13 D

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Jordi Ponsa
Presentats
Entrades: 292
Membre des de: dl. set. 29, 2008 10:48 am
Ubicació: Vic - Osona

Re: 13 D

Entrada Autor: Jordi Ponsa » dl. des. 07, 2009 3:54 pm

[quote user="J@N LINCE" post="98208"][quote user="Jordi Ponsa" post="96831"]

,... el proper dia 25 de Novembre, s'ha convocat una roda de premsa a Madrid a fi de presentar aquest referéndum a la premsa internacional .....

Salut i País.[/quote]Es com a minim curiós, que aneu a Madrid (territori enemic), per presentar un referendum, que la gent que el posse en martxa, es per aconseguir la independencia, d'aquesta mateixa gent.

No hagues sigut més raonable, fer aquesta presentació a algún lloc representatiu de Catalunya??????

Aqui Tarrega, també el fan el dia 13-D, estic esperant per anar a votar. ;)[/quote]

Jo també vaig pensar el mateix que tu,.. però desprès d'explicar-me la raó per anar a fer-ho a Madrid és força evident:

- El mitjans de comunicació del nostre país TOT just ara en començen a parlar... i per es volia crear publicitat ( que arribaria a Catalunya) mitjançant els mitjants espanyols.

- Difussió internacional.. dons hi havia mitjants internacionals i té més efecte fer-ho a Madrid que no Barcelona.

- Per demostrar que l'Estat no hi pot fer res en contra ( anem a casa teva i t'ho diem davant dels nassos).

i potser,... jo varem aprofitar per dir-los ADEU !!!!

Espero que aquests breus comentaris et puguin servir per entendre-ho.

Salut i Kms.

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dl. des. 07, 2009 4:20 pm

No es questió de vèncer per les armes com han fet sempre amb nosaltres. El fet de demostrar mitjançant el diàleg de que no anem en contra d'un poble, sino que no estem d'acord amb la postura que han mostrat els seus governants envers nosaltres durant anys, fa que els que han estat conscienciats de que som l'enemic ens tinguin en més respecte que mai i que, potser -si son intel.ligents- se n'adonin de que les nostres aspiracions son legìtimes.Tant de bó, Jordi, els hi poguessim dir ADEU!!!, rés més que per que cada un de nosaltres poguéssim seguir el nostre camí en pau i sense dependre l'ún de l'altre i, potser aquest dia, seríem més amics que mai
Jeppy l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 07, 2009 4:24 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Entrada Autor: Bolero » dl. des. 07, 2009 4:44 pm

[quote user="Jordi Ponsa" post="98301"][quote user="J@N LINCE" post="98208"][quote user="Jordi Ponsa" post="96831"]

,... el proper dia 25 de Novembre, s'ha convocat una roda de premsa a Madrid a fi de presentar aquest referéndum a la premsa internacional .....

Salut i País.[/quote]Es com a minim curiós, que aneu a Madrid (territori enemic), per presentar un referendum, que la gent que el posse en martxa, es per aconseguir la independencia, d'aquesta mateixa gent.

No hagues sigut més raonable, fer aquesta presentació a algún lloc representatiu de Catalunya??????

Aqui Tarrega, també el fan el dia 13-D, estic esperant per anar a votar. ;)[/quote]

Jo també vaig pensar el mateix que tu,.. però desprès d'explicar-me la raó per anar a fer-ho a Madrid és força evident:

- El mitjans de comunicació del nostre país TOT just ara en començen a parlar... i per es volia crear publicitat ( que arribaria a Catalunya) mitjançant els mitjants espanyols.

- Difussió internacional.. dons hi havia mitjants internacionals i té més efecte fer-ho a Madrid que no Barcelona.

- Per demostrar que l'Estat no hi pot fer res en contra ( anem a casa teva i t'ho diem davant dels nassos).

Salut i Kms.[/quote]

I despres no hauriem de perdre de vista el anar pensant a presentar-ne un altre a Paris, per recuperar la Catalunya Nord
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Jeppy
Presentats
Entrades: 1288
Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
Ubicació: Begur

Entrada Autor: Jeppy » dl. des. 07, 2009 4:46 pm

Pas a pas, bolero....pas a pas.... tot arribarà..
Jeppy l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 07, 2009 4:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dl. des. 07, 2009 7:37 pm

companys,

no hi ha pitjor entenedor que el que no vol entendre, no us hi capfiqueu......... ;) ;) ;)
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

J@N LINCE
Presentats
Entrades: 1106
Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )

Entrada Autor: J@N LINCE » dl. des. 07, 2009 7:59 pm

[quote user="Jordi Ponsa" post="98301"][quote user="J@N LINCE" post="98208"][quote user="Jordi Ponsa" post="96831"]

Salut i Kms.[/quote]

Hem serveixen per entendre la teva postura, tot i que crec que si s'hagues fet a algun indret de Catalunya, hagués estat igual de bé.

Tot hi entendre, que no tindria el component, de anar allá per dir Adeu.
J@N LINCE l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 07, 2009 8:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!
Imatge

J@N LINCE
Presentats

Entrada Autor: J@N LINCE » dl. des. 07, 2009 8:15 pm

Vui fervos una reflexió, com sempre amb el maxim de respecte.

Creieu que un referendum, a nivell de tota Catalunya, que es fes aprofitant per eixemple les eleccions municipals, i que fos vinculant

donaria com a resultat la Independencia de Catalunya?????

Faig constar, i els que hem coneixen de fa anys en aquest foro ho saben, que jo estic completament a favor de aquest Referendum ( no el del dia 13 ), i de qualsevol altre

que un territori vulgui realitzar, Pais Vasc, Pais Valencia, Aragón, Andalucia, Galicia, etc, etc,.......

Crec que els politics, tots, haurian de deixar endarrere les seves pors, hi portarlos endavant aquestos referendums.

Tot i que el meu ideal de Pais, no sigui el mateix dels que estan a favor de aquesta Independencia total.

En canvi, estic totalment a favor de una Republica Federal (estats federats), i com no podia ser de unaltre manera de esquerres,

pero molt de esquerres. ( Es que de vegades sembla que un no pogués ser de esquerres, si no es Catalanista ( craso error ) )

Ja que soc el que llançe la pregunta, de quin resultat creieu que sortiria del Referendum, si algun dia es porte a terme.

Deixeume ser el primer a respondrela, crec que sortiria que no, hi no ho dic per fer emprenyar a ningu.

Sencillament crec, que el pes que tenen les generacions de inmigrants, i fins i tot molts dels seus fills, en el mapa Catalá es molt gran i crec, amb el risc de equivocarme,

que tot aquest vot sería contrari a la Independencia.

Independencia, que si sortis com ha resultat de un referendum a tota Catalunya, aceptaria sense cap problema.

P.D: No estic d'acord amb el del dia 13, tot hi anar a votar, per que no es vinculant, perque es realitze només en una serie de pobles, i no a tota Catalunya,

perque el convoque només una de les parts interesades, etc......

QUE EL CONVOQUI LA GENERALITAT!!!!!!!

Només es una opinió, tant respectable com les demés, o aixo espero. :???:
J@N LINCE l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 07, 2009 8:25 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
Imatge

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dc. des. 09, 2009 12:18 am

La Generalitat no pot convocar el referèndum per llei (on s'és vist que no es puguin promoure votacions en un estat de dret que es diu democràtic?).

Jo també creia que sortiria un NO aclaparador i que, per tant, no tenia cap sentit aquesta por que hi ha a aquest referèndum, però et recomano que et miris AQUEST TEMA, on es presenten els resultats d'un estudi fet per la UOC.
sergibuda

they called me an accident

J@N LINCE
Presentats

Entrada Autor: J@N LINCE » dc. des. 09, 2009 4:10 pm

[quote user="Sergibuda" post="98574"]La Generalitat no pot convocar el referèndum per llei (on s'és vist que no es puguin promoure votacions en un estat de dret que es diu democràtic?).

Jo també creia que sortiria un NO aclaparador i que, per tant, no tenia cap sentit aquesta por que hi ha a aquest referèndum, però et recomano que et miris AQUEST TEMA, on es presenten els resultats d'un estudi fet per la UOC.[/quote]

Ara m'ho miro. ;)
Imatge

J@N LINCE
Presentats

Entrada Autor: J@N LINCE » dc. des. 09, 2009 4:32 pm

[quote user="J@N LINCE" post="98610"][quote user="Sergibuda" post="98574"]La Generalitat no pot convocar el referèndum per llei (on s'és vist que no es puguin promoure votacions en un estat de dret que es diu democràtic?).

Jo també creia que sortiria un NO aclaparador i que, per tant, no tenia cap sentit aquesta por que hi ha a aquest referèndum, però et recomano que et miris AQUEST TEMA, on es presenten els resultats d'un estudi fet per la UOC.[/quote]

Ara m'ho miro. ;)[/quote]

Mirat!! :eyes Bona enquesta, i no com diu algun company sobre el 13D, hem crec més la enquesta.

Pero un detall, el 50,3 de la gent votaria que si, no son 2 de cada 3. Més be 2 de cada 4. Si fa no fa,

a més diuen que com que no comten amb el vot en blanc (no se perque no hi comten) el resultat pot variar més del normal,

he de reconeixer que cap a un costat o l'altre. Pero aquest 50,3% hem fa dir que com a minim la cosa no está clara.

La experiencia que hem be al cap es la del Quebec, que si no dic malament porten 2 o 3 referendums, i tots a sortit el no.

Pero de tota manera, lo que si tinc clar es una cosa, i es que s'ha de fer aquest referendum, i els que facin falta.

Respecte a la Generalitat, el que no poden convocar un referendum per llei, fa riure. Per que? Perque es molt facil amagarse darrere d'aixo.

Que els hi passaria si el convoquessin, avui en dia, presso? a Montilla?, a Mas?, no te pebrots ni el Zapatero, ni tampoc el Rajoy.

Perque thotom sortiria al carrer, sí, jo també perque una cosa es lo que votesv en un referendum, pero molt diferent que no hem deixexin votar.

Buuuf quin totxo. Aveure si arriba el dia. (El del referendum), (el de veritat). ;)
Imatge

J@N LINCE
Presentats

Entrada Autor: J@N LINCE » dc. des. 09, 2009 4:35 pm

[quote user="J@N LINCE" post="98614"][quote user="J@N LINCE" post="98610"][quote user="Sergibuda" post="98574"]La Generalitat no pot convocar el referèndum per llei (on s'és vist que no es puguin promoure votacions en un estat de dret que es diu democràtic?).

Ara m'ho miro. ;)[/quote]

Mirat!! :eyes Bona enquesta, i no com diu algun company sobre el 13D, hem crec més la enquesta.

Pero un detall, el 50,3 de la gent votaria que si, no son 2 de cada 3. Més be 2 de cada 4. Si fa no fa,

a més diuen que com que no comten amb el vot en blanc (no se perque no hi comten) el resultat pot variar més del normal,

he de reconeixer que cap a un costat o l'altre. Pero aquest 50,3% hem fa dir que com a minim la cosa no está clara.

La experiencia que hem be al cap es la del Quebec, que si no dic malament porten 2 o 3 referendums, i tots a sortit el no.

Pero de tota manera, lo que si tinc clar es una cosa, i es que s'ha de fer aquest referendum, i els que facin falta.

Respecte a la Generalitat, el que no poden convocar un referendum per llei, fa riure. Per que? Perque es molt facil amagarse darrere d'aixo.

Que els hi passaria si el convoquessin, avui en dia, presso? a Montilla?, a Mas?, no te pebrots ni el Zapatero, ni tampoc el Rajoy.

Perque thotom sortiria al carrer, sí, jo també perque una cosa es lo que votesv en un referendum, pero molt diferent que no hem deixexin votar.

Buuuf quin totxo. Aveure si arriba el dia. (El del referendum), (el de veritat). ;)[/quote]

P.D: Ni que totes les enquestes donessin un SI aclaparador, s'ha de tindre por a convocar un referendum, doncs si surt que sí,

voldra dir que es la voluntat del poble de Catalunya. ( Que consti en acta, que he dit POBLE ). :lol:
Imatge

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dc. des. 09, 2009 8:30 pm

IUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUJU!!!!!!!!!!!

JA HE VOTAT!

Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge Imatge

SetCincTres
Presentats
Entrades: 457
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 3:30 pm
Ubicació: BAIX MARESME--VILASSAR DE DALT

Entrada Autor: SetCincTres » ds. des. 12, 2009 10:39 am

Hola

Be, moltes paraules i mes paraules pero :lol: :lol: :lol: " LES PARAULES ES DEMOSTREN EM FETS

TAL COM DIU EL PANOTXA

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: NOSALTRES JA EM VOTAT :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
PER SOBRE DE TOT L'AMISTAT

JAUME I Mª ANGELS

Jordi Ponsa
Presentats

Entrada Autor: Jordi Ponsa » ds. des. 12, 2009 3:53 pm

Ja tenim aquí una altre data històrica... el primer referendum massiu, 700.000 persones convocades ja són persones...

Us animo a tothom que no ho hagi fet, que vagi a votar... tant sigui Si com NO....

+ o - Com va dir Gandhi..

Primer ens ingnoraràn, despres se'n riuràn, desprès ens despreciaràn... i finalment guanyarem..

Salut i Pais...

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » ds. des. 12, 2009 4:10 pm

molta sort per a tots els qui demà podeu votar, que la vostra força ens serveixi per afrontar els nous reptes, confieu en un futur millor per a Catalunya, ànims i força!!

Endevant i Visca la Terra //*//
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

J@N LINCE
Presentats

Entrada Autor: J@N LINCE » dg. des. 13, 2009 7:43 pm

Aquest matí he anat a votar, hi havia un ambient molt bo, molta gent, felicitats als organitzadors.

P.D: Hi havia algún politic de Esquerra Republicana, deixantse estimar.
Imatge

Angel
Presentats
Entrades: 1285
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: Angel » dg. des. 13, 2009 11:41 pm

Vilafranca del Penedès també ha estat una de les 166 poblacions que participaven en la consulta del 13D. Així que jo ja he votat.

http://www.lavanguardia.es/premium/publ ... _FORMATO=9
Salutacions moteres.

Jordi Ponsa
Presentats

Entrada Autor: Jordi Ponsa » dl. des. 14, 2009 2:48 pm

Ahir va ser un gran dia...

Tot va trancòrrer sense cap incident... va anar tot rodat...

Us adjunto un enllaç pel qui vulgui saber els resultats dels pobles d'Osona.

http://www.osonadecideix.cat/imatges/re ... -30-03.pdf

Sols agraïr tota la gent que va anar a votar...

Tot i que Osona el porcentatge de participació global està en un 41.2%, quedar-se amb un 27.8% a nivell global de tots els pobles que feiem el referèndum... es una mica justet... tant mateix no hi han hagut grans campanyes de comunicació, i fins un o dos dies abans, no se'n parlava per la TV de manera massiva...

Ara esperar que els polítics facin la lectura corresponent i que la societat civil es torni a mobilitzar en les properes eleccions...

Visca Catalunya Lliure...

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm

Entrada Autor: Ra-mon » dl. des. 14, 2009 9:38 pm

[quote user="Jordi Ponsa" post="99247"]Ahir va ser un gran dia...

Tot va trancòrrer sense cap incident... va anar tot rodat...

Us adjunto un enllaç pel qui vulgui saber els resultats dels pobles d'Osona.

http://www.osonadecideix.cat/imatges/re ... -30-03.pdf

Sols agraïr tota la gent que va anar a votar...

Tot i que Osona el porcentatge de participació global està en un 41.2%, quedar-se amb un 27.8% a nivell global de tots els pobles que feiem el referèndum... es una mica justet... tant mateix no hi han hagut grans campanyes de comunicació, i fins un o dos dies abans, no se'n parlava per la TV de manera massiva...

Ara esperar que els polítics facin la lectura corresponent i que la societat civil es torni a mobilitzar en les properes eleccions...

Visca Catalunya Lliure...[/quote]

Tens raó ... ahir va ser un gran dia !

Però avui m'ha entristit sentir a les notícies la picabaralla que hi ha entre en Lopez Tena (osonadecideix.cat) i la Coordinadora Nacional, això no està bé :(

Per cert, en l'edició digital de Le Monde d'avui (que sortirà imprès demà) parlen de mi ;) en una entrevista que em va fer en Bozonnet (corresponsal de Le Monde a Espanya) el dimecres passat.
Vam estar parlant potser durant mitja hora hi ha sortit una frasse que justament no m'agrada massa, n'hi havia de millors.
http://www.lemonde.fr/europe/article/20 ... _3214.html

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. des. 14, 2009 10:41 pm

[quote user="Ra-mon" post="99338"]Vam estar parlant potser durant mitja hora hi ha sortit una frase que justament no m'agrada massa, n'hi havia de millors.[/quote]

Que era la primera entrevista que et feia un periodista ?

La propera vegada ja aniràs mes en conte i t'adonaràs que no tot el que escriuen te a veure amb la realitat que tut transmets sinó la que volen transmetre ells. No te'n fiïs de cap, encara que et diguin que no sortirà publicat ells van al que els interessa mes a ells i si els hi convé ho publiquen.

Vsssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Respon

Torna a “Cerveseta”