Un petit truc que no sè si el coneixes................si caus ,no intentes aixecar la moto de cara amb ella,ho fas de esquenas ,es mès facil i l`esquena no pateix tant.Si cau de la banda dreta,primer treus el caballet i despres l`aixeques d`esquena agafant el manillar i de sota el seint,no sè si t`ho sè explicar prou bè,pero si ho fas veuras que amb menys força pots aixecarla.[/quote]
Saps que pasa ????? Que si la moto en cau, tant la 800 com la 1200.... espero que algú m´ajudi, si estic sola com una óliba i no tinc cap posibilitat de que pasi algú.... ja ho tinc més fotut, però en cap cas , malgrat la técnique i tot el que volguis...... NO intentaria aixecar la moto.
Al final sempre acaba pasant un alma caritativa. Recordo a la sortida de Berguedà reloaded, que em vaig quedar a fer fotos a a les motos:

i a l´hora d´agafar la 1200, em va vençre i em va caure. Un guarda forestal, en Jordi, em va ajudar a posar-la novament de peu.
Veus d´altre banda la 650 sí que m´en veig encord de aixecar-la.
Quand vaig fer la transpirenaica, propo de Lourdes, en Joan, el meu company de ruta em va donar un cop i vaig anar a parar a terra. A mi em va agafar un atac de riure i en cap cas vaig poguer ajudar a n´en Joan a aixecar-la. Prácticament ell la va aixecar tot sol.
Jo tota sola, sençillament no m´en veig encord.