Aventura Patagonia .- Febrer 2010
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Aventura Patagonia .- Febrer 2010
[quote user="Sagal" post="97447"]Saps una cosa ara el veure la meva signatura en aquesta senyera em fa sentir també una mica com si anès a la Patagonia.
Gràcies.[/quote]
Sagal, en certa manera tots veniu amb nosaltres a la Patagonia.
Esteu visquent tots els preparatius, els inconvenients, els problemes, els neguits, els entrenaments, les alegries,..... ho esteu visquent TOT i al final intentarem explicar-ho e ilustrar-ho prou bé perque sembli que hi heu estat.
I qui sap.... potser algú s´anima a anar-hi el proper any o més endevant ;)
Gràcies.[/quote]
Sagal, en certa manera tots veniu amb nosaltres a la Patagonia.
Esteu visquent tots els preparatius, els inconvenients, els problemes, els neguits, els entrenaments, les alegries,..... ho esteu visquent TOT i al final intentarem explicar-ho e ilustrar-ho prou bé perque sembli que hi heu estat.
I qui sap.... potser algú s´anima a anar-hi el proper any o més endevant ;)
- Eva
- Presentats
Avui falten 70 dies 

Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. nov. 27, 2009 7:00 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Et recordo que jo encara no he signat a la senyera. :crys

- Eva
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="97500"]Et recordo que jo encara no he signat a la senyera. :crys[/quote]
Randy...... el día del dinar de nadal la portaré. El gener no sé si podré venir a la sortida :crys :crys :crys :crys i el febrer ja serà massa tart.
Randy...... el día del dinar de nadal la portaré. El gener no sé si podré venir a la sortida :crys :crys :crys :crys i el febrer ja serà massa tart.
- Eva
- Presentats
Avui falten :
dies
Interstate 69 (I-69) is an Interstate Highway in the United States. It exists in two parts: a completed highway from Indianapolis, Indiana, northeast to the Canadian border in Port Huron, Michigan, and a mostly-proposed extension southwest to the Mexican border in Texas. Of this extension – nicknamed the NAFTA Superhighway because it would help trade with Canada and Mexico spurred by the North American Free Trade Agreement – only two short piececes—one in northwestern Mississippi and in the Memphis, Tennessee area and a 1.8-mile segment near Evansville, Indiana--have been built and signed as I-69 (see Interstate 69 in Mississippi). A third segment of I-69 through Kentucky was established by federal legislation in 2008. The 145-mile (232 km) section utilizes existing freeways and a section of Interstate 24.
I ara toca anar a treballar i demà..... també :enfaduu :enfaduu . Aquesta setmana = NO MOTO :twisted: :twisted:

Interstate 69 (I-69) is an Interstate Highway in the United States. It exists in two parts: a completed highway from Indianapolis, Indiana, northeast to the Canadian border in Port Huron, Michigan, and a mostly-proposed extension southwest to the Mexican border in Texas. Of this extension – nicknamed the NAFTA Superhighway because it would help trade with Canada and Mexico spurred by the North American Free Trade Agreement – only two short piececes—one in northwestern Mississippi and in the Memphis, Tennessee area and a 1.8-mile segment near Evansville, Indiana--have been built and signed as I-69 (see Interstate 69 in Mississippi). A third segment of I-69 through Kentucky was established by federal legislation in 2008. The 145-mile (232 km) section utilizes existing freeways and a section of Interstate 24.
I ara toca anar a treballar i demà..... també :enfaduu :enfaduu . Aquesta setmana = NO MOTO :twisted: :twisted:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 28, 2009 7:29 am, en total s’ha editat 2 vegades.
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Com que veig que la febre de "lo marró" t'està començant a agafar de debò, aquí et deixo un enllaç. És d'un noi que es diu Frank i penja les seves rutes, no sé si en podràs treure res de profit, però potser com jo, disfrutaràs llegint les cròniques de les seves sortides marrons i que sap, potser algún dia pots sortir a fer pistes amb ells...
frank
Jo fa temps que el llegeixo i de tant en tant, m'el torno a rellegir i mirar, quina enveja, com m'agradaria saber-ne tant com ells i poder fer el què fan. Qui sap, potser algún dia, quan aquesta maleïda crisis ens deixi tornar a aixecar el cap :halfcry :halfcry :crys :crys
Espero que, si més no, ho disfrutis tant com jo. ;)
frank
Jo fa temps que el llegeixo i de tant en tant, m'el torno a rellegir i mirar, quina enveja, com m'agradaria saber-ne tant com ells i poder fer el què fan. Qui sap, potser algún dia, quan aquesta maleïda crisis ens deixi tornar a aixecar el cap :halfcry :halfcry :crys :crys
Espero que, si més no, ho disfrutis tant com jo. ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Eva
- Presentats
[quote user="Cabreta" post="97561"]Com que veig que la febre de "lo marró" t'està començant a agafar de debò, aquí et deixo un enllaç. És d'un noi que es diu Frank i penja les seves rutes, no sé si en podràs treure res de profit, però potser com jo, disfrutaràs llegint les cròniques de les seves sortides marrons i que sap, potser algún dia pots sortir a fer pistes amb ells...
frank
Espero que, si més no, ho disfrutis tant com jo. ;)[/quote]
Moltes gracies, Cabreta.
Així que pogui m´ho miro :kiss
frank
Espero que, si més no, ho disfrutis tant com jo. ;)[/quote]
Moltes gracies, Cabreta.
Així que pogui m´ho miro :kiss
- Eva
- Presentats
Per cert, aquesta setmana vaig anar a Barcelona amb uns clients anglesos dels que parlen molt i molt.
Com que em varem posar el cap com un bombo, vaig optar a portar la conversa cap el lloc que m´interesaba , es a dir : la moto.
Varem parlar de la Patagonia i em varen dir :
Per cert Eva, precisament la setmana passada varem veure un programa a la tv anglesa que es genial, es tracta dels hairybikers
http://www.hairybikers.com/index.php?ac ... lery&id=32
Aquests nois es dedican a viatjar en moto i a cuinar arreu del món.
Son senzillament genials.

Sort que en aquest mon hi ha gen per tot ;)
Com que em varem posar el cap com un bombo, vaig optar a portar la conversa cap el lloc que m´interesaba , es a dir : la moto.
Varem parlar de la Patagonia i em varen dir :
Per cert Eva, precisament la setmana passada varem veure un programa a la tv anglesa que es genial, es tracta dels hairybikers
http://www.hairybikers.com/index.php?ac ... lery&id=32
Aquests nois es dedican a viatjar en moto i a cuinar arreu del món.
Son senzillament genials.

Sort que en aquest mon hi ha gen per tot ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 28, 2009 12:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- GRUM
- Presentats
Ara si que m'has tocat la fibra de mala manera. Els mítics Hairybikers són el millor del millor (per mi és clar), ja que aglutinen tres conceptes que per mi són molt importants: la gastronomia, la moto i el sentit de l'humor.
Ja fa temps vaig veure per casualitat algun dels seus reportatges i des de llavors miro d'aconseguir-los en versió castellana, però tot el què he aconseguit és saber que aquest any tornen a tenir programa una temporada més i que tenen a la venta els seus DVD's però en anglès :halfcry i entre això i la meva patètica economia, de moment m'haig de conformar amb veure'n algun fragment per internet... :crys
Quan els vaig veure, anaven amb dues GS, una 1200 i una 650, els trobo, senzillament, GENIALS!!!
Ja fa temps vaig veure per casualitat algun dels seus reportatges i des de llavors miro d'aconseguir-los en versió castellana, però tot el què he aconseguit és saber que aquest any tornen a tenir programa una temporada més i que tenen a la venta els seus DVD's però en anglès :halfcry i entre això i la meva patètica economia, de moment m'haig de conformar amb veure'n algun fragment per internet... :crys
Quan els vaig veure, anaven amb dues GS, una 1200 i una 650, els trobo, senzillament, GENIALS!!!
- Eva
- Presentats
Ufffffffffffffffffffffff tipa de treballar i el pitjor .... el pitjor que porto....
el meu company de ruta , en Pasqual está a ARAS RURAL FENT UN CURSET DE OFF ROAD.
http://www.altoturiaadventure.com/
el meu company de ruta , en Pasqual está a ARAS RURAL FENT UN CURSET DE OFF ROAD.
http://www.altoturiaadventure.com/
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 28, 2009 6:35 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Eva
- Presentats
[quote user="Mareta" post="97571"]Ufffffffffffffffffffffff tipa de treballar i el pitjor .... el pitjor que porto....
http://www.altoturiaadventure.com/[/quote]
I segur que no fará CAP FOTO :enfadat :enfadat :enfadat
I jo com a molt demà fotografiaré a 4 vaques, cavalls, porcs, xais, pollastres, gallines, tractors, maquines talla gespa.... :enfadat :enfadat :enfadat
http://www.altoturiaadventure.com/[/quote]
I segur que no fará CAP FOTO :enfadat :enfadat :enfadat
I jo com a molt demà fotografiaré a 4 vaques, cavalls, porcs, xais, pollastres, gallines, tractors, maquines talla gespa.... :enfadat :enfadat :enfadat
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. nov. 28, 2009 6:40 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- GRUM
- Presentats
Tranquila, si et serveix de consol, jo també estic treballant i avui no vegis quina feinada!!
Jo que volia anar a la sortideta d'en Cabirol :crys :crys
Solidaritat entre els treballadors :kiss
Jo que volia anar a la sortideta d'en Cabirol :crys :crys
Solidaritat entre els treballadors :kiss
- Digamjordi
- Presentats
- Entrades: 884
- Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
- Ubicació: Barcelona
He anat a la Pagonia aquest matí, está a la rambla enfront del mercat de la boqueria..........ja no cal creuar el "xarco"
http://picasaweb.google.es/Digamjordi/2 ... _zHqte_zAE#
http://picasaweb.google.es/Digamjordi/2 ... _zHqte_zAE#
Compartir la carretera
- Eva
- Presentats
[quote user="Digamjordi" post="97626"]He anat a la Pagonia aquest matí, está a la rambla enfront del mercat de la boqueria..........ja no cal creuar el "xarco"
http://picasaweb.google.es/Digamjordi/2 ... _zHqte_zAE#[/quote]

Així millor, Jordi ;) .
I parlant de la Patagonia, el que em faría realment il.lussió seria anar a buscar l´avió en moto i no pas en cotxe.
A veure si a l´últim moment busco un babysitter per la moto .......

Així millor, Jordi ;) .
I parlant de la Patagonia, el que em faría realment il.lussió seria anar a buscar l´avió en moto i no pas en cotxe.
A veure si a l´últim moment busco un babysitter per la moto .......
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 29, 2009 4:19 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="Mareta" post="97631"]
A veure si a l´últim moment busco un babysitter per la moto .......[/quote]
No se si t’ho podré arreglar del tot, però jo tenia intenció de anar a acomiadar-vos com cal a l’aeroport, sempre que el dia l’hora de sortida ho pogués fer.
;) ;) ;)
[quote user="Mareta" post="97631"]
A veure si a l´últim moment busco un babysitter per la moto .......[/quote]
No se si t’ho podré arreglar del tot, però jo tenia intenció de anar a acomiadar-vos com cal a l’aeroport, sempre que el dia l’hora de sortida ho pogués fer.
;) ;) ;)
Sort,
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Digamjordi" post="97626"]He anat a la Pagonia aquest matí, está a la rambla enfront del mercat de la boqueria..........ja no cal creuar el "xarco"
Doncs bastant més econòmic segur :lol: :lol: :lol:
Doncs bastant més econòmic segur :lol: :lol: :lol:

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Per cert..compte amb el vent a la Patagonia eh!!

Ex ...moltes coses
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Eva
- Presentats
[quote user="Steelman" post="97699"]Per cert..compte amb el vent a la Patagonia eh!!
[/quote]
El primer que he fet ha sigut mirar l´ombra i crec que la foto és de veritat :tremolant :tremolant :tremolant

El primer que he fet ha sigut mirar l´ombra i crec que la foto és de veritat :tremolant :tremolant :tremolant
- Eva
- Presentats
Falten 67 díes per marxar
1.- 7 sessions d´entrenament (6)amb en Xevi Puigdemont
2.- 20 sessions de piscina.
3.- 30 sessions de gimnás (27).
4.- 20 sessions (19) off road per pistes del Baix Empordà , primer amb la KTM i a partir de gener amb la 800.
Si sumo el que hem queda...... vaig molt malament : 73 coses per fer... tenim el Nadal per mig......ja cal que em posi les piles.
Per cert, avui , malgrat tenia entreno amb en Xevi, he acabat no anant-hi. La pista estava plena de bassals i fang :halfcry :halfcry :halfcry .
1.- 7 sessions d´entrenament (6)amb en Xevi Puigdemont
2.- 20 sessions de piscina.
3.- 30 sessions de gimnás (27).
4.- 20 sessions (19) off road per pistes del Baix Empordà , primer amb la KTM i a partir de gener amb la 800.
Si sumo el que hem queda...... vaig molt malament : 73 coses per fer... tenim el Nadal per mig......ja cal que em posi les piles.
Per cert, avui , malgrat tenia entreno amb en Xevi, he acabat no anant-hi. La pista estava plena de bassals i fang :halfcry :halfcry :halfcry .
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 10, 2009 2:18 pm, en total s’ha editat 1 vegada.