proxim dia 11 de febrer
Moderador: Airald
- jordi__99
- Presentats
- Entrades: 283
- Membre des de: dv. feb. 02, 2007 9:07 pm
Hola,
Proposo dues rutes amb l'idea de fer totes dues :D :D en dies diferents, naturalment, segons disponibilitats de temps
Primer de tot he de dir que no conec la zona, per tant, qualsevol sugerencia es ben rebuda. Aixi com recomenacions per anar a esmorçar o a dinar
Ruta matinal:
Anada
Terrassa - Manresa - Solsona - Sant Llorenç de moruyns
Temps aproximat 1h 45 min
Esmorçar
Temps aproximat 2h Cal omplir be el deposit :D :D :D que em de gaudir de la millor part de la ruta
Tornada
Sant Llorenç de moruyns - Berga - Solsona - Santpedor - Talamanca (cap el coll de les estenalles, la carretera es estreta pero el paissatge es guapisim) - Terrassa
Temps aproximat 2h 20min
La ruta de la matinal la podeu veure a
http://www.esnips.com/web/mototurisme
fitxer _matinal.tif
Quan tingui un moment i si la conexio a Internet ho permet penjo la ruta de tot el dia que avanço sera per arribar baldat a casa
Salutacions
Proposo dues rutes amb l'idea de fer totes dues :D :D en dies diferents, naturalment, segons disponibilitats de temps
Primer de tot he de dir que no conec la zona, per tant, qualsevol sugerencia es ben rebuda. Aixi com recomenacions per anar a esmorçar o a dinar
Ruta matinal:
Anada
Terrassa - Manresa - Solsona - Sant Llorenç de moruyns
Temps aproximat 1h 45 min
Esmorçar
Temps aproximat 2h Cal omplir be el deposit :D :D :D que em de gaudir de la millor part de la ruta
Tornada
Sant Llorenç de moruyns - Berga - Solsona - Santpedor - Talamanca (cap el coll de les estenalles, la carretera es estreta pero el paissatge es guapisim) - Terrassa
Temps aproximat 2h 20min
La ruta de la matinal la podeu veure a
fitxer _matinal.tif
Quan tingui un moment i si la conexio a Internet ho permet penjo la ruta de tot el dia que avanço sera per arribar baldat a casa
Salutacions
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
Re: proxim dia 11 de febrer
Miquel Pericas, company esti MATmiquelpericas ha escrit: Serà una ruta molt TAT?
et veig, potser una mica preocu PAT
Com vols que la ruta siga TAT
si pot anar fins i tot el meu cunYAT :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
... eppur si muove.!!!
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jajajajajajajaaj!!!!!tonet ha escrit:Miquel Pericas, company esti MATmiquelpericas ha escrit: Serà una ruta molt TAT?
si pot anar fins i tot el meu cunYAT :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Creem un nou joc de poesia "a salto de mata"?
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Inici d'Espai Publicitari
Dissabte sortirem en moto. Algú s'apunta?
Fi d'Espai Publicitari
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Eli
- Presentats
- Entrades: 139
- Membre des de: dj. gen. 11, 2007 3:40 pm
- Ubicació: Calella - Catalunya
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9tonet ha escrit:Miquel Pericas, company esti MATmiquelpericas ha escrit: Serà una ruta molt TAT?
AQUI HAS ESTAT GENIAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Records!

UN SOMRIURE COSTA MENYS QUE L'ELECTRICITAT I DONA MÉS LLUM
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- jordi__99
- Presentats
Hola,
Aquesta es la proposta per passar un bon dia amb la moto
fitxer _ruta_dia.tif
Terrassa - Manresa -Solsona-Berga-La Pobla de l'illet-Castellar de n'Hug-El vilar (Fontanals de Cerdanya)-Ribes de Freser-Ripoll-Olot-Cantonigros-Vic-Centelles-Caldes de Montbui-Terrassa
Pasarem per l'anomenada i famosa collada de Toses
Son uns 390km ha fer en 5h 30m - 6h. Naturalment es pot fer mes rapid pero cal gaudir del paissatge que ens trobarem
En quant a les dates, la ruta de tot el dia ho podriem fer passat el dia 25 de Març que si no vaig equivocat a partir d'aquest dia tindren una hora mes de sol. I la matinal, com es planifica una sortida per aquest cap de semana, es podria deixar per el proper. Ja anire concretan les dates
Salutacions
fitxer _ruta_dia.tif
Terrassa - Manresa -Solsona-Berga-La Pobla de l'illet-Castellar de n'Hug-El vilar (Fontanals de Cerdanya)-Ribes de Freser-Ripoll-Olot-Cantonigros-Vic-Centelles-Caldes de Montbui-Terrassa
Son uns 390km ha fer en 5h 30m - 6h. Naturalment es pot fer mes rapid pero cal gaudir del paissatge que ens trobarem
En quant a les dates, la ruta de tot el dia ho podriem fer passat el dia 25 de Març que si no vaig equivocat a partir d'aquest dia tindren una hora mes de sol. I la matinal, com es planifica una sortida per aquest cap de semana, es podria deixar per el proper. Ja anire concretan les dates
Salutacions
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
El 25 de març es fa la ruta mensual de mototurisme per l'Empordà.jordi ha escrit:Hola,
fitxer _ruta_dia.tif
Salutacions
Però aquest dia 10 ni ha una de molt semblant que si us poseu d'acord es pot conbinar.
foros/viewtopic.php?t=606
V'ssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- jordi__99
- Presentats
Hola
Si, ja se que el 25 es far la ruta mensual. Estic fent els possibles per apuntarm-hi. Per aixo vair dir passat el dia 25
Desgraciadament, aquest dissabte ho tinc bastant malament.
La seva ruta tira pel la esquerra de Berga i la meva per la part dreta. Anar quasi a Solsona es per agafar la C-26 que va a Berga que pel que es veu al planol ha de ser molt divertida.
Salutacions
Si, ja se que el 25 es far la ruta mensual. Estic fent els possibles per apuntarm-hi. Per aixo vair dir passat el dia 25
Desgraciadament, aquest dissabte ho tinc bastant malament.
La seva ruta tira pel la esquerra de Berga i la meva per la part dreta. Anar quasi a Solsona es per agafar la C-26 que va a Berga que pel que es veu al planol ha de ser molt divertida.
Salutacions
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
d'on ets Jordi ???
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
- jordi__99
- Presentats
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
No puc llegir l'arxiu tif. Hi ha algún programa per obrir-lo ?jordi ha escrit:La ruta de la matinal la podeu veure a
fitxer _matinal.tif
V'ssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
tif (normalment "tiff") és un arxiu d'imatges.James_Bond ha escrit:No puc llegir l'arxiu tif. Hi ha algún programa per obrir-lo ?jordi ha escrit:La ruta de la matinal la podeu veure a
fitxer _matinal.tif
V'ssssss
007
JPG és comprimit
TIFF sense comprimir
nota: jo l'he obert sense problemes amb "irfanview" que és el visor que utilitzo per veure imatges
[align=center]http://www.remences.com[/align]
- jordi__99
- Presentats
Hola,
Ramon, podras veure els fitxers tif amb el Paint de Windows
Sembla que aquest dissabte el tindre lliure i el temps acompanyara. Aixi que estic pensant fer la collada de Toses. Tambe estic modificant la ruta per agafar curves desde el primer kilometre. De fet, nomes sortir de Terrassa fariem el coll de les estenalles. Serien uns 360km en 5 hores 30min de ruta
Com dema ho tindre una mica mes clar escriure quelcom
Salutacions
Ramon, podras veure els fitxers tif amb el Paint de Windows
Sembla que aquest dissabte el tindre lliure i el temps acompanyara. Aixi que estic pensant fer la collada de Toses. Tambe estic modificant la ruta per agafar curves desde el primer kilometre. De fet, nomes sortir de Terrassa fariem el coll de les estenalles. Serien uns 360km en 5 hores 30min de ruta
Com dema ho tindre una mica mes clar escriure quelcom
Salutacions
- jordi__99
- Presentats
Hola,
Ja ho tinc clar o no? :D
El dissabte el tinc lliure. Avui he comentat la ruta a un company de feina que m'ha de dir quelcom
Ruta
fitxer 17_07.tif
Terrassa-Talamanca-Navarcles-Artes-Avinyo-Prats de lluçanes-Cercs-Castellar de n'Hug-El Vilar(fontanals de Cerdanya)
Collada de Toses fins a Ribes de Freser
Ripoll-Olot-Roda de Ter-l'Estany-Caldes de Montbui-Castellar del Valles-Terrassa
Kilometres 370
Temps ruta aprox.: 6 hores
Sortida aprox: 8:30
Previsio arribada Ribes de Freser 13-14h
Proposta Dinar:
Sant Pau de Seguries (em sembla que a l'entrada hi ha un restaurant)
Si estem cansats: Sant Quirze de Besora (ruta alternativa: Perafita-Olost-
l'Estany)
Temps tornada: 2h-3h. Arribada a 18:00-19:00
El que no estar clar es quan serem perque s'ha montat a correcuita. El que vulgui vindre ja ho sap. Encanta't de saludar-ho i de gaudir de la ruta junts
Salutacions
Ja ho tinc clar o no? :D
El dissabte el tinc lliure. Avui he comentat la ruta a un company de feina que m'ha de dir quelcom
Ruta
fitxer 17_07.tif
Terrassa-Talamanca-Navarcles-Artes-Avinyo-Prats de lluçanes-Cercs-Castellar de n'Hug-El Vilar(fontanals de Cerdanya)
Collada de Toses fins a Ribes de Freser
Ripoll-Olot-Roda de Ter-l'Estany-Caldes de Montbui-Castellar del Valles-Terrassa
Kilometres 370
Temps ruta aprox.: 6 hores
Sortida aprox: 8:30
Previsio arribada Ribes de Freser 13-14h
Proposta Dinar:
Sant Pau de Seguries (em sembla que a l'entrada hi ha un restaurant)
Si estem cansats: Sant Quirze de Besora (ruta alternativa: Perafita-Olost-
l'Estany)
Temps tornada: 2h-3h. Arribada a 18:00-19:00
El que no estar clar es quan serem perque s'ha montat a correcuita. El que vulgui vindre ja ho sap. Encanta't de saludar-ho i de gaudir de la ruta junts
Salutacions
- jordi__99
- Presentats
Hola,
Ara entenc per que els moteros anomenent tant la collada de Toses
He fet la sortida amb un company de feina i m'ha agradat tant que em quedo amb ganes de tonar-la a repetir.
Em dinat a Vallfogona de Ripolles, es em trobat amb l'agradable sorpresa d'un bar-restaurant motard "Mr. Bike"
Despres de dinar ens em trobat amb un rally de regularitat. Ens hem quedat una estona veint els cotxers i em continuat la ruta.
Al final em excorçat la ruta curva-total que havia planificat. Tot i axi, dema agulletes
Salutacions
Ara entenc per que els moteros anomenent tant la collada de Toses
He fet la sortida amb un company de feina i m'ha agradat tant que em quedo amb ganes de tonar-la a repetir.
Em dinat a Vallfogona de Ripolles, es em trobat amb l'agradable sorpresa d'un bar-restaurant motard "Mr. Bike"
Despres de dinar ens em trobat amb un rally de regularitat. Ens hem quedat una estona veint els cotxers i em continuat la ruta.
Al final em excorçat la ruta curva-total que havia planificat. Tot i axi, dema agulletes
Salutacions
- Pere
- Presentats
- Entrades: 946
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:16 am
- Ubicació: Lliçà d'amunt