Aquesta tarda he anat a recollir la moto a Girona.
- Ja tinc la pantalla de la Adventure, hi ha molta diferéncia. Ara noto molt menys el vent.
- Degut als 1346 kms que tinc al devant, m´he apujat el seient ( normal ) de la 1200 a la posicio normal i no baixa com fins ara. He d´anar en compte perquè només arrivo de puntetes al terre. Així crec que em descansaràn millor les cames.
- Sobre la pressió del neumàtic del darrera que no funcionaba, resulta que tenis el sensor trencar. L´Han arreclat i ara va molt bé.
- El fre del darrera va bé.
- L´hi han fet un RESET i ara va molt més fina.
De tornada cap a casa ha caigut la de Deu. Pluja, pluja i més pluja. He quedat molla com un ánec i obviament el xubasquero estaba a casa :martell . Ha plogut tant que dins les sabates hi tenia un basal. A més dins els pobles es feuien bassals i els camions m´han deixat xopa, xopa, xopa. He arrivat a casa tremolant com una fulla d´arbre. Una dutxa a consciéncia i problema resolt.
El dimarts vaig demanar a un amic que em fes una camiseta per portar-la el día de la sortida i hem quedat per avui a les 6 de la tarda i malgrat no quedaba temps material per res, m´ha fet aquest disseny ( hi falta la data que me l´ha col.locat sota el nom)
N´he fet per la meva família i els meus amics de Estartit , que val a dir que
estàn més nerviosos ells que jo. Tots ells es posaràn diumenge la camiseta i no se la treuràn fins que arrivi a Finisterre.
Ara ja començo a fer la maleta i a preparar-ho tot. Demà al migdía carregaré la moto i al sortir de la feina, a les 19, marxaré directe a Cadaqués.