A Comprar Torrons!
Moderador: Airald
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
A Comprar Torrons!
Aquest diumenge no haviem fet plans ja que estavem pendents d'un compromís que a última hora es va anular, així que, tot i que ens haviem llevat tard, vam esmorzar tranquilament i vam decidir sortir a fer la volteta amb moto.
Aquí us deixo un enllaç de la ruta. Com veureu, pocs kms i com sempre, mooolta tranquilitat. Vam anar improvisant una mica i aquest n'és el resultat. Una matinal relaxada i profitosa.
matinal turronera
Fins la propera.
Aquí us deixo un enllaç de la ruta. Com veureu, pocs kms i com sempre, mooolta tranquilitat. Vam anar improvisant una mica i aquest n'és el resultat. Una matinal relaxada i profitosa.
matinal turronera
Fins la propera.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Re: A Comprar Torrons!
Jo diumenge estava amb la gent de mototurisme,sino ja m´haguessis sentit :eyes .Vau
passar per davant de la porta de casa (visc al costat de les Pallargues).Quan et quedis sense
torrons avisa´m i ja farem alguna ruteta pels voltants.Be unes cervessetes que em vaig
estalviar :mrgreen:
passar per davant de la porta de casa (visc al costat de les Pallargues).Quan et quedis sense
torrons avisa´m i ja farem alguna ruteta pels voltants.Be unes cervessetes que em vaig
estalviar :mrgreen:
Que gran aquest de Bilbao

- GRUM
- Presentats
Ostres Oscar, no m'havia fixat en la teva "Denominació d'Origen", però ara que ja ho sabem, cap problema, de fet, és una zona per la que acostumem a rodar més d'un cop, o sigui que la propera no te n'escaparàs tan fàcilment :b9
La veritat és que ara a la tardor, quan el fred no apreta massa i si la boira ho permet i a la primavera, tota aquella zona, és molt agradable de fer. Ja et dic, nosaltres ens movem sovint per la Segarra, sempre en sortidetes curtes ja que som d'aquells pesats que volen parar a tot arreu a fer fotos :mrgreen:
En fi, ara ja ho sabrem per una altra ocasió.
:cerv :ban
La veritat és que ara a la tardor, quan el fred no apreta massa i si la boira ho permet i a la primavera, tota aquella zona, és molt agradable de fer. Ja et dic, nosaltres ens movem sovint per la Segarra, sempre en sortidetes curtes ja que som d'aquells pesats que volen parar a tot arreu a fer fotos :mrgreen:
En fi, ara ja ho sabrem per una altra ocasió.
:cerv :ban
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Cabreta" post="96540"]som d'aquells pesats que volen parar a tot arreu a fer fotos :mrgreen: [/quote]
Quina ruta mes xula Cabreta ;)
Posa alguna foto home !!! :lol: :lol: :lol:
Vsssssss
007
Quina ruta mes xula Cabreta ;)
Posa alguna foto home !!! :lol: :lol: :lol:
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Carme973
- Presentats
- Entrades: 156
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 4:08 pm
- Ubicació: Agramunt- Lleida
MOLT XULA LA RUTA, QUE HE DE DIR SI VISC A AGRAMUNT!!
- GRUM
- Presentats
Aquí van les fotos de la sortida torronera. Val a dir que justament d'Agramunt no hi ha fotos, ja que hi hem estat altres vegades i aquest cop només vam anar directe als torrons, dels quals, per cert, tampoc hi ha foto. A veure si els n'hi faig alguna i us les penjo abans que s'acabin :eyes
fotos
fotos
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Cabreta........ saps el primer que em varen dir a Mototurisme ??????
Sortida sense foto = No sortida.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Jo ja n´ he aprés.
Per cert, molt xula la sortida :kiss
Sortida sense foto = No sortida.
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Jo ja n´ he aprés.
Per cert, molt xula la sortida :kiss
- GRUM
- Presentats
Carai, Eva, però si fa una estona que he posat l'enllaç...
...és que des d'on em conecto, em resulta més fàcil posar l'enllaç al picasa que pujar les fotos de l'imagesahk, però ser-hi hi son, no??????????
Bàsicament perquè amb l'image se'm fa mooolt lent. :oops:
Fins aviat. :kiss
...és que des d'on em conecto, em resulta més fàcil posar l'enllaç al picasa que pujar les fotos de l'imagesahk, però ser-hi hi son, no??????????
Fins aviat. :kiss
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Cabreta" post="96663"]Carai, Eva, però si fa una estona que he posat l'enllaç...
Fins aviat. :kiss[/quote]
Upssssssssssssss perdona :oops: :oops: :oops: :oops: .
Molt maques les fotos. Son del tipus que a mí m´agraden. Així coneixem país.
Gracies per compartir la sortida :kiss
Fins aviat. :kiss[/quote]
Upssssssssssssss perdona :oops: :oops: :oops: :oops: .
Molt maques les fotos. Son del tipus que a mí m´agraden. Així coneixem país.
Gracies per compartir la sortida :kiss
- GRUM
- Presentats
No se si pot ser d'interès per algú o no, però per si de cas, he pensat que mai esta de més documentar-se una mica, així que aquí us deixo un enllaç amb informació sobre l'esmentat Casteel-Molí de Ratera, que si més no jo, desconeixia totalment.
info castell Ratera
info castell Ratera
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Be agafant aquest fil (que ja m´anava be),jo avui tambè he anat a comprar torrons
a Agramunt.Be no te gaire gràcia si vius a 8 kms del lloc,però si ,si fas 110 kms per tornar
al mateix lloc i llavors parar a comprar-los.He tret el cap per la finestra i he vist SOL,i
he dit no pot ser no hi ha neu,ni boira,però això sí fot un fred que pela (2º ) i un airet geladet :tremolant ,he
agafat la moto que ja no m´enracordava que la tenia i he sortit de passeig .Una escala a Camarasa a fer
un talladet i una ruteta per carreteres secundaries sense trafic.Despres tornada a comprar i agafar caloreta
amb una mica de torrò i un porronet de moscatell :mrgreen: .Be ja sabeu si alú s´acosta a comprar torronet
l´esmorzar el tè assegurat.Estic mirant la ruteta que he fet permontar-la quan faci millor temps amb esmorzar i
dinar a Cal Bou,ja us informarè per si algú vo aguantar-me tot el dia :kiss .
AVUI NO FOTO=PERO SI SORTIDETA
a Agramunt.Be no te gaire gràcia si vius a 8 kms del lloc,però si ,si fas 110 kms per tornar
al mateix lloc i llavors parar a comprar-los.He tret el cap per la finestra i he vist SOL,i
he dit no pot ser no hi ha neu,ni boira,però això sí fot un fred que pela (2º ) i un airet geladet :tremolant ,he
agafat la moto que ja no m´enracordava que la tenia i he sortit de passeig .Una escala a Camarasa a fer
un talladet i una ruteta per carreteres secundaries sense trafic.Despres tornada a comprar i agafar caloreta
amb una mica de torrò i un porronet de moscatell :mrgreen: .Be ja sabeu si alú s´acosta a comprar torronet
l´esmorzar el tè assegurat.Estic mirant la ruteta que he fet permontar-la quan faci millor temps amb esmorzar i
dinar a Cal Bou,ja us informarè per si algú vo aguantar-me tot el dia :kiss .
AVUI NO FOTO=PERO SI SORTIDETA
Que gran aquest de Bilbao

- GRUM
- Presentats
Bones Oscar,
apa, com t'ho montes de bé, no!!
Jo aquí tancat treballant i tu d'excursió... Ben fet!!! s'ha d'aprofitar sempre que es pot :roll:
Avui m'he comprat unes manoples, que encara no he pogut ni provar a la moto, però a veure si així, encara que foti aquest co...ns de fred, puc fer una sortida mig en condicions sense haver de parar cada 2kms al primer bar que trobo a demanar un cafè amb llet per sucar-hi els dits :b9 :b9 :b9 :b9
En fi, jo em sembla que per les teves terres, fins a la primavera no se si tindré valor de tornar-hi :tremolant :tremolant
Ara, això si, ja et vaig dir que a la que torni per allà no t'escapes ;)
Fins la propera :cerv
apa, com t'ho montes de bé, no!!
Jo aquí tancat treballant i tu d'excursió... Ben fet!!! s'ha d'aprofitar sempre que es pot :roll:
Avui m'he comprat unes manoples, que encara no he pogut ni provar a la moto, però a veure si així, encara que foti aquest co...ns de fred, puc fer una sortida mig en condicions sense haver de parar cada 2kms al primer bar que trobo a demanar un cafè amb llet per sucar-hi els dits :b9 :b9 :b9 :b9
En fi, jo em sembla que per les teves terres, fins a la primavera no se si tindré valor de tornar-hi :tremolant :tremolant
Ara, això si, ja et vaig dir que a la que torni per allà no t'escapes ;)
Fins la propera :cerv
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
A mi no m'agraden els torrons, però sempre està bé si és una excusa per anar en moto.
Sergibuda l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. des. 18, 2009 7:26 pm, en total s’ha editat 1 vegada.