NEGATIUS DEL AGUSTI CENTELLLES
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
NEGATIUS DEL AGUSTI CENTELLLES
Creieu que han fet bé els hereus del importantissím patrimoni gràfic ( 12000 negatius referents a la guerra civil espanyola + 3000 negatius de publicitat industrial )del Sr. Centelles, de vendre els negatius al Govern Español ( arxiu de Salamanca )
Sembla ben clar que el pare, des del exili va deixar clar - per escrit -que es quedés aquest llegat a Catalunya.
Els fills diuen per un altre cantó que des de Salamanca se l´hi donará un més ampli ressó. ( Ja hi han varies exposicions contractades a varies ciutats del món. ) a més a més que l´oferta a estat 300000 euros mes alta.
Que n´opineu vosaltres, ?????? :roll: :roll:
Sembla ben clar que el pare, des del exili va deixar clar - per escrit -que es quedés aquest llegat a Catalunya.
Els fills diuen per un altre cantó que des de Salamanca se l´hi donará un més ampli ressó. ( Ja hi han varies exposicions contractades a varies ciutats del món. ) a més a més que l´oferta a estat 300000 euros mes alta.
Que n´opineu vosaltres, ?????? :roll: :roll:

- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
Re: NEGATIUS DEL AGUSTI CENTELLLES
jo hagués respectat la voluntat del pare, però clar, quan es parla de calers, els que han de cumplir amb això s'ho passen pel forro.......
xurrumeka

DUCATI POWER!!!!!

DUCATI POWER!!!!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Pel què tinc entès el Govern català va fer tard a l'oferta dels fills d'en Centelles, és com si al veure-ho tan clar no van pensar que el Govern espanyol s'els hi avançaria. :evil: Jo no hi estic d'acord que vagin cap l'Arxiu de Salamanca.
El què tinc ganes de veure és quan es mori la Tita Cervera, què passarà amb tota la pinacoteca que hi ha pel mig..... :shock:
El què tinc ganes de veure és quan es mori la Tita Cervera, què passarà amb tota la pinacoteca que hi ha pel mig..... :shock:

- Bolero
- Presentats
- Entrades: 596
- Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
- Ubicació: Torroella de Montgri
A mi el que em sembla es que si s'han mogut pels calers, haurien de tenir en compte que part dels calers ofertats per l'estat espanyol (posem-hi un 20-25%) son calers que surten de Catalunya, cosa que igualaria com aminim la oferta si no els enviessim a espanya perqie despres ens trguin coses amb millors ofertes.
Lo de la voluntat del pare..., doncs també seria bo tenir-ho en compte, però està clar que millor donar-ho directament no sigui que hi hagin males temptacions i es caigui en elles com ha estat el cas!!
Lo de la voluntat del pare..., doncs també seria bo tenir-ho en compte, però està clar que millor donar-ho directament no sigui que hi hagin males temptacions i es caigui en elles com ha estat el cas!!
Bona terra, la nostra!!!! :birracat
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2365
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
Aquest matí per Catalunya Radio han parlat els dos germans i el Conseller Tresserres, i els hi haig de donar tota la raó, el tema económic crec que no ha pesat tant des de el moment que tenien ofertes fins i tot de Crhistie´s i no les han agafat.
el que si m´ha quedat molt clar ha sigut la postura del Govern Català: Farem, mirarem de fer, l´intenció es.... i així fins que es van cansar de promeses sense cap fons, els han marejat durant mesos i mesos, negociant coses que després les havien de tornar a negociar, NO M´ESTRANYA GENS QUE AL FINAL HO HAGIN ENVIAT A SALAMANCA,
Em sap greu, perdre una part del "nostre" patrimoni, però els entenc perfectement, tinc uns clients que porten dos anys negociant amb la Generalitat per el lloguer d´un local..... :evil: :evil: :evil: i siguen, i siguen, i siguen, i siguen, i siguen, i siguen, i siguen, .....
el que si m´ha quedat molt clar ha sigut la postura del Govern Català: Farem, mirarem de fer, l´intenció es.... i així fins que es van cansar de promeses sense cap fons, els han marejat durant mesos i mesos, negociant coses que després les havien de tornar a negociar, NO M´ESTRANYA GENS QUE AL FINAL HO HAGIN ENVIAT A SALAMANCA,
Em sap greu, perdre una part del "nostre" patrimoni, però els entenc perfectement, tinc uns clients que porten dos anys negociant amb la Generalitat per el lloguer d´un local..... :evil: :evil: :evil: i siguen, i siguen, i siguen, i siguen, i siguen, i siguen, i siguen, .....

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="PEPI600" post="97819"]Aquest matí per Catalunya Radio han parlat els dos germans i el Conseller Tresserres, i els hi haig de donar tota la raó, el tema económic crec que no ha pesat tant des de el moment que tenien ofertes fins i tot de Crhistie´s i no les han agafat.
Em sap greu, perdre una part del "nostre" patrimoni, però els entenc perfectement, tinc uns clients que porten dos anys negociant amb la Generalitat per el lloguer d´un local..... :evil: :evil: :evil: i siguen, i siguen, i siguen, i siguen, i siguen, i siguen, i siguen, .....[/quote]
Jo no els he sentit per la Ràdio, però es molt típic en moltes administracions de casa nostra, quan es tracta de grans arxius, o no tant grans, tots els volen, però n’hi ha que només es comprometen a guardar-los en caixes i amb el temps... potser fer-ne alguna cosa, i això no està be.
Jo també penso que no es tracta de diners. Sap greu que vagin a parar a Salamanca, però potser es la única manera de que se’n puguin fer exposicions i donar-li una mica de ressò a tots nivells.
A casa nostra només se’n treuen bones paraules i diners, però això no es tot.
:???: :???: :???:
[quote user="PEPI600" post="97819"]Aquest matí per Catalunya Radio han parlat els dos germans i el Conseller Tresserres, i els hi haig de donar tota la raó, el tema económic crec que no ha pesat tant des de el moment que tenien ofertes fins i tot de Crhistie´s i no les han agafat.
Em sap greu, perdre una part del "nostre" patrimoni, però els entenc perfectement, tinc uns clients que porten dos anys negociant amb la Generalitat per el lloguer d´un local..... :evil: :evil: :evil: i siguen, i siguen, i siguen, i siguen, i siguen, i siguen, i siguen, .....[/quote]
Jo no els he sentit per la Ràdio, però es molt típic en moltes administracions de casa nostra, quan es tracta de grans arxius, o no tant grans, tots els volen, però n’hi ha que només es comprometen a guardar-los en caixes i amb el temps... potser fer-ne alguna cosa, i això no està be.
Jo també penso que no es tracta de diners. Sap greu que vagin a parar a Salamanca, però potser es la única manera de que se’n puguin fer exposicions i donar-li una mica de ressò a tots nivells.
A casa nostra només se’n treuen bones paraules i diners, però això no es tot.
:???: :???: :???:
Sort,
- Siset
- Presentats
- Entrades: 213
- Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
- Ubicació: La Roca del Vallès
Voleu dir que el pare no canviaria d'idea si aixeques el cap i veies la colla que governa Catalunya? Encara que Paris, Londres, Nova York, etc, hauria estat millor per mi.
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[quote user="Siset" post="97991"]Voleu dir que el pare no canviaria d'idea si aixeques el cap i veies la colla que governa Catalunya? Encara que Paris, Londres, Nova York, etc, hauria estat millor per mi.[/quote]
La Colla que governa a Catalunya ... i la colla que governa a Ejpanya
I tot el que simbolitza l'Arxiu de Salamanca: com va muntar-se a base d'espoli d'arxius privats i públics catalans. No crec que el Sr. Centelles estigués gaire content de donar la seva obra al seus enemics
La Colla que governa a Catalunya ... i la colla que governa a Ejpanya
I tot el que simbolitza l'Arxiu de Salamanca: com va muntar-se a base d'espoli d'arxius privats i públics catalans. No crec que el Sr. Centelles estigués gaire content de donar la seva obra al seus enemics