Aventura Patagonia .- Febrer 2010
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Aventura Patagonia .- Febrer 2010
[quote user="Randy-650" post="97132"]Una pregunta, Mareta....ja fas saltets per la muntanya amb la KTM? :tremolant
SALTETS: Donar cops de gas i enlairar-se una miqueta en els canvis de rasant.[/quote]
Resposta 1.-
Aixó ho deixo per les cabretes ;) .
Resposta 2.-
Esperaba que m´ho preguntesis i jo et pogués respondre..... quin día m´en ensenyaràs tú
Resposta 3.-
Si prou feines tinc per anar per terra.... com vols que vagi per els aires ???????
Resposta 4.-
Si..... ja he començat i lo proper que em quedar es apendre a fer la vertical aprofitant un "saltet" :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Apa, tú mateix .... I PER MOLTS ANYS :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss
SALTETS: Donar cops de gas i enlairar-se una miqueta en els canvis de rasant.[/quote]
Resposta 1.-
Resposta 2.-
Esperaba que m´ho preguntesis i jo et pogués respondre..... quin día m´en ensenyaràs tú
Resposta 3.-
Si prou feines tinc per anar per terra.... com vols que vagi per els aires ???????
Resposta 4.-
Si..... ja he començat i lo proper que em quedar es apendre a fer la vertical aprofitant un "saltet" :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Apa, tú mateix .... I PER MOLTS ANYS :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Llàstima que ara no tingui cap enduro (la meva gran passió). :crys
Ah! Gràcies. :D
Ah! Gràcies. :D

- Eva
- Presentats
Let´s Dance TANGO ??????

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 23, 2009 10:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Mareta" post="97134"][quote user="Randy-650" post="97132"]Una pregunta, Mareta....ja fas saltets per la muntanya amb la KTM? :tremolant
Resposta 1.-
Resposta 2.-
Resposta 3.-
Resposta 4.-
Apa, tú mateix .... I PER MOLTS ANYS :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss[/quote]
Vinga Eva que no es pas tan difícil de fer volar la KTM, si jo faig amb la Pan!! Be, sobre asfalt, eh!!!
;) ;) ;)
[quote user="Mareta" post="97134"][quote user="Randy-650" post="97132"]Una pregunta, Mareta....ja fas saltets per la muntanya amb la KTM? :tremolant
Resposta 1.-
Resposta 2.-
Resposta 3.-
Resposta 4.-
Apa, tú mateix .... I PER MOLTS ANYS :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss :kiss[/quote]
Vinga Eva que no es pas tan difícil de fer volar la KTM, si jo faig amb la Pan!! Be, sobre asfalt, eh!!!
;) ;) ;)
Sort,
- Eva
- Presentats
[quote user="Albert" post="97217"]Holaaaa,
;) ;) ;)[/quote]
Començo a pensar ..... :???: :???: :???: :???: :???: que em confoneu de persona :oops: :oops: :oops: .
A veure.... que soc l´Eva, que per culpa d´el meu company de ruta NECESITO APENDRE A FER CAMINS .... NO A VOLAR SOBRE ELS CAMINS :tremolant :tremolant :tremolant
Si aixeco un dit del terra ja penso que la roda del devant anirà a Sant Pere i la del darrera a Sant Pau i jo aniré a parar al terre :roll: :roll: :roll:
Albert, el que realment m´agrada son les corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes ........ ah no sé si ja ho he dit però a mí m´agrades les corbes ASFALTADES .
I per cert...... a Priorat hi han corbes ????????
;)
M´en vaig a entrenar que sino en Xevi Puigdemont , em posa falta .
No sé pas el que toca avui... però crec que m´empasaré molta polç :???: :???: :???: :???: :???:
;) ;) ;)[/quote]
Començo a pensar ..... :???: :???: :???: :???: :???: que em confoneu de persona :oops: :oops: :oops: .
A veure.... que soc l´Eva, que per culpa d´el meu company de ruta NECESITO APENDRE A FER CAMINS .... NO A VOLAR SOBRE ELS CAMINS :tremolant :tremolant :tremolant
Si aixeco un dit del terra ja penso que la roda del devant anirà a Sant Pere i la del darrera a Sant Pau i jo aniré a parar al terre :roll: :roll: :roll:
Albert, el que realment m´agrada son les corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes i mé corbes ........ ah no sé si ja ho he dit però a mí m´agrades les corbes ASFALTADES .
I per cert...... a Priorat hi han corbes ????????
M´en vaig a entrenar que sino en Xevi Puigdemont , em posa falta .
No sé pas el que toca avui... però crec que m´empasaré molta polç :???: :???: :???: :???: :???:
- Eva
- Presentats
Ara que s´acaba l´any........ haurem de fer la carta als reis i demanar noves destinacions EN MOTO per l´any vinent.
Bueno,.... començarem a pensar :???: :???: :???: :???: i pensar ... :( :( :( :( :( ...... uy uy uy.... quins mals pensaments que em venen ..... :twisted: :twisted: :twisted:
Bueno,.... començarem a pensar :???: :???: :???: :???: i pensar ... :( :( :( :( :( ...... uy uy uy.... quins mals pensaments que em venen ..... :twisted: :twisted: :twisted:
- Eva
- Presentats
Acabo d´arribar de l´entreno i..... no tinc ni dos minuts perqué he de marxar.
El mateix de l´altre día però avui he caigut, he menjat molta i molta polç i he fet part del circuit X-treme :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
RAndy i Albert ... HE SALTAT , HE CRIDAT MOLT I MOLT ( de por) , he fet moltes pujades i moltes baixades.........
Al vespre penjo fotos.......
COM SEMPRE PROVA SUPERADA ( encara que cada día amb més dificultat)
Les fotos no les he vist però crec que no tenen pérdua.
El mateix de l´altre día però avui he caigut, he menjat molta i molta polç i he fet part del circuit X-treme :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
RAndy i Albert ... HE SALTAT , HE CRIDAT MOLT I MOLT ( de por) , he fet moltes pujades i moltes baixades.........
Al vespre penjo fotos.......
COM SEMPRE PROVA SUPERADA ( encara que cada día amb més dificultat)
Les fotos no les he vist però crec que no tenen pérdua.
- Eva
- Presentats

:tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
Avui ha tocat començar per el planer..... i he pensat..... sembla que avui tot serà més fácil........
I francament, tot ha anat fins a les 11 h. sobre rodes.
No estaba sola entrenant , en NIL PONS de 11 anys ha sigut el primer en arrivar.
Aquest nen és un megacrack, mireu :

També han vingut més nois a entrenar:

Jo he començat a fer les meves mànegues i he anat seguint les instruccions d´en Xevi.
A les 11 en Xevi m´ha dit.... Eva segueix-me :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant
Hem anat a la zona X-TREME.
Ja a l´accés , que era una baixada impressionant m´he plantat i l hi he dit que no m´atrevia pas.
Després de varies disertacions per la seva part i dir m´he que o ara o mai........ vinga cap avall

He cridat tant !!!!!!!! de pànic !!!!!!!!!!!!!!!!!! i no he plorat per vergonya, ........ però malgrat m´ha costat un munt, he acabt fent TOT el que m´ha dit en Xevi:
pujades, baixades,......fang...... roderes,..... he acabat fent TOT el que ell volía.

A la propera oto en Xevi m´ha fet pasar per el mig d´un bosc per anar a buscar unaltre sortida..... una baixada que en un principi era tant vertical que ni veia :tremolant :tremolant :tremolant

Deixo la resta de fotos : http://picasaweb.google.es/mareta05/Esc ... ro2Entreno#
Només dir que malgrat m´ha costat molt i molt .... he suat de neguit, he caigut i he volgut aixecar la moto tota sola sense que m´ajudesin, ..... ha valgut la pena.
La sensació de "volar" o "saltar" no m´ha pas captivat... però qui sap, a aquest ritme d´aquí a dos entrenos més aixecaré roda a pocs centímetres del terra.....
De fet , faré el que faci falta i més per aconseguir el nostre objectiu : Arribar a Usshuaia.
Ja falta menys .
A totes i tots :kiss
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 26, 2009 7:19 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Mareta" post="97233"]Ara que s´acaba l´any........ haurem de fer la carta als reis i demanar noves destinacions EN MOTO per l´any vinent.
[/quote]
:eyes :eyes :eyes :eyes
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Us imagineu les motos al garatge de l'Eva el que deuen pensar.......... cuidadin que ja torna de treballar, a veure quina rep.......
[/quote]
Us imagineu les motos al garatge de l'Eva el que deuen pensar.......... cuidadin que ja torna de treballar, a veure quina rep.......

- Eva
- Presentats
[quote user="Sagal" post="97296"][quote user="Mareta" post="97233"]Ara que s´acaba l´any........ haurem de fer la carta als reis i demanar noves destinacions EN MOTO per l´any vinent.
[/quote]
Us imagineu les motos al garatge de l'Eva el que deuen pensar.......... cuidadin que ja torna de treballar, a veure quina rep.......[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Ara la que s´emporta la pitjor part és la 1200. Ja porta 28.000 kms desde el març :eyes
:kiss
[/quote]
Us imagineu les motos al garatge de l'Eva el que deuen pensar.......... cuidadin que ja torna de treballar, a veure quina rep.......[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Ara la que s´emporta la pitjor part és la 1200. Ja porta 28.000 kms desde el març :eyes
- Jumperracing
- Presentats
- Entrades: 77
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:42 am
- Ubicació: Girona
Eva, em pots dir on és aquest circuit?, m'agradaria fer-hi alguna volta.
Joan
Joan
Jumperracing!
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Mareta" post="97295"]
Només dir que malgrat m´ha costat molt i molt .... he suat de neguit, he caigut i he volgut aixecar la moto tota sola sense que m´ajudesin, ..... ha valgut la pena.
La sensació de "volar" o "saltar" no m´ha pas captivat... però qui sap, a aquest ritme d´aquí a dos entrenos més aixecaré roda a pocs centímetres del terra.....
A totes i tots :kiss[/quote]
Llegir que ha valgut la pena, per molt que hagis cridat i plorat de por es el que mes m’agrada i em porta a felicitar-te per superar-ho amb tants bons ànims.
El tema de volar... no cal que et captivi, només que et vegis capaç de fer-ho sense patir o amoïnar-te gens ni mica, quan ho puguis fer de forma natural quan el terreny ho permeti potser li trobes el gust.
Apa, a descansar una mica i fins la sessió següent.
:lol: :lol: :kiss
Llegir que ha valgut la pena, per molt que hagis cridat i plorat de por es el que mes m’agrada i em porta a felicitar-te per superar-ho amb tants bons ànims.
El tema de volar... no cal que et captivi, només que et vegis capaç de fer-ho sense patir o amoïnar-te gens ni mica, quan ho puguis fer de forma natural quan el terreny ho permeti potser li trobes el gust.
:lol: :lol: :kiss
Sort,
- Eva
- Presentats
[quote user="Jumperracing" post="97311"]Eva, em pots dir on és aquest circuit?, m'agradaria fer-hi alguna volta.
Joan[/quote]
Joan, el circuit está entre Bescanó i Anglés. Després d´una recta molt llarga pasat Bescanó, hi ha un trencant a l´esquerra cap a l´esglesia de Vilanna. Val aquest trencant no es, sino el proper a l´esquerra i a uns 700 metres sempre a mà dreta i pases per el devant del circuit.
La zona X-treme et queda per sota i a mà dreta del circuit marcat amb cintes.
Els dissabtes i dimarts hi fan cursets i la resta de díes no ho sé.
Joan, que vagi bé. :kiss
Et deixo l´enllaç de l´escola http://www.soloenduro.com/services.htm
Joan[/quote]
Joan, el circuit está entre Bescanó i Anglés. Després d´una recta molt llarga pasat Bescanó, hi ha un trencant a l´esquerra cap a l´esglesia de Vilanna. Val aquest trencant no es, sino el proper a l´esquerra i a uns 700 metres sempre a mà dreta i pases per el devant del circuit.
La zona X-treme et queda per sota i a mà dreta del circuit marcat amb cintes.
Els dissabtes i dimarts hi fan cursets i la resta de díes no ho sé.
Joan, que vagi bé. :kiss
Et deixo l´enllaç de l´escola http://www.soloenduro.com/services.htm
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 25, 2009 6:39 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
[quote user="Albert" post="97316"]Holaaaa,
:lol: :lol: :kiss[/quote]
Albert, en Xevi em va dir :
Eva has d´anar a la Patagonia amb la suficient confiança per no neguitejar per la moto i el camí que et trovis.
Si marxes i només estas pendent de la sorra, les roderes, ..... tornarás a casa i te hauràs de comprar un video de la Patagonia per veure-ho, perque tú no hauràs vist més de 20 metres de la teva roda.
I és veritat, la diferéncia entre el primer día i el segon d´entreno és tant important, que val la pena esforçar-se.
Un tonteria, però la part del meu cos que pitjor ho pasa son els dits de la mà esquerra.
A circuit estem treballant constanment, primera, segona, terçera, segona, embragar novament per afrontar millor les roderes... és un cambiar constant i aixó és el que pitjor porto.
Em vaig comprar al Decathlón un petit aparell que pots fer-hi pressió i t´ajuda a enfortir la mà .
Avui tenia entreno amb el meu PT, en Marcelo, però el meu cos m´ha demanat un día de repós, així donç avui descans i demà sant tornem-hi.
:lol: :lol: :kiss[/quote]
Albert, en Xevi em va dir :
Eva has d´anar a la Patagonia amb la suficient confiança per no neguitejar per la moto i el camí que et trovis.
Si marxes i només estas pendent de la sorra, les roderes, ..... tornarás a casa i te hauràs de comprar un video de la Patagonia per veure-ho, perque tú no hauràs vist més de 20 metres de la teva roda.
I és veritat, la diferéncia entre el primer día i el segon d´entreno és tant important, que val la pena esforçar-se.
Un tonteria, però la part del meu cos que pitjor ho pasa son els dits de la mà esquerra.
A circuit estem treballant constanment, primera, segona, terçera, segona, embragar novament per afrontar millor les roderes... és un cambiar constant i aixó és el que pitjor porto.
Em vaig comprar al Decathlón un petit aparell que pots fer-hi pressió i t´ajuda a enfortir la mà .
Avui tenia entreno amb el meu PT, en Marcelo, però el meu cos m´ha demanat un día de repós, així donç avui descans i demà sant tornem-hi.
- MikelRT
- Presentats
- Entrades: 784
- Membre des de: dj. juny 18, 2009 7:47 pm
- Ubicació: Hostalric La Selva
Vaja!!! un altre que no dorm gaire!!!! :sheep :sheep :sheep :sheep :sheep :sheep :sheep :sheep :sheep :sheep
Suposo que cada dia que pasa, et costa mes de no pensar-hi i el contar xaiets amb els ulls oberts :eyes :sheep :eyes :sheep es molt aburrit :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Vinga, anims que jo ja ho tens ben aprop ;) ;)
Mikel
Suposo que cada dia que pasa, et costa mes de no pensar-hi i el contar xaiets amb els ulls oberts :eyes :sheep :eyes :sheep es molt aburrit :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Mikel
- Eva
- Presentats
[quote user="Mikelgs" post="97361"]Vaja!!! un altre que no dorm gaire!!!! :sheep :sheep :sheep :sheep :sheep :sheep :sheep :sheep :sheep :sheep
Mikel[/quote]
Mikel, hi han dies que dormo com una " MARSOPA" i d´altres que em costa bastant més, però el que es veritat que a partir del març 2010 dormiré molt millor ;) ( i potser algú de vosaltres també, perqué crec que el día que marxem, si res més no.... une mica .... encara que sigui une micarrona de res.... ens trovareu a faltar. Encara que sigui perque en aquest fil ja no hi podré escriure fins que tornem :crys :crys :crys )
Mikel[/quote]
Mikel, hi han dies que dormo com una " MARSOPA" i d´altres que em costa bastant més, però el que es veritat que a partir del març 2010 dormiré molt millor ;) ( i potser algú de vosaltres també, perqué crec que el día que marxem, si res més no.... une mica .... encara que sigui une micarrona de res.... ens trovareu a faltar. Encara que sigui perque en aquest fil ja no hi podré escriure fins que tornem :crys :crys :crys )
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 26, 2009 8:23 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Eva
- Presentats
Avui falten 71 dies per agafar l´avió
Avui en Moncho m´ha trucat per un tema del carnet de conduir internacional i m´ha comentat que ell sap une mica de mecánique :cerv
Anem millorant
No si....... al final arribarem a Usshuaia i tot !!!!!!!!!
Avui en Moncho m´ha trucat per un tema del carnet de conduir internacional i m´ha comentat que ell sap une mica de mecánique :cerv
Anem millorant
No si....... al final arribarem a Usshuaia i tot !!!!!!!!!
- Eva
- Presentats
No voldria pas perdre aquesta foto :

i aquesta :

i aquesta :
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Saps una cosa ara el veure la meva signatura en aquesta senyera em fa sentir també una mica com si anès a la Patagonia.
Gràcies.
Gràcies.