ES VEN GS 1200
Moderador: Airald
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
ES VEN GS 1200
Un company del poble es ven la seva GS 1200. Te 3 anys, 40.000 km i està perfecte i totalment equipada amb tot els extres. La conec, està super cuidada i crec que és una molt bona ocasió. Si algú està interessat m'envieu un privat i us paso el telèfon. Ah! és de color blanca i negre (preciosa)
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: ES VEN GS 1200
Digues el preu, home! I si pots posar una foto, millor que millor.
Sort en la venda. :D
I millor sort en la nova Ducati.
I millor sort en la nova Ducati.

- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Randy-650" post="97912"]Digues el preu, home! I si pots posar una foto, millor que millor.
I millor sort en la nova Ducati.[/quote]
És veritat, en principi en demana 9.500 € (encara que crec es podrà negociar)
I de la Ducati (encara que m'agrada), al igual que la nova VFR, hauré d'esperar a veure-la per dir-ne l'opinió. No hi ha cap perill de que, de moment, canvii la meva. Amb la Multiestrada no podria fer coses com aquestes
[youtube][/youtube]
No sé si és el meu ordinador o jo, però no puc insertar el video, només em surt el link:
I millor sort en la nova Ducati.[/quote]
És veritat, en principi en demana 9.500 € (encara que crec es podrà negociar)
I de la Ducati (encara que m'agrada), al igual que la nova VFR, hauré d'esperar a veure-la per dir-ne l'opinió. No hi ha cap perill de que, de moment, canvii la meva. Amb la Multiestrada no podria fer coses com aquestes
[youtube][/youtube]
No sé si és el meu ordinador o jo, però no puc insertar el video, només em surt el link:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ja t'el fico jo:
[youtube]BwBRWbubTbM[/youtube]
Has de copiar a la icona que hi ha per ficar els videos del youtube el que surt despres del signe =, o sigui, en aquest cas és BwBRWbubTbM, treient el ID.
[youtube]BwBRWbubTbM[/youtube]
Has de copiar a la icona que hi ha per ficar els videos del youtube el que surt despres del signe =, o sigui, en aquest cas és BwBRWbubTbM, treient el ID.

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Espia" post="97911"]Un company del poble es ven la seva GS 1200. Te 3 anys, 40.000 km i està perfecte i totalment equipada amb tot els extres. La conec, està super cuidada i crec que és una molt bona ocasió. Si algú està interessat m'envieu un privat i us paso el telèfon. Ah! és de color blanca i negre (preciosa)[/quote]
NO PICTURE = NO MOTO :???: :???: :???:
NO PICTURE = NO MOTO :???: :???: :???: