Vist que la majoria de fotos les tinc ubicades a l'
àlbum de bmwmotos.com i que després de les últimes remodelacions que s'hi vàren fer per millorar, només puc "postejar-les" a
bmwmotos.com, donç me les he tingut que empescar per trovar-hi solució.
L'ImageShack em funciona be... peró no em deixa ordenar les fotos en sub-àlbums ni em permet pujar-hi videus. El conservaré, sempre m'ha fet un bon servei.
He provat els
Picassa, ImageHosting, WebShots i algún més, peró tenen un defecte en comú: no permeten baixar una foto sola i només pots posar un link a tal o qual foto, àlbum o sub-àlbum. No es que no vagin be, peró els trobo poc pràctics.
Finalment vaig rescatar de l'oblid el
PhotoBucket... i en aquest nou encontre aviat he notat que hi havia "filing" entre nosaltres. Puc ordenar les meves fotus i videus en sub-albums, puc baixar "pases" de diapositives previament seleccionades o del àlbum sencer i, el més important per a mi, és mol àgil per a baixar una foto en solitari, disposo de 1GB per fer el que vulgui...
i es gratis!!!
Ara quasi el tinc vuit, peró estic començant a pujar-hi les meves fotus i videus i confio en saber-los ordenar bé amb la posibilitat que te de crear sub-àlbums. Ja sabeu el que pasa, que després no saps on tens les coses...
http://www.photobucket.com
Que tingueu un bon Sant Jordi

V'sss!