Alerta Als Estriptease A Les Trobades De Moters.
Moderador: Airald
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Alerta Als Estriptease A Les Trobades De Moters.
La Fiscalia de Menors d'Alacant obrirà una investigació per determinar si hi ha delicte d'exhibicionisme o provocació sexual en la festa final d'una trobada de motoristes que es va fer el passat 15 de novembre a la localitat de Pilar de la Horadada. L'acte, organitzat per un club motorista en una carpa muntada per l'Ajuntament, va acabar amb un espectacle de striptease per part de dues gogós que van presenciar diversos nens. El cas l'han donat a conèixer diversos mitjans de comunicació local.
El Moto Club 12+1 va organitzar el passat 15 de novembre un esmorçar d'aficionats a les motos a la localitat alacantina de Pilar de la Horadada, amb la col·laboració de l'Ajuntament, al qual van assistir milers de persones.
Al final de la festa, dues gogós van fer un espectacle de striptease que va durar uns 25 minuts i que diversos nens, d'entre quatre i cinc anys, van presenciar des de la primera fila. Com han explicat alguns testimonis als mitjans locals que han fet públic aquest fet, les animadores van convidar a pujar a l'escenari alguns participants en la trobada de motos, davant la mirada dels menors, com han captat diverses fotografies i vídeos penjats al Youtube.
Font: 3cat24.cat
http://www.3cat24.cat/noticia/424008/so ... motoristes
El Moto Club 12+1 va organitzar el passat 15 de novembre un esmorçar d'aficionats a les motos a la localitat alacantina de Pilar de la Horadada, amb la col·laboració de l'Ajuntament, al qual van assistir milers de persones.
Al final de la festa, dues gogós van fer un espectacle de striptease que va durar uns 25 minuts i que diversos nens, d'entre quatre i cinc anys, van presenciar des de la primera fila. Com han explicat alguns testimonis als mitjans locals que han fet públic aquest fet, les animadores van convidar a pujar a l'escenari alguns participants en la trobada de motos, davant la mirada dels menors, com han captat diverses fotografies i vídeos penjats al Youtube.
Font: 3cat24.cat
http://www.3cat24.cat/noticia/424008/so ... motoristes
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Re: Alerta Als Estriptease A Les Trobades De Moters.
Pues que vols que et digui,qui els organitzadors tenen meins detalls que una pared pintada de blanc.
Abans de fer una cosa així,tendrien que pensar una mica mes que hi pot haber canalla i mes a l`hora que ho han fet. :sado :sado :sado :sado
Abans de fer una cosa així,tendrien que pensar una mica mes que hi pot haber canalla i mes a l`hora que ho han fet. :sado :sado :sado :sado
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
Acabo de veure el video de les noies ballant i no hem puc creure que ensenyin res de leig :lol: :lol: :lol:
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
a quin hora va ser l'espectacle? estava anunciat? per que jo he vist pares amb la mainada a les 4 del mati en un pub....
Erg Chebbi - Merzouga

Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
Bayerische Motoren Werke R 1200 GS Ifigenia
- Josey Wales
- Presentats
- Entrades: 1758
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
- Ubicació: Manresa (Bages)
Aquests balls solen ser habituals en aquestes trobades - a Mototurisme no- però sí que els organitzadors haurien de controlar-hi una mica l'entrada del personal.
En aquest cas, es veu que van fer pujar voluntaris i els van despullar -elles no- davant de tots, inclòs els menors que eren a 1a fila.
I és clar, que alguns pares són poc responsables amb els fills... :(
En aquest cas, es veu que van fer pujar voluntaris i els van despullar -elles no- davant de tots, inclòs els menors que eren a 1a fila.
I és clar, que alguns pares són poc responsables amb els fills... :(
Josey Wales l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 30, 2009 1:02 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
[quote user="Atramuntanat" post="97696"]a quin hora va ser l'espectacle? estava anunciat? per que jo he vist pares amb la mainada a les 4 del mati en un pub....[/quote]
De gent sense res al cervell ni hi a a tot arreu.Aixó no vol dir que sigui normal,sino tot el contrari.
Crec que aquests fills tendrien que estar a dormir a aquesta hora i els pares a casa vigilant.los. :evil:
De gent sense res al cervell ni hi a a tot arreu.Aixó no vol dir que sigui normal,sino tot el contrari.
Crec que aquests fills tendrien que estar a dormir a aquesta hora i els pares a casa vigilant.los. :evil:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
N'hi ha cada un que se'ls hauria de treure la custòdia!!! I els nens que amb tres o quatre anys ja els hi han posat arracades???
Un cas encara mes sorprenent. L'altre dia vaig haver d'anar a un bodorrio i alhora de demanar per fumar, l'amo del restaurant va dir que la decisió (i el risc) el prenien els nuvis. Resulta que uns dies abans, al mateix restaurant i mentre durava el banquet, uns CONVIDATS DELS NUVIS van trucar als mossos perquè es presentessin al restaurant i fessin una denúncia perquè s'hi estava fumant. Fins i tot els mossos van haver de convèncer als denunciants de que allò era un casament i que la seva voluntat de presentar una denúncia, si be es era legal, no era gaire encertada. Això si que es tenir mala llet, no creieu????
Fins el 13!!!!
Jordi "Prony"
Un cas encara mes sorprenent. L'altre dia vaig haver d'anar a un bodorrio i alhora de demanar per fumar, l'amo del restaurant va dir que la decisió (i el risc) el prenien els nuvis. Resulta que uns dies abans, al mateix restaurant i mentre durava el banquet, uns CONVIDATS DELS NUVIS van trucar als mossos perquè es presentessin al restaurant i fessin una denúncia perquè s'hi estava fumant. Fins i tot els mossos van haver de convèncer als denunciants de que allò era un casament i que la seva voluntat de presentar una denúncia, si be es era legal, no era gaire encertada. Això si que es tenir mala llet, no creieu????
Fins el 13!!!!
Jordi "Prony"