8 DE MAIG A GINEBRA
Moderador: Airald
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
Re: 8 DE MAIG A GINEBRA
[quote user="Sergibuda" post="98229"]Falta molt, però intentaré anar-hi.[/quote]
Esperem que aquesta vegada hi puguis arribar. Benvingut!!!.. el grup ja s'està consolidant de nou!!!
Esperem que aquesta vegada hi puguis arribar. Benvingut!!!.. el grup ja s'està consolidant de nou!!!
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Com be heu dit la majoria encara falten forces dies per el 8 de maig. Però està molt be que ho anem sabent per a poder fer un foradet en les nostres atapeïdes agendes.
Si puc podeu comptar que hi seré.
Per cert, a un poble de França que es diu Annemasse, que està a 12 kms. de Geneve hi ha força hotels d’aquells tant típics a tota França. També es pot mirar, no? Segur que estam millor de preu.
;) ;) ;)
Com be heu dit la majoria encara falten forces dies per el 8 de maig. Però està molt be que ho anem sabent per a poder fer un foradet en les nostres atapeïdes agendes.
Si puc podeu comptar que hi seré.
Per cert, a un poble de França que es diu Annemasse, que està a 12 kms. de Geneve hi ha força hotels d’aquells tant típics a tota França. També es pot mirar, no? Segur que estam millor de preu.
;) ;) ;)
Sort,
- Caliquenyo
- Presentats
- Entrades: 32
- Membre des de: dj. març 26, 2009 10:02 am
- Ubicació: Sarrià de Ter
Bona tarda,
jo també reservo la data per la sortida; a les poques sortides que he pogut venir m'ho he passat molt bé i em dóna molta confiança sortir amb companys que prepareu les sortides d'una manera tan exitosa; segueixo el fil.
Salutacions i felicitats a en Jeppy per la iniciativa.
jo també reservo la data per la sortida; a les poques sortides que he pogut venir m'ho he passat molt bé i em dóna molta confiança sortir amb companys que prepareu les sortides d'una manera tan exitosa; segueixo el fil.
Salutacions i felicitats a en Jeppy per la iniciativa.
- Jeppy
- Presentats
Caliquenyo... benvingut!!! :form :form :form
Albert, la teva resposta s'ha fet esperar, eh???.. ja em feies patir del cor!!!.uffffff.... :cerv :cerv :cerv :cerv
Albert, la teva resposta s'ha fet esperar, eh???.. ja em feies patir del cor!!!.uffffff.... :cerv :cerv :cerv :cerv
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
Es que us poseu nerviosos per qualsevol tonteria!!!
El primer que has de fer en no patir, que el cor se’n pot ressentir a la llarga i no ens convé. D’altra banda no has vist cap resposta meva per que he anat una mica just de temps i no he entrat cap dia. Ho llegia tot a estones com a usuari convidat.
En realitat tampoc seria cap desgràcia insalvable si jo al final tampoc hi pogués venir, n’estic segur que no us perdríeu pas.

Es que us poseu nerviosos per qualsevol tonteria!!!
El primer que has de fer en no patir, que el cor se’n pot ressentir a la llarga i no ens convé. D’altra banda no has vist cap resposta meva per que he anat una mica just de temps i no he entrat cap dia. Ho llegia tot a estones com a usuari convidat.
En realitat tampoc seria cap desgràcia insalvable si jo al final tampoc hi pogués venir, n’estic segur que no us perdríeu pas.
Sort,
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Això de Mototurisme no em deixa de sorprendre!!! encara no sé que faré per Cap d'Any i ja voleu que ho sapiga del 8 de maig de..l'any que ve!!!!
Home, si arribem i puc, no hi faltaré.
Home, si arribem i puc, no hi faltaré.
- Jeppy
- Presentats
Molt bé, espia..benvingut a la caravana!!!
Hauré de començar a fer la llista!!!
Hauré de començar a fer la llista!!!
- Jeppy
- Presentats
[quote user="Albert" post="98290"]Holaaa,
;) ;) ;)[/quote]
Es una molt bona idea Annemasse. Hi han hotels Etap, Ibis i un parell al centre que tenen molt bona pinta. Hem d'assegurar-nos de que tinguin aparcament per les motos (tencat o vigilat). N'anirem parlant. De totes maneres, Albert, ja que ho has dit, es senyal de que ho coneixes i potser ens en podrás donar més detalls més endavant. Gràcies pel consell.
;) ;) ;)[/quote]
Es una molt bona idea Annemasse. Hi han hotels Etap, Ibis i un parell al centre que tenen molt bona pinta. Hem d'assegurar-nos de que tinguin aparcament per les motos (tencat o vigilat). N'anirem parlant. De totes maneres, Albert, ja que ho has dit, es senyal de que ho coneixes i potser ens en podrás donar més detalls més endavant. Gràcies pel consell.
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
És probable que la Núria també s'hi apuntés, però segurament miraríem d'agafar-nos algun dia per davant, per darrera o pels dos cantons per tal de fer una mica de turisme per aquelles contrades.
- Panotxa
- Presentats
- Entrades: 1308
- Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
- Ubicació: Banyoles
Ep...Jeepy!
Per poc que puguem nosaltres també hi vindrem...em va trucar en George i no m´ho va preguntar, m´ho va afirmar.
...o sigui que molt be diu un bon amic meu...si s'hi ha d'anar s'hi va!
Salut!
;)
Per poc que puguem nosaltres també hi vindrem...em va trucar en George i no m´ho va preguntar, m´ho va afirmar.
Salut!
;)
- Jeppy
- Presentats
[quote user="Panotxa" post="98766"]Ep...Jeepy!
Salut!
;)[/quote]
Donç.... som-hi!!!!
Aquest cap de setmana poso la llista provisional
Salut!
;)[/quote]
Donç.... som-hi!!!!
Aquest cap de setmana poso la llista provisional
- Jeppy
- Presentats
[quote user="Sergibuda" post="98576"]És probable que la Núria també s'hi apuntés, però segurament miraríem d'agafar-nos algun dia per davant, per darrera o pels dos cantons per tal de fer una mica de turisme per aquelles contrades.[/quote]
Us apuntare com a provisionals i ja direu alguna cosa!!!. benvinguts.
Us apuntare com a provisionals i ja direu alguna cosa!!!. benvinguts.
- Topota89
- Presentats
- Entrades: 64
- Membre des de: ds. feb. 14, 2009 4:10 pm
wwuuoooolllaaaaaa!!!!
doncs bé....degut a pressions externes, molt properes al meu entorn més pròxim...és a dir...(mun pare!!)...compmteu amb nosaltres, en principi, sempre i quant no hì hagi cap imprevist d'última hora!..q consti q jo tmb en tinc ganes...xo sq dsd q li va dir l'Albert q no ha parat..."Nennn, has mirat allò al foro...!!"..molts de vosaltres sou pares ..ja m'enteneu...i sinó...tant és val!!
per tant dos més q repeteixen!!!
Salut companys!!
:D :D :D
doncs bé....degut a pressions externes, molt properes al meu entorn més pròxim...és a dir...(mun pare!!)...compmteu amb nosaltres, en principi, sempre i quant no hì hagi cap imprevist d'última hora!..q consti q jo tmb en tinc ganes...xo sq dsd q li va dir l'Albert q no ha parat..."Nennn, has mirat allò al foro...!!"..molts de vosaltres sou pares ..ja m'enteneu...i sinó...tant és val!!
per tant dos més q repeteixen!!!
Salut companys!!
:D :D :D
- Jeppy
- Presentats
Benvinguts de nou!!!!!.. comptem amb vosaltres!!!
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Molt interessant, a veure si d'una vegada per totes perdo la meva virginitat pel que fa al rutes europees. Teniu pensat fer-ho tot per autopista??? o anar-ho combinant.
Salutacions i bon any 2010.
Jordi "Prony"
Salutacions i bon any 2010.
Jordi "Prony"
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??
- Jeppy
- Presentats
Jordi, en principi tenim pensat fer-ho per autopista. Es tracta d'arribar aviat i aprofitar els dies, apart de l'objectiu principal que es estar a la creuada del pont de Ginebra.
Benvingut al grup i salut!!!! estarem en contacte
Benvingut al grup i salut!!!! estarem en contacte
- Laiona
- Presentats
- Entrades: 1076
- Membre des de: dg. gen. 10, 2010 11:10 pm
- Ubicació: Blanes
Falta molt! jejeje Però intentaré venir!
:form WHY DON'T YOU TAKE ANOTHER LITTLE PIECE OF MY HEART :form
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo tambè hi anirè ! ..................SEGADORS ESMOLEU BEN BÈ LES EINES !!!!!!!!!!!!!!!!!! :evil: :evil: :evil:
- Jeppy
- Presentats
Laiona, Stelvio.... comptem amb vosaltres!!!! Benvinguts.
Haurem de començar a fer la llista i posar la ruta...
Haurem de començar a fer la llista i posar la ruta...