Entrada
Autor: Kel » dg. des. 13, 2009 11:28 pm
Merci Atramuntanat per les fotos i la crònica, ha estat un bon record per camins que he fet en moto, cotxe i a peu tot xino xano.
L'esmorzar a Can Ribes?
Tota aquesta zona la conec força be tot i que encara manquen alguns centenars de camins per fer, o més.
Sant Martí Sacalm (sota El Far, que sembla una gran proa d'un vaixell inmens), es preciós (has d'anar-hi a la primavera), vaig descobrir la carretera quan era una pista ample que pujava al poble, era tota de terra i en força bon estat. El primer dia crec que vaig fer d'Amer a St Martí i tornada unes vuit vegades pujant i baixant, genial, a mig camí de pujada, encara hi ha una font en un revolt a ma dreta que a l'estiu s'agraeix molt. Amb una Dominator derrapant a molts revolts durant metres i més metres, un cop a St Martí: Tornem a Fer-la?. Fins que va ser asfaltada va ser la "nostra pista" ;)
De St. Martí surten diversos camins el que baixa a Susqueda, els que resseguixen Susqueda per la dreta, són varies pistes (crec que en força mal estat, la darrera vegada, fa anys, tot i les ganes, el mal estat de les pistes ens va obligar a donar mitja volta i continuar endavant) i un que baixa entre Amer i Les Planes (aquests darrer en sembla que si que es pot fer).
Per Saltar de la Vall del LLèmana a la del Riu Brugent es pot fer per dos llocs (que jo sàpiga).
Si un dia vols, tot fen un cafè, podem parlar-ne. A més d'altres rutes
[align=center]
http://www.remences.com[/align]
..........................................................................