EX-Arguis '09

Per a proposar sortides, viatges i les seves cròniques

Moderador: Airald

Respon
Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Re: EX-Arguis '09

Entrada Autor: Cristina » dg. des. 20, 2009 5:56 pm

.

Holaaaa! Ja fa una horeta que he arrivat, ha valgut la pena passar una miqueta de fred, però només una miqueta ;) ;) ;)

Cristina
Presentats
Entrades: 1857
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 12:15 am
Ubicació: Vilabella (Alt Camp)

Entrada Autor: Cristina » dg. des. 20, 2009 6:04 pm

[quote user="Saneja" post="99790"]avui treballava amb el tractor a peu de carretera i a passat bastantes motos amb direccio osca,la temp 1º ,he parlat amb dos motoristes i m'han dit que conexian a panotxa,estaban parats a la cafeteria del meu poble Boldu (urgell) . si nesesiteu escalf o qualsevol cosa al pasar per aqui aviseu.[/quote]

Ostres!!! Tot un detall el teu comentari, en Panotxa quasi no ha pogut dormir pensant qui seria el del tractor :lol: :lol: :lol: . Avui quan estavem dinant a Castelló de Farfanya estava comentant d´obrir un post "Busco l´home del trator".

Gràcies per desvetllar el misteri!

Panotxa
Presentats
Entrades: 1308
Membre des de: dg. juny 01, 2008 8:29 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Panotxa » dg. des. 20, 2009 9:33 pm

Ex-Arguis 2009, ja és historia...i per poc que pugui l'any que bé hi torno. ;) ;)

Com una bona hivernal que es, ha fet un fred de nassos, com a tot arreu...amb la diferencia que un cop aparques la
moto i t'instal.les, la única feina que tens es menjar i beure...molt beure. :eyes :eyes

Molt bon rotllo amb tota la gent de Mototurisme, tinc probes, que ja posaré més endavant :D :D :D

Saneja no ens coneixem personalment, però quan uns companys de Girona m'han donat records d'un home que anava sobre
un tractor i la única pista que m'han donat es que era un John Deere de color verd :shock: :shock: , he quedat al.lucinat
de pensar qui carai era. Espero coincidir amb tu en alguna trobada i posar cara al nick. ;) ;)

Sergibuda, ara ja ens coneixem personalment, vaig riure molt tots plegats. :D :D

Salut, i bona setmana a tothom.

PD: Pascual "CON DOS COJONES Y UN..."

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dg. des. 20, 2009 10:25 pm

Un altre que ja ha arribat a casa fa estona, exactament a les 12:59, amb el temps just per fer una dutxa ràpida i anar a celebrar el Nadal amb la familia, ara fa poc que m'he aixacat de taula, estic mort. :oops:
El fred de co**ons, fins hi tot aquest mati tenia una ampolla d'aigua gelada a dins la tenda, encara que no m'estranya ja que el termómetre marcaba -10º a dins a 2/4 de 9 del mati. :eyes
Potser era perque la tenda era d'estiu d'aquelles sense sobretoldo. :D

Felicitar a l'organització, semblava ben be que fos HIJPANITAT S.C.I.

En Sidro sortint sol el Divendres.
L'Espia amb dos companys el Dissabte de bon mati. Dinant al mateix Restaurant que la resta..però a diferent horari.
Panotxa-Montse, Cristina, Pacs i Xavi-Mei també Dissabte per un altre costat i a un altre horari.
En Sergibuda i la Nuria, al seu rotllo també.
Jo sol per una altre ruta i a diferent horari, a Benabarre vaig veure les seves motos però no vaig trobar el Restaurant en el que dinaven i sense mobil. :oops:
Uns dormien en tenda , uns altres en Bungalow.

Però al final tots ens varem trobar i ens varem treure un bon sopar i una magnifica revetlla. ;) :cool:

La tornada la veritat és que no se com ha estat, però coneixent a aquella gent... :roll: segur que cada un ha tirat per el seu compte. :D :D

Jo he sortit el primer, just a 1/4 de 10 i en Sidro m'ha comentat que potser ell feria la ruta que jo vaig fer a l'anada, la ruta llógica...Figols, Boixols, Sant Llorens de Morunys, les Lloses, Vallfogona. :mrgreen:

La resta...doncs no se.
Espero que hagi arribat tothom a casa sense cap problema.

Tot molt be i un fred de co**ons. ;)

Ara pujo les quatre fotos que he fet.

Salut.
Salut i kilómetres

Saneja
Presentats
Entrades: 363
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm

Entrada Autor: Saneja » dl. des. 21, 2009 12:27 am

panotxa,malgrat no haber coincidit en l'unica sortida que he fet amb mototurisme,si que habia seguit aquest fil i el teu nick s'em va fer familiar,si un dia vaixes per aquesta zona o coincidim m'agradara saludat.

Saneja
Presentats
Entrades: 363
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 7:48 pm

Entrada Autor: Saneja » dl. des. 21, 2009 12:41 am

[quote user="Cristina_tgn" post="99859"][quote user="Saneja" post="99790"]avui treballava amb el tractor a peu de carretera i a passat bastantes motos amb direccio osca,la temp 1º ,he parlat amb dos motoristes i m'han dit que conexian a panotxa,estaban parats a la cafeteria del meu poble Boldu (urgell) . si nesesiteu escalf o qualsevol cosa al pasar per aqui aviseu.[/quote]

Ostres!!! Tot un detall el teu comentari, en Panotxa quasi no ha pogut dormir pensant qui seria el del tractor :lol: :lol: :lol: . Avui quan estavem dinant a Castelló de Farfanya estava comentant d´obrir un post "Busco l´home del trator".

Gràcies per desvetllar el misteri![/quote]

cristina,una mica d'intriga a la sortida epero que hagi anat be....

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. des. 21, 2009 7:12 am

Felicitats pels valents i valentes per anar a passar fred a dins d'una tenda, amb lo bé que s'està dormint al llit de casa ;)

Per cert, amb el fred que feia veig que s'us van glaçar les càmeres: no hi ha no una foto !

Pacs47
Presentats
Entrades: 1271
Membre des de: dg. abr. 08, 2007 9:59 pm
Ubicació: manresa

Entrada Autor: Pacs47 » dl. des. 21, 2009 7:35 am

bones!!!!!!!!

be, ja fa una estoneta que he arribat
:oops: :oops: :oops:
la veritat, aquesta reunio, va millorant, aquestes dates, ja les he reservat per l'any que ve
no se quinas fotos es penjarant, pero.............
:eyes :eyes :eyes :eyes , el photoshop, pot fer virgueries, potser algu penjara un video, sobre tot, que no hi hagi nens per el voltant.
jo solsament tinc que avergonyirme d'una cose, el haber quedat segon a una cursa de sacs, perdoneu-me

i com diu la dita con dos "co...............nes y un palo"

salut
SOCI A.M.M. 16284

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dl. des. 21, 2009 9:58 am

Nosaltres vam arribar ahir a un quart de set de la tarda, doncs ens vam llevar a tres quarts de dotze i, després d'esmorzar (merci a l'organització per ser tan comprensius), vam acabar marxant a les dues del migdia, quan ja no quedava ningú per allà. Per sort, només vam fer els últims quilòmetres sense sol, doncs la temperatura va baixar en picat! Vam fer el viatge molt tranquilets i amb les parades recuperadores necessàries.

Moltes gràcies a tots per ser com sou i per saber-me aguantar amb la borratxera (no era que volgués beure, va ser per protegir-me del fred :D ), va ser un plaer conèixer els que no coneixia (entre altres, el meu ídol) i retrobar-me amb qui ja coneixia.

Amb els meus amics navarresos ja vam instaurar la "Noche Helada" com a moment de retrobada, així la 29ª Reunión Invernal Peña Motorista Zaragoza (la propera) nosaltres la pensem rebatejar com "II Noche Helada" i tornarem a agafar bungalow (ahir ja volíem reservar el número 25 -li dona més el sol que no pas al 30, que era el nostre-).

Les fotos, ho sento, però trigaran una miqueta, doncs tinc acumulades unes quantes de les últimes sortides que hem fet.
sergibuda

they called me an accident

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dl. des. 21, 2009 1:42 pm

Quatre fotos de l'anada pasant per Vallfogona, Les Lloses, Sant llorens de Morunys, Boixols, Figols...380km.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Salut i kilómetres

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dl. des. 21, 2009 1:57 pm

Quatre mes de la revetlla de Sant Joan, al costat del foc la meva càmera deia que no tenia bateria, però a dins la carpa la mala p*ta si que funcionaba. :D
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
En guardo les compromeses per si de cas he de contraatacar. :D :cool:

I diuen que fa fred a Ligüerre, jo vaig acabar en mániga curta. :roll:

Salut i a veure si algú penja quatre fotos mes. ;)
Salut i kilómetres

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dl. des. 21, 2009 4:03 pm

Sembla que ningú s'ha quedat a Ligüerre. En Sergi Buda va tancar la porta (i les llums?). Com que no tinc pràctica en això de les cròniques: Paciència!. En 10 o 12 anys ho tindré per la ma :razz:

Dissabte
07.00 a.m. Termòmetre fora de casa: -6ºC. Primer pensament: Vols dir que hi haig d'anar-hi? Millor ser neneta com en Siono i quedar-me calentet al llit. Total, per no donar-li peu amb en Siono m'aixeco i em disfresso de "romà".

09.00 a.m, Em trobo amb en Carles de Medinyà al cafè d'Argelaguer. -4ºC. Esmorzem i dubtem entre esperar o sortir. Sortim

11.00 a.m. A l'Eix transversal, desprès de la Boira del Bages. 1.5ºC. La temperatura va millorant. Penso que arribar al Segrià serà enfonsar-se a la boira i al fred.

11.30 a.m Alcoletge (Lleida) Sorpresa! hi ha un sol radiant. 3ºC. Anem a casa en Xavi que en rep en samarreta i xancletes. :eyes Ens diu que Arguis (l'original) també es fa. Dubten d'on anar, però decidim Ligüerre perquè ja haviem quedat amb els companys
Imatge

13.00 a.m. Sortim direcció Benabarre on haviem quedat amb en Panotxa i companyia. Sol magnific, bon asfalt, ens espera un bon dinar..que esperem? Gasssssss!

14.00 a.m Comprem vitualles per el sopar (més mam que carn). Estem a la terra del Somontano. No esperem els company i anem a dinar. Hostal Mars. (3B)
Imatge

15.00 a.m. Arriba la delegació oficial de Mototurisme. Ens saludem: "Hola" i ens acomiadem: "Fins a Ligüerre". Portem tenda i millor montar-les amb llum. Sorpresa! en CUC no pot venir i queda una plaça al bungalow. Imagineu qui l'ocuparà?......premi

16.00 a.m. Arribada al camping. Uns a montar la tenda i d'altres al bungalow , je, je..:lol: Trobo vells coneguts que amb l'experiencia saben què s'ha de dur al top case per dies com aquests
Imatge

16.30 a.m. Sorpresa! :eyes No pot ser! En Siono en persona muntant (o intentant :razz: ) muntar una tenda al costat d'en Sidru
ImatgeImatge

17.00 a.m Fa 1 hora que intento que en Siono em perdoni per dir-li neneta. Ja és tota una NENOTA :lol: :lol:
ImatgeImatge

17.10 a.m Es fa fosc i tinc una boira al cap. La màquina de fer fotos no se on la tinc. S'acaba el reportage fotogràfic.
Els que hi vau ser-hi, ajudeu-me. Records de vi al costat del foc, de vi fent el sopar, de vi sopant, de vi fumant, de vi a la carpa amb música, de vi amb bingo, de vi rient, de vi cantant, de vi.... (ei! que jo només bec amb moderació, eren els altres....) i un lema que va durar tota la nit i encara em ressona (en Pantoxa o en Pacs jo ho explicaran. O no)

"CON 2 CO..ONES Y UN PALO!"

Diumene al matí (no se l'hora)
Desprès d'esmorzar amb en Pacs (amb l'aigua de beure congelada a dins la carpa), els deixo tots amb resaca (es que no saben beure i segur que ho negaran :roll: ) i enfilo cap a casa. Tornada tranquila, amb solet +3ºC

Em reservo plaça al bungalow el proper any

Pasqual
Presentats

Entrada Autor: Pasqual » dl. des. 21, 2009 4:19 pm

He de disculparme públicament per haver dubtat de la capacitat d'en Siono. He estat a punt de ser acomiadat del CFS (Club de Fans d'en Siono) però sembla que tindré una altra oportunitat.

El que més m'ha impressionat d'ell a Ligüerre, no ha estat que arribés tot sol per el camí amb més revolt i més glaçat, ni que dormis en una tenda d'estiu, ni que es passegés amb maniga curta a la freda (gèlida) nit. No, el que més admiració em causa, és que l'endemà fos capaç d'aixecar-se i marxar abans que ningú (sobretot després de la "nit":bow :bow :bow :bow :bow :bow

Cop a senyal d'arrepentiment per haver dubtat de tu, no penjaré cap foto teva de la nit a la carpa :b9 (algun dia em poden servir.... :lol: )

"CON DOS CO..ONES Y UN PALO"

Siono1000
Presentats

Entrada Autor: Siono1000 » dl. des. 21, 2009 7:54 pm

Doncs jo no soc tant "politicament correcte", aquí algunes per que us aneu animant. :cool:

Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Aquí la prova de que vaig estar a Benabarre buscant a on dinaven.
Imatge

Ara us toca a vosaltres. ;)
A veure que teniu guardat a dins les máquines fotográfiques. :D

Salut.
Salut i kilómetres

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dl. des. 21, 2009 9:41 pm

Vinga va que això s'anima :jump

Aneu traient els rocs que teniu guardats a la faixa :Disparant

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dl. des. 21, 2009 9:57 pm

Al començar de llegir el fil tenia fred només de pensar en les temperatures, però a mesura que vaig llegint, veig que la fred no va ser el protagonista principal ni de bon tros.

Va nois, endavant amb les fotos que això s'escalfa !! :lol: :lol:

En Siono, en Pacs, en Panotxa, l' Espia i tots els altres..... Amb aquest personal no en podia sortir res de bo d'allà, quina ràbia de no ser-hi

Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Panotxa
Presentats

Entrada Autor: Panotxa » dt. des. 22, 2009 12:47 am

Carai, carai en Siono va fort!

De moment posarem les quatre fotos oficials de la sortida…

FOTOS OFICIALS!!!

Panotxa
Presentats

Entrada Autor: Panotxa » dt. des. 22, 2009 12:55 am

Un cop explicades les cròniques de com va anar tot plegat, anem per feina…

Aquí us deixo uns videos de com passar el fred dins una carpa, els quals están fets amb molt de carinyu i espero que us facin riure una miqueta, com podreu veure ens ho vàrem pasar molt be…

Salut!

:D :D :D

[youtube]Vm2h3DzCyCY[/youtube]

[youtube]m8QOi6U22C8[/youtube]

[youtube]20yyg1RDZTg[/youtube]

Siono...encara tinc una bala a la re-càmera!

:shock: :shock: :shock:
Panotxa l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 22, 2009 12:58 am, en total s’ha editat 3 vegades.

Sergi3
Presentats
Entrades: 1454
Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Sergi3 » dt. des. 22, 2009 7:50 am

Com diu el Bond, el fred no va ser el protagonista
[quote=Panotxa]Carai, carai en Siono va fort!
De moment posarem les quatre fotos oficials de la sortida…
FOTOS OFICIALS!!![/quote]

Les oficials estan prou be, i les oficioses, on son? ;)

Pasqual
Presentats

Entrada Autor: Pasqual » dt. des. 22, 2009 8:28 am

Gràcies Panotxa per ajudar al afectats per l'Alzheimer. Ja recordo una mica més d'aquella nit. (Alzheimer era el nom del vi, no?).

El tercer video no te desperdici. Quant els nets vegin el que fan en Pacs, en Siono i en Sidru, es preguntaran: Qui era la "bunny" play-boy? Què feia l'avi allà? i sobretot que és el "Peter Pan"?

En Siono te les respostes.....

James, ens feies falta per esbrinar que hi ha de cert en tot el que fotografien o filmen.

Respon

Torna a “Rutes, cròniques i viatges”