Nova Honda CBF 1000 2010

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Nova Honda CBF 1000 2010

Entrada Autor: Pasqual » ds. des. 12, 2009 9:42 am

[quote user="Randy-650" post="98896"] L'any passat al DucatiTour vaig provar la Hypermotard 1.100, i t'asseguro que de vibracions, les que vulguéssis. La nova Deauville, uffffffff!!!! La V-Strom la conec molt bé, i també vibra. No segueixo que la llista és llarga. :twisted:

L'electrònica ajuda a que la potència sigui més uniforme i a pujar més de revolucions, a més de baixar el consum. Però de vibracions en treu molt poques. No em diguis tú que les GS d'ara vibren menys que les GS-1.000 dels anys 90'...... :twisted:[/quote]

Moltiiiiiiiiiiiiissim menys. Quan ens veiem te la deixo provar per comprobar-ho. Inclús vibra menys que la RT o K75 antigues. Tinc clar que 2 cilindres sempre vibraran més que 4, el que dic és que l'electrònica i altres avenços (contrapesos, doble arbre, silent-blocks, ordre d'encès dels cilindres...) fa que la diferència clàssica entre de 2 o 4 cilindres s'ha escurçat. Tot i això, els miracles no existeixex i 2 cilindres sempre seran 2 cilindres. Potser la solució son 3?

[quote user="Randy-650" post="98896"] L'any passat al DucatiTour vaig provar la Hypermotard 1.100, i t'asseguro que de vibracions, les que vulguéssis.[/quote] I de veritat et recordava el motor d'un cotxe? :eyes

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Nova Honda CBF 1000 2010

Entrada Autor: Randy-650 » ds. des. 12, 2009 3:24 pm

[quote user="Espia" post="98917"]

..........................

[quote user="Randy-650" post="98896"] L'any passat al DucatiTour vaig provar la Hypermotard 1.100, i t'asseguro que de vibracions, les que vulguéssis.[/quote] I de veritat et recordava el motor d'un cotxe? :eyes[/quote]

Bastant, sí, perquè negar-ho. :lol: Ara, potència per un tub! :tremolant

Una cosa: saps on és l'origen del motor de la Pan€? D'un cotxe Honda que va ser un fiasco total, i per aprofitar els motors en stock van decidir probar-ho en una moto, i voilà! Va funcionar! :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Respon

Torna a “General”