Canvis al Forum
Moderador: Airald
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Re: Canvis Al Forum
M'havien parlat de l'afició de l'Steelman a anar amb moto per la neu...però portar-la al fòrum és un detall. Sembla l'anunci del Temps de TV3. A la tardor hi possaràs fulles? I a l'estiu platja amb sol? :razz: :razz:
En serio, us a quedat d'allò més be. FELICITATS
En serio, us a quedat d'allò més be. FELICITATS
- maktub
- Presentats
- Entrades: 199
- Membre des de: dl. juny 25, 2007 4:36 pm
- Ubicació: Badalona
Algú ha dit brindis??? On m'haig d'apuntar??? :mrgreen:
En serio, us ha quedat moooolt bé nois!!!
Mireu, sort que se'm acaba aviat, perquè últimament em sento ben lluny de casa :halfcry (això que només son 6 horetes de res). I l'alegria que em dona quan entro al fòrum :razz: , i amb aquest super"template", ojalà ho poguéssiu imaginar, és com si tornés a estar al sofà del meu piset instantàniament. :oops:
Moltes gràcies!!!
En serio, us ha quedat moooolt bé nois!!!
Moltes gràcies!!!
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Que bonic que quede, moltes gracies per la feinada que heu tingut
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
tret del de fer-ne un de nou.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
GRACIES NOIS
:ban :ban :ban :ban
Molt bona feina!!!!
:cerv
:ban :ban :ban :ban
Molt bona feina!!!!
:cerv
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
hola a tots.
us felicito per el treball que heu fet,queda molt maco i apropiat per aquestes dates al primer cop de vista ja es veu que es una feina molt ben feta.
fins aviat.
us felicito per el treball que heu fet,queda molt maco i apropiat per aquestes dates al primer cop de vista ja es veu que es una feina molt ben feta.
fins aviat.
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
MOLTES GRACIES, es nota la bona feina feta, enhorabona i seguiu aixis sou uns CRAKS,, BON NADAL
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
Moltes felicitats companys!!!!
La més sincera enhorabona, ara ja no tindrem excusa per no penjar fotos i cròniques ;)
La més sincera enhorabona, ara ja no tindrem excusa per no penjar fotos i cròniques ;)
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
[quote user="Steelman" post="98331"]
[/quote]
Us heu adonat que en Pericas sembla "il Papa di Roma", donant-nos la benedicció ?

Us heu adonat que en Pericas sembla "il Papa di Roma", donant-nos la benedicció ?
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Contacta:
[quote user="Kel" post="98454"]
Us heu adonat que en Pericas sembla "il Papa di Roma", donant-nos la benedicció ?[/quote]
:evil: :evil: :evil: Kel, t'excomulgaré i aniràs a l'infern!!!! :mrgreen:
Us heu adonat que en Pericas sembla "il Papa di Roma", donant-nos la benedicció ?[/quote]
:evil: :evil: :evil: Kel, t'excomulgaré i aniràs a l'infern!!!! :mrgreen:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Tenim els millors administradors del mon.
Moltes gracies per tot el que feu,no cambieu mai. :bow :bow :bow :bow :bow
Moltes gracies per tot el que feu,no cambieu mai. :bow :bow :bow :bow :bow
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Pacs47
- Presentats
- Entrades: 1271
- Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
- Ubicació: manresa
bones!!!!!!
una molt bona feina, si senyor
:D :D :D :D
ostres jo ja començaba a pensar que en Miquel Pericas era un administrador virtual
salut
una molt bona feina, si senyor
:D :D :D :D
ostres jo ja començaba a pensar que en Miquel Pericas era un administrador virtual
salut
SOCI A.M.M. 16284
- Ferranga
- Presentats
- Entrades: 248
- Membre des de: dc. jul. 29, 2009 9:57 pm
- Ubicació: Sant Julia de Ramis (Girona)
FELICITATS !!!! HA QUEDAT MOLT XULO ....... :jump :jump
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Carai quina canya :eyes
Molt bé Srs. administradors, es nota molt l'augment de la velocitat al carregar les pàgines.
Al final quan et diu: Pàgina generada en: 0.1646s (PHP: 67% SQL: 33%) al anar a una pàgina amb 10 posts força carregadets de text i imatges es nota moltíssim, què hi heu fet ?
Molt bé Srs. administradors, es nota molt l'augment de la velocitat al carregar les pàgines.
Al final quan et diu: Pàgina generada en: 0.1646s (PHP: 67% SQL: 33%) al anar a una pàgina amb 10 posts força carregadets de text i imatges es nota moltíssim, què hi heu fet ?
- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
En primer lloc, he de felicitar-vos: us ha quedat molt bé. I també he de remarcar que m'encanta la neu caient!!
En segon lloc, KEL i SANDRA: m'encanta el pessebre! :eyes :b9
En tercer lloc, KEL I PERICAS: qui ho diu que a l'infern s'hi estigui gaire malament? Amb el fred que fa alguns dies al purgatori... (perquè ara mateix som a una mena de purgatori, no? És que a Ripoll hi fa un fred...)
En quart lloc: no me'n sé estar de fer una pertita crítica i voldria que s'entengués en positiu, si us plau. No podríeu haver posat una icona nadalenca tradicional catalana com ara un tió, per exemple, i no un Pare Noël? Penseu que aquest "intrús" està començant a desbancar en algunes llars el nostre tan nostrat tionet!! :mestre
Una abraçada a tots
BON NADAAAAAAAL!!
En segon lloc, KEL i SANDRA: m'encanta el pessebre! :eyes :b9
En tercer lloc, KEL I PERICAS: qui ho diu que a l'infern s'hi estigui gaire malament? Amb el fred que fa alguns dies al purgatori... (perquè ara mateix som a una mena de purgatori, no? És que a Ripoll hi fa un fred...)
En quart lloc: no me'n sé estar de fer una pertita crítica i voldria que s'entengués en positiu, si us plau. No podríeu haver posat una icona nadalenca tradicional catalana com ara un tió, per exemple, i no un Pare Noël? Penseu que aquest "intrús" està començant a desbancar en algunes llars el nostre tan nostrat tionet!! :mestre
Una abraçada a tots
BON NADAAAAAAAL!!
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Canvis al Forum
Angeleta tens tota la raó...pero els "themes" que apliquen a un forum són predefinits i es el que varem trobar, ja ens hauria agradat de trobar el tió o els tres reis mags d´orient i no el YANKEE NOEL :( pero es el que hi ha ;)
Ex ...moltes coses
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Contacta:
[quote user="Angeleta" post="98465"]En tercer lloc, KEL I PERICAS: qui ho diu que a l'infern s'hi estigui gaire malament? Amb el fred que fa alguns dies al purgatori... (perquè ara mateix som a una mena de purgatori, no? És que a Ripoll hi fa un fred...)[/quote]
Certament, és probable que el Kel prefereixi estar rodejat de dimonietes que no pas d'angeletes :P
[quote user="Angeleta" post="98465"]En quart lloc: no me'n sé estar de fer una pertita crítica i voldria que s'entengués en positiu, si us plau. No podríeu haver posat una icona nadalenca tradicional catalana com ara un tió, per exemple, i no un Pare Noël? Penseu que aquest "intrús" està començant a desbancar en algunes llars el nostre tan nostrat tionet!! :mestre[/quote]
Com diu el Jordi, són temes preestablerts. Mirarem de cara a l'any vinent si es pot fer quelcom més català. ;) Moltes gràcies pel suggeriment. Qualsevol crítica constructiva és benvinguda. :D
Certament, és probable que el Kel prefereixi estar rodejat de dimonietes que no pas d'angeletes :P
[quote user="Angeleta" post="98465"]En quart lloc: no me'n sé estar de fer una pertita crítica i voldria que s'entengués en positiu, si us plau. No podríeu haver posat una icona nadalenca tradicional catalana com ara un tió, per exemple, i no un Pare Noël? Penseu que aquest "intrús" està començant a desbancar en algunes llars el nostre tan nostrat tionet!! :mestre[/quote]
Com diu el Jordi, són temes preestablerts. Mirarem de cara a l'any vinent si es pot fer quelcom més català. ;) Moltes gràcies pel suggeriment. Qualsevol crítica constructiva és benvinguda. :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Album de fotos
Album de fotos
- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
[quote user="Miquelpericas" post="98477"][quote user="Angeleta" post="98465"]En tercer lloc, KEL I PERICAS: qui ho diu que a l'infern s'hi estigui gaire malament? Amb el fred que fa alguns dies al purgatori... (perquè ara mateix som a una mena de purgatori, no? És que a Ripoll hi fa un fred...)[/quote]
Certament, és probable que el Kel prefereixi estar rodejat de dimonietes que no pas d'angeletes :P [/quote]
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeps!!! Alguna cosa a dir de les angeletes???? Mira que parlo amb els meus superiors i farem un comunicat dirigit a Sant Pere perquè et faci alguna mena de pressió (ejem, estil anunci de Nespresso...). Encara li diré que t'agafi la moto...
PS: El dimonis són àngels caiguts... Mira Míster Bean!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Certament, és probable que el Kel prefereixi estar rodejat de dimonietes que no pas d'angeletes :P [/quote]
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeps!!! Alguna cosa a dir de les angeletes???? Mira que parlo amb els meus superiors i farem un comunicat dirigit a Sant Pere perquè et faci alguna mena de pressió (ejem, estil anunci de Nespresso...). Encara li diré que t'agafi la moto...
PS: El dimonis són àngels caiguts... Mira Míster Bean!! :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Angeleta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 08, 2009 6:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels
- Jacks
- Presentats
- Entrades: 562
- Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
- Ubicació: La Bisbal d' Emporda
Merci us ha que dad mol chulo
que tin gueu bones festas :brindis :brindis :flor :flor :brindis :brindis :flor :flor :brindis
que tin gueu bones festas :brindis :brindis :flor :flor :brindis :brindis :flor :flor :brindis
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Moltes gracies i bon nadal a tothom!