Buenes, no penso entrar en el debat de que totes les marques tenen les seves cosetes perque és evident, i els exemples de'n leclerk ja van bé per il·lustrar-ho. I -evidentment- ha de ser fotut tenir una moto que et surti "rana" com les dels amics de'n danielot.
Aclarir que a mí m'agraden les dues rodes, pràcticament totes encara que això sí, tinc els meus gustos i preferències. Encara que em considero "guzzista" he anat 10 anys amb una Triumph (es nota pel nick ¿oi?) i no diria que no a d'altres motos (ja he dit que la GS m'agrada però no m'hi veig). També reconec -com la majoria d'usuaris i seguidors de les guzzi, molt crítics sempre- tot el que fa malament la marca (que són unes quantes coses, la veritat). Ara mateix (i tinc alguns dubtes) firmaria amb el mateix diable que la Breva que tinc em doni el mateix resultat que la Trident -estem parlant d'uns 160.000 kms sense CAP problema-,
però malgrat tot l'he comprat perque se que si no ho hagués fet, cada vegada que en veiés una giraria el cap i pensaria "joder, jo en volia una" i aniria a preguntar-li a l'amo "què tal? n'estàs content?".
I a això em refereixo si no se m'ha entés bé. No he dit mai (danielot) que una bona relació qualitat-preu sigui un inconvenient. A amics que m'han preguntat m'he fet un fart de posar la V-Strom 650 o la Bandit 600 (ara 650) com a exemple d'una bona compra en aquest sentit. Fins i tot crec que ho he dit en aquest mateix forum. Però la meva crítica és en el sentit que sigui el criteri dominant i no ser un pèl (només un pèl) més atrevits en la tria de la moto que -en quasi tots els casos- té una component passional, o així ho entenc jo.
Em posa malalt la gent que es compra la moto pensant en el valor que tindrà en el moment de revendre-la (n'hi ha molts!!!). A mi com em duren molt -això demostra que no sóc gens arrauxat i penso molt el què vull i el què compro- i només n'he venut una en quasi 25 anys de moto, això no m'ha preocupat mai. I més, si la considero amortitzada...
Potser serà que a la colla tenim aquesta manera de veure les coses, una mentalitat més "europea" (ni millor, ni pitjor: diferent) i quasi tothom té la moto que li agrada i si li agrada, per què cal canviar-la abans de 10, 15 o 20 anys...encara que tingui més de 200.000 kms? Encara que clar, en aquest casos estem parlant de BMW o Guzzi (reconec que de les "velles")...casualitat?
I per acabar aquest totxo, si heu llegit fins aquí, un homenatge a les precursores de la Stelvio. Una, la Quota que s'ha comprat un amic per 1500 euros a Alemania per fer un viatge de 2 mesos per Àfrica (ho faria si no se'n fiés?...i aquesta té injecció!!!)
i la NTX 650, d'aquesta no localitzo la foto però poso el mapa de l'últim viatge que va fer aquest mateix tipus...
després dieu que només valen a l'aparador d'un concessionari!!!

(de bon rotllo, danielot, i més veient que ets elefantero...coneixes l'Albert "carajillo" V-Strom 1000 de Lleida?, és un dels "japos" de la resaca on hi ha dues Stroms 650 i dues 1000 perque vegis que també em rodejo de gent de "seny") :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
SAlut i kms