir en moto?
Que implica? Això encara ho se menys! Però et puc dir que fins al moment la col•laboració de tothom ha estat pràcticament impecable, i quan veus que la gent fa tot el que pot per venir... et sens obligat a tornar-hi i no deixar-ho. Una de les sortides de la que en tinc un millor record es la del Dinar de Nadal del 2008, aquell 14 de desembre es va aixecar el dia amb nevades per tota Catalunya, alguns van sortir de casa en moto i van haver de recular... per deixar la moto a casa i agafar el cotxe per tal de venir al dinar, si no ho tinc mal comptat varem ser 73 persones i crec recordar que només hi va haver una o dues baixes, veure que tanta gent no et deixa penjat en aquestes condicions es per pensar que potser si que aconseguim, al menys una mica, el caliu humà del que et parlava abans com a valor afegit.

I així fins que duri, que no vull mirar massa lluny, però espero que sigui molt, tant si es amb mi com si jo ja no hi soc, que no hi ningú mes prescindible que aquell que es creu imprescindible.

:| :| ;)
Sort,

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dg. nov. 22, 2009 8:59 pm

Albert, la veritat que et mereixes un fort aplaudiment per tot el que has dit!!!!!

ImatgeImatgeImatge

I quins records el dinar de Nadal de l'any passat....potser la sortida, diguem-ho així, més dificil.

La foto del J@N LINCE al sortir de Tàrrega ho diu tot:

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dg. nov. 22, 2009 9:07 pm

Albert,
Gairebé em fas saltar les llàgrimes a la llegir la teva reflexió. M’ha encantat.

Visca Mototurieme.
Salutacions moteres.

Carme973
Presentats
Entrades: 156
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 4:08 pm
Ubicació: Agramunt- Lleida

Entrada Autor: Carme973 » dg. nov. 22, 2009 10:12 pm

sense paraules!!!uf d'aquesta foto del 2005 ja queda poca gent, m'agrada que mototurisme s'hagi fet tant gran i ben avingut espero que segueixi aixi.

:cerv

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dg. nov. 22, 2009 10:15 pm

:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow

Collons Albert, estas inspirat eh ? :D :D :D

Em sembla que tens raó amb tot el que dius ;)

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dg. nov. 22, 2009 11:42 pm

Albert, m'has deixat sense paraules.

Les meves preguntes a l'aire "de què serveix això?" "què implica?" eren respecte al augment d'assistents a les sortides, no tant al fet de l'existència de Mototurime. M'ha encantat llegir els records de la primera sortida i del dinar de Nadal de 2008. així com les teves reflexions del que penses i com vius Mototurime.cat. Es nota que ho vius amb molta intensitat i això ho transmets a tots. :bow Gràcies per compartir-ho

Com m'hauria agradat ser-hi al dinar de Nadal de l'any passat. Un 10 per en J@an Lince i tots els qui vareu assistir. La foto ho diu tot :bow

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dl. nov. 23, 2009 3:46 am

[quote user="Espia" post="97076"]Albert, m'has deixat sense paraules.

Les meves preguntes a l'aire "de què serveix això?" "què implica?" eren respecte al augment d'assistents a les sortides, no tant al fet de l'existència de Mototurime. M'ha encantat llegir els records de la primera sortida i del dinar de Nadal de 2008. així com les teves reflexions del que penses i com vius Mototurime.cat. Es nota que ho vius amb molta intensitat i això ho transmets a tots. :bow Gràcies per compartir-ho

Com m'hauria agradat ser-hi al dinar de Nadal de l'any passat. Un 10 per en J@an Lince i tots els qui vareu assistir. La foto ho diu tot :bow[/quote]

+1

Jo desde el mes d´Abril que no m´he perdut cap sortida ( bueno la d´Osona ) , com que ja vaig començar a sortir amb Mototurisme amb moltes motos....a mí ja em sembla lo normal. Val a dir que amb l´organització de les sortides, que per cert , a cada sortida es supera.... crec que no cal pas patir.
:kiss

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dl. nov. 23, 2009 10:31 am

Totalment d´acord amb el que diu l´Albert.Jo no porto tants anys però ja fa moltes
sortides que estic amb vosaltres,i desde el primer día que em sento molt i molt
a gust.La veritat és que l´organitzaciò porta una feiada de por i aquest merit s´ha de
saber reconeixer.Al igual que el petit gra de sorra que tots els integrants del grup
hem de posar,o almenys intentar-ho.Personalment la primera sortida que vaig fer
erem 6, pel Penedes,i ara,amb sortides de mes de 80 persones,em trobo igual de be
que aleshores,o potser millor,perque aquell día anava una mica acojonaillo.Espero
seguir compartint amb vosaltres aquesta droga (com diu la Núria),que no està però
que gens malament.Un petò :kiss
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Pere/Juani
Presentats
Entrades: 161
Membre des de: dl. juny 09, 2008 7:39 pm
Ubicació: Alella

Entrada Autor: Pere/Juani » dl. nov. 23, 2009 6:51 pm

ALBERT. eres el PUTO AMO :bow continua aixi per molts anys

:form :form :form :form :form :form :form :form :bow

Bichusten
Presentats
Entrades: 380
Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
Ubicació: Girona

Entrada Autor: Bichusten » dl. nov. 23, 2009 8:07 pm

Albert

Crec que es mes la filosofia que despreneu, i per això, la gent respon.
Un 10

Prony
Presentats
Entrades: 3106
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

Entrada Autor: Prony » dl. nov. 23, 2009 8:56 pm

Hola noies i nois,

La meva recent incorporació a aquest foro (crec que des del juliol) no em fa una persona molt autoritzada a exposar els meus pensaments respecte el tema objecte d'aquest fil però pel que veig s'hi parla de dos vessants, el social i el del risc.

Pel que fa al tema social, i pel que he copsat quan us he acompanyat, el Mototurisme.cat te un tarannà i un caràcter propi que fa que els que no comparteixen els nostres sentiments i estil vinguin una vegada però, al no sentir-se en el seu element, no repeteixin. Pel que fa la nostra manera de conduir, els RRRRRRRRR (els que donen mes disgustos) s'avorreixen perquè sempre volen anar al davant i, ja se sap, al primer no se l'avança mai (tampoc tindrien collons de fer-ho).

Fins aquí la qüestió social. Pel que fa al risc us haig de dir que el risc de disgustos augmenta exponencialment a la quantitat de motos del grup i el volum de vehicles aliens que comparteixen carretera. Quants mes avançaments d'altres vehicles i mes rotondes on cedim el pas, mes s'estira el grup i mes es corre per tal d'atrapar (visualment) al que ens precedeix el qual hem perdut de vista. Pel que he vist a altres llocs, quan el grup es gran, es fan dos subgrups, el dels que van àgils arranquen primer i el dels altres un parell de minuts desprès. Cada grup porta el seu guia, els seus cruillers i la seva cua. Mai arriben a contactar entre ells i nomes es retroben a les parades. En aquest moment, cadascú decideix canviar de grup si veu que s'ha corregut massa o s'ha anat massa poc a poc.

Pel que fa a les rotondes i cruilles amb d'altres carreteres, normalment els cruillers (molt ben identificats) aturen la circul.lació per evitar que el grup quedi tallat. Mai he vist problemes per actuar d'aquesta forma ni cap conductor s'ha queixat.

Salut,

Jordi "Prony"

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dl. nov. 23, 2009 9:10 pm

Proni,el que dius está molt bè,pero et recordo que parar el trafic está prohibit,sols els agents de trafic ho poden fer. :cool:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dt. nov. 24, 2009 2:14 am

Holaaa,

[quote user="Mareta" post="97086"]
Val a dir que amb l´organització de les sortides, que per cert , a cada sortida es supera.... crec que no cal pas patir.
:kiss[/quote]

Doncs nosaltres si que patim, segur que no pas per el que tu dius, però ens amoïna força la seguretat de tots plegats, doncs cada vegada sortim mes motos.

[quote user="Geroni" post="96959"]
... senzillament perquè per la regla de tres,com més gent a les sortides,mes possibilitats (matemàtiques, no reials) de possible ensurt entre nosaltres.

No ens enganyem les possibilitats augmenten matemàticament i realment també.

[quote user="prony" post="97182"]
Pel que fa al risc us haig de dir que el risc de disgustos augmenta exponencialment a la quantitat de motos del grup i el volum de vehicles aliens que comparteixen carretera.
[/quote]

Fins aquí totalment d’acord amb tu. Però a partir d’aquí no puc estar gaire d’acord amb algunes actituds.

Us haureu fixat que de tant en tant recordem alguns temes de seguretat, especialment intentem recordar les distancies de seguretat, els avançaments, controlar els retrovisors, el correcte equipament, circular per la dreta, i potser alguna altre cosa que ara no recordo.

Això ens ha suposat que alguna vegada hi hagi algun company que s’ha molestat amb nosaltres i fins i tot hagi deixat de venir a les sortides i fins i tot d’entrar al fòrum. Em sap molt de greu especialment per ells, però també per nosaltres, per que potser no els hi hem sabut dir de forma correcte. Nosaltres entenem que no cal fer grups de fletxes i tortugues, si no que cada un de nosaltres ha d’anar al seu ritme, sense voler mai córrer mes del que estem preparats, però controlant els retrovisors i deixant passar a aquells que potser poden anar mes rapits que nosaltres als revolts. Això facilita que el grup s’allargui força, de forma que de forma automàtica podem aconseguir unes bones distàncies de seguretat, evitar grups de varies motos amuntegades a l’entrada d’un revolt. No cal accelerar per no perdre el contacte visual amb el del davant, per què? si tots sabem que a la propera cruïlla trobarem algun company que ens indicarà el camí a seguir!

Alguna vegada he vist gent que atura la circulació per que passi el seu grup, ho trobo una falta greu de respecta envers els altres usuaris de la carretera. No volem que els cotxes ens respectin i ens facilitin el pas? doncs podríem començar per donar un bon exemple respectant les normes de circulació i deixant-los passar si van mes ràpids que nosaltres, per molt que nosaltres anem en grup. D’altra banda es totalment il•legal tallar la circulació.

D’aquesta manera sempre podríem circular al darrera d’algun company que traça millor els revolts i ens facilita l’aprenentatge. Anar a 200 en línea recta no te cap mèrit per el conductor: tot es el motor de la moto, però anar a 60 en zones molt revirades sense menjar-te en cap moment el carril de l’esquerra potser se’n ha de saber una mica.

Mai els nostres comentaris crítics han estat malintencionats, sempre intentem fer reflexionar sobre la millor manera de circular tots plegats en mig del trànsit habitual de les carreteres per tal de intentar millorar la nostra seguretat, no tan sols en les sortides, si no també per quan anem sols. I de la mateixa manera també acceptem les crítiques, ja fa temps algú em va dir que quan el vaig avançar el vaig espantar, no s’ho esperava i he intentat no fer-ho mai mes. Quan faig una cruïlla tardo molt mes en remuntar fins al davant, però intento no avançar a ningú que no m’hagi vist les intencions, excepte si estem en una recta amb molta visibilitat.

I mira per on, jo que sempre escric frases curtetes i poca lletra, heu aconseguit fer-me escriure de valent dos dies quasi seguits. Espero que ningú no s’ho prengui malament, i si us plau, quan sortiu a la carretera aneu en compte.

Merci

:| :| :|
Sort,

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dt. nov. 24, 2009 2:42 am

Holaaaa,

[quote user="Espia" post="97076"]Albert, m’has deixat sense paraules.

Les meves preguntes a l’aire "de què serveix això?" "què implica?" eren respecte al augment d’assistents a les sortides, no tant al fet de l’existència de Mototurime. M’ha encantat llegir els records de la primera sortida i del dinar de Nadal de 2008. així com les teves reflexions del que penses i com vius Mototurime.cat. Es nota que ho vius amb molta intensitat i això ho transmets a tots. :bow Gràcies per compartir-ho

Com m’hauria agradat ser-hi al dinar de Nadal de l'any passat. Un 10 per en J@an Lince i tots els qui vareu assistir. La foto ho diu tot :bow[/quote]

No era la meva intenció deixar-te sense paraules t’ho asseguro!!! No era la meva intenció fer una dissertació sobre l’existència de Mototurisme, era la millor manera d’explicar-te per que ha anat creixent Mototurisme, Potser es que no he acabat d’entendre les teves preguntes?

:oops: :oops: :oops:
Sort,

Respon

Torna a “General”