INDEPENDÈNCIA!!!!
Moderador: Airald
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7663
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
INDEPENDÈNCIA!!!!
He trobat la manera de que Espanya s'independitzi de nosaltres d'un cop....i fisicament, així guanyarem costa. ;)

Alucinamaripili l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 04, 2009 4:56 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Xurrumeka
- Presentats
- Entrades: 1769
- Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
- Ubicació: La Roca del Vallès
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Re: INDEPENDÈNCIA!!!!
Mmmmmmmmmm
Començo a mirar un apartament a la platja de Fraga :lol:
Començo a mirar un apartament a la platja de Fraga :lol:
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7663
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Ja estaria bé, ja.....una platja al lloc dels pantans de Sta. Anna i Canelles. :D
- Bichusten
- Presentats
- Entrades: 380
- Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
- Ubicació: Girona
Vaig a comprar, ràpidament, un terreny a Lleida, per poder veure el mar ,ja que aquí (Costa Brava) esta Saturat.
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Doncs jo de petit ja em banyava al port de mar de Cervera. :mrgreen:
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
[quote user="Alucinamaripili" post="98041"]He trobat la manera de que Espanya s'independitzi de nosaltres d'un cop....i fisicament, així guanyarem costa. ;)
[/quote]
Original, tot i repetit.
Pero que diran els Valencians de que t'anexionis el seu terrtori????

Original, tot i repetit.
Pero que diran els Valencians de que t'anexionis el seu terrtori????
J@N LINCE l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 06, 2009 5:05 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaa,
[quote user="J@N LINCE" post="98211"]
Pero que diran els Valencians de que t'anexionis el seu terrtori????[/quote]
Correran a comprar una parcel•la o dues amb vistes a les noves platges que tindran?? T’imagines la de repliques que podrien muntar de Benidorm i Marina d’Or???
:b9 :b9 :b9
Correran a comprar una parcel•la o dues amb vistes a les noves platges que tindran?? T’imagines la de repliques que podrien muntar de Benidorm i Marina d’Or???
:b9 :b9 :b9
Sort,
- J@N LINCE
- Presentats
[quote user="Albert" post="98294"]Holaaaa,
:b9 :b9 :b9[/quote]
Molt bona aquesta, pero encara sería millor per Lleida, que tindriem platja, bon temps, ummmmmm, no estaría pas malament.
I com que el 90% dels Valencians son Peperos, si no ho tenien bé, els enviariem a la peninsula i més terreny pels demes.
Ahhh!!!! I pels que es preguntin que faria jo, ho tinc clarisim!!!!! Sempre ha sigut la meva ilusió viure en una illa!!!!!
Com li diriem, Catalunya? Paisos Catalans? Jo voto per "Republica independent de casa nostra!!!!
:b9 :b9 :b9[/quote]
Molt bona aquesta, pero encara sería millor per Lleida, que tindriem platja, bon temps, ummmmmm, no estaría pas malament.
I com que el 90% dels Valencians son Peperos, si no ho tenien bé, els enviariem a la peninsula i més terreny pels demes.
Ahhh!!!! I pels que es preguntin que faria jo, ho tinc clarisim!!!!! Sempre ha sigut la meva ilusió viure en una illa!!!!!
Com li diriem, Catalunya? Paisos Catalans? Jo voto per "Republica independent de casa nostra!!!!

- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Respecte al nom, jo fa anys que penso que si ens haguéssim declarat andorrans i al català li diguéssim andorrà no tindríem ni la meitat dels problemes que tenim.
- J@N LINCE
- Presentats
[quote user="Sergibuda" post="98573"]Respecte al nom, jo fa anys que penso que si ens haguéssim declarat andorrans i al català li diguéssim andorrà no tindríem ni la meitat dels problemes que tenim.[/quote]
No ho diguis gaire alt, que els Andorrans s'hapunten, a la de ya!!!
Si no fos perque crec, que la mateixa gent que está a favor de la Independencia, es negaria a perdre el seu nom,
crec que com a solució per la gent que es vol desvincular de España, seria una de molt bona,
ja que tindrien el recoltzament de un pais en les seves reivindicacions.
Quina diferencia hiha entre algú que viu a La Seu i un que viu a Andorra????
Veieu com les fronteres no serveixen per res, ni les Espanyoles, ni les Andorranes, ni les de un hipotetic estat Catalá.
Com sempre, només es la meva modesta opinió. ;)
P.D: Al Catalá, no crec que se li hagués de dir Andorrá (en el cas que planteges), doncs per mi lo que es parle a Andorra es Catalá. Si m'equivoco hem corretgiu siusplau. :???:
No ho diguis gaire alt, que els Andorrans s'hapunten, a la de ya!!!
Si no fos perque crec, que la mateixa gent que está a favor de la Independencia, es negaria a perdre el seu nom,
crec que com a solució per la gent que es vol desvincular de España, seria una de molt bona,
ja que tindrien el recoltzament de un pais en les seves reivindicacions.
Quina diferencia hiha entre algú que viu a La Seu i un que viu a Andorra????
Veieu com les fronteres no serveixen per res, ni les Espanyoles, ni les Andorranes, ni les de un hipotetic estat Catalá.
Com sempre, només es la meva modesta opinió. ;)
P.D: Al Catalá, no crec que se li hagués de dir Andorrá (en el cas que planteges), doncs per mi lo que es parle a Andorra es Catalá. Si m'equivoco hem corretgiu siusplau. :???:
J@N LINCE l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 09, 2009 6:33 pm, en total s’ha editat 2 vegades.