Un Altre Moto Per "er" Vini.
Moderador: Airald
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
Re: Un Altre Moto Per "er" Vini.
Confirmat dia 23 moto(Hyosung GT 650 R),matriculada.
Santi (Sagal),ja vindre despres de les festes de Nadal,avanç de marxar de vacances de Cap d'Any.
El Pare Noel :xmas ma fet bons tractes. :brindis
Vini-Tensi :D :D
Santi (Sagal),ja vindre despres de les festes de Nadal,avanç de marxar de vacances de Cap d'Any.
Vini-Tensi :D :D
.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Vini" post="99789"]Confirmat dia 23 moto(Hyosung GT 650 R),matriculada.
Vini-Tensi :D :D[/quote]
Doncs porta el Pare Noel a casa quant vinguis i digue-li que vas a casa d'un amic que vol un GW. ;) :D
Vini-Tensi :D :D[/quote]
Doncs porta el Pare Noel a casa quant vinguis i digue-li que vas a casa d'un amic que vol un GW. ;) :D

- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
[quote user="Sagal" post="99791"]
Doncs porta el Pare Noel a casa quant vinguis i digue-li que vas a casa d'un amic que vol un GW. ;) :D[/quote]
Jo crec sincerament que te la mereixes Santi.Dis.li a la Dolors que s`en adoni que has fet molta bondat. :lol:
Ja saps que si fos jo el Pare Noel,la tendries asegurada. :ksss :brindis :brindis
Doncs porta el Pare Noel a casa quant vinguis i digue-li que vas a casa d'un amic que vol un GW. ;) :D[/quote]
Jo crec sincerament que te la mereixes Santi.Dis.li a la Dolors que s`en adoni que has fet molta bondat. :lol:
Ja saps que si fos jo el Pare Noel,la tendries asegurada. :ksss :brindis :brindis
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
[quote user="Geroni" post="99803"][quote user="Sagal" post="99791"]
Ja saps que si fos jo el Pare Noel,la tendries asegurada. :ksss :brindis :brindis[/quote]
+1
Ets un SANT, Santi
Ja saps que si fos jo el Pare Noel,la tendries asegurada. :ksss :brindis :brindis[/quote]
+1
Ets un SANT, Santi
- Sagal
- Presentats
[quote user="JoanF" post="99805"][quote user="Geroni" post="99803"][quote user="Sagal" post="99791"]
+1
Ets un SANT, Santi[/quote]
Diu que amb les que tinc i encara no i pots anar perquè sempre tens pupes, jajajajajaja i vols una gw, estas boig. Ja ho sabeu estic boig no us acosteu
+1
Diu que amb les que tinc i encara no i pots anar perquè sempre tens pupes, jajajajajaja i vols una gw, estas boig. Ja ho sabeu estic boig no us acosteu

- Vini
- Presentats
[quote user="Sagal" post="99835"][quote user="JoanF" post="99805"][quote user="Geroni" post="99803"][quote user="Sagal" post="99791"]
+1
Diu que amb les que tinc i encara no i pots anar perquè sempre tens pupes, jajajajajaja i vols una gw, estas boig. Ja ho sabeu estic boig no us acosteu[/quote]
¡Osti!.Santi,no diguis aixo,que es viu MOLT BE estan boix (SAVENTO) t'ho dic per experiencia.L'ho FUTUT es estar boix i no saber-ho.
EL mon avui dia esta massa CUADRAT.
La vida es per aixo.Viu-la no en tens cap mes i cuant pasa,pasa i no torna.
T'ho diu un boix per a vida.
Vini :love Tensi
+1
Diu que amb les que tinc i encara no i pots anar perquè sempre tens pupes, jajajajajaja i vols una gw, estas boig. Ja ho sabeu estic boig no us acosteu[/quote]
¡Osti!.Santi,no diguis aixo,que es viu MOLT BE estan boix (SAVENTO) t'ho dic per experiencia.L'ho FUTUT es estar boix i no saber-ho.
EL mon avui dia esta massa CUADRAT.
La vida es per aixo.Viu-la no en tens cap mes i cuant pasa,pasa i no torna.
T'ho diu un boix per a vida.
Vini :love Tensi
.
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Felicitats per la moto, una bona compra.
Per a mi es una moto molt ben feta, i de un disseny guapo, i a més la millor, qualitat/preu.
Per a mi es una moto molt ben feta, i de un disseny guapo, i a més la millor, qualitat/preu.
J@N LINCE l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. des. 20, 2009 4:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Vini" post="99836"]
...................
T'ho diu un boix per la vida.
[/quote]
Boix per la vida.......Boig per tú..... :D
[youtube]GNhujnE4Y1c[/youtube]
...................
[/quote]
[youtube]GNhujnE4Y1c[/youtube]

- Vini
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="99852"][quote user="Vini" post="99836"]
...................
[/quote]
[youtube]GNhujnE4Y1c[/youtube][/quote]
Gracies Randy.Sense tu saber-ho,es una de les cançons preferides tan per la Tensi com per mi,moltes moltes moltes gràcies.
Una abraçada :ksss
...................
[/quote]
[youtube]GNhujnE4Y1c[/youtube][/quote]
Gracies Randy.Sense tu saber-ho,es una de les cançons preferides tan per la Tensi com per mi,moltes moltes moltes gràcies.
Una abraçada :ksss
.
- Sagal
- Presentats
[quote user="Vini" post="99855"][quote user="Randy-650" post="99852"][quote user="Vini" post="99836"]
...................
[/quote]
[/quote]
Una abraçada :ksss[/quote]
Osti doncs per mi també és una canço que m'encanta el grup el qual soc tècnic de so la toquem i ja m'agradaria que quant arribi la GW porti la canço amb el CD
...................
[/quote]
[/quote]
Osti doncs per mi també és una canço que m'encanta el grup el qual soc tècnic de so la toquem i ja m'agradaria que quant arribi la GW porti la canço amb el CD

- Vini
- Presentats
[quote user="Sagal" post="99857"][quote user="Vini" post="99855"][quote user="Randy-650" post="99852"][quote user="Vini" post="99836"]
...................
[/quote]
[/quote]
Osti doncs per mi també és una canço que m'encanta el grup el qual soc tècnic de so la toquem i ja m'agradaria que quant arribi la GW porti la canço amb el CD[/quote]
T'ho dic de tot cor,m'agradaria moltisim(no ho saps pas),que el Pare Noel,escultes amb molta atencio la lletra de la canço,mirante el fons del teu cor.Segur que aquesta GW,sortiria per un raconet i potser acompanyada d'una llagrimeta.
La vida,cuant neixem,ja la portem escrita i no es pot cambiar.
Jo sempre l-hi dic al "meu" Pare Noel,que la vida l'hem de viura cada dia,perque no sabem l-ho que tenim escrit per demá.
Amb la mateixa ilusio que tenc jo per el "meu" Pare Noel,espero que el "teu" sigui una miqueta......... BOIG PER TU.
...................
[/quote]
[/quote]
Osti doncs per mi també és una canço que m'encanta el grup el qual soc tècnic de so la toquem i ja m'agradaria que quant arribi la GW porti la canço amb el CD[/quote]
T'ho dic de tot cor,m'agradaria moltisim(no ho saps pas),que el Pare Noel,escultes amb molta atencio la lletra de la canço,mirante el fons del teu cor.Segur que aquesta GW,sortiria per un raconet i potser acompanyada d'una llagrimeta.
La vida,cuant neixem,ja la portem escrita i no es pot cambiar.
Jo sempre l-hi dic al "meu" Pare Noel,que la vida l'hem de viura cada dia,perque no sabem l-ho que tenim escrit per demá.
Amb la mateixa ilusio que tenc jo per el "meu" Pare Noel,espero que el "teu" sigui una miqueta......... BOIG PER TU.
.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Tot i que ja et vaig felicitar quan m'ho vare dir personalment, no me'n puc estar de tornar a fer-ho :
FELICITATS VINI !!! I A GAUDIR-LA COM A MÍNIM COM HAS FET AMB LES ALTRES I COM NOMÉS HO SAPS FER TU ;) ;)
Vsssssss
007
FELICITATS VINI !!! I A GAUDIR-LA COM A MÍNIM COM HAS FET AMB LES ALTRES I COM NOMÉS HO SAPS FER TU ;) ;)
Vsssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 21, 2009 9:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Vini
- Presentats
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
[quote user="Vini" post="100128"]Matriculada .......XXXX GSM.[/quote]
Matrícula no apta per a menors!!!!
:twisted: :twisted: :twisted:
Matrícula no apta per a menors!!!!
:twisted: :twisted: :twisted:
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
[quote user="Sagal" post="99857"]
Pero Santi!!!!, :eyes aixó del CD ja está pasat i repasat de moda.Ara es porta el Dension que es un interfás que funciona amb els comandaments de la GW i que li pots endollar un Ipod,un MP3 i un llapis de memoria amb tota la musica que vulguis.
:ban :ban :brindis :brindis
Pero Santi!!!!, :eyes aixó del CD ja está pasat i repasat de moda.Ara es porta el Dension que es un interfás que funciona amb els comandaments de la GW i que li pots endollar un Ipod,un MP3 i un llapis de memoria amb tota la musica que vulguis.
:ban :ban :brindis :brindis
Geroni l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 23, 2009 4:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- Vini
- Presentats
Aquesta si que es la meva :D
http://picasaweb.google.com/lh/photo/pL ... directlink
http://picasaweb.google.com/lh/photo/dS ... directlink
http://picasaweb.google.com/lh/photo/7X ... directlink
http://picasaweb.google.com/lh/photo/3l ... directlink
http://picasaweb.google.com/lh/photo/D5 ... directlink
http://picasaweb.google.com/lh/photo/bm ... directlink
Adeu.......................Vaig a donar una altre volta,ja porto 65 Kms desde les 11h..M.
Salut pertot totes.
"er" Vini
http://picasaweb.google.com/lh/photo/pL ... directlink
http://picasaweb.google.com/lh/photo/dS ... directlink
http://picasaweb.google.com/lh/photo/7X ... directlink
http://picasaweb.google.com/lh/photo/3l ... directlink
http://picasaweb.google.com/lh/photo/D5 ... directlink
http://picasaweb.google.com/lh/photo/bm ... directlink
Adeu.......................Vaig a donar una altre volta,ja porto 65 Kms desde les 11h..M.
Salut pertot totes.
"er" Vini
.
- Sacot
- Presentats
- Entrades: 218
- Membre des de: dj. març 26, 2009 11:02 pm
- Ubicació: Juià
Felicitats Vini, una moto molt chula.
- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Que guapa es veu! :D
Una pregunta: quins pneumàtics porta de sèrie? :shock:
Una pregunta: quins pneumàtics porta de sèrie? :shock:

- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
[quote user="Randy-650" post="100559"]Que guapa es veu! :D
Una pregunta: quins pneumàtics porta de sèrie? :shock:[/quote]
Una resposta: El de davant i el de darrere.
Una pregunta: quins pneumàtics porta de sèrie? :shock:[/quote]
Una resposta: El de davant i el de darrere.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!

- Randy-650
- Presentats
Randy ------------> :sado <----------J@N
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: