Bravo ha escrit:
Ja em trobo una miiiiiiiiica millor, però encara em fa un mal de la hòstia... Explica'm una mica millor què son aquestes gomes llargues dels "chinos". No sé ben bé com son i què hauría de demanar. Si van bé, de conya. Ja he probat a fer la rutina de posar i treure el candau, però precisament això és el que em va fer caure: trencar la rutina per petar la xerrada amb un colega.
Que bo que et trobis mes be, Bravo. La veritat és que jo tampoc no se com demanar aquestes gomes, les vaig veure a la botiga i no vaig pensar en preguntar com es diuen.
A l'inici vam comprar un clauer que era tot un fil de plàstic cargolat que es podia estirar des.del manillar fins a la roda. L'altra opció era una goma molt prima però molt elàstica (fa uns 70 cm de llarg) que porta una mena de nansa a cada extrem.
De qualsevol manera, si ets despistat com jo, et costarà de recordar
sempre que has de treure la pinça. Un dia, trencant també la meva rutina, vaig deixar la Xena a sobre del reposapeus del passatger i se'm va caure sense adonar-me. Sort que un enllaunat la va recollir i em va seguir per donar-me la, jejeje :oops:
Vero