Versio limitada de la Triumph Thruxton

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Versio limitada de la Triumph Thruxton

Entrada Autor: Steelman » dl. des. 14, 2009 1:39 pm

Triumph presenta una edición especial de su icónica café-racer, la Thruxton, añadiendo un toque deportivo al diseño Británico clásico.

La Thruxton SE de 865cc toma su nombre del famoso circuito británico, donde la marca inglesa cosechó grandes éxitos en los años 60. Ésta edición especial viene en color Crystal White e incorpora el chasis en rojo y franjas a juego, que crea un acabado único y exclusivo.

Incluye de serie una pantalla exclusiva y cubiertas del motor en negro. Otras mejoras adicionales son la nueva instrumentación del cuadro de mando que permite una mayor funcionalidad, una transmisión actualizada en cadena y piñones que reducen el ruido en marcha extendiendo la vida del producto, así como una nueva lente frontal que mejora su apariencia.

Pero lo más importante es que combina la última tecnología del mercado con un aspecto retro deportivo, la Thruxton ha sido una elección muy popular entre usuarios afines a la customización y por ello se van a producir por primera vez 2 tonalidades Premium en una moto de su gama.

La producción comenzará a primeros del 2010. El precio venta al público recomendado, pendiente de confirmación, será de 9.945€ (incluye IVA, Impto. de emisiones y transporte).

http://motos.coches.net/noticias/triump ... oNoticia=3

Imatge
Ex ...moltes coses

Bravo
Presentats
Entrades: 985
Membre des de: ds. abr. 28, 2007 10:47 pm
Ubicació: Viladecans

Re: Versio Limitada De La Triumph Thruxton

Entrada Autor: Bravo » dl. des. 14, 2009 6:54 pm

[quote user="Steelman" post="99241"]Triumph presenta una edición especial de su icónica café-racer, la Thruxton, añadiendo un toque deportivo al diseño Británico clásico.

La Thruxton SE de 865cc toma su nombre del famoso circuito británico, donde la marca inglesa cosechó grandes éxitos en los años 60. Ésta edición especial viene en color Crystal White e incorpora el chasis en rojo y franjas a juego, que crea un acabado único y exclusivo.

Incluye de serie una pantalla exclusiva y cubiertas del motor en negro. Otras mejoras adicionales son la nueva instrumentación del cuadro de mando que permite una mayor funcionalidad, una transmisión actualizada en cadena y piñones que reducen el ruido en marcha extendiendo la vida del producto, así como una nueva lente frontal que mejora su apariencia.

Pero lo más importante es que combina la última tecnología del mercado con un aspecto retro deportivo, la Thruxton ha sido una elección muy popular entre usuarios afines a la customización y por ello se van a producir por primera vez 2 tonalidades Premium en una moto de su gama.

La producción comenzará a primeros del 2010. El precio venta al público recomendado, pendiente de confirmación, será de 9.945€ (incluye IVA, Impto. de emisiones y transporte).

http://motos.coches.net/noticias/triump ... oNoticia=3

Imatge[/quote]

Què n'és de maca¡¡¡¡¡¡ :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
Bravo l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 14, 2009 6:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NI DIOS NI AMO

[img align=left]http://www.meteoclimatic.com/pastilla/E ... 08840E.gif[/img]

GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: GRUM » dl. des. 14, 2009 7:03 pm

Ja le tenia controlada, però ja que la traieu per aquí, no em negareu que és una preciositat, tot i que no és el model que més m'agrada o em compraria de Triumph, però innegablement és guapíssima! :eyes :eyes :eyes :eyes
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Re: Versio limitada de la Triumph Thruxton

Entrada Autor: Carles » dl. des. 14, 2009 7:40 pm

Bones!!!

Si que és guapa, si... està ben de moda això de l'estil retro, ultimament. A prop de casa veig prou sovint una Triumph Bonneville, i cada vegada que passa se m'envà la vista.

Fins aviat!
Imatge

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dl. des. 14, 2009 7:50 pm

OOOOOOHHHHH, SIIIIIIII, una Bonneville!!!!!!!
Jo en vull una, jo en vull una, si mai en trobeu una abandonada me la porteu :mrgreen:
De moment seguiré somiant :oops:

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dl. des. 14, 2009 7:51 pm

Holaaaa,

No deixa de ser força curiós que les antigues marques angleses de motos, quasi bé reines en solitari del mercat de les motos ja fa uns quants anys i que varen perdre la seva supremacia davant la tecnologia de les japoneses, tornin a reviscolar amb els mateixos productes d’aquells temps, la mateixa estètica actualitzada de tecnologia.

En qualsevol cas, el resultat queda força be, m’agraden.

:razz: :razz: :razz:
Sort,

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dl. des. 14, 2009 7:56 pm

A mi aquestes retros m´encanten!! Les veig utils per el dia a dia, i per fer alguna sortideta dominical pero son precioses.
La que m´encanta a mi es aquesta Triumph Scrambler
Imatge
[quote user="Albert" post="99317"]Holaaaa,

No deixa de ser força curiós que les antigues marques angleses de motos, quasi bé reines en solitari del mercat de les motos ja fa uns quants anys i que varen perdre la seva supremacia davant la tecnologia de les japoneses, tornin a reviscolar amb els mateixos productes d’aquells temps, la mateixa estètica actualitzada de tecnologia.

En qualsevol cas, el resultat queda força be, m’agraden.

:razz: :razz: :razz:[/quote]

Es el mateix que ha passat amb alguns models de cotxes
Mini, escarabat,600,...
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. des. 15, 2009 1:10 am

Cada vegada m'agraden més les Triumph. I la Thruxton és preciosa!

Diumenge passat mateix em vaig quedar una bona estona mirant la Street Triple del Bichusten. :eyes

Heu vist el video de tota la gamma del 2010?

[youtube]aDmGUM_B8b8[/youtube]
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

GRUM
Presentats

Entrada Autor: GRUM » dt. des. 15, 2009 9:56 am

A mi de sempre m'han agradat molt, però als preus que van, de moment, tardaré temps a poder-m'ho permetre.
L'any passat, un conegut volia comprar moto i no tenia massa clar quina, va anar a un concessionari Suzuki i es mirava la Strom. Com que fa moooolt pocs kms i sempre a ritme molt tranquil, li vaig dir que li demanés al concessionari que li portes una Bonnie per provar-la. Dit i fet, va provar la Black i és la seva moto actual, o sigui que cada cop que la veig em passo hores babejant.
Per mi la Bonnie 2010 és una "cagada", llanta de pal en aquesta moto??? NO!!!! i el tub li han canviat pel de la thruxton, que no li queda malament, però no és el que se li escau més.
M'encanten les Bonnevilles i les Scrambler i sempre havia tingut clar quina era la moto dels meus somnis, però quan vaig veure la futura Honda CB 1000, OOOHHHH!!! Un altre cop enamorat :oops:
M'agrada perquè manté aquest aire classic però al mateix temps actual, discret, sense estridències i amb un motor d'impressió, apte per rutejar si cal.
En fi, de moment, a seguir sominant i lluitant per mantenir la Cabreta que ja prou que em costa i més endavant, el temps dirà :roll:

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm

Entrada Autor: Kpeps » dj. des. 17, 2009 12:23 pm

hola a tots .
aquestes motos d'estil retro son una canya,ademes amb la tecnologia actual, ni perden oli ni es paren espatllades a les carreteres.
Cabreta quan et canviis la moto pensat-ho be el que compras,per els escrits que fas i pel que sembla que t'agrada agafar i explorar camins ,una moto molt de carretera potser no et seria ideal.
Imatge

Respon

Torna a “General”