Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Aventura Patagonia .- Febrer 2010

Entrada Autor: Randy-650 » dj. des. 10, 2009 11:39 am

[quote user="Mareta" post="98714"]

Randy, diumenge has de signar la senyera. Mira que la sortida del gener la tinc mig mig i si no signesssssss :enfadat :enfadat[/quote]

Oitant que la signarem! :D

Fins diumenge. :kiss
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dj. des. 10, 2009 2:21 pm

Falten 57 díes per marxar

1.- 7 sessions d´entrenament (4)amb en Xevi Puigdemont
2.- 20 sessions de piscina.
3.- 30 sessions de gimnás (25).
4.- 20 sessions (19) off road per pistes del Baix Empordà , primer amb la KTM i a partir de gener amb la 800.

uffff, anem malament de promig.
Ja mateix m´hi poso :???: :???: :???:
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 11, 2009 3:21 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. des. 10, 2009 8:09 pm

Acabo de parlar amb en Carlos - Imposible i m´ha dit que unaltre básic es una llinterna petita.
I com sempre, la roba la mínima i sobretot que pensem amb el fret, que després d´hores i hores de conduir el fret es posa per tota arreu.
Roba técnique i molt poca.

I que lo embarcar vestida amb el equip de moto ells sempre ho fan per evitar-se mals de cap.

Com a molt diu , per el control de policia et faràn treure les botes, però res més.

Jo ja tinc el canguelis pre sortida i ara ja no tinc clar ni la cámara que m´emporto , ni el casc que m´anirá millor.

Estic feta un lio :enfadat :enfadat .

A veure si demà ho veig tot d´unaltre color :cool: :cool: :cool: :cool:

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dj. des. 10, 2009 9:11 pm

[quote user="Mareta" post="98749"]
I que lo embarcar vestida amb el equip de moto ells sempre ho fan per evitar-se mals de cap.

Com a molt diu , per el control de policia et faràn treure les botes, però res més.
[/quote]

Ja diràs dia i hora que marxeu, farà gràcia veure com aneu guarnits :b9 :b9 :b9

Si normalment abans de qualsevol viatge en que has de fer maletes ja tenim el dubte de que (o no) cal agafar, en aquest cas deu-ni-dó els interrogants que s'obren.
Suposo que es tracta d'anar fent llista (o pila) de coses a agafar i de mica en mica anar tatxant o ampliant la llista.
De fet ja és ben bé allò de que «preparar el viatge és la primera part del viatge»

Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » dj. des. 10, 2009 9:56 pm

[quote user="Mareta" post="98749"]Acabo de parlar amb en Carlos - Imposible i m´ha dit que unaltre básic es una llinterna petita.
I com sempre, la roba la mínima i sobretot que pensem amb el fret, que després d´hores i hores de conduir el fret es posa per tota arreu.
Roba técnique i molt poca.

Jo ja tinc el canguelis pre sortida i ara ja no tinc clar ni la cámara que m´emporto , ni el casc que m´anirá millor.

Estic feta un lio :enfadat :enfadat .

A veure si demà ho veig tot d´unaltre color :cool: :cool: :cool: :cool:[/quote]

Eii! Eva si has de pendre una llanterna, millor un frontal, n´hi han de petits. Així podras tenir les mans lliure per matar els bitxos quan feu vivac :lol: :lol: :lol:

Pel que fa a la roba tècnica, per la primera capa (samarreta, malles i mitjons) acostat a una botiga experta en alta muntanya. Per mi són les peces més importants, van directe sobre la pell i si vas bé des del començament guanyes molt. Et racordo el que et vaig comentar diumenge dinant.

El dilluns vaig anar a Lleida i vaig fer la ruta dels Unipreus, vaig trobar una marca de roba que fa un temps que corre: "Patagonia" ;) ;) ;)

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dj. des. 10, 2009 10:48 pm

[quote user="Cristina_tgn" post="98780"]

Eii! Eva si has de pendre una llanterna, millor un frontal, n´hi han de petits. Així podras tenir les mans lliure per matar els bitxos quan feu vivac :lol: :lol: :lol:

Pel que fa a la roba tècnica, per la primera capa (samarreta, malles i mitjons) acostat a una botiga experta en alta muntanya. Per mi són les peces més importants, van directe sobre la pell i si vas bé des del començament guanyes molt. Et racordo el que et vaig comentar diumenge dinant.

El dilluns vaig anar a Lleida i vaig fer la ruta dels Unipreus, vaig trobar una marca de roba que fa un temps que corre: "Patagonia" ;) ;) ;)[/quote]

Cristina, moltes gracies per els consells.
Deu ésser el día perque avui tinc una "embolada mental" que ja no sé res de res.
Bueno només sé que marxem i ja está..

A veure si la propera setmana vaig a mirar roba i em començo a fer una composició de lloc.
I després faré el que diu en Ra-mon, una llista.
Moltes gracies per els consells :kiss

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. des. 11, 2009 7:17 am

[quote user="Ra-mon" post="98768"][quote user="Mareta" post="98749"]

[/quote]

Ja diràs dia i hora que marxeu, farà gràcia veure com aneu guarnits :b9 :b9 :b9

Si normalment abans de qualsevol viatge en que has de fer maletes ja tenim el dubte de que (o no) cal agafar, en aquest cas deu-ni-dó els interrogants que s'obren.
Suposo que es tracta d'anar fent llista (o pila) de coses a agafar i de mica en mica anar tatxant o ampliant la llista.
De fet ja és ben bé allò de que «preparar el viatge és la primera part del viatge»[/quote]

Ra-mon, marxem el día 5, que es divendres a la tarda , crec que cap el tart gluppsssss ..... 20:45 surt el vol, aixi 2 hores abans..... 18:45 h. :tremolant :tremolant

Mira, el que veig es que hi han persones que per sortir un parell o tres díes en moto, fan la maleta en 2 minuts. S´ho organitzan dins la maleta de la moto, no els falts de res.... lo meu és caótic. Vaig carregada de bosses i bossetes i a l´hora de deixar la moto i pujar al hotel tinc que agafar un mínim de 5 coses a la má i segur que després encara m´oblido d´algo dins la maleta :enfadat :

Imatge

Crec que el millor es viatjar amb les menys coses posibles. I jo que no hi estic acostumada a viatjar amb lo básic, em costa molt i molt.
Per aixó i a la Patagonia que estarem prácticament tot el día dalt de la moto, ja directament marxare amb lo que abulta i pesa més: l´equip d´anar en moto casc i botes incloses.
A sota hi portaré roba térmica i així que estigui a dalt l´avió, em treuré els pantalons i les botes i em quedaré ben cómode.

De totes maneres, si tinc algún dubte, tú que estas tant acostumat a viatjar, ja et preguntaré.
:kiss Fins diumenge al dinar de Nadal l
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 11, 2009 5:57 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. des. 11, 2009 5:34 pm

Fa uns dies de la revista Solo Moto em varen enviar per correo electrónic i en format pdf la crónique de Miquel Centeno que va estar a la Patagonia.
Tot seguit algunes de les imatges
Imatge
Em aquest primer enllaç deixo la primera part de la crónica : http://www2.solomoto30.com/noticia.asp?ref=23353
I en aquest altre enllaç TOT l´article : http://www.megaupload.com/?d=HQ9VRULI ( s´ha de descarregar, moltes gracies Steelman).
Val a dir que de 3 components del viatge no varen pas arribar tots a Usshuaia.

Val la pena llegir-ho ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 11, 2009 5:58 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. des. 11, 2009 5:41 pm

Jo després de veure totes les enganxatines de les motos.... només hi posaré la de MOTOTURISME ( ah si, aixo sí, una a cada costat de la moto ;) ) i la de la meva empresa.

Malgrat anem a l´altre punta de mon, es a dir a la fi del mon.... no podem perdre la nostre identitat.
Jo en sé d´un que s´emporta una barretina ;) .
Ah !!!! I la senyera .
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 11, 2009 5:54 pm, en total s’ha editat 4 vegades.

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dv. des. 11, 2009 6:25 pm

quines fotos més guapes, ja pots començar a espavilar que tens que portar unes fotos de nassos, eh
ImatgeImatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. des. 11, 2009 6:38 pm

Unaltre foto que m´ha enviat el meu company de ruta, en Pasqual ;) , i que m´ha impressionat :

Imatge

Es que no repassa'n les carreteres i els ponts a la Patagònia ?????
Sagal, ja pots mandar.hi els de manteniment de carreteres D'Osona, que hi veig masses forats i molta sorra a la carretera :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 i per descomptat, els ponts ..... que no s´en oblidin .
Ah i que s'espavilin que només falten 56 dies perquè hi arribem nosaltres :enfadat :enfadat
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 12, 2009 12:37 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » dv. des. 11, 2009 8:41 pm

Basics per emportar:

varis :

- senyera signada
- llanterna
- adhesius Mototurisme i empresa
- llibreta per anotacions
- cámara de fotografiar Canon SX20 IS Poer shot
- targes de memoria
- carregador de cámara
- teléfon
- carregador del teléfon
- teléfon via satelit ( ull trucar-los una setmana abans)
- sac de dormir :enfadat :enfadat

roba moto :

-
-
-
-

roba normal :

- 1 pantalons
- 1 sabates o esportives ?????
- 2 jerseys
-

medicaments :

- myolastan
- crema arnicum
-

List underconstruction ;)
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 15, 2009 9:48 pm, en total s’ha editat 3 vegades.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dv. des. 11, 2009 11:28 pm

[quote user="Mareta" post="98798"]

..............

Mira, el que veig es que hi han persones que per sortir un parell o tres díes en moto, fan la maleta en 2 minuts. S´ho organitzan dins la maleta de la moto, no els falts de res.... lo meu és caótic. Vaig carregada de bosses i bossetes i a l´hora de deixar la moto i pujar al hotel tinc que agafar un mínim de 5 coses a la má i segur que després encara m´oblido d´algo dins la maleta :enfadat :

Imatge
........[/quote]

No creus que lo més pràctic seria........pujar les maletes senceres a l'hotel? :mrgreen:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. des. 12, 2009 7:10 am

[quote user="Randy-650" post="98893"][quote user="Mareta" post="98798"]

..............

Imatge
........[/quote]

No creus que lo més pràctic seria........pujar les maletes senceres a l'hotel? :mrgreen:[/quote]

El més practic seria portar un cotxe de suport amb xofer i secretaria. Així , el primer, em pujaría les maletes al arribar al hotel, i em netejaria la moto i l´altre s´en ocuparia de l´agenda de la feina i de reservar els hotels. Ah , Randy i de pas a la part del darrera del cotxe m´emportaría el gos i el canari :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Ahhhh i també posats a demanar, m´emportaría "la tata" perquè em preparés el bany amb aneguets i em netegés bé l'habitació d'àcars abans de dormir.

Ja veus, Randy,... que per demanar......

Peró com que a la Patagonia hi anirem amb unaltre esprit que l´anomenaré...... "minimaliste" i "monacal", crec que ja m´en ensortiré :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 12, 2009 7:55 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. des. 12, 2009 8:00 am

Avui falten ImatgeImatge dies
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. des. 12, 2009 9:54 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » ds. des. 12, 2009 8:26 am

[quote user="Mareta" post="98856"]

Sagal, ja pots mandar.hi els de manteniment de carreteres D'Osona, que hi veig masses forats i molta sorra a la carretera :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 i per descomptat, els ponts ..... que no s´en oblidin .
Ah i que s'espavilin que només falten 56 dies perquè hi arribem nosaltres :enfadat :enfadat[/quote]

Ara truco a la diputació de carretere de la Patagonia, que et preparin unes quantes rampes que si no trovaras a faltar els entrenaments.
:D :D :D :D
ImatgeImatge

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. des. 12, 2009 12:40 pm

[quote user="Sagal" post="98905"][quote user="Mareta" post="98856"]

Ah i que s'espavilin que només falten 56 dies perquè hi arribem nosaltres :enfadat :enfadat[/quote]

Ara truco a la diputació de carretere de la Patagonia, que et preparin unes quantes rampes que si no trovaras a faltar els entrenaments.
:D :D :D :D[/quote]

Sagal i ja que hi ets.... que ens posin un parell de xiringuitos a la 40 per poguer-hi dinar .
Gracies

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » ds. des. 12, 2009 1:32 pm

[quote user="Randy-650" post="98893"]

No creus que lo més pràctic seria........pujar les maletes senceres a l'hotel? :mrgreen:[/quote]
Les maletes pesen, si tens boses interiores es mes facil pujar la bosa i deixar les maletse buides a la moto.
Ex ...moltes coses

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. des. 12, 2009 6:05 pm

Continuant amb el "sacrifici del entrenament ", avui ha tocat...... Dinar de Nadal amb les noies del Gimnás de la Torre Gran :
Imatge
el profe, en Marcelo, ens ha deleitat amb un dinar al estil argentí :
Imatge
Aquest es en Marcelo, que ja m´ha dit que els últims 30 díes abans de marxar NO EM DEIXARÀ NI RESPIRAR :tremolant :tremolant
Imatge
Eva l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 15, 2009 9:48 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Eva
Presentats

Entrada Autor: Eva » ds. des. 12, 2009 6:06 pm

[quote user="Steelman" post="98956"][quote user="Randy-650" post="98893"]

Les maletes pesen, si tens boses interiores es mes facil pujar la bosa i deixar les maletse buides a la moto.[/quote]

Steelman, no tinc cap bossa interior, vols dir com les del Caprabo ????? O de roba ?????

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”