Si Us Voleu Emprenyar, Mireu Això

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Si Us Voleu Emprenyar, Mireu Això

Entrada Autor: GRUM » dt. ago. 30, 2011 7:01 pm

Estic completament amb què TOTS hauriem de fer exàmen de consciència, cosa que no és fàcil i no tothom/totdon fa.
També, com deia en Feisser, s'ha de tenir clar el deixar passar als vehicles més ràpids, siguin cotxes o motos. Hi ha gent que sembla tenir por o vergonya (o què se jo) que algú els avanci.
És cert que massa sovint observo conductes imprudents i gairebé suicides de molts conductors :tremolant moltes vegades, quan sortim amb la companya amb les dues motos i anem més tranquils, ens passen tant motos com cotxes, i no tots ho fan com caldria malgrat que sempre els donem pas, sempre hi ha qui té massa pressa per esperar :???:
Jo per la meva part, independentment del ritme que porti, procuro sempre anar pendent de la resta de la carretera i, si veig que entorpeixo el pas a algú, cap a la voreta i faig senyals per deixar passar, així tots més tranquils ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dt. ago. 30, 2011 9:11 pm

[quote user="Mareta" post="177868"]
Dia a dia, sortida a sortida , crec que a mototurisme demostrem que es pot sortir segur en moto i malgrat podem ésser molts, TOTS conduim d´una manera ssenyada i respectant l´integritat del grup .

Jo crec que donem molt bon exemple
Malgrat es faci obligat veure videos com aquests, crec que si donem exemple, tot aixó que guanyem :kiss[/quote]

:bow :bow :bow :bow :bow :bow
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Merce
Presentats
Entrades: 1490
Membre des de: dl. ago. 02, 2010 11:19 am
Ubicació: Osona

Entrada Autor: Merce » dv. set. 02, 2011 11:11 am

pensa que el millor motorista es el que arriba a mes vell, no el que més corre :roll:

LLAGASTA; que maca aquesta frase. !!! :bow

Lo del video és realment indignant.
La meva terra: Catalunya
La meva parla: el Català
La meva dansa: la Sardana
El meu desigt: la LLibertat

SOM I SEREM. //*// Imatge

Trencaferro
Presentats
Entrades: 1850
Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
Ubicació: Osona - Val D'Aran

Entrada Autor: Trencaferro » dv. set. 02, 2011 2:22 pm

Diumenge passat, a la C-13 pocs revolts abans d'arrivar a Esterri d'Àneu em vaig trobar amb el mateix, pujava jo sol, i sortint d'un revolt em trobo a un fill de la gran pu€a que venia pel meu carril en sentit contrari amb un mega Citroën C8i a més sense cap motiu aparent, ni adelantava, ni anava adormit...segurament estava de vacances i anava mirant les montanyes o als nens com ploraven.
Sort vaig tenir que em quedaven uns metres i vaig poder reaccionar i tirar-me al voral ja que sinó l'impacte hagués estat frontal, i sort va tenir ell, que jo ja portava 250kms sense parar i que quasibé no quedava sol i no volia fer la Bonaigua de fosc, perquè sino en aquests moments jo ja seria internat a Lledoners i ell a 1mt sota terra!!! :enfadat :enfaduu
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dg. set. 04, 2011 10:06 am

[quote user="GRUM" post="177872"] si veig que entorpeixo el pas a algú, cap a la voreta i faig senyals per deixar passar, així tots més tranquils ;)[/quote]

en aixo discrepo,la gent ha de saber esperar una miqueta,el fet d'avansar quan no toca quan trobes algu que va a poc a poc porta a situacions com aquesta,un que va en plan tortuga i un altre que avança al mateix pas en linea continua porta al CRASHHHHHH !!!!!! a un altre que ni li va ni li be,a mi encara que em donin pas no abanso mai.
Imatge

Jordipm
Presentats
Entrades: 268
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia

Entrada Autor: Jordipm » dt. set. 06, 2011 11:06 pm

doncs si ... me emprenyat :enfadat

Respon

Torna a “Cerveseta”