-------------------------------------------------------------------------------------James_Bond ha escrit:En un post del fil -General-, en gs12red ens proposava unes rutes precioses, jo vaig fer un comentari i altra gent si va afegir.
Copio i enganxo el que va posar en gs12red :
Tarascon - Ax L.Thermes -Belcaire -quillan -Estagel -Col de la Bataile(Força Reial) - Millas -Ille sur Têt - Bouleternère -Gorges de Serrabone -Col Fourtu -Amélie les Bains- Ceret- Portús -
Vinga inscripcions obertes i dieu quin dia us va bé :
1.- James Bond - 23 o 24-06-07
2.- Stromkel
Vsssssss
007
Hola a tothom:
Com a "instigador" de la
ruta que us vaig mostrar ,ea com a continuació a la que ens va proposar en Roger d´Andorra, es a dir continuar de Tarascón ( allà a on èll va acabar) i continuar cap a Ax-Les Thermes etc.
Si es fes aquesta ruta que podriem anomenar "LES FONOLLEDES" per que passa per molta part d´aquesta comarca de Catalunya Nord :!: es podría possar com a punt de trobada: Puigcerdà(Montanya) o Figueres(platja), (si es volgùes fer al inrevés) , i d´allà trobar-se la gent de bon matí i continuar per França cap a el coll de Puimorens fins a Ax-Les Thermes i allà seguir la ruta indicada fins a Céret.
els 223 Kms. eren de Tarascon fins a Céret :roll:
penseu que la part dels "Pyrenees Orientales" son una part verge per coneixer , sense massa trànsit, asfalt negre rugòs "xiclet" sobretot a les carreteres D i N (Departamentales i Nationales) i sense radars toca pebrots, bones vistes i platges ----->
També qui vulgui fer la llarga es podriá anar per Vielha i tirar cap a Saint Gaudens - Saint Girons - (Collada Rapid-Semi Ràpida de 44 Qms. de la Bastide de Sérou-) Foix i Tarascon - Ax les Thermes - etc fins al Portus-Frontera Total son uns 750 Km ( de Castellar - Vielha - Foix -Ceret i fins a la frontera-Casa ) :roll: jo ho vaig fer aquesta setmana santa amb un día sortida 6,30 arribada a les 20,30 Total 900 Kms. , (croissant-cafè amb llet i pasta a Vielha - Dinar "Gourmand" a Saint Gaudens - i parada mitja tarda a Quillan)