Va De Gomes

Espai per humor i altres temes

Moderador: Airald

Respon
Josep
Presentats
Entrades: 203
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:36 pm
Ubicació: ...al costat de Girona.
Contacta:

Re: Va De Gomes

Entrada Autor: Josep » dj. jul. 26, 2012 11:22 pm

...collons, doncs jo he jugat amb tot aixó, i a "saco" amb la pilota verda de les sabates Gorila, vaig pintar amb els Carioca, els Dacs que despres havies de bufar per un tubet fent un efecte Venturi una sol.lució gomosa per que no taquesin, i com no arrivaba als Carandache els meus eran Alpina, al Palé amb carrers de Madrid que era el Monopoly nacional, els Reunidos Geyper i tota la serie didactica de Can Borras...crec qu' hem mereixo unes vacances amb las iaiones brasileres, me las he guanyat !!! ...Imatge
Josep l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 26, 2012 11:22 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Va De Gomes

Entrada Autor: STELVIO 00 » dj. jul. 26, 2012 11:29 pm

[quote user="Josep" post="208394"]...collons, doncs jo he jugat amb tot aixó, i a "saco" amb la pilota verda de les sabates Gorila, vaig pintar amb els Carioca, els Dacs que despres havies de bufar per un tubet fent un efecte Venturi una sol.lució gomosa per que no taquesin, i com no arrivaba als Carandache els meus eran Alpina, al Palé amb carrers de Madrid que era el Monopoly nacional, els Reunidos Geyper i tota la serie didactica de Can Borras...crec qu' hem mereixo unes vacances amb las iaiones brasileres, me las he guanyat !!! ...Imatge[/quote]

Tens que posarte a la cua :mrgreen: :mrgreen:
ImatgeImatgeImatge

Respon

Torna a “Cerveseta”