Un Pessebre Per 18 €

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Un Pessebre Per 18 €

Entrada Autor: Kel » dj. des. 17, 2009 9:19 pm

Kpeps, sorry si he estat massa dur en la resposta, el que passa es que estic una mica cansat del "respecte" envers de les religions, quan aquestes, mai han manifestat cap respecte envers res. NI les altres religions ni els que no creien o creiem en res. Excepte les religions Orientals que són un altre mon.

Dit això, no et preocupis de la meva alçada faig 186, normalment sóc prim, i ara he patit una llarga malaltia i he perdut uns 10 kg; és a dir, amb un tramuntanada baix per terra ;)

I ara una mica d'història

El fil, com tu deies anava, i encara va (malgrat el petit incís) en conya total, i sota el pessebre-conceptual he posat uns 100 LEDS de colors, però aquest no canvien, són fixes. Estan situats a terra, a peu de la taula. Representen els antics Pastorerts, però per la Sandra i per mi representen el nostre grup de Mototurisme. Aquesta és la nostra forma de compartir el Solstici d'Hivern i celebrar l'entrada del 2010 que esperem que sigui per nosaltres dos millor que aquest 2009. Respecte al Nadal o Soltici d'Hivern (celebració que es perd en el temps, com el d'Estiu). Els homes quan varen tenir prou coneixement i tecnologia s'adonaren que l'astre Rei (Déu) pujava i baixava del cel en èpoques concretes i per aquest motiu varen contruir un gran temple que encara avui té grans misteris per nosaltres; Stonehenge -la part més antiga data d'uns 3100 aC- és una de tantes proves i no la més antiga però si la més coneguda.

De fet no sé per què estic en plan tan toxo avui, perdoneu-me, però les paraules em surten així. De fet només volia dir-vos dues coses:
a) Kpeps, jo potser ofenc, però les religions porten segles fent-ho molt més que jo. Malgrat això pensava que la gent entendria l'estil del post.
b) Esteu tots presents al nostre pessebre-conceptual. Això si, a peu de la muntanya donant voltes i voltes amb les motos mirant com pujar (si us porteu be us pujaré el dia 21 de desembre a les 21 hores 21 minuts i 21 segons aprox). ;)

Hem de prendre unes :cerv per celebrar qualsevol cosa, la primera ronda la pago jo
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeka » dj. des. 17, 2009 10:20 pm

jo m'apunto a la primera ronda !!!!!!! :cerv :cerv

per cert, ja heu enviat la foto del pessebre a ràdio Flaixbac?????
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Kel
Presentats
Entrades: 3513
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Kel » dj. des. 17, 2009 10:30 pm

[quote user="PEPI600" post="99626"]M´encanta el teu pessebre i si no em cobres drets d´autor el penso copiar :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Pep, No només no hi han drets d'autor, el pessebre-conceptual es totalment FREE, i a més obert a tot tipus d'aportacions LEDianes.

Bé dit això us presento el conjunt en el seu estat actual, per alegria de la Sandra amb alguns LEDS per terra. És el nou art que costa d'entendre una mica (la innovació sempre lluita contra el conservadorisme

El Pessebre, l'Arbre de Nadal i dalt de tot el burro català que a vingut des de Orient per salvar-nos (pur romanticisme, serà veritat?)

Els mototusites (antics pastorets) que donen voltes per anar al Pessebre, fixeu-vos que el que han aconseguit pujar son el que tenen motos trail i els que ja són quasi dalt de tot són el que tenen TT pures (encara hi han classes)

ImatgeImatge
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dv. des. 18, 2009 8:57 am

Kel, molt bonic el pessebre i l'arbre de nadal.
Molt instructiva la lliçó d'història-filosofia-religió.

Felicitats per la tornada al fòrum i celebro que estiguis recuperat :kiss

I també m'apuntu a la primera ronda :cerv

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. des. 18, 2009 11:13 am

Hola KEL , tranquil que aquestes cervesetes estan fetes,no ho dubtis,jo no m’he enfadat pas,el teu fil m’ha agradat molt,ja que l’esperit es el que conta i la teva ideia d’arbre i pesebre es molt original,a mi ni s’em hagues pasat per el cap de fer una cosa aixi donant-li el sentit que tu li has donat,pero els artistas teniu aixo…..amb una bona explicacio sabeu transmetre i posar cada pesa al seu lloc.
que et milloris al 100 * 100 de la tramuntanadeta i no dubtis que la primera cerveseta la pagues tu.
Imatge

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dv. des. 18, 2009 12:44 pm

Jo tal com diu en Ra-mon m'encanta veure en Kel de sempre, és molt original, molt currat i amb un estil molt declarat motard, es veu clarament les TT les trails, jo crec que és mereix un premi aquesta iluminació nadalenca.
Srs. d'Hispanitat, jo crec que haurieu de fer arribar un agraiment molt especial amb en Kel i la Sandra, per fer-nos sentir les festes nadalenques tant inspirades al mon que tant ens agrada "les motos"

:bow :bow :bow
ImatgeImatge

Respon

Torna a “Cerveseta”