Diumenge 6 .- Anem A Fer Corbes Per El Priorat.

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Diumenge 6 .- Anem A Fer Corbes Per El Priorat.

Entrada Autor: Randy-650 » dl. des. 07, 2009 9:06 pm

[quote user="bichusten" post="98378"]A la Taula del Rei Albert

Cavallers de la Taula rodona ????

Hi havia una vegada..................un rei,............ .
.............

............

[/quote]

M'has deixat bocabadat! :bow
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dl. des. 07, 2009 9:48 pm

[quote user="bichusten" post="98378"]A la Taula del Rei Albert

Cavallers de la Taula rodona ????

Hi havia una vegada..................un rei,............ .[/quote]

Carlos......... :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :kiss

Sidru
Presentats
Entrades: 490
Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Sidru » dl. des. 07, 2009 10:25 pm

Sir. BICHUSTEN
Nomes fer-li saber que poso al seu servei la meva armadura i el meu estimat corcel (japones espanta velles), per quasevol creuda
que l'hi sembli pertinent!!!!!

:b9 :b9

Per cert ........ ja s'ha pres la medicació avui?????????????

Nota; Carles un altre crak, l'hi falte o l'hi sobra un pistó????????????? :cerv :cerv

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dl. des. 07, 2009 10:50 pm

Veig que va anar molt be la sortida y que a l'Albert se li acumula la feina amb les noves incorporacions. :D :D :D

També he vist que no vareu fer cas al que deia ja fa uns anys sobre Siurana y heu anat caient a dins del forat. :D :D :D :D
M'ha fet gràcia i recupero l'avis:

[quote user="Siono1000" post="33239"]De moment solsament una advertència, si aneu a Siurana i voleu admirar la fantàstica vista que hi ha, vigileu...!!!! un clot ( o era una bassa...???) dissimulat al mig de la roca que quasi no es veu, es tant mal parit que un rere l’altre hi podeu anar caiguent sense adonar-vos-en. Esteu avisats, per sort no es molt gran i els que no hi cauen os poden ajudar a sortir, nosaltres si haguérem sigut pocs potser encara hi seriem.
Compte doncs...!!! sembla petit, no os confieu.
Estàs encantat mirant la vista.
Imatge
Imatge
I aquí el teniu. Sembla poca cosa però es difícil de veure.
Imatge
Un rere l’altre, per mi que te quelcom de para-normal.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Més que un forat, clot, bassa o com vulgueu anomenar-lo es una trampa en totes les de la llei. Compte si hi aneu per allà. Salut.[/quote]

Salut.
Salut i kilómetres

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dl. des. 07, 2009 11:07 pm

Què més dir que no hagin dit?. 10 sobre 10.

Excepte...algún comentari d'una persona que no vull dir que No és de Tarragona, ni tampoc vull dir que va amb una Pan platejada, ni que no frena quasi mai, ni que sempra va davant,ni... perquè el podria-ho identificar. Era no sé que ben be respecte als de Reus. T'en recordes James de que anava? Jo estava una mica lluny (feia de Sagal) i no vaig escoltar-ho be. ;) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Entrada Autor: Cabirol » dt. des. 08, 2009 11:04 am

moltes gracies per les fotos i las cronicas, es evident de que os ho vareu pasar dello mes be i va ser un dia collunt, moltes gracies

Ferranga
Presentats
Entrades: 248
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 9:57 pm
Ubicació: Sant Julia de Ramis (Girona)

Entrada Autor: Ferranga » dt. des. 08, 2009 2:01 pm

Hola , disculpeu que no digues res sobre l’arribada un cop em vaig dutxar em vaig quedar llest al sofà i fins avui no he pogut conectarme , voldria felicitar als Roads Liders , Mare de Deu quina ruta , simplemente espectacular i el ritme jejeje ……bueno ,bueno, bueno quin stress… :eyes m’ho vaig passar d’allò mes be ,corbes,corbes i mes corbes i de tant en tant alguna recta…pero poquetes eh !! :twisted: .

La companyia ha estat genial a tots els nivells i el dinar tambe molt be .

Gracies por un molt bon dia a totes i a tots. ;) ;)

Us deixo uns links del video de la sortida , les fotos son robades de Mareta i de Diguem ,el video esta gravat amb una mini camera com la que heu comprat , es mou molt perquè no em vaig adonar i el suport el tenia descollat ….el proper video quedara millor !!

Video 1

Video 2

Petons !!! :kiss :kiss
Ferranga l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 08, 2009 2:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » dt. des. 08, 2009 3:17 pm

Ostres, :shock: a part del tremolor, la qualitat de vídeo esta molt be!!!!! ;)
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dt. des. 08, 2009 5:56 pm

Ferranga..ets un "crack": 1er per saber com funciona la famosa càmara. Porto 2 hores i encara no se per on mirar. 2on per les filmacions. Tinguen en compte que estan fetes el 9 de gener de 2007 a les 15.22, no es nota que siguin tant antigues i les motos es veuen força noves. Com t'ho has fet per que el sol et fes ombra a aquella hora? I per canviar les matricules? :b9
En serio, estan molt be. M'ha agradat especialment els contrallums de la segona part del segon video. Necessitaria urgentment un curset per aprendre com funciona. No he pogut convencer a les meves filles que és una càmara i estan convençudes que és un "pen-drive". Fins que no els hi demostri, la meva autoritat com a pare està a la corda fluixa... :lol:
Gràcies per els videos

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dt. des. 08, 2009 6:05 pm

Hola ferranga gràcies per els videos, estan força bé, hem sembla que ens hauras de fer un curset accelerat de com utilitzar
aquesta camara, i de com la tens instal-lada a la moto.

Per cert jo vaig posar-la a carregar amb el carregador que dur la camara i a petat ......??????

Sort que es pot carregar amb l'USB del PC.

Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: JoanF » dt. des. 08, 2009 6:22 pm

[quote user="Sharky" post="98479"]Hola ferranga gràcies per els videos, estan força bé, hem sembla que ens hauras de fer un curset accelerat de com utilitzar

Per cert jo vaig posar-la a carregar amb el carregador que dur la camara i a petat ......??????

Salut.[/quote]
Perqué creus que a petat. Masses hores carregant, potser?

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dt. des. 08, 2009 6:30 pm

[quote user="Ferranga" post="98458"]Hola , disculpeu que no digues res sobre l’arribada un cop em vaig dutxar em vaig quedar llest al sofà i fins avui no he pogut conectarme , voldria felicitar als Roads Liders , Mare de Deu quina ruta , simplemente espectacular i el ritme jejeje ……bueno ,bueno, bueno quin stress… :eyes m’ho vaig passar d’allò mes be ,corbes,corbes i mes corbes i de tant en tant alguna recta…pero poquetes eh !! :twisted: .

Us deixo uns links del video de la sortida , les fotos son robades de Mareta i de Diguem ,el video esta gravat amb una mini camera com la que heu comprat , es mou molt perquè no em vaig adonar i el suport el tenia descollat ….el proper video quedara millor !!

Video 1

Video 2

Petons !!! :kiss :kiss[/quote]

Ferran,

ets un crack.
Gracies per compatir els videos :kiss
M´han agradat molt.

Sharky
Presentats
Entrades: 2535
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"

Entrada Autor: Sharky » dt. des. 08, 2009 7:14 pm

[quote user="JoanF" post="98482"][quote user="Sharky" post="98479"]Hola ferranga gràcies per els videos, estan força bé, hem sembla que ens hauras de fer un curset accelerat de com utilitzar

Salut.[/quote]
Perqué creus que a petat. Masses hores carregant, potser?[/quote]

NO que va si va ser als dos minuts de posar-lo, hem pregunto si serà el mateix voltatge que aqui (220V)
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA

Ferranga
Presentats

Entrada Autor: Ferranga » dt. des. 08, 2009 8:31 pm

[quote user="Espia" post="98478"]Ferranga..ets un "crack": 1er per saber com funciona la famosa càmara. Porto 2 hores i encara no se per on mirar. 2on per les filmacions. Tinguen en compte que estan fetes el 9 de gener de 2007 a les 15.22, no es nota que siguin tant antigues i les motos es veuen força noves. Com t'ho has fet per que el sol et fes ombra a aquella hora? I per canviar les matricules? :b9
En serio, estan molt be. M'ha agradat especialment els contrallums de la segona part del segon video. Necessitaria urgentment un curset per aprendre com funciona. No he pogut convencer a les meves filles que és una càmara i estan convençudes que és un "pen-drive". Fins que no els hi demostri, la meva autoritat com a pare està a la corda fluixa... :lol:
Gràcies per els videos[/quote]

Dons encara no he averiguat com es canvia la data , ja ho fare una estona d'aquestes , el funcionament es molt facil no te secrets el problema es que no saps el que estas filman es per intiucio de la posicio de la camara ...

Quant vulguis quedem i ho veiem :D

Ferranga
Presentats

Entrada Autor: Ferranga » dt. des. 08, 2009 8:38 pm

[quote user="Sharky" post="98479"]Hola ferranga gràcies per els videos, estan força bé, hem sembla que ens hauras de fer un curset accelerat de com utilitzar

Salut.[/quote]

Hola Sharky , el funcionament d'aquesta camara es molt basic , de fet no pots fer res que premer el boto de grabacio i ja esta ...la questio es tenir sort i que estigui ben encarada la camara ja que no tens forma de veure la grabacio fins que no la punxes a un pc , la instal.lacio a la moto vaig aprofitar el suport del Tom Tom fer possar un adicional petit a on collar la camara . Res complitat.

Com be dius la pots carregar al PC pero els adaptadors els pots comprar facilment , els trobaras a qualsevol lloc que venguin material i recanvis per electricitat el meu per exemple es de fins a 240 v. 5W , supusso que el vostre deu ser molt similar.

Per cert ja esta be ? Espero que si !!
Ferranga l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 08, 2009 8:38 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Ferranga
Presentats

Entrada Autor: Ferranga » dt. des. 08, 2009 8:41 pm

[quote user="Mareta" post="98484"][quote user="Ferranga" post="98458"]Hola , disculpeu que no digues res sobre l’arribada un cop em vaig dutxar em vaig quedar llest al sofà i fins avui no he pogut conectarme , voldria felicitar als Roads Liders , Mare de Deu quina ruta , simplemente espectacular i el ritme jejeje ……bueno ,bueno, bueno quin stress… :eyes m’ho vaig passar d’allò mes be ,corbes,corbes i mes corbes i de tant en tant alguna recta…pero poquetes eh !! :twisted: .

Video 1

Video 2

Petons !!! :kiss :kiss[/quote]

Ferran,

ets un crack.
Gracies per compatir els videos :kiss
M´han agradat molt.[/quote]

No hi ha de que , estic content que t'agradin ,els propers prometot tenir el suport collat com cal per que es vegin millor :mrgreen:

:kiss

Ferranga
Presentats

Entrada Autor: Ferranga » dt. des. 08, 2009 8:44 pm

[quote user="Ferranga" post="98511"][quote user="Sharky" post="98479"]Hola ferranga gràcies per els videos, estan força bé, hem sembla que ens hauras de fer un curset accelerat de com utilitzar

Salut.[/quote]

Hola Sharky , el funcionament d'aquesta camara es molt basic , de fet no pots fer res que premer el boto de grabacio i ja esta ...la questio es tenir sort i que estigui ben encarada la camara ja que no tens forma de veure la grabacio fins que no la punxes a un pc , la instal.lacio a la moto vaig aprofitar el suport del Tom Tom fer possar un adicional petit a on collar la camara . Res complitat.

Com be dius la pots carregar al PC pero els adaptadors els pots comprar facilment , els trobaras a qualsevol lloc que venguin material i recanvis per electricitat el meu per exemple es de fins a 240 v. 5W , supusso que el vostre deu ser molt similar.

Per cert ja estas be ? Espero que si !![/quote]

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. des. 08, 2009 9:53 pm

[quote user="Espia" post="98402"]Excepte...algún comentari d'una persona que no vull dir que No és de Tarragona, ni tampoc vull dir que va amb una Pan platejada, ni que no frena quasi mai, ni que sempra va davant,ni... perquè el podria-ho identificar. Era no sé que ben be respecte als de Reus. T'en recordes James de que anava? Jo estava una mica lluny (feia de Sagal) i no vaig escoltar-ho be. ;) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Jo crec que SI que era de Tarragona aquesta persona, ...... o no. No donem mes pistes perquè algú de Reus podria prendre represàlies si sabes el comentaris que va fer sobre ells. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dt. des. 08, 2009 10:05 pm

Ferran (ferranga), Carles (bichusten):
Sou uns cracks, cada un en un àmbit diferent.
El Carles ens ha fer gaudir d’un relat sobre la sortida inspirat en la edat mitjana, m’ha agradat molt. El Ferran d’una bona presentació de fotos i un vídeos que tenint en compte que estan filmats amb la famosa minicamera estan Super Be.

Gracies per haver-vos pres la molèstia i per ser com sou. :D
Salutacions moteres.

Angel
Presentats
Entrades: 1284
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dt. des. 08, 2009 10:09 pm

[quote user="James Bond" post="98533"][quote user="Espia" post="98402"]Excepte...algún comentari d'una persona que no vull dir que No és de Tarragona, ni tampoc vull dir que va amb una Pan platejada, ni que no frena quasi mai, ni que sempra va davant,ni... perquè el podria-ho identificar. Era no sé que ben be respecte als de Reus. T'en recordes James de que anava? Jo estava una mica lluny (feia de Sagal) i no vaig escoltar-ho be. ;) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Jo crec que SI que era de Tarragona aquesta persona, ...... o no. No donem mes pistes perquè algú de Reus podria prendre represàlies si sabes el comentaris que va fer sobre ells. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Em temo que els serveis secrets d’espionatge i contraespionatge la volen liar. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Salutacions moteres.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”