SORTIDA DISSABTE 28 NOVEMBRE
Moderador: Airald
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: SORTIDA DISSABTE 28 NOVEMBRE
[quote user="Jordi Ponsa" post="97265"]és una ruta fantàstica, i tal com diu el Cabirol, els colors són impressionants... Aquests dies hi he donat un tomb per la zona i val la pena.
A veure si puc venir...
Salut[/quote]
Va a veure si t'apuntes, m'agrada l'avatar
A veure si puc venir...
Salut[/quote]
Va a veure si t'apuntes, m'agrada l'avatar

- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Sagal!!!!, apunta'n dos mes, que la Esther i jo ens apuntem
Salut
Salut
- Sagal
- Presentats
[quote user="Sergi3" post="97280"]Sagal!!!!, apunta'n dos mes, que la Esther i jo ens apuntem
Salut[/quote]
Actualitzo fins aqui, perfecte Sergi i Esther
Salut[/quote]
Actualitzo fins aqui, perfecte Sergi i Esther
ACTUALITZAT FINS AQUI
Sagal l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 24, 2009 7:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
Hola, moltes gracies SAGAL, aixo no ho duptu pas que fas tot el que pots i mes , jejejejeje "" ETS UN CRAC""
El "PERIODISTA" tambe ens acompañara a aquesta surtida : 1 moto-1pax
aneuvos apuntant que encomanerem taula " llarga" al hostal, o pot ser sera"" rodona"" uis ara no ho se
El "PERIODISTA" tambe ens acompañara a aquesta surtida : 1 moto-1pax
aneuvos apuntant que encomanerem taula " llarga" al hostal, o pot ser sera"" rodona"" uis ara no ho se
- Sagal
- Presentats
Avui he anat a fer part de la ruta, han caigut molt les fulles, però passarem un dia maco.

- Dani
- Presentats
- Entrades: 63
- Membre des de: ds. nov. 14, 2009 10:35 pm
[quote user="Nuria Vs" post="97073"]La moto i vosaltres sou talment una droga, i jo hi estic ben enganxada :oops:
Ja m'hi podeu apuntar :lol:
Núria
:kiss[/quote]
Hola NuriaVs,
no ens coneixem,pero no crec que sigui un impediment per anar plegats cap al punt de trobada,
que et sembla?
a on quedem?
Núria
Hola NuriaVs,
no ens coneixem,pero no crec que sigui un impediment per anar plegats cap al punt de trobada,
que et sembla?
a on quedem?
- Núria Vs
- Presentats
- Entrades: 1148
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 6:40 pm
- Ubicació: Barberà del Vallès
[quote user="Dani" post="97376"][quote user="Nuria Vs" post="97073"]La moto i vosaltres sou talment una droga, i jo hi estic ben enganxada :oops:
Núria
Hola NuriaVs,
que et sembla?
a on quedem?[/quote]
Perfecte companys :jump
teniu clara la ruta :roll: teniu GPS en aquesta super moto BMW R1150R :D
si anem cap a Manresa podem quedar a la betzinera K-17!?
a quina hora huriem de quedar?
Uf, quantes cosetes a decidir :roll:
:kiss
Núria
Núria
Hola NuriaVs,
que et sembla?
a on quedem?[/quote]
Perfecte companys :jump
teniu clara la ruta :roll: teniu GPS en aquesta super moto BMW R1150R :D
si anem cap a Manresa podem quedar a la betzinera K-17!?
a quina hora huriem de quedar?
Uf, quantes cosetes a decidir :roll:
Núria
- Núria Vs
- Presentats
Dani... crec que cap a Manresa no hi hem d'anar, oi? :oops:
Digueu vosaltres ruta, lloc i hora :roll:
Núria
Núria
- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
Com què ja n'havia fet aquesta ruta l'any passat i dubtava de venir, però veient el què hia de teca no m'ho penso mès.
:lol:
i també en vaig quedar amb la ganes de entrar dins de Ciuret per fer-hi una ullade.
i també en vaig quedar amb la ganes de entrar dins de Ciuret per fer-hi una ullade.
- Jordi Ponsa
- Presentats
- Entrades: 292
- Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
- Ubicació: Vic - Osona
Una proposta...
En lloc de pujar per la C-17 fins a Ripoll, on hi han obres i és un pal, no es pot contemplar la posibilitat d'anar a Sant Quirze de Besora, però per la carretera de VIC-OLOST ( per la carretera antiga)-SANT QUIRZE.. No fa gaire ho vaig fer i la veritat es que hi han racons molt bonics...
Sagal, no sé si podré venir, ja que hi ha el sopar d'homes dels Sagals i ja saps com es solen acabar...
En lloc de pujar per la C-17 fins a Ripoll, on hi han obres i és un pal, no es pot contemplar la posibilitat d'anar a Sant Quirze de Besora, però per la carretera de VIC-OLOST ( per la carretera antiga)-SANT QUIRZE.. No fa gaire ho vaig fer i la veritat es que hi han racons molt bonics...
Sagal, no sé si podré venir, ja que hi ha el sopar d'homes dels Sagals i ja saps com es solen acabar...
Never ride alone.
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
[IMG=http://img189.imageshack.us/img189/3394/sitelogosmallx.png][/IMG]
Uploaded with ImageShack.us
- Sagal
- Presentats
[quote user="Jordi Ponsa" post="97436"]Una proposta...
Sagal, no sé si podré venir, ja que hi ha el sopar d'homes dels Sagals i ja saps com es solen acabar...[/quote]
Però és que les obres començen a Sant Quirze practicament
Sagal, no sé si podré venir, ja que hi ha el sopar d'homes dels Sagals i ja saps com es solen acabar...[/quote]
Però és que les obres començen a Sant Quirze practicament

- Sagal
- Presentats
[quote user="Feisser" post="97403"]Com què ja n'havia fet aquesta ruta l'any passat i dubtava de venir, però veient el què hia de teca no m'ho penso mès.
i també en vaig quedar amb la ganes de entrar dins de Ciuret per fer-hi una ullade.[/quote]
Per el que entenc vens, oi?
i també en vaig quedar amb la ganes de entrar dins de Ciuret per fer-hi una ullade.[/quote]
Per el que entenc vens, oi?
ACTUALITZAT FINS AQUI

- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
I tant que ving
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
hola companys, avui he comentat la surtida amb dos amics i vindran amb nosaltres . SAGAL apunta 1 moto-1pax i: 1 moto nomes ruta, gracies
- Dani
- Presentats
- Entrades: 63
- Membre des de: ds. nov. 14, 2009 10:35 pm
[quote user="Nuria Vs" post="97383"]Dani... crec que cap a Manresa no hi hem d'anar, oi? :oops:
Núria[/quote]
Hola Nùria,
nosaltres pensavem anar cap a Tona i esmorzar amb la colla,que hauriem de ser a les 9:00h.
podriem quedar a les 8:15 a la petromiralles de Parets a la C-17 i amunt fins a les 4 carreteres.
Que et sembla??
PD:I a la kdd del dia 13,el punt de trobada es cap alla Manresa,ja parlarem,no??? :ban
Núria[/quote]
Hola Nùria,
nosaltres pensavem anar cap a Tona i esmorzar amb la colla,que hauriem de ser a les 9:00h.
podriem quedar a les 8:15 a la petromiralles de Parets a la C-17 i amunt fins a les 4 carreteres.
Que et sembla??
PD:I a la kdd del dia 13,el punt de trobada es cap alla Manresa,ja parlarem,no??? :ban
- Sagal
- Presentats
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Dani" post="97483"]
................
PD:I a la kdd del dia 13,el punt de trobada es cap alla Manresa,ja parlarem,no??? :ban[/quote]
Per anar a Calders des de Sabadell és molt fàcil: Castellar-Sant Llorenç-Monistrol-Calders. Revolts + revolts + revolts + revolts (Made in Mareta :mrgreen: )
Si voleu venir amb mi jo sortiré de casa a 3/4 de 8 per anar a esmorzar tranquilament.
Estic parlant del dia 13, eh? :razz:
................
PD:I a la kdd del dia 13,el punt de trobada es cap alla Manresa,ja parlarem,no??? :ban[/quote]
Per anar a Calders des de Sabadell és molt fàcil: Castellar-Sant Llorenç-Monistrol-Calders. Revolts + revolts + revolts + revolts (Made in Mareta :mrgreen: )
Si voleu venir amb mi jo sortiré de casa a 3/4 de 8 per anar a esmorzar tranquilament.
Estic parlant del dia 13, eh? :razz:

- Núria Vs
- Presentats
[quote user="Dani" post="97483"]
Hola Nùria,
Que et sembla??
Hola Dani,
ja em pensava que us havieu oblidat de mi :halfcry
Volia pujar fent uns quants revols (Sta Perpetua, Palau, St Feliu, Castelltarçol, Moià, Collsuspina i TONA) que et sembla Randy ;) , però ja vec que sou més assenyats que jo, per tant accepto la vostra proposta: 8.15 a la petromiralles de Parets a la C-17 Espero trobar-la.
Ens veiem demà a allà :jump , ja parlarem del dia 13, ho tinc molt més complicat :(
Núria
Hola Nùria,
Que et sembla??
Hola Dani,
ja em pensava que us havieu oblidat de mi :halfcry
Volia pujar fent uns quants revols (Sta Perpetua, Palau, St Feliu, Castelltarçol, Moià, Collsuspina i TONA) que et sembla Randy ;) , però ja vec que sou més assenyats que jo, per tant accepto la vostra proposta: 8.15 a la petromiralles de Parets a la C-17 Espero trobar-la.
Ens veiem demà a allà :jump , ja parlarem del dia 13, ho tinc molt més complicat :(
Núria
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
- Núria Vs
- Presentats
[quote user="Sergi3" post="97521"]Doncs nosaltres tambe estarem a la petromiralles les 8:15
Salut[/quote]
No saps quina tranquil·litat m'ha donat aquest enllaç :mrgreen: tinc una facilitat per perdrem
Ens trobem allà demà
Núria
Salut[/quote]
No saps quina tranquil·litat m'ha donat aquest enllaç :mrgreen: tinc una facilitat per perdrem
Ens trobem allà demà
Núria