Nova Honda CBF 1000 2010

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Nova Honda CBF 1000 2010

Entrada Autor: Randy-650 » dt. des. 08, 2009 9:41 pm

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

La moto es totalmente nueva, más agresiva y atractiva que el modelo actual, conservando el motor y algunos componentes, como por ejemplo las llantas, los discos de freno -296/240 mm- y las pinzas de dos/tres pistones Nissin –con C-ABS opcional-, el guardabarros delantero, las pletinas de las estriberas, la horquilla y algún detalle más. Externamente cambia con la adopción de un nuevo semicarenado más agresivo y que se alarga hacia abajo abrazando el radiador, dotado de una doble óptica rasgada –tipo Line Beam-, la misma de las CBR 600 RR. La cúpula transparente es ajustable manualmente en 4 posiciones -120 mm- y está dotada de intermitentes de diodos LED. Tras la cúpula se halla una nueva instrumentación mixta analógica digital, con un tacómetro central y flanqueado por dos pantallas LCD para velocímetro y resto de informaciones. El depósito cambia y gana un litro de capacidad -20 l-. Atrás el colín y las tapas posteriores también son nuevas, con un piloto posterior también de diodos LED, y con los intermitentes separados. El asiento del piloto sigue siendo ajustable en altura en 3 posiciones.

En la parte ciclo el nuevo chasis monocuna central tipo Backbone ahora es de aluminio. El basculante –dotado de un monoamortiguador de tipo HMAS, sin bieletas- se mantiene al igual que la horquilla. De este chasis cuelga el mismo motor tetracilíndrico en línea transversal procedente de la CBR1000RR, aunque despotenciado, con más relación de compresión, con nuevos colectores –más sinuosos- y un nuevo silencioso 4 en 1 de acero inoxidable –ahora dotado de un embellecedor-. Se mantiene la inyección electrónica PGM-FI con toberas de 36 mm y cuatro inyectores de 12 orificios. La potencia se cifra en 107 CV a 9.000 rpm
La nueva CBF 1000 estará disponible en cuatro colores, negro, plata, blanco y amarillo perlado.

Veig un model moooolt acertat, potser més que la nova VFR 1.200. I si portés cardan arribo a pensar que molts propietaris de la Pan€ passarien a aquest model. :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Nova Honda CBF 1000 2010

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. des. 08, 2009 9:46 pm

Randy, ahir vaig veure una VFR 1200F. Quan la vegis i sobretot quan la sentis petar, quedaràs acollonit. ;), no et pots ni imaginar com peta el tubarro que porta :lol:

Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. des. 08, 2009 9:51 pm

És rar, OO7, perquè Honda, tret de les R's, tenen un soroll de sèrie que ni fu ni fa. :(

Ja la sentirem un dia o altre, clar. :ban

Ramon_vfr
Presentats
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. des. 08, 2009 9:55 pm

[quote user="Randy-650" post="98531"]És rar, OO7, perquè Honda, tret de les R's, tenen un soroll de sèrie que ni fu ni fa. :(

Ja la sentirem un dia o altre, clar. :ban[/quote]

Creu-me el que dic, ahir la vaig sentir i vaig quedar acollonit de com ronca.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. des. 08, 2009 9:59 pm

Et crec, et crec, que sí.

Però parlem de la nova CBF 1000, home, no em reventis el fil. :twisted:

Molr bona moto. La CBF, clar. :shock:

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dt. des. 08, 2009 9:59 pm

Holaaaaa,

Randy a mi la CBF 1000 sempre ha estat una moto que m’ha agradat molt i que la recomano sempre que penso que algú li pot anar be, però d’aquí a ni tan sols pensar en millorar la Pan amb la CBF 1000 ... que t’has pres alguna cosa que t’ha fet mal??

Tu creus que pots comparar el rendiment que dona el actual motor de 4 cilindres en V i 1.300 c.c. que dona 125 CV amb el bon motor que porta la CBF??

Ho sento Randy, la CBF 1000 es una gran moto, que m’encanta i penso que el mercat la te molt infravalorada, però en cap moment es una moto que li faci la competència a la Pan actual ni tampoc penso que el potencial comprador de la VFR pugui pensar en la CBF.

:shock: :shock: :shock:
Sort,

Ramon_vfr
Presentats
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. des. 08, 2009 10:02 pm

[quote user="Randy-650" post="98537"]Et crec, et crec, que sí.

[/quote]

El que ha ficat la VFR per el mig has estat tu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

El petit Princep

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dt. des. 08, 2009 10:10 pm

Holaaaaa,

[quote user="James Bond" post="98539"][quote user="Randy-650" post="98537"]Et crec, et crec, que sí.

[/quote]

El que ha ficat la VFR per el mig has estat tu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: [/quote]

I a la Pan tambe li has ficat tu :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

;) ;) ;)
Sort,

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. des. 08, 2009 10:17 pm

[quote user="Albert" post="98538"]Holaaaaa,

Randy a mi la CBF 1000 sempre ha estat una moto que m’ha agradat molt i que la recomano sempre que penso que algú li pot anar be, però d’aquí a ni tan sols pensar en millorar la Pan amb la CBF 1000 ... que t’has pres alguna cosa que t’ha fet mal??

Tu creus que pots comparar el rendiment que dona el actual motor de 4 cilindres en V i 1.300 c.c. que dona 125 CV amb el bon motor que porta la CBF??

Ho sento Randy, la CBF 1000 es una gran moto, que m’encanta i penso que el mercat la te molt infravalorada, però en cap moment es una moto que li faci la competència a la Pan actual ni tampoc penso que el potencial comprador de la VFR pugui pensar en la CBF.

:shock: :shock: :shock:[/quote]

Hi ha gent que això dels 4 cilindres en V no els hi agrada comparat amb la finura dels 4 cilindres en L. Sense anar més lluny a França es veuen i es venen més CBF que Pan€. I més FJR, també un 4 en L. A mí, personalment parlant, els motors en V no m'agraden gens ni mica. :???:

Altre cosa seria parlar de la protecció aerodinàmica; obviament la CBF 1000 no té res a fer contra la perfecte protecció que disposa la Pan€.

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dt. des. 08, 2009 10:52 pm

Holaaaaa,

Ja he dit abans que la CBF 1000 es una moto que el mercat la te infravalorada, penso que el correcte seria que se’n veiessin moltes mes de les que es veuen, ho trobo d’allò mes normal, correcte i encertat que hi hagin mes CBF 1000 que Pan, es una moto molt mes lògica.

Un altre tema molt diferent es si comencem a jutjar les mecàniques des de punts de vista totalment subjectius. Entenc que si volem comparar motors de 4 en línea o en V, en el primer ens resulta més fàcil de treure-li més cavalls a moltes revolucions, mentre que en el segon no en tindrem tants, però els podrem tenir de forma mes progressiva amb mes facilitat. Jo no dic pas que sigui millor un o l’altre, si no que la seva resposta es diferent, i mentre que en una esportiva pura et pot interessar mes una cosa, en una touring potser li va millor la resposta de l’altre, que sense donar tants de cavalls, acostumen a donar un par motor mes alt a menys revolucions.

Lògicament tot això es la teoria, que crec correcta, però això no vol dir que sigui cap dogma de fe per a tothom, desprès a cadascú li agrada mes una cosa o l’altre. I també podria ser que jo anés totalment errat amb aquestes teories, però d’entrada penso que has anomenat tres motos complertament diferents, que van destinades a usuaris diferents.

:( :( :(
Sort,

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dt. des. 08, 2009 11:33 pm

Albert, què té més par, una Pan€ amb un 4 en V o una Bandit 1250 amb 4 en L?

Jo juraria que la Bandit...... :roll:

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dc. des. 09, 2009 12:46 am

Holaaaa,

No ho sé, però no es això el que jo et dic. Es evident que en un motor en línea pots jugar amb el diàmetre i la carrera dels pistons, amb la injecció, amb la relació de compressió i potser encara alguna altra cosa per aconseguir un gran par motor, igual que ho pots fer amb un motor en V per aconseguir molta potència, però a igual potència amb un règim similar, és més fàcil treure par en motor en V que en un en línea. Tot i que avui en dia queda tot molt “amagat” per la electrònica.

No et confonguis Randy, jo no dic pas que sigui millor l’un o l’altre, son estructures diferents que poden funcionar igual de be o de malament, amb el que no estic d’acord amb tu es amb la definició: “A mí, personalment parlant, els motors en V no m'agraden gens ni mica”, no hi veig cap argument prou solid!!

:( :( :(
Sort,

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dc. des. 09, 2009 1:04 am

[quote user="Randy-650" post="98568"]Albert, què té més par, una Pan€ amb un 4 en V o una Bandit 1250 amb 4 en L?

Jo juraria que la Bandit...... :roll:[/quote]

Si no estic errat, en té més la Pan€
http://www.honda-montesa.es/modelos/ST1 ... ciones.php
http://www.motofan.com/suzuki/bandit-12 ... ha-tecnica
sergibuda

they called me an accident

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. des. 09, 2009 11:38 am

[quote user="Albert" post="98577"]

.......amb el que no estic d’acord amb tu es amb la definició: “A mí, personalment parlant, els motors en V no m'agraden gens ni mica”, no hi veig cap argument prou solid!!

:( :( :([/quote]

Tacte del motor, Albert, tacte del motor. Per mí un motor en V és com un motor de cotxe. :oops: No em dona sensacions. No sé si m'explico... :lol:

[quote user="Sergibuda" post="98582"][quote user="Randy-650" post="98568"]Albert, què té més par, una Pan€ amb un 4 en V o una Bandit 1250 amb 4 en L?

Jo juraria que la Bandit...... :roll:[/quote]

Si no estic errat, en té més la Pan€
http://www.honda-montesa.es/modelos/ST1 ... ciones.php
http://www.motofan.com/suzuki/bandit-12 ... ha-tecnica[/quote]

Doncs la Pan€ guanya per poc a la Bandit. :shock:

Gràcies, Sergi, em pensava que era a l'inrevés. :oops:

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. des. 09, 2009 12:40 pm

hola a tots.
em sembla que tal i com dieu la CBF1000 sembla una moto logica per fer ruta i per sortir els diumenges a fer 4 curvetes,el que pasa es que el preu que te i el disseny que la fan semblar una mica anticuadeta li prenen vendes en rao a models d'altres marques que inclus cubican una miqueta mes tenen un preu inferior.Sobre lo que es comenta dels motors en V el que puc dir es que son motors amb molts baixos i que donen sensacions molt bones inclus a mitg regim, que no tenen res a veure amb un motor de cotxe.
preus de tarifa per possar uns exemples:
cbf 1000 abs : 11549 €
bandit 1250 abs: 9499 €
els altres models fins i tot semblen mes modernets,encara que la quee ns porta al cas no deixa de ser una moto esplendida......
Imatge

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dc. des. 09, 2009 9:16 pm

[quote user="Randy-650" post="98525"]I si portés cardan arribo a pensar que molts propietaris de la Pan€ passarien a aquest model. :roll:[/quote]

Bones!!!

La moto és guapa... de fet va ser una primera opció a l'hora de canviar la Deauville. Però d'aquí a dir que potser molts propietaris de Pan passarien a aquesta... ho dubto molt. De fet no crec que sigui el mateix mercat objectiu per part d'Honda, no considero que sigui el mateix tipus d'usuari un que pretén comprar una Pan o un altre que vol una CBF...

Fins aviat!
Imatge

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dj. des. 10, 2009 8:35 am

[quote user="Randy-650" post="98594"] Tacte del motor, Albert, tacte del motor. Per mí un motor en V és com un motor de cotxe. :oops: No em dona sensacions. No sé si m'explico... :lol: [/quote]

Com un motor de cotxe?????? No sé quin cotxe portes tu, però les sensacions d'un motor de cotxe a les sensacions d'un motor de moto no tenen res a veure. El Ramón em va deixar provar la PAN (quan ho repetim? :P) i, segons la meva opinió, no té res a veure amb les sensacions que m'aporten conduir un cotxe (i m'agraden molt tots dos tipus de vehicles). Segons les meves percepcions, encara que un cotxe i una moto duessin exactament el mateix motor, les sensacions seran sempre diferents: no té res a veure accelerar amb el puny que accelerar amb el peu, no té res a veure sentir les vibracions del motor al cul i a les mans que de forma global al vehicle, no té res a veure sentir el soroll del motor a l'aire lliure que aillat en el morro del motor... segueixo?

[quote user="Carles" post="98662"]La moto és guapa... de fet va ser una primera opció a l'hora de canviar la Deauville. Però d'aquí a dir que potser molts propietaris de Pan passarien a aquesta... ho dubto molt. De fet no crec que sigui el mateix mercat objectiu per part d'Honda, no considero que sigui el mateix tipus d'usuari un que pretén comprar una Pan o un altre que vol una CBF...[/quote]

Totalment d'acord amb tu! A mi em va passar el mateix quan vaig tenir l'accident de moto amb la DV antiga. Al haver-me de comprar una moto nova, una de les candidates va ser la CBF1000. Però algú em va fer una oferta per una DV... i no m'hi vaig poder resistir :P.
Jo tampoc crec que algú que vingui d'una Pan passi a una CBF. És molt més natural passar a una GoldWing (si vols quelcom més gran) o una VFR (si vols quelcom més esportiu). :)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. des. 10, 2009 9:38 am

Randy.... la pan un motor de cotxe???

Hi ha mes motors de cotxe en 4l que no pas en 4V , per començar.

La CBF es una moto excelent, i a frança es venen mes motos d´aquest estil per que ells elshi van motos mes simples , que van adaptant a les seves necessitats. Un exemple son les R's de manillar alt que hi han per aquella zona.

Lo de que es veuen mes FJR que Pan.... a França son mes Yamaheros que a la peninsula. Si no fixa't eln les TDM's que veus alla, i les que veus aqui per exemple...

JO crec que la CBF es una moto logica molt interessant, una versió mes tranquila que la poderosa FZ1 de yamaha, molt proxim en concepte a la Bandit 1250.
Pero no crec que una pan, tingui com a competencia la CBF...
Ex ...moltes coses

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dv. des. 11, 2009 11:16 pm

Em sembla que estem barrejant cireres amb maduixes. Trobo que no tenen res que veure la CBF amb les PAN ni amb la Bandit. Com tot, no es tracta de dir quina és la millor (tothom sap que és la meva, je, je... :lol: ) sinò quina ens farà millor servei i quina ens agrada més (i no en aquest ordre). Difereixo d'en Randy en les seves apreciacions sobre els motors en V o en linia. En general (i sobretot abans) les V tindran més baixos, més par i més vibracions (l'exemple paradigmàtic seria una HD antiga). Els motor en linea pujaran més ràpid de voltes, el par més alt i menys vibracions. Però ara ja no és així. l'electrònica ha fet miracles i ha trencat tòpics com aquests. Compara un V bicilindric (a 90º) d'una Ducati (per exemple la nova Multiestrada o l'Hypermotard) amb qualsevol 4 cilindres japonés......NO Hi HA COLOR! Respecte a la sensació de portar motor de cotxe o no..depèn del cotxe. A mi les HD clàsiques em feien pensar en un tractor: per mirar per el retrovisor tenies que agafarlo amb la ma de tant que vibrava. Cotxes amb motor en V en conec pocs. El VR6 de volskwagen i els clàssics dels americans.

Per afegir un punt al tema (i ja que comperem motos tant diferents) dir que per a mi el millor motor és el BOXER
(ai, ai que ja sento les répliques :lol: )

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dv. des. 11, 2009 11:46 pm

[quote user="Espia" post="98890"]Em sembla que estem barrejant cireres amb maduixes. Trobo que no tenen res que veure la CBF amb les PAN ni amb la Bandit. Com tot, no es tracta de dir quina és la millor (tothom sap que és la meva, je, je... :lol: ) sinò quina ens farà millor servei i quina ens agrada més (i no en aquest ordre). Difereixo d'en Randy en les seves apreciacions sobre els motors en V o en linia. En general (i sobretot abans) les V tindran més baixos, més par i més vibracions (l'exemple paradigmàtic seria una HD antiga). Els motor en linea pujaran més ràpid de voltes, el par més alt i menys vibracions. Però ara ja no és així. l'electrònica ha fet miracles i ha trencat tòpics com aquests. Compara un V bicilindric (a 90º) d'una Ducati (per exemple la nova Multiestrada o l'Hypermotard) amb qualsevol 4 cilindres japonés......NO Hi HA COLOR! Respecte a la sensació de portar motor de cotxe o no..depèn del cotxe. A mi les HD clàsiques em feien pensar en un tractor: per mirar per el retrovisor tenies que agafarlo amb la ma de tant que vibrava. Cotxes amb motor en V en conec pocs. El VR6 de volskwagen i els clàssics dels americans.

Per afegir un punt al tema (i ja que comperem motos tant diferents) dir que per a mi el millor motor és el BOXER
(ai, ai que ja sento les répliques :lol: )[/quote]

L'any passat al DucatiTour vaig provar la Hypermotard 1.100, i t'asseguro que de vibracions, les que vulguéssis. La nova Deauville, uffffffff!!!! La V-Strom la conec molt bé, i també vibra. No segueixo que la llista és llarga. :twisted:

L'electrònica ajuda a que la potència sigui més uniforme i a pujar més de revolucions, a més de baixar el consum. Però de vibracions en treu molt poques. No em diguis tú que les GS d'ara vibren menys que les GS-1.000 dels anys 90'...... :twisted:

Respon

Torna a “General”