Vull Canviar-me La Moto...

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Molinenc
Presentats
Entrades: 921
Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
Ubicació: Molins de rei

Vull Canviar-me La Moto...

Entrada Autor: Molinenc » dl. nov. 09, 2009 7:28 pm

Ostia! això que em passa amb la moto, us puc assegurar que no em passa amb els cotxes (al menys, no tant)

Ara fa 2 anys que em vaig comprar una GS 500 que només m'ha donat que satisfaccions. Amb ella em quedaría si tingues uns cavalls més (no masses) i una mica de protecció aerodinamica (doncs tinc la nacked amb una petita cupula que no fa pas gran cosa...)

Total, que em vull canviar la moto, però tinc un pitote al cap de mil dimonis. No se per quin model inclinar-me. No se si repetir amb una bicilindrica o passar a una tetra. No se si agafar-la més de carretera o més trail...en fi, que porto 2 messos mirant models (nous i de segona mà) i per el meu cap ha passat de tot, desde agafar una CBR 600 F de segona mà (de les ultimes) o agafar una Bandit 650 S o fins o tot la nova Versys (perque el rollo trail tambe em tira molt...), tot i que aquesta ultima penso que es un pel justa.

Us heu trobat alguna vegada amb una situació semblant? o quan us heu canviat la moto ho tenieu molt clar quina moto comprar?

Algún consell?

Moltes gràcies.

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Vull Canviar-me La Moto...

Entrada Autor: Steelman » dl. nov. 09, 2009 7:32 pm

el dificil sentiment de les motos...

QUe t´hem de dir ? casi tots pasem per el mateix.

T'has mirat la Vstrom? Una trail/sportTurisme crec que igual et seria la moto ideal
Ex ...moltes coses

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dl. nov. 09, 2009 7:56 pm

Tranquil, si fos per mi, jo me la canviava cada any, o millor dit cada cap de setmana, per anar variant.
Ara seriosament, jo també vaig passar per la GS 500, ara porto una BMW f650gs, i ja torno a tenir ganes de canviar, i tampoc tinc massa clar per quina. Però en el meu cas, el dilema és per tema calers, si no fos pels maleïts eurets dels ... ja fa temps que tindria una Bonneville T-100 negra i vermella al garaig, bé i també una CB 1300, i una enduro i ... una de cada :oops: si és que m'agraden totes, fins i tot la meva ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dl. nov. 09, 2009 8:10 pm

[quote user="Steelman" post="95745"]el dificil sentiment de les motos...

QUe t´hem de dir ? casi tots pasem per el mateix.

T'has mirat la Vstrom? Una trail/sportTurisme crec que igual et seria la moto ideal[/quote]

+1
Si la vols provar o en vols més informació ja saps on trobar-me

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. nov. 09, 2009 8:21 pm

[quote user="Steelman" post="95745"]T'has mirat la Vstrom? Una trail/sportTurisme crec que igual et seria la moto ideal[/quote]

O una TransAlp :D :D :D

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dl. nov. 09, 2009 8:34 pm

Bones,

Doncs a molts ens pasa que tindriem diferents motos al garatge per anar variant... R, naked, trail, enduro, supermotard...

Les últimes que he tingut l´oportunitat de provar i no em faria res tenir:

Honda CB 1000 R
[img align=left]http://www.moterus.es/assets/model/full ... 405765.jpg[/img]
[img align=left]http://www.fairings.net/imgMotos/2998.jpg[/img]

Ducati Hypermotard
[img align=left]http://www.motorcyclists-online.com/mot ... est_04.jpg[/img]

Salut

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dl. nov. 09, 2009 8:46 pm

Tambe ha passat la V-Strom per el meu cap, però l'unic problema que li veig a la V-Strom (i sense volguer ofendre a ningú) es que la veig vella. I lo més fotut es que busco info de V-Strom 2010 i no apareix res de res.

Jo no dic que la canviïn, doncs he llegit a molts propietaris que la moto va collonuda i que si va be, perque canviar-la...Doncs jo estic molt en contra, perque per això estan els restylings, per posar al dia la moto sense haver de canviar la moto.

Penso que ha arribat l'hora de fer un canvi a la V-strom, tot i que sempre hi hauran detrectors i partidaris com ha passat amb la bandit...

Que opineu?

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. nov. 09, 2009 8:49 pm

Si la veus vella tambe pots mirar la Transalp o la F800GS o alguna Triumph 955i de segona
Ex ...moltes coses

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dc. nov. 11, 2009 8:09 pm

En aquest tema t'hauràs d'espavilar tot sol...com tots. :D :D :cool:

Realment es una decissió difícil i complicada, jo si t'he de ser sincer, quant vaig comprar-me la que tinc ara
vaig estar dubtan fins l'últim moment i vull dir fins l'últim moment...últim moment. :roll: :roll:
Això si, tenia clar el tipus de moto. ;)

Salut i a barallar-te amb el coixí.
Salut i kilómetres

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dc. nov. 25, 2009 11:27 am

[quote user="AT" post="95768"]Tambe ha passat la V-Strom per el meu cap, però l'unic problema que li veig a la V-Strom (i sense volguer ofendre a ningú) es que la veig vella. I lo més fotut es que busco info de V-Strom 2010 i no apareix res de res.

Jo no dic que la canviïn, doncs he llegit a molts propietaris que la moto va collonuda i que si va be, perque canviar-la...Doncs jo estic molt en contra, perque per això estan els restylings, per posar al dia la moto sense haver de canviar la moto.

Penso que ha arribat l'hora de fer un canvi a la V-strom, tot i que sempre hi hauran detrectors i partidaris com ha passat amb la bandit...

Que opineu?[/quote]

No ho dic jo. És una opinió que m'ha semblat interessant del José María Alguersuari, fundador de Solo Moto, ha
fet competició i ha tingut 42 motos.

"Actualmente tengo dos motos. Una Honda Shadow 750 y una Suzuki V-Strom 650. La prueba de la primera está en este blog, y justamente estoy en otro viaje con ella, en la que he descubierto un matiz revolucionario que explicaré en otra ocasión.
Pero tenía claro que la moto de la Toscana debía ser la V-Strom, porque, como dijo mi mujer, si no, no venía. Os aseguro que sabe mucho de confort desde aquella lejana BMW 1000 GS que llevamos a Holanda -conoció entonces lo que son las suspensiones largas -hace casi dos décadas.
Muchas de las carreteras italianas son malas. Y menos mal que lleve esa moto. Es probablemente la motocicleta más equilibrada que he tenido... y llevo unas cuantas. Espectacular con la comodidad con dos plazas, agilísima curveando y dispone de un motor rapidísimo.
La vuelta a casa la hicimos por las autopistas italianas y francesas con un ritmo que me llevaba a pensar que por algún error me habían puesto el motor de la mil. Es definitivamente un propulsor de 70 CV “casi de carreras” fino.
También echamos mano de un pequeño truco al que solemos recurrir en los viajes. En Italia, y a la vuelta, enviamos las maletas laterales, unos 15 kilos -27 euros por maleta-, por correo paquete (se hace desde cualquier oficina de la Poste italiana de cualquier pueblo) a mi casa, y así se eliminan el peso y los flaneos innecesarios y se logra una aerodinámica más fluida. Con el top case y la bolsa sobredepósito, la moto se guiaba como por un riel."

Molinenc
Presentats

Entrada Autor: Molinenc » dc. nov. 25, 2009 1:54 pm

[quote user="Storm" post="97338"][quote user="AT" post="95768"]Tambe ha passat la V-Strom per el meu cap, però l'unic problema que li veig a la V-Strom (i sense volguer ofendre a ningú) es que la veig vella. I lo més fotut es que busco info de V-Strom 2010 i no apareix res de res.

Que opineu?[/quote]

No ho dic jo. És una opinió que m'ha semblat interessant del José María Alguersuari, fundador de Solo Moto, ha
fet competició i ha tingut 42 motos.

"Actualmente tengo dos motos. Una Honda Shadow 750 y una Suzuki V-Strom 650. La prueba de la primera está en este blog, y justamente estoy en otro viaje con ella, en la que he descubierto un matiz revolucionario que explicaré en otra ocasión.
Pero tenía claro que la moto de la Toscana debía ser la V-Strom, porque, como dijo mi mujer, si no, no venía. Os aseguro que sabe mucho de confort desde aquella lejana BMW 1000 GS que llevamos a Holanda -conoció entonces lo que son las suspensiones largas -hace casi dos décadas.
Muchas de las carreteras italianas son malas. Y menos mal que lleve esa moto. Es probablemente la motocicleta más equilibrada que he tenido... y llevo unas cuantas. Espectacular con la comodidad con dos plazas, agilísima curveando y dispone de un motor rapidísimo.
La vuelta a casa la hicimos por las autopistas italianas y francesas con un ritmo que me llevaba a pensar que por algún error me habían puesto el motor de la mil. Es definitivamente un propulsor de 70 CV “casi de carreras” fino.
También echamos mano de un pequeño truco al que solemos recurrir en los viajes. En Italia, y a la vuelta, enviamos las maletas laterales, unos 15 kilos -27 euros por maleta-, por correo paquete (se hace desde cualquier oficina de la Poste italiana de cualquier pueblo) a mi casa, y así se eliminan el peso y los flaneos innecesarios y se logra una aerodinámica más fluida. Con el top case y la bolsa sobredepósito, la moto se guiaba como por un riel."[/quote]

Molt interesant! Si no et pensis que la Vstrom se segur que es collonuda i molta gent ho diu...i per algo sera, pero la veig una moto antiga, la Varadero per exemple la veig mes actual, mes maca, no se si m'explico.

Ja et dic que tinc un cacao mental alucinant. Tinc clar que em vull canviar la GS500 perque per molt que la gent digui que tambe es pot viatjar, no es el mateix...La GS500 es queda curta amb maletes i 2 persones. Ara no se si inclinarme per un tipo mes de carretera alguna F o S o anar al rollo mes trail...no se. La transalp tambe m'agrada molt, pero he llegit aqui al foro que hi ha gent que la deixa bastant malament, amb lo qual et desanima una mica tambe.

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dc. nov. 25, 2009 2:19 pm

Aquest dilema el tenim tots quan volem fer un canvi de moto, així que jo només et puc dir el que faig per decidirm-me per una opció o un altre:

Primer penso quin us faré de la moto (només carretera o mixte), si aniré sempre acompanyat o només sol, si només faré sortides esporadiques d'un dia de duració o vull fer grans viatges, etc etc, despres de totes aquestes consideracions, segur que et queden com a molt 5 o 6 models de moto per triar.... llavors faig servir el cor, la que de veritat m'enamori.... i sino que li preguntin amb en James..

Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. nov. 27, 2009 5:24 am

Holaaaaa,

[quote user="Sharky" post="97343"]Aquest dilema el tenim tots quan volem fer un canvi de moto, així que jo només et puc dir el que faig per decidirm-me per una opció o un altre:

Primer penso quin us faré de la moto (només carretera o mixte), si aniré sempre acompanyat o només sol, si només faré sortides esporadiques d'un dia de duració o vull fer grans viatges, etc etc, despres de totes aquestes consideracions, segur que et queden com a molt 5 o 6 models de moto per triar.... llavors faig servir el cor, la que de veritat m'enamori.... i sino que li preguntin amb en James..

Salut.[/quote]

Penso que es el millor consell que et poden donar.

;) ;) ;)
Sort,

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. nov. 27, 2009 11:29 am

[quote user="AT" post="97341"]
...................

La transalp tambe m'agrada molt, pero he llegit aqui al foro que hi ha gent que la deixa bastant malament, amb lo qual et desanima una mica tambe.[/quote]

Que has llegit que hi ha gent que la deixa malament aqui al fòrum? :shock: Que jo sàpiga ningú la té, i la veritat que per motor (és el de la Deauville i la DN-01) ha d'anar de fàbula si no busques prestacions estratosfèriques. I per components, és Honda. O sigui, que el resultat final no crec que sigui dolent.

Com a opinió personal et diré que la veig com una gran moto trail/aventurera, potser més que la ja tan vista V-Strom.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dv. nov. 27, 2009 4:09 pm

[quote user="Randy-650" post="97499"] Que has llegit que hi ha gent que la deixa malament aqui al fòrum? :shock: Que jo sàpiga ningú la té, [/quote]

La Mef i en Bolero la tenen :D :D

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dv. nov. 27, 2009 4:26 pm

Si com diuen tots i totes això d´escollir moto és molt personal
i de dificil elecciò.Jo vaig tindre la GS 500,despres la Bandit i ara
la nova Bandit 650.Jo estic molt content i no se que pasarà el dia
de demà ,però el que tu decideixis serà el correcte :mrgreen:
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dv. nov. 27, 2009 6:43 pm

[quote user="Sharky" post="97343"] (...)

Salut.[/quote]

opino el mateix, "AT" dius que t'ha passat pel cap tant una CBR-F com una Versys o una V-Strom o Transalp, oi?
Doncs has de pensar en l'us que faras de la moto i triar en conseqüència.
Per exemple, la CBR-F ha estat un model d'exit i de llarga trajectoria, però si no pretens entrar a un circuit no te gaire sentit que contemplis una moto amb semimanillars que per carretera no t'aporten gairebé res i és molt millor un manillar alt.

Per altra banda un motor 4 cilindres és molt diferent d'un de dos. Prova i tria el que més t'agradi. Els motor bicilindrics tendeixen a aprofitar millor els CV que donen ja que els ofereixen a un regim més baix que les mecàniques de més cilindres. Per això no té gaire sentit a fixar-se només en el valor absolut de cavalls maxims que entrega un motor. Potser la Versys es sorprendrà més que no et penses...

I altres apartats com tu mateix ja comentes: el tema de la capacitat de càrrega i protecció aerodinàmica et faran trobar la moto que et farà més content.

Tot i que a vegades pasa que la moto ideal no es la que més t'agrada estèticament (a mi em va passar amb la Ducati Multistrada), però potser és millor això que no pas tenir una moto preciosa que als 100 km. ja n'estas ben tip.

Salut i anims.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. nov. 27, 2009 10:53 pm

[quote user="James Bond" post="97515"][quote user="Randy-650" post="97499"] Que has llegit que hi ha gent que la deixa malament aqui al fòrum? :shock: Que jo sàpiga ningú la té, [/quote]

La Mef i en Bolero la tenen :D :D

Vsssssss
007[/quote]

Es suposa que parlem del model nou....

Imatge

..no del vell..... :mrgreen:

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Jb500
Presentats
Entrades: 549
Membre des de: dg. ago. 10, 2008 9:37 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: Jb500 » ds. nov. 28, 2009 12:14 am

holaaa

estic com tu... pero amb el canvi mes llunya, que esta la cosa fotuda, economicament, pero t'has mirat la gs800 ???

v'sss

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » ds. nov. 28, 2009 7:14 am

[quote user="jb500" post="97551"]holaaa

estic com tu... pero amb el canvi mes llunya, que esta la cosa fotuda, economicament, pero t'has mirat la gs800 ???

v'sss[/quote]

La f800 gs ??????

La conec bé i :

1.- per fer pistes , és massa moto
2.- per fer corbes i carreteres ratoneres però curtes .... un 10
3.- és molt incómode. el seient és molt pobre, sembla un banc de misa
4.- per fer carreteres i viatges , es queda molt curta de motor.

( jo he tingut la gs650-f800gs i a r-1200 gs )

Crec com en Sharky que has de contemplar el fet d´anar a companyat o sol.
Pensa amb la comoditat de l´acompanyant.
La meva filla només vol agafar la 1200 per les sortides. I per a mí, és molt fácil de conduir. En parat a vegades me les veig i desitjo, però la resta ho compensa tot.

sort i ja ens explicarás :kiss

Respon

Torna a “General”