Viatjar Amb Creuer

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Viatjar Amb Creuer

Entrada Autor: Eva » dl. des. 07, 2009 11:39 am

www.cruise.co.uk
www.solocruceros.com

Sobretot la primera web está molt i molt bé.
Si aneu amb vaixell, no tindreu la temptació d´agafar la moto ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 07, 2009 11:47 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Viatjar Amb Creuer

Entrada Autor: Albert » dl. des. 07, 2009 12:04 pm

Holaaa,

[quote user="Mareta" post="98269"]
Si aneu amb vaixell, no tindreu la temptació d´agafar la moto ;)[/quote]

I vols dir que això no seria millor que t’ho apliquéssim a tu? Per què no deixa de ser divertit que això ens ho diguis tu a nosaltres, que mes d’una vegada hem parlat de segrestar-te les motos!!!

:shock: :shock: :shock:
Sort,

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dl. des. 07, 2009 4:42 pm

Et bén asseguro que no penso canviar mai el creuer per la moto. I, per el que em diu la Rosa Mª., que n'ha fet un parell, no m'hi veuran mai en un lloc d'aquests.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. des. 07, 2009 6:06 pm

[quote user="Albert" post="98278"]Holaaa,

[quote user="Mareta" post="98269"]
Si aneu amb vaixell, no tindreu la temptació d´agafar la moto ;)[/quote]

I vols dir que això no seria millor que t’ho apliquéssim a tu? Per què no deixa de ser divertit que això ens ho diguis tu a nosaltres, que mes d’una vegada hem parlat de segrestar-te les motos!!!

:shock: :shock: :shock:[/quote]

A mi ????????? :eyes :eyes :eyes :eyes

Si jo només toco com a molt la moto una vegada a la setmana :enfadat :enfadat .
Dissabte i festius treballo, mira avui estic a la feina i demà que es festa..... feste f____e
El que pasa que últimament les sortides son massa lluny de casa.
Sort que a ritme de cop de gas , s´en fa molta avia de tornar de LLeida i de Tarragona, i sino també a ritme d´Autopista tot seguint l´Espia i en Sidro i esperant que els GPS ens avisin..... la veritat es que Catalunya no es tant gran com fa un any :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dl. des. 07, 2009 6:08 pm

[quote user="JEPPY" post="98309"]Et bén asseguro que no penso canviar mai el creuer per la moto. I, per el que em diu la Rosa Mª., que n'ha fet un parell, no m'hi veuran mai en un lloc d'aquests.[/quote]

Jeppy, no l´has pas de canviar, només combinar .
Ja t´explicaré un parell de coses bones sobre creuers ( quant ens veiem ). :kiss

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. des. 07, 2009 6:28 pm

[quote user="JEPPY" post="98309"]Et bén asseguro que no penso canviar mai el creuer per la moto. I, per el que em diu la Rosa Mª., que n'ha fet un parell, no m'hi veuran mai en un lloc d'aquests.[/quote]

Obviament fer un creuer no té res a veure a anar en moto, clar, però té el seu "puntet". Viatges pel món sense necessitat de desfer la maleta, i aprens a conviure amb gent molt variada. T'ho diu un que n'ha fet uns quants. :D
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. des. 08, 2009 10:33 am

[quote user="Randy-650" post="98324"][quote user="JEPPY" post="98309"]Et bén asseguro que no penso canviar mai el creuer per la moto. I, per el que em diu la Rosa Mª., que n'ha fet un parell, no m'hi veuran mai en un lloc d'aquests.[/quote]

Obviament fer un creuer no té res a veure a anar en moto, clar, però té el seu "puntet". Viatges pel món sense necessitat de desfer la maleta, i aprens a conviure amb gent molt variada. T'ho diu un que n'ha fet uns quants. :D[/quote]

+1

Steelman
Presentats
Entrades: 14817
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dt. des. 08, 2009 10:42 am

Gracies per els enllaços-...... pero a mi tot el que no sigui viatjar per carretera.... no m´omple.
NO m´hi veureu mai en un creuer
Ex ...moltes coses

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dt. des. 08, 2009 11:07 am

[quote user="Steelman" post="98444"]Gracies per els enllaços-...... pero a mi tot el que no sigui viatjar per carretera.... no m´omple.
NO m´hi veureu mai en un creuer[/quote]

Ara, Steelman, s'esta posant de moda fer reunions d'empresa dalt d'un vaixell, així paga l'empresa ( que de passo s'ho desgrava ) i no s´esquequeja ningú :cool: :cool: :cool: .

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. des. 08, 2009 10:23 pm

[quote user="Steelman" post="98444"]NO m´hi veureu mai en un creuer[/quote]

NEVER SAY NEVER AGAIN Que vol dir : No diguis mai d'aquesta aigua no en beure :D :D

Et recordo que estas casat........ i si la dona ho vol :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 08, 2009 10:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dt. des. 08, 2009 11:15 pm

Holaaaa,

[quote user="Mareta" post="98448"][quote user="Steelman" post="98444"]Gracies per els enllaços-...... pero a mi tot el que no sigui viatjar per carretera.... no m´omple.
NO m´hi veureu mai en un creuer[/quote]

Ara, Steelman, s'esta posant de moda fer reunions d'empresa dalt d'un vaixell, així paga l'empresa ( que de passo s'ho desgrava ) i no s´esquequeja ningú :cool: :cool: :cool: .[/quote]

Aquest si que es un bon motiu, però el que te la cara dura, em sembla que li importa poc si es en un vaixell o en una ciutat!!!

:???: :???: :???:
Sort,

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dt. des. 08, 2009 11:20 pm

Holaaaaa,

[quote user="Randy-650" post="98324"]
Òbviament fer un creuer no té res a veure a anar en moto, clar, però té el seu "puntet". Viatges pel món sense necessitat de desfer la maleta, i aprens a conviure amb gent molt variada. T’ho diu un que n’ha fet uns quants. :D[/quote]

Potser es això el que menys m’agrada!!! Si he de conviure els dies de les vacances amb altre gent, m’estimo mes triar-los jo que no pas que triïn ells a mi, que després no saps mai qui t’empaita.

:tremolant :tremolant :tremolant
Sort,

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. des. 08, 2009 11:31 pm

[quote user="Albert" post="98565"]Holaaaaa,

Òbviament fer un creuer no té res a veure a anar en moto, clar, però té el seu "puntet". Viatges pel món sense necessitat de desfer la maleta, i aprens a conviure amb gent molt variada. T’ho diu un que n’ha fet uns quants. :D[/quote]

Potser es això el que menys m’agrada!!! Si he de conviure els dies de les vacances amb altre gent, m’estimo mes triar-los jo que no pas que triïn ells a mi, que després no saps mai qui t’empaita.

:tremolant :tremolant :tremolant[/quote]

A l'últim que vem fer hi havia un matrimoni que sempre s'estava queixant de tot a la taula: que si per curar-se un petit tall van cobrar-li 100€ (que després a l'agència t'els tornen), que si el tiveri era molt tiquismikis (però jo sempre repetia 2 o 3 vegades, jejeje), etc. Vem parlar amb el nostre assistent i ens va col.locar en una taula els dos solets, amb un somelier i un cambrer per nosaltres solets. :ban

Però tot i això pots fer vida d'independent dins un creuer, no et càpiga cap dubte.

Quan puguem en tornarem a fer un altre. Té el seu encant, sobretot ara que està de moda tenir barra lliure. :tremolant
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

PEPI600
Presentats
Entrades: 2365
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
Ubicació: Palau-Solità i Plegamans

Entrada Autor: PEPI600 » dt. des. 08, 2009 11:34 pm

[quote user="Albert" post="98565"]Holaaaaa,

:tremolant :tremolant :tremolant[/quote]

+ 1, m´has llegit el pensament Albert
Imatge Imatge

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dt. des. 08, 2009 11:58 pm

Sempre pots posar distància amb l'altra gent, així que aquest no ha de ser un motiu que t'impedeixi gaudir de cap tipus d'activitat.

Nosaltres vam fer un creuer aquest octubre i no va estar malament (podeu veure les fotos AQUÍ), tot i que no deixis de pensar en la moto i en les rutes que faries...

Sobre els enllaços, segur que estan molt bé, però la Núria és agent de viatges i aconsegueix molt bones ofertes.
sergibuda

they called me an accident

Respon

Torna a “Cerveseta”